Waarom WIDM niet en al die talentenjachtenprogramma's wel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is voor gelobby't en uiteindelijk besloten dat het er niet komt.
Het zou wel fijn zijn om per deelnemer de theorieen op een rijtje te hebben...quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Liever alles in 1 snel topic dan alles verdeeld over 20 topics.
Ik zit me het lazerus te lezen ná de uitzending, kan niet fokken en kijken tegelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Liever alles in 1 snel topic dan alles verdeeld over 20 topics.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:38 schreef franklop het volgende:
De mol tweette toch ook iets over 51 uur nog te gaan? Liesbeth heeft bij AT5 en EénVandaag gewerkt
Stomme beslissingquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is voor gelobby't en uiteindelijk besloten dat het er niet komt.
Hrmpf, ik zag al dat het een dakata DC5 was aan alleen een shot van een halve cockpitquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het wel heel knap trouwens dat Anne-marie van die afstand zag dat het een vliegtuig was.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:24 schreef Cee het volgende:
Zo, m'n mede-molkijkend-bezoek is ook uitgezwaaid. Was een leuke uitzending! Helaas is m'n Mol er al in de eerste aflevering uit.
Beats me, ik was voorstanderquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom WIDM niet en al die talentenjachtenprogramma's wel?
ze werkte eerst bij AT5, dus de 5 eerstquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:43 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
1 Vandaag en AT 5 zeg je... 15...
Kunnen we best even voor lobby-en weer toch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beats me, ik was voorstander. Ik zou zeggen, maak je beklag in FB
.
Ondertussen ergens anders gelezen, maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:36 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Lach maar, maar vorig jaar heeft iemand van dit forum, in dit subforum, de code gekraakt
Mollen over een ontzichtbaar paaltjequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
Waar beschuldigde William Anne-Marie eigenlijk van? Had ik gemist.
van het widm forum.quote:-“Normaal komen hier geen mollen voor” zei Art. Dio is zwart en in Ijsland wonen blanken.
-“De Mol werkt normaal s’nachts, en hier is het bijna altijd daglicht”aldus Art. Dio is zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |