Dan zou ik de afleveringen met Jamai ook maar links laten liggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef pleeborstel het volgende:
Pauline maakt er wel een beetje haar "show" van.
idd..als zij de komende 2 afleveringen de reisleidster is dan heb ik weinig zin om te kijken eigenlijk..quote:
Wij kunnen wegzappen, maar die lui hebben hier 5 mille voor betaald.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd..als zij de komende 2 afleveringen de reisleidster is dan heb ik weinig zin om te kijken eigenlijk..
Dan past ze er precies bij!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Travel. het volgende:
Het is ook wel een verzuurde reisgroep hoor.
Tatjanaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou ook verzuurd zijn als Tatiana wordt aangekondigd en zij binnen komt lopen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij kunnen wegzappen, maar die lui hebben hier 5 mille voor betaald.
Als je moet kiezen tussen Tatjana en die Judith...Als er 1 groep zowel Gordon als Gigi krijgt dan hebben ze het sowieso goed voor elkaar..met Gordon lijkt me zo grappigquote:
Lachen met Gorden en neuken met Gigi?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Tatjana en die Judith...Als er 1 groep zowel Gordon als Gigi krijgt dan hebben ze het sowieso goed voor elkaar..met Gordon lijkt me zo grappig
quote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lachen met Gorden en neuken met Gigi?
Ik zou ook doen alsof ik ziek was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |