Dan zou ik de afleveringen met Jamai ook maar links laten liggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:44 schreef pleeborstel het volgende:
Pauline maakt er wel een beetje haar "show" van.
idd..als zij de komende 2 afleveringen de reisleidster is dan heb ik weinig zin om te kijken eigenlijk..quote:
Wij kunnen wegzappen, maar die lui hebben hier 5 mille voor betaald.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd..als zij de komende 2 afleveringen de reisleidster is dan heb ik weinig zin om te kijken eigenlijk..
Dan past ze er precies bij!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Travel. het volgende:
Het is ook wel een verzuurde reisgroep hoor.
Tatjanaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou ook verzuurd zijn als Tatiana wordt aangekondigd en zij binnen komt lopen
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wij kunnen wegzappen, maar die lui hebben hier 5 mille voor betaald.
Als je moet kiezen tussen Tatjana en die Judith...Als er 1 groep zowel Gordon als Gigi krijgt dan hebben ze het sowieso goed voor elkaar..met Gordon lijkt me zo grappigquote:
Lachen met Gorden en neuken met Gigi?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen Tatjana en die Judith...Als er 1 groep zowel Gordon als Gigi krijgt dan hebben ze het sowieso goed voor elkaar..met Gordon lijkt me zo grappig
quote:
Jij snapt hetquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lachen met Gorden en neuken met Gigi?
Ik zou ook doen alsof ik ziek was
Henkiequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef PiraatPiet het volgende:
Das die gozer van Flodder toch met die zonnebril op!??
Ja, weet zijn echte naam even niet meer, heeft met de dochter van Johnny Kraaijkamp sr.quote:
Gewoon de hele reis Gigi en de rest van de groep dump je bij een paspoortcontrolequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou ook verzuurd zijn als Tatiana wordt aangekondigd en zij binnen komt lopen
Dat is voor de groeps sfeer. Mij lijkt het reuze irritantquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef PirE het volgende:
Gaan die mensen nou echt de hele vakantie lang elke keer als groep eten?
Daar bedoel je mee, geen Jan in de groep?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Die georganiseerde reizen met zo'n gezelschap hebben wel hun charme..heb het vroeger ook weleens gedaan met mijn ouders toen ik nog een klein Timmetje was
Je moet wel mazzel hebben met je groep though. Je hebt normaliter ook genoeg vrije avonden waarin je zelf uit eten kan gaan.
Geloof me, er is altijd een Jan in de groepquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar bedoel je mee, geen Jan in de groep?
Echt hequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Horace vermaakt zich wel met de meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |