.
quote:
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef Greys het volgende:Ja zeker doen hoor...
Met 'de instanties' bedoel je ook de asiels? Want die zou ik écht elke dag bellen (sorry, ik wil niet drammen...). Want daar werken zoveel vrijwilligers ook enzo en de één weet echt niet dat de ánder een adres ergens genoteerd heeft. Of ze zijn het kwijt, het blaadje waar het op gekrabbeld is.
Dit inderdaad, ik heb toen elke dag wel een keer gebeld, ze werden me ook niet beu (zeiden ze in ieder geval

). Het werd mij aangeraden zelfs, omdat ze het vaak erg druk hebben en dan inderdaad gegevens kwijt raken. Overigens zit het asiel hier ook zo'n 20km vandaan maar zij krijgen dus alle gevonden katten uit deze regio binnen.
quote:
Op zaterdag 18 januari 2014 21:16 schreef Holyme het volgende:Wat ik al eerder zei, loop ook gerust 'ns bij het asiel binnen om te kijken! Hier hebben ze ook een prikbord waar je je info over je vermiste dier kan ophangen, mochten ze daar ook zoiets hebben, dan zou je daar een flyer met foto kunnen hangen

(overigens hebben dierenartsen dat hier ook, nog een optie?) En wat Greys ook al zei, gewoon blijven bellen naar de verschillende instanties! Succes met de zoektocht verder!
Ja hier ook. Toen onze kat eenmaal weer gevonden was was het nog een heel karwei om alle flyers weg te halen. Maar goed, het was het wel waard.
Overigens een kleine leuke kanttekening.. We werden toen gebeld dat iemand een kat had lopen in de tuin, steeds. Het was niet onze kat, maar hij leek wel op een kat die ik op de site van Amivedi gezien had. Ik adviseerde haar te bellen.. Later belde ze mij weer op om te zeggen dat deze kat weer thuis was