Ja, allemaal gecontroleerd. Ook leegstaande huizen hier in de buurt gecheckt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je buren ook gevraagd om schuren e.d te checken?
Ze komen dan op de website van amivedi of dierenbescherming, beiden houd ik nauwlettend in de gaten..quote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef Greys het volgende:
En (ik hoop het uiteraard niet, maar toch) de gemeentereiniging gebeld of er toevallig een kat is aangereden dat ze weten?
Hoe werkt dat eigenlijk, als er een dier is aangereden, waar komt het dan terecht als de eigenaar het niet weghaalt?
Hart onder de riem: mijn huis tuin en keuken poezebeest (niet naar ras, maar naar de plekken waar madame het liefst zit) was ook ineens verdwenen. Ik heb me vijf weken lang rotgezocht (inc. over flyers ophangen, de buren werden er al gek van) en toen zat madame "ineens" weer in de tuin. Al mekkerend, zo van "doe nu eindelijk die deur maar is open, want nu wil ik er wel weer in"..quote:Op maandag 13 januari 2014 13:33 schreef monsterd. het volgende:
Ja, dan komt er zo'n overleden-tekentje bij te staan zoals bij deze link .
Ik hoop dat als ze dan al ergens is, dat ze dan opgevangen wordt door mensen. Misschien dat ze nog niet hebben gekeken op amivedi oid. Het is sowieso balen want ze is ook nog eens niet gechipt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |