Niet waar, er zit een gap tussen aflevering 22 en 23quote:Op maandag 10 september 2012 10:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het doortellen is inderdaad opmerkelijk, maar aan de andere kant, begin ik er wel wat van te snappen. In een normale serie ga je inderdaad naar seizoen 2,3 enz enz. Maar omdat het onderwerp geboorte/gezinsleven is, blijft dit altijd bestaan en is het eigenlijk ook wel raar om hier het cliché "2e seizoen" aan vast te plakken, terwijl de verhalen/levens van Daphne en Bay naadloos over gaan in de volgende afleveringen.
Dat er grote pauzes tussen zitten heeft denk ik te pakken met draai-dagen en montage tijd. Zo'n serie van 8 afleveringen worden er in een week/2 weken doorheen gejaagd, met mogelijk diverse scene's van verschillende afleveringen die door elkaar heen worden opgenomen. Zit echt een heel vaag plan-systeem aan vast. (Heb ooit gekeken op het planbord, tijdens de opnames, van Dunya en Daisy, dat was behoorlijk)
 En bovendien gaan de verhalen in andere series toch ook gewoon door?
 En bovendien gaan de verhalen in andere series toch ook gewoon door?  

Je bedoeld, waar je het mee download? Want je kunt in spotnet zelf downloaden, volgens mij heb je daar verder niks voor nodig. (maar een expert ben ik ook niet want mijn vriend heeft alles ingesteld op de computer
 Je bedoeld, waar je het mee download? Want je kunt in spotnet zelf downloaden, volgens mij heb je daar verder niks voor nodig. (maar een expert ben ik ook niet want mijn vriend heeft alles ingesteld op de computer  )
)

Heb via Spotnet een paar films + aflevering van Switched at Birth gedownload, voornamelijk .bin files dus, maar nu wil die VLC player streeds crashen..
 Heb via Spotnet een paar films + aflevering van Switched at Birth gedownload, voornamelijk .bin files dus, maar nu wil die VLC player streeds crashen..   

Wil je per se afleveringen downloaden en dan in een goede kwaliteit? Er zijn zat sites te vinden waarop je de aflevering gewoon streamt en in een redelijke kwaliteit. Je hoeft je nergens voor aan te melden of te betalenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:20 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, als ik bijv. op http://www.nzbindex.nl/ zoek vind ik veel en veel meer NZB's dan in Spotnet zelf ?? Hoe haal ik deze naar Spotnet toe, want in SN zelf vind ik hooguit 5 spots ?
Edit: Oké, ik geef het opHeb via Spotnet een paar films + aflevering van Switched at Birth gedownload, voornamelijk .bin files dus, maar nu wil die VLC player streeds crashen..
Iemand dus die ze voor mij wil branden, vanaf aflevering 9 ? Aflevering 7 en 8 komen morgen toch op tv !

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

)
 )

De keukenbaas? Lijkt me eerder die hulp in de keuken die haar met de pleisters hielp. Daar zijn ook al wat blikken uitgewisseld..quote:Op zondag 16 september 2012 13:28 schreef loezzzje het volgende:
Die gaan wat krijgen ja. Dat zit er dik in. Hij was al wat softer tegenover haar. Is trouwens wel illegaal want zij is nog geen 18. Maar dat zal de bedoeling van de verhaallijn wel zijn

Of allebeiquote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
De keukenbaas? Lijkt me eerder die hulp in de keuken die haar met de pleisters hielp. Daar zijn ook al wat blikken uitgewisseld..
Die keukenbaas is wel heel prettig ja
 Maar ik hoop de keukenbaas
 Maar ik hoop de keukenbaas  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Doet Bay je niet sowieso denken aan Gilmore Girls?quote:Op maandag 17 september 2012 13:59 schreef Meike26 het volgende:
Ben nu bij aflevering 14 aanbeland ! Deze serie is echt verslavend leuk, doet me qua humor (vooral van Bay) denken aan Gillmore Girls.
Pappie Sorrento heeft een aap in zijn mouw

Jaquote:Op maandag 17 september 2012 15:08 schreef loezzzje het volgende:
Zij was toch die dochter van Luke he?
 . Ben op dit moment ook met een rewatch van Gilmore Girls bezig en toevallig kwam gisteren de aflevering waarin zij voor het eerst te zien was voorbij. Haar stem is nog even herkenbaar, maar qua uiterlijk is ze toch wel goed opgedroogd, vond haar in Gilmore Girls nou niet echt een knapperd
. Ben op dit moment ook met een rewatch van Gilmore Girls bezig en toevallig kwam gisteren de aflevering waarin zij voor het eerst te zien was voorbij. Haar stem is nog even herkenbaar, maar qua uiterlijk is ze toch wel goed opgedroogd, vond haar in Gilmore Girls nou niet echt een knapperd   

Komt ook wel door de bril, het kapsel en kleding.. Geloof dat ze gewoon anders gestyled wordt, verder lijkt ze niet zo heel erg veranderd..quote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja. Ben op dit moment ook met een rewatch van Gilmore Girls bezig en toevallig kwam gisteren de aflevering waarin zij voor het eerst te zien was voorbij. Haar stem is nog even herkenbaar, maar qua uiterlijk is ze toch wel goed opgedroogd, vond haar in Gilmore Girls nou niet echt een knapperd

Klopt ook wel denk ik. Volgens mij was haar karakter daar ook wel bedoeld als nerdje zonder verdere uiterlijke poespas.quote:Op maandag 17 september 2012 16:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Komt ook wel door de bril, het kapsel en kleding.. Geloof dat ze gewoon anders gestyled wordt, verder lijkt ze niet zo heel erg veranderd..
[ afbeelding ]

Echt hèquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:25 schreef Pvoesss het volgende:
Neeeee dit vind ik niet leuk!!!
Waarom kust de chef haar en niet daphne
ik vind haar niet leuk
 Vooral ook echt heul sneu voor Daphne
 Vooral ook echt heul sneu voor Daphne  Maar wie was dat meisje in de keuken nou? Want die was er toch ook nog?
 Maar wie was dat meisje in de keuken nou? Want die was er toch ook nog?

Nee natuurlijk een leeftijdsverschil hoeft helemaal geen problemen op te leveren maar op een leeftijd als 16/17 vind ik het gewoon nog een groot verschil als in kind-volwassene.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:05 schreef Pvoesss het volgende:
Nee niet wenselijk maar liefde is mooi te zien zeker als de acteurs het leuk doen samen.
Mijn moeder is nu 55 en mijn stiefpapa 43 er is niemand die daar nu nog mee kan zittten

Vooral hoe ze hier omgaan met gebarentaal e.d. vind ik erg knap. En ik kan eindelijk Vanessa Marano los zien van haar irritante karakter in Gilmore Girls
  Vooral hoe ze hier omgaan met gebarentaal e.d. vind ik erg knap. En ik kan eindelijk Vanessa Marano los zien van haar irritante karakter in Gilmore Girls  

Dat kan ook absoluut zo zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee natuurlijk een leeftijdsverschil hoeft helemaal geen problemen op te leveren maar op een leeftijd als 16/17 vind ik het gewoon nog een groot verschil als in kind-volwassene.

Helemaal waar, maar ik denk dat je in een serie die door heel veel jonge meisjes gekeken wordt toch een beetje uit moet kijken. Maar misschien ben ik gewoon een beetje ouderwets hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat kan ook absoluut zo zijn.
Maar ik 25 heb 2 kinderen, we zijn bezig een nieuw huis te kopen en zijn een gezin.
Mijn ooit beste vriendin die feest alleen maar en zuipt en voert verder op wat studie na weinig uit.
We zijn even oud en onze levens zijn totaal anders

Simone, oke, maar denk dat zij ook een grote doelgroep vertegenwoordigd van arrogante zelfverzekerde tienermeisjes
 Simone, oke, maar denk dat zij ook een grote doelgroep vertegenwoordigd van arrogante zelfverzekerde tienermeisjes   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |