Idd. Daar kende ik hem ook vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef Goofoyou het volgende:
Oh en ik kwam er gister achter dat die Toby die ene blonde jongen uit High School Musical is. Ik heb het nooit echt gekeken, maar hij kwam me al zo bekend voor
Ik ben blij dat ik HSM nooit echt heb gekeken anders zou ik hem als dat irritante personage in mijn hoofd hebben bij SABquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd. Daar kende ik hem ook vanZo grappig, in HSM is hij echt zo'n super irritant ventje en hier is hij heel anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso is die tijdlijn heel vreemd. Er waren maar een paar afleveringen waarin Bay en Emmett met elkaar omgingen om Angelo te zoeken en al die gebeurtenissen worden zó gebracht dat dit om een aantal dagen ging. Later hoor je echter dat Bay en Emmett al ruim een maand met elkaar omgingen. En bij andere afleveringen praten ze soms over 'gister' en verwijzen ze letterlijk naar de vorige afleveringHeel vreemd.
Het leuke aan SAB vind ik dat ze laten zien hoe doven leven en hoe moeilijk het is om dan te communiceren met de 'wereld van de horenden'. Jammer eigenlijk dat gebarentaal niet overal hetzelfde is anders had je er ook nog wat aan in Nederland(Stel dan dat je doven kent ofzo).
Ik vind die nieuwe vriend van Regina best wel leuk eigenlijk. Hij probeert tenminste om te gaan met het feit dat Regina kinderen heeft (hij was meegegaan naar de basketbalwedstrijd).
Oh en Simone mag oprotten. Ik wilde dat zij naar een kostschool ging ipv Wilke.
Ja dat vind ik ook wel leuk. Zo kijk je toch wat bewuster die serie, omdat je zelf ook een beetje wordt beperkt in het 'kijken' (Er is meer taal dan gesproken taal).quote:Op maandag 3 september 2012 13:00 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het ook grappig dat als bijv. Emmet & Daphne met elkaar 'praten' dat het dan gewoon 5 minuten stil kan zijn omdat ze alleen met hun handen pratenDan denk ik altijd; ja ondertiteling is idd wel handig hier ja
Hoezo guilty pleasure?quote:Op maandag 3 september 2012 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Er is een topic over!![]()
Vanavond weer. Dit is een beetje mijn guilty pleasure
Daarom staat er ook US in de titelquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:15 schreef Meike26 het volgende:
Ik dacht, ik ga dit topic volgen, maar jullie verklappen de helft omdat jullie het allemaal al hebben gezien !
Wel een erg interessante serie en als iemand een goede link heeft voor seizoen 1, dan lees ik dat graag (heb nog wel wat in te halen).
Nu ga ik het topic toch maar volgen
Hier kun je het gehele eerste seizoen streaming bekijken, (en ook het 2e seizoen t/m de laatste uitgezonden aflevering):quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Meike26 het volgende:
Het probleem is dat ik van Ziggo overal foutmeldingen krijg zodra ik op torrents en torrentsites zoek !
Ff kijken of dat ook op de iPad werktquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Hier kun je het gehele eerste seizoen streaming bekijken, (en ook het 2e seizoen t/m de laatste uitgezonden aflevering):
http://watchseries.eu/serie/switched_at_birth
Dat weet ik, maar dat gaat mij nu dus te traagquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:57 schreef loezzzje het volgende:
Seizoen 1 wordt elke woensdag op net 5 uitgezonden. Met dubbele afleveringen.
Er is geen seizoen 2quote:Op maandag 10 september 2012 00:16 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat gaat mij nu dus te traagWil seizoen 1 "even" inhalen en aanhaken bij de S2 kijkers
Het doortellen is inderdaad opmerkelijk, maar aan de andere kant, begin ik er wel wat van te snappen. In een normale serie ga je inderdaad naar seizoen 2,3 enz enz. Maar omdat het onderwerp geboorte/gezinsleven is, blijft dit altijd bestaan en is het eigenlijk ook wel raar om hier het cliché "2e seizoen" aan vast te plakken, terwijl de verhalen/levens van Daphne en Bay naadloos over gaan in de volgende afleveringen.quote:Op maandag 10 september 2012 09:41 schreef Pvoesss het volgende:
De eerste reeks eindigde in augustus 2011.Toen kwamen er nog meer afleveringen bij begin 2012 en eindigde in maart. En dan nu dus weer gestart. Ik snap het doortellen ook nietmaar al 3 keer een grote pauze.
Tsja dan zit er idd niks anders op dan te downloadenquote:Op maandag 10 september 2012 00:16 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat gaat mij nu dus te traagWil seizoen 1 "even" inhalen en aanhaken bij de S2 kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |