quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het er niet echt smakelijk uitzien.
Dan nog vind ik het er niet lekker uitzien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar het is zó lekker! Frisse, zoet-zure, pittige komkommer!
Dat kanquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het er niet lekker uitzien.
Doe mij maar gewoon een goed stuk vlees
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik mijn bestelling gewoon bij je doorgeven?
Vroeger een snijder, nu een rollerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben jij een roller of een snijder?
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?quote:
Snijder, zeker sinds ik het in Italië de Italianen het ook gewoon heb zien doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?Heb je je toiletpapier ook achterlangs hangen?
Wat is het voordeel van achterlangshangend toilet papier?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft je naar de goede kant doen overlopen?Heb je je toiletpapier ook achterlangs hangen?
Verlaagde frictie als je een toiletrol in een houder met deksel hebt. Dit verschijnsel komt voornamelijk voor als de rol nog veel papier bevat. Overhangend dan klem je hem tegen de muur aan en zal hij bij één blaadje afscheuren, of zelfs nog eerder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van achterlangshangend toilet papier?
Maar als de rol ver genoeg van de muur afhangt maakt dat dus niks uit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verlaagde frictie als je een toiletrol in een houder met deksel hebt. Dit verschijnsel komt voornamelijk voor als de rol nog veel papier bevat. Overhangend dan klem je hem tegen de muur aan en zal hij bij één blaadje afscheuren, of zelfs nog eerder.
Als de rol volledig kan freewheelen moet dat niets uitmaken nee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar als de rol ver genoeg van de muur afhangt maakt dat dus niks uit?
Watte? Achterlangshangend wc-papier?quote:
Ik heb genoten van mijn avond. Het feit dat jij overdreven cynisch reageert op mijn vrolijkheid geeft mij enkel aan dat jouw avond zuigt. Nog steedsquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb genoten van mijn avond. Het feit dat jij overdreven cynisch reageert op mijn vrolijkheid geeft mij enkel aan dat jouw avond zuigt. Nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |