Dat roze jasjequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef hugsy33 het volgende:
Whahaha die eenna onderste foto uit de ophet lijkt wel een kangaroo
Waar kijken ze op deze eerste foto naar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:24 schreef hugsy33 het volgende:
Boef en bliksem " lummelen" , en "lachen" en "high five"
[ afbeelding ]
Oh ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:48 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb er ook wel n filmpje van maar waar kun je die uploaden via mobiel zodat je ze hier kunt zien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Hij zit dus echt aan de andere kant van mn boek, heel luidruchtig te gapen, pootjes te geven op mn boek, aandacht te hoeren.
Wat leuk die broer, ik vind de lichte ogen, net als bij Shiva, écht net alsof ze bijna praten, het heeft iets extra'squote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:48 schreef gehotseflotst het volgende:
Sjon, aandachtshoertje![]()
Hugsy: Oeh, slimme RockyIk ga het ook eens proberen!
Ik heb foto's toegestuurd gekregen van Shiva d'r broertje en eentje van Shiva als pupjeIs van het opvanggezin in Spanje, die hadden helaas geen scherpe foto
Shiva als puppedup
[ afbeelding ]
En haar broer!
[ afbeelding ]
Ik krijg binnenkort nog wat foto's van ze
Hij ziet er veel groter en steviger uit qua bouw zo op de fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Ja, wat een knappe broer heeft ze he![]()
Qua bouw en vacht is ie echt precies hetzelfde als Shiva en van wat ik hoor ook qua gedrag. Shiva weigert namelijk wel eens te eten en probeert ons zo te chanteren voor meer aandacht o.i.d. en dat doet haar broer ook
Maar dat kun je van een reu verwachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij ziet er veel groter en steviger uit qua bouw zo op de foto
Ja duh, dus zijn ze verschillend van bouwquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar dat kun je van een reu verwachtenMaar qua vorm enz. is ie de reu-versie van Shiva
Jaaaaaa... neeee....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja duh, dus zijn ze verschillend van bouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |