Gelieve de bijna bijvoorlijke naamwoorden weg te laten.quote:
Waarschijnlijk heeft ts er zo eentje:quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:05 schreef autodief het volgende:
Leuk man ik wou zeggen ik steel je auto maar die heb je hoogstwaarschijnlijk niet. Je blijft toch in je zolderkamer
Gaat ie mijn zolderkamer stelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:05 schreef autodief het volgende:
Leuk man ik wou zeggen ik steel je auto maar die heb je hoogstwaarschijnlijk niet. Je blijft toch in je zolderkamer
Yes SwJ is er dat maakt dit topic beterquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ts er zo eentje:
[ afbeelding ]
wordtquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:07 schreef KoekiMonster het volgende:
tong
je word oud
het is slim om te weten wanneer te stoppen...
Grootpraat je bent geestelijk nog geen 16 dus die wijnkelder heb je sws nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat ie mijn zolderkamer stelen
Je blijft van mijn wijnkelder af hè ?
Het is SwJ.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef autodief het volgende:
[..]
Grootpraat je bent geestelijk nog geen 16 dus die wijnkelder heb je sws niet
Ooit een Fa geneukt ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:19 schreef autodief het volgende:
[..]
Ik bedoelde sowieso maar dat snap je niet heel goed omdat je hele leven uit fok bestaat
Haten op de grote leiderquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:19 schreef autodief het volgende:
[..]
Ik bedoelde sowieso maar dat snap je niet heel goed omdat je hele leven uit fok bestaat
Nee SwJ moet ook zkr blijvenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef sinepedraap het volgende:
Zonder tong80 en SwJ zou FOK! niet meer leuk zijn
of juist wel, jullie hebben dan meer tijd voor:quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef sinepedraap het volgende:
Zonder tong80 en SwJ zou FOK! niet meer leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |