Dat zien we aan je spelling jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]je bent inniedergeval wel aant werken voor school. In tegenstelling tot mij.
Raar dat je sowieso dan weer gewoon goed typt.quote:
Ja dat verbeterde mijn vriendin zo vaak. Dat ik dat nu niet meer fout durf te typenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Raar dat je sowieso dan weer gewoon goed typt.
quote:
Coldplay - Clocks wellicht een optie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:29 schreef brother52 het volgende:
Ach, natuurlijk. Dat ik daar zelf niet aan dacht.
Ben alleen bang dat we hem dan 2 octaven lager moeten spelen. Anders haalt onze zanger het niet.
No surprises is misschien nog wel te doen.
Coldplay is nooit een optie.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:25 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Coldplay - Clocks wellicht een optie?
Van de Beatles gaan we sowieso wel 1 of 2 nummers doen. Daar kunnen we bijna niet omheen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef BoerBert het volgende:
Er is vast nog wel wat van de Beatles. Day in the Life ofzo.
Pearl jam jeremy kan je vast wel iets moois vna makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van de Beatles gaan we sowieso wel 1 of 2 nummers doen. Daar kunnen we bijna niet omheen.
quote:
Ja, Fish is wel een optiequote:
Heb ik dat ooit gezegd? Zwelg niet zo in zelfmedelijden wil je.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Echt waar, ik kom hier, probeer me een beetje te gedragen en mengen in gesprekken, maar blijkbaar blijf ik hier een kneusje, als het zo gaat weetje, dan ben ik hier weg, ik vind dat iedereen normaal en met respect behandeld moet worden en niet te kakken gezet moet worden, wat juie wel bij mij doen.
Alleen The_Dean doet normaal tegen me, en de rest denktt allemaal dat ik een troll ben, of een kloon, of gewoon een kneusje
Sorry? Er zijn er wel meer die redelijk normaal tegen je doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Echt waar, ik kom hier, probeer me een beetje te gedragen en mengen in gesprekken, maar blijkbaar blijf ik hier een kneusje, als het zo gaat weetje, dan ben ik hier weg, ik vind dat iedereen normaal en met respect behandeld moet worden en niet te kakken gezet moet worden, wat juie wel bij mij doen.
Alleen The_Dean doet normaal tegen me, en de rest denktt allemaal dat ik een troll ben, of een kloon, of gewoon een kneusje
Ik denk ook niet dat je er iets aan kunt doen, zo ben je nou eenmaal. Soms het het grappig, soms is het vervelend. Ik moet er maar mee leren leven, of je moet voor de gein echt echt weg gaan, maar dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sorry? Er zijn er wel meer die redelijk normaal tegen je doen.
Lolquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.
Heeft totaal geen verband met de quote, maar goed.![]()
Moet je zeker doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar solo een EP'tje ga opnemen bij die gast waar ik met m'n band ben geweest vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |