SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen.![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 07-01-2012 00:15:22 ]Don't be a drag, just be a queen!
Goede vraag.quote:
quote:
Ja dom van mequote:
Tuurlijk!quote:
Nee, dat zijn WIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het is niet de muziek die de sfeer bepaald..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Jullie kunnen misschien zo'n grote Voice-vuist namaken, waarvan tijdens de liedjes langzaam aan de middelvinger omhoog komt als het een kutinzending blijkt
Natuurlijkquote:
Preciesquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat zijn WIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
Goed idee, wel van tevoren even oefenen zodat we in de maat zittenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Jullie kunnen misschien zo'n grote Voice-vuist namaken, waarvan tijdens de liedjes langzaam aan de middelvinger omhoog komt als het een kutinzending blijkt
Met de stootkracht van de milde kracht, om doorrrrr te gaaaaan in de eindeloze nachtquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het wordt hoe dan ook leuk en gezellig. Bovendien kunnen we als opiniemakers (Greys en ik zijn hiermee al gepubliceerd in een tijdschrift
) juist zorgen voor een heerlijke kritische noot. De stem van het volk! Het protest dat zich niet de mond laat snoeren!
WIJ ZULLEN DOORGAAN!
Hoezo zelfs?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef Greys het volgende:
Zelfs toen er 5x Shalalie voorbij kwam was het gezellig
Nee mop, dat was dankzij mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo zelfs?Je bedoelt, dankzij 5 x Shalalie was het gezellig!
Geen cake voor jou.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, toen was ik net even plassen zeker.
Had het in zo'n bilspleet gemikt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Greys het volgende:
Nee, want we mochten niet plassen. Remember?
Het stond tot achter mijn ogen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef Dirkh het volgende:
En toch was het dankzij Shalalie Shalala en ook een beetje door Vinzzent, en de mooie gele ogen van Greys dan maar.
Gezelliger dan Shalalie werd het in Oslo destijds ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo zelfs?Je bedoelt, dankzij 5 x Shalalie was het gezellig!
Verbaast mij ook... - Hebben jullie geen principes ofzo? Elkaar ergens ontmoeten kan ook in een kroeg....quote:
Er is afgelopen maandag 463 euro overgemaakt, dus ja, we gaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verbaast mij ook... - Hebben jullie geen principes ofzo? Elkaar ergens ontmoeten kan ook in een kroeg....
Ja doei, en dan voor niks betaald hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verbaast mij ook... - Hebben jullie geen principes ofzo? Elkaar ergens ontmoeten kan ook in een kroeg....
Ik ben muzikant (sterker nog: na dit bericht stap ik de oefenruimte in) en noem mezelf ook voorzichtig componist, aangezien ik muziek schrijf. Misschien moet je dat zelf zijn om te snappen hoe honderden goede en minder goede componisten en artiesten door de TROS en John de Mol gigantisch zijn genaaid?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is afgelopen maandag 463 euro overgemaakt, dus ja, we gaan
Nee? Totaal niet. Hoezo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben muzikant (sterker nog: na dit bericht stap ik de oefenruimte in) en noem mezelf ook voorzichtig componist, aangezien ik muziek schrijf. Misschien moet je dat zelf zijn om te snappen hoe honderden goede en minder goede componisten en artiesten door de TROS en John de Mol gigantisch zijn genaaid?
Gewoon terugeisen dat geld. Je dacht te gaan kijken naar een finale waarbij uit honderden liedjes de beste finalisten zijn gekozen, die eerlijk om de zege strijden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Er is afgelopen maandag 463 euro overgemaakt, dus ja, we gaan
Yup en naar jou..quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Via Jeroen? Gaat hij jouw kaartje naar jou sturen of naar mij?
Zie boven, mijn post van netquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon terugeisen dat geld. Je dacht te gaan kijken naar een finale waarbij uit honderden liedjes de beste finalisten zijn gekozen, die eerlijk om de zege strijden.
In plaats daarvan ga je kijken naar een door John de Mol voorbereide, voorgekookte TVOH-achtige formule, waarbij je als consument genoeg reden hebt om te twijfelen over een eerlijk verloop.
Maak een statement, cancel die hap, laat het geld storneren....
Super. Dankjewelquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok, that makes 28
Je staat in de OP!
Tuurlijk gaan we.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon terugeisen dat geld. Je dacht te gaan kijken naar een finale waarbij uit honderden liedjes de beste finalisten zijn gekozen, die eerlijk om de zege strijden.
In plaats daarvan ga je kijken naar een door John de Mol voorbereide, voorgekookte TVOH-achtige formule, waarbij je als consument genoeg reden hebt om te twijfelen over een eerlijk verloop.
Maak een statement, cancel die hap, laat het geld storneren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ga ik de illustere iBenny meeten?quote:
Joah!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga ik de illustere iBenny meeten?![]()
Echt, we moeten aan de naambordjes hoor.
...en vanwege Erik natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
iBenny! Wat leuk
. En weer iemand van het mannelijk geslacht erbij
.
Ja, we zijn het de thuisblijvers verplicht weer een verslag te doen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga echt niet NIET naar die show omdat de organisatie zuigt. Ik geniet veel te veel van het circus. De ergernis, de gezelligheid, de traditie. En ik vind dat we een soort journalistieke plicht hebben om de show bij te wonen
. We hebben verdorie een ESF-forum.
Tha Presjurrrrrrrr....quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we zijn het de thuisblijvers verplicht weer een verslag te doen!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
...en vanwege Erik natuurlijk
(...oke, oke... de rest natuurlijk ook)
Wil jij heel Vork opeten?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Althans, ik neem even aan dat mijn taxidame er ook van uit gaat dat we een vorkje meeprikken. Ben een beetje afhankelijk van liefdadigheid van mijn chauffeuse
.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat toch?
Die doet alles voor wat te eten, dus ga er maar vanuit dat je er bij bent
Ik vond Vork qua locatie overigens niet echt handig....en weinig parkeerruimte.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wil jij heel Vork opeten?Dan ga ik nu alvast een andere snackbar zoeken
true, ik ga sowieso even kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond Vork qua locatie overigens niet echt handig....en weinig parkeerruimte.
En 28 mensen tegelijk gaan ze echt niet trekken volgens mij
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat toch?
Die doet alles voor wat te eten, dus ga er maar vanuit dat je er bij bent
Geen 23 gangen diner?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
Oh en het is simpel, het eten. Gewoon snackbarrerrerrrig.
Niet duur. Vette bek. Ishetpatatoffrietdiscussie. Hatsee.
(Voor degenen die bang zijn dat we gaan dineren van te voren...)
Als jij 23 keer wil bestellen in de snackbar mag dat gewoon hoorquote:
Raspatat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:40 schreef Greys het volgende:
Oh en het is simpel, het eten. Gewoon snackbarrerrerrrig.
Niet duur. Vette bek. Ishetpatatoffrietdiscussie. Hatsee.
(Voor degenen die bang zijn dat we gaan dineren van te voren...)
Is er geen Mac in de buurt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als jij 23 keer wil bestellen in de snackbar mag dat gewoon hoor. Heb je zelf in de hand.
Het Hilversumse aanbod viel de vorige keer vies tegen.quote:
Nee, stom hequote:
Op 1,3 km van het Mediapark zit er eentje...quote:
Als jij je dan een beetje op tijd meldt in de snackbar en de medewerkers daar zijn een beetje vlot, dan red je het misschien NET om die 6 kroketten, 4 porties fries, 7 hamburgers en 6 ijsjes weg te werkenquote:
Nee joh! Gekkie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat we met +'en aan elkaar verbonden zijn betekent niet dat we uit één bakje moeten eten he.
Maar is dat niet zo'n midden-in-het-stadscentrum-inloop-Mac-zonder-parkeerplaats?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op 1,3 km van het Mediapark zit er eentje...
1211 CN Kerkstraat Hilversum
Ik wil Cosmo voerenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh! Gekkie.![]()
Maar misschien wel stiekem vorkje delen.![]()
Geen ideequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat niet zo'n midden-in-het-stadscentrum-inloop-Mac-zonder-parkeerplaats?
Middenin het centrum en met den oto niet te bereiken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op 1,3 km van het Mediapark zit er eentje...
1211 CN Kerkstraat Hilversum
Ik heb al gestreetviewd; tegenover de Hemaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Middenin het centrum en met den oto niet te bereiken.![]()
Als ik mij dezelfde discussie van vorig jaar nog goed herinner.
Jeugdig enthousiasme. Cute.quote:
Was die vorig jaar niet op zondag dicht ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Kun je nog beter kijken naar een snelwegmac, maar da's weer lastig voor de treinpeople en iedereen komt uit een andere hoek.![]()
In het mediapark was één restaurantachtig iets, meen ik.
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb al gestreetviewd; tegenover de Hema
Misschien moeten we in ploegenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Ja joh, tot we het weer strontbeu zijn en toch maar weer bij die Chinezen in snackbar De Vork gaan zittenMet zijn 15-en vorig jaar paste al amper
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moeten we in ploegen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moeten we in ploegen.
Je leeft gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik werd er nu wel aan herinnerd dat ik de oven had aangezet rond 20:30u en nog aan stond. Gelukkig niks er in gezet..
quote:
Pizzaatje nog maar, dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik werd er nu wel aan herinnerd dat ik de oven had aangezet rond 20:30u en nog aan stond. Gelukkig niks er in gezet..
JAAAAA! In het donker!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En anders nemen we zelf allemaal broodjes en drinken mee en gaan we picknicken op de parkeerplaats
Heuj, ik heb Broodje Noord gemaildquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En anders nemen we zelf allemaal broodjes en drinken mee en gaan we picknicken op de parkeerplaats
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Was broodje noord van de studio of is dat de tweede eetzaak in Hilversum?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, ik heb Broodje Noord gemaild
Popje... wie of wat en waar is Broodje Noord?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, ik heb Broodje Noord gemaild
Of de auto's dicht naast elkaar en de portieren open. Knus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Is er niet ergens een leegstaande schuur ofzo in de buurt die we mogen gebruiken bij slecht weer?
http://www.broodjenoord.nl/quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje... wie of wat en waar is Broodje Noord?
Ik ga bang wegrennen dan hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
A whole lotta lovin'!
En een patatje! Of frietje. Of patatje.
In het Noorden in ieder gevalquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Popje... wie of wat en waar is Broodje Noord?
Tssssssssssssss, Hilversum is ZO middenquote:
GEEF MIJ DE CHOCOMEL EENS DOOR!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of de auto's dicht naast elkaar en de portieren open. Knus.
Ondankbaar en a-liefdevol menschquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ga bang wegrennen dan hoor..
I know, die van mij komt er vandaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssssssssssssss, Hilversum is ZO midden
Ja he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
GEEF MIJ DE CHOCOMEL EENS DOOR!
Wàt???
JA LAAT NU MAAR!
*burp*
WIE WAS DAT????
Ik zie het voor me
Met Greys niet? Ben je een debiel ofzo. Greys is makkelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet mee omgaan..
Is dat het station naast het Mediapark, station Noord?quote:
Dat is niet zo liefquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Greys niet? Ben je een debiel ofzo. Greys is makkelijk.
Ja hoor, wrijf het er maar in bij ons vrijgezelle mensen. Jij hebt er één.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, die van mij komt er vandaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
AHA! We kunnen DAAR etenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, die van mij komt er vandaan.
Easy like sunday morning!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met haar liefde.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de omgang. Geen idee waar jij aan dacht. Ik dacht alleen aan omgang!quote:
Ja!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat het station naast het Mediapark, station Noord?
En die hebben vast wel een berging ofzo waar we in mogen
Ik ben meer de lazy sunday afternoonquote:
Eten in een berging. Welk een glamoureus begin van onze avond.quote:
Nee dat dan net weer nietquote:
Ik ben toch nooit vals.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie het vals bedoelt plaats ik hier onze NSF foto
JOH.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ga dus eigenlijk gewoon met een stel gekken op pad?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ga dus eigenlijk gewoon met een stel gekken op pad?
Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
GEEF MIJ DE CHOCOMEL EENS DOOR!
Wàt???
JA LAAT NU MAAR!
*burp*
WIE WAS DAT????
Ik zie het voor me
Schaarste? 35 eurooo!quote:
Ze doen ook buffetjens.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Maakt mij niet uit wat of waar; als het maar dichtbij de studio is en als ik maar IETS te eten krijg.
En zo een broodje laten bezorgen bij de Studio vind ik ook prima trouwens![]()
Alleen ff duimen dat het niet het weer is van nu of dat er 6 meter sneeuw ligt
Lopend buffet voor de ingang van Studio 24, ik zie het voor mequote:
Een buffet op een parkeerplaats. Dat is ook voor hun een hele uitdaging gok ikquote:
NOEM JIJ ERIK NU DIK!?quote:
Noem je me nou dik?!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lopend buffet voor de ingang van Studio 24, ik zie het voor me
Dat wordt een avontuur!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:06 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Een buffet op een parkeerplaats. Dat is ook voor hun een hele uitdaging gok ik
Stomme Cosmo.quote:
Wat zit je haar leukquote:
Het whoesjt niet meer. Het is korter.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het whoesjt niet meer. Het is korter.
Reminds me: morgen kapper. (Dit topic is een goede reminder voor alles.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het whoesjt niet meer. Het is korter.
Catquote:
Ik zou het geld van het kaartje terugstorten, dat ie er in stiktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:09 schreef Cat22 het volgende:
Ook zo fijn hoe gewaardeerd wordt dat ik voor Erik in de bres spring.![]()
Die neem ik nog eens een keer mee naar het ballet.![]()
Jezus, geduld mens. Ik kan niet heksenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:09 schreef Cat22 het volgende:
Ook zo fijn hoe gewaardeerd wordt dat ik voor Erik in de bres spring.![]()
Die neem ik nog eens een keer mee naar het ballet.![]()
quote:
Toch een eckte vent dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jezus, geduld mens. Ik kan niet heksen.
Blond, blauwe ogen en lang.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Hoe zie jij er uit ongeveer circa ongeveer enzo, Cosmo?
Waaat? Iemand de Greys nog niet gemeet heeft????quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Hoe zie jij er uit ongeveer circa ongeveer enzo, Cosmo?
Neem je de maoams mee?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaat? Iemand de Greys nog niet gemeet heeft????![]()
Dit wordt interessant....![]()
Verder zijn we helemaal niet eng of vreemd hoor.
Niet bang voor haar, ik ken ergere FOK!ers.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaat? Iemand de Greys nog niet gemeet heeft????![]()
Dit wordt interessant....![]()
Verder zijn we helemaal niet eng of vreemd hoor.
Nee joh, er zit een lelijk hoofd op dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zul je zien dat Cosmo zo'n knappe kerel is die alle spotlights van me gaat stelen!
Joh, je torent toch al boven iedereen uit, dan maken die extra 10 cm niet meer uitquote:
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, er zit een lelijk hoofd op dus..
Oh joy, dan doe ik mijn hakken niet aan want dan ben ik eens niet de langstequote:
Haquote:
Erik jonguh, das ist toch immer unmauglichquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zul je zien dat Cosmo zo'n knappe kerel is die alle spotlights van me gaat stelen!
Jemig. Ík doe mijn hakken aan. Anders ziet niemand me.quote:
Wij zijn allemaal lillek, dus dat komt goed uitquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, er zit een lelijk hoofd op dus..
Ja hallooooooooo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe mijn hakken ook aan
En als Broodje Noord niet bezorgt dan ag ik halen
We hebben een klupske opgerichtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal lillek, dus dat komt goed uit
Ha Erik, ze noemt je lelijk!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zorgt voor goede TVquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
....op m'n 13 cm hakkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hallooooooooo.
Ik kom voor die 56 broodjes en 23 pakken melk!
Nee joh, ik loop wel een paar keer...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hallooooooooo.
Ik kom voor die 56 broodjes en 23 pakken melk!
Nee joh, ik loop wel een paar keer...
Tuurlijk wel even op de iPet kijken of je haar goed zitquote:
Er staat toch dat ze bezorgenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:16 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe mijn hakken ook aan
En als Broodje Noord niet bezorgt dan ag ik halen
Ja maar of ze naar een parkeerterrein komen is niet gezegd hequote:
Gewoon adres van studio geven, dan zien we ze wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar of ze naar een parkeerterrein komen is niet gezegd he
Geef je het adres van een studio op en gaan we daar met een paar man staan. Ik neem mijn boodschappenttrolly wel mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar of ze naar een parkeerterrein komen is niet gezegd he
Er wordt zoveel betaald op parkeerterreinen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gewoon adres van studio geven, dan zien we ze wel.. Maar zolang er betaald wordt is het geen probleem waarschijnlijk.
.
24.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:23 schreef iBenny het volgende:
Tegenover studio 24 staat er ook altijd een kraampje. Ik weet niet in welke studio dit wordt gedaan?
Maar een klein kraampje zal ook niet voorbereid zijn op ons.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
24.![]()
Wat voor kraampje is dat? Want buiten eten lijkt me niet echt lekker zo rond een uur of 6 in februari.
Gewoon een simpel kraampje, niks erop, eraan of er om heenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
24.![]()
Wat voor kraampje is dat? Want buiten eten lijkt me niet echt lekker zo rond een uur of 6 in februari.
Ik wil mijn 10 euro!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
Ing, JJdJ heeft net ontdekt dat er geen optreden op de 26e staat in de agenda van N&S.
Dus dikke kans
Ja, maar vorig jaar waren de 3Js de optreders en was het ook Volendam holadiejee... maar mooi geen Nick en Simonquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ja en Jan Smit is er al natuurlijk ook dan zal de rest van de Volendamse Clan er ook wel rondlopen. We hebben het wel over TROS (das toch de lokale omroep van Volendam?)
Gaan jullie dan gillen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
Ing, JJdJ heeft net ontdekt dat er geen optreden op de 26e staat in de agenda van N&S.
Dus dikke kans
Misschien moesten die voor Sterren.nl op padquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar vorig jaar waren de 3Js de optreders en was het ook Volendam holadiejee... maar mooi geen Nick en Simon
Nee man, die volgen de brocode, want die zijn toch bevriend met Jan Smit? En aangezien Yo er was, was Jan er nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar vorig jaar waren de 3Js de optreders en was het ook Volendam holadiejee... maar mooi geen Nick en Simon
Nee, ik sla dan compleet dicht ben ik bangquote:
Ik vond de stof gaaf.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar zag ik Wesley Sneijder rondlopen. Omdat Yo er natuurlijk was (in 'r groene hoerenjurkje).
Gewoon keihard podium op rennenquote:
Ik las 'OEHOEEEE, HOERRRRRR'quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik sla dan compleet dicht ben ik bang
Maar Dirkh kennende zal hij dan wel iets genants roepen en 'OEHOEEEE, HIERRRRRR' roepen en op mij wijzen.
Met je slip op je hoofd.quote:
quote:Dirkh_ ESF-FOKKERS jullie krijgen de groeten van Greys Ze had het eigenlijk voor de camera willen zeggen maar ze hebben haar van het podium gehaald
Dan mag je de rest van de avond doorbrengen op de gesloten afdeling van het ziekenhuis ter plaatse.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
Grey zit op steenworp afstand van Johnny of eigenlijk meer op slipworp afstand
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoor Greys al blèren HOOOOOOOOOOOLD MEEEEE NOOOOOOOOOOWWWW!!
Dat zal teveel eer zijn. Ik gok politiebureau.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:32 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dan mag je de rest van de avond doorbrengen op de gesloten afdeling van het ziekenhuis ter plaatse.
Die hebben we al aan danquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hebben we een dwangbuis in het rood-wit-blauw?
Heb je meer detailsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:18 schreef indaha het volgende:
Mee eten van te voren:
Tombo
Ingetje
Tha_Erik + Cat + Takaiki? + indaha (even ? weghalen als we meegaan!)
Vul aan!
Gezellig
De vorige keer was het Snackbar De Vork op ongeveer 5 minuten rijden vanaf het Mediapark.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je meer details? Wat, waar, hoelaat enzo?
Okeequote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De vorige keer was het Snackbar De Vork op ongeveer 5 minuten rijden vanaf het Mediapark.
Dit keer proberen we iets bij het station náást het mediapark te regelen
Het wordt in elk geval iets simpels, patatje, broodje oid!
Nee! Lijstje! NU!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:33 schreef Greys het volgende:
Oh en niets tegenljistjes
maar ik denk dat we die pas moeten doen als we weten idd hoe laat en waar het eten is
Does a bear....quote:
Tenenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond de stof gaaf.![]()
Maar haar schoenen eng. Die teentjes die eruit puilden.HUUUU!
Ik verwacht niet dat ie op de Crocks gaat presenteren neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tenen
Ik hoop dat Jantje S dichte schoenen aan doet.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ie op de Crocks gaat presenteren nee
Ach, Yolanthe had haar zeeschuitjes ook in een maatje 33 geparkeerd, dus dan moet Jan dat ook kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien leent ie een paar peeptoes van Liza
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zal teveel eer zijn. Ik gok politiebureau.
Doe es wild en koop er 25. Deel ik wel mee in de kosten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Takaiki het volgende:
Wibra heeft geen stoffenmeer, maar wel de boven de papieren versie te verkiezen plastieken
.
De oranje vlaggetjes van vorig jaar waren ook van plastiek en ook wapperproof![]()
5 vor 89 cent: wie wil?
Zou je er 30 willen halen ofzo? Dan krijg je van ons wel een paar euroquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:24 schreef Takaiki het volgende:
Wibra heeft geen stoffenmeer, maar wel de boven de papieren versie te verkiezen plastieken
.
De oranje vlaggetjes van vorig jaar waren ook van plastiek en ook wapperproof![]()
5 vor 89 cent: wie wil?
We gaan met 28quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe es wild en koop er 25. Deel ik wel mee in de kosten.
Waarvan 4 met pompoms.quote:
Oh daar weet ik nog wel wat mogelijkheden voor hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarvan 4 met pompoms.Hoe wil je daar nog een vlaggetje bijproppen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Het bestellen via de speciale fan-voorverkoop is niet meer mogelijk, hieronder de oorspronkelijke OP in de spoiler:Kolere! 28 man. Kan iemand mij even een overzicht geven hoe zo een avondje Song Festival bijwonen nu in zijn werk gaat? Ik heb het dan over het moment dat je het gebouw binnenkomt waar de show wordt gegeven en je je jassen hebt afgegeven in de garderobe en op het punt staat naar binnen te worden geleid als klapvee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen.![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- iBenny
Totaal: 28
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2012 14:34:24 ]
Ik pas!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar weet ik nog wel wat mogelijkheden voor hoor
Nou, ik ken de TROS dan niet, maar andere omroepen zijn nog al netjes met publiek hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kolere! 28 man. Kan iemand mij even een overzicht geven hoe zo een avondje Song Festival bijwonen nu in zijn werk gaat? Ik heb het dan over het moment dat je het gebouw binnenkomt waar de show wordt gegeven en je je jassen hebt afgegeven in de garderobe en op het punt staat naar binnen te worden geleid als klapvee.
Twee jaar terug ging het weer heel anders dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kolere! 28 man. Kan iemand mij even een overzicht geven hoe zo een avondje Song Festival bijwonen nu in zijn werk gaat? Ik heb het dan over het moment dat je het gebouw binnenkomt waar de show wordt gegeven en je je jassen hebt afgegeven in de garderobe en op het punt staat naar binnen te worden geleid als klapvee.
Wij leukten de boel toch nog aardig op bij "NewYork New Yoooooooork"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee jaar terug ging het weer heel anders dan vorig jaar.
Twee jaar terug werd je ontvangen in een heel toffe ruimte met Songfestivalmuziek, glitterbollen, compleet over the top zeg maarEn kreeg je uitleg over dat je NU moest gaan plassen omdat het straks 2,5-3 uur niet kon als we live waren in de uitzending.
Dan eenmaal in de studio zie je alles heen en weer scharrelen, dat is al erg leuk. Juryleden enzo. En dan krijg je nog uitleg hoe het stemmen in zijn werk gaat met de stemkastjes. En dat je vooral niet een bek moet trekken als de camera op je gericht staat (maar dat doe je automatisch toch) enzo. Toen waren er veel verklede mensen in het publiek, Belgische songfestivalfans etc.
Vorig jaar was de ontvangst was saaier, beetje suffe niet-songfestival-muziek, wij waren de enigen met vlaggetjes. Maar het is gewoon heel leuk om het allemaal live mee te maken, zodat je na afloop lekker kunt bitchen op hoe de verkeerde heeft gewonnen enzo
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik zeg 30
Want er sneuvelt er toch vast nog wel eentje hier en daar, Dirkh kennende...
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik zeg 30
Zelfs de plasticjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Die van mij gingen vorig jaar ook kapot, dus doe mij maar 5 voor mezelf alleen
Ik zou effe kijken als ik jou wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb ooit bij de Action wel eens een rood wit blauwe boa gekocht.
Zouden ze die nog steeds hebben?
Ik ren er straks even naar binnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou effe kijken als ik jou was
Cat, Tombola, Gb en ik gaan in rood-wit-blauwe jurkies en pompons, dus voor lul loop je sowieso niet met je boaNou ja of wel... maar dan niet in je eentje
Of heb jij de jouwe nog? Want boa's voor anderen zou ik niet kopen hoor... degenen die dat willen motten zelf maar even naar de Eksjion!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ren er straks even naar binnen.
Nog in de verpakking zelfs! Maar ik kijk wel even zo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Of heb jij de jouwe nog? Want boa's voor anderen zou ik niet kopen hoor... degenen die dat willen motten zelf maar even naar de Eksjion!
Tip: geef hem vooraf een rondje droger (in een kussensloop). Want anders verhaar je bij de neten. [/ervaring]quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nog in de verpakking zelfs! Maar ik kijk wel even zo.
twitter:timdouwsma twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 20:08:14Mijn familie en vrienden wilden allemaal komen naar de finale van het songfestival,maar nu blijkt dat het al uitverkocht is..balen! #nsf reageer retweet
Wat raar dat dat niet te regelen valt!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Greys het volgende:
Maar goed dat we de mogelijkheid via de speciale voorverkoop hadden, want anders hadden we nooit bij elkaar gezetenZelfs de familie van een van de kandidaten kan al niet meer
twitter:timdouwsma twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 20:08:14Mijn familie en vrienden wilden allemaal komen naar de finale van het songfestival,maar nu blijkt dat het al uitverkocht is..balen! #nsf reageer retweet
Vlaggetjes verdwijnen zomaar... ik vertel er niet te veel over, maar als iemand kucht dan is er wéér een vlaggetje weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik zeg 30
John laat uit elk Eurovisieland 2 mensen overvliegen (totaal ongeveer 100) om daar te adviseren tijdens het NSF over wat de buitenlandse stemmers het beste nummer zouden vinden bij het Eurovisie... dus daar gaan al 100 stoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat raar dat dat niet te regelen valt!Vorig jaar was de familie (en Volendam) goed vertegenwoordigd. Ze hadden ook mooie plekjes.
Oh, wel een leuke vind ik dat!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
John laat uit elk Eurovisieland 2 mensen overvliegen (totaal ongeveer 100) om daar te adviseren tijdens het NSF over wat de buitenlandse stemmers het beste nummer zouden vinden bij het Eurovisie... dus daar gaan al 100 stoelen
Google!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:11 schreef Maes het volgende:
Joehoe ik heb een oranje boaWaar is het feest eigenlijks??
Gezelligquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Google!![]()
Of gewoon de OP!Daar staat het niet meer in. Hilversum!
![]()
Ik denk dat Tim gewoon zijn oudoom en achternichtje en de vrienden uit het durp bedoelt enzo. Kan me niet voorstellen dat z'n ouders enzo er niet bij kunnen zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is John de Mol dan cheap eigenlijk, dat 'ie de kandidaten niet eens een kaart of 10 per persoon geeft
Staat in de spoiler, alle verkoopinfo, omdat het niet meer te bestellen isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Google!![]()
Of gewoon de OP!Daar staat het niet meer in. Hilversum!
![]()
Oh, dat had ik niet eens gezien. Ach, nu stond het in mijn post, ook handigquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat in de spoiler, alle verkoopinfo, omdat het niet meer te bestellen is
Ja waar het is had ik idd ook best uit de spoilerttttttt kunnen latenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet eens gezien. Ach, nu stond het in mijn post, ook handig
Staan we daar straks allemaal in de tuin van John de Mol, want ja, het was toch zijn feestje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja waar het is had ik idd ook best uit de spoilerttttttt kunnen laten![]()
Rood-wit-blauwquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:03 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik kom ook weer even binnenvallen. Wat is de dresscode?
Heb je wel al meegekregen wie er gaan optreden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:03 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik kom ook weer even binnenvallen. Wat is de dresscode?
DM me het mailadres eens waarnaar het geCCt is dan? Want ik heb nietsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, dat mailtje dat naar jou ge-CC't is.. En betaald.
.
Neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je wel al meegekregen wie er gaan optreden?
Van The Voice:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:15 schreef Amsel het volgende:
[..]
NeeKan me niet eens zo veel schelen ook
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:14 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa mail gezien, Steve gaat mee![]()
Even er bij zetten in de OP!
Er zijn toch geen 50 eurovisielanden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
John laat uit elk Eurovisieland 2 mensen overvliegen (totaal ongeveer 100) om daar te adviseren tijdens het NSF over wat de buitenlandse stemmers het beste nummer zouden vinden bij het Eurovisie... dus daar gaan al 100 stoelen
Wel dik in de 40 volgens mij, zal eens kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn toch geen 50 eurovisielanden?
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel dik in de 40 volgens mij, zal eens kijken
Maar niet alleen Europese landen mogen meedoenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja joh?
Goh ik faal dik met mn landenkennis
Toch raarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet alleen Europese landen mogen meedoen
Ik geloof alle landen die lid zijn van de Europese unie ofzo, of eh... Sietse heeft het een keer uitgelegd, ik zal ff kijken
Jawel joh, en dan ga ik lekker thuis op de bank zitten kijken hoe jullie het ervan af brengen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop niet dat ze in de pauze een ESFkennisquiz gaan houden in het fanvak
Ik geloof dat landen uit de EBU (European Broadcasting Union) mogen meedoen.quote:
Ah oke. Nou ja, veel landen dus. Ben erg benieuwd of er echt 100 buitenlanders bij zullen zijn. Ben sowieso heel benieuwd naar de show want het zal wel heel anders zijn dan vorig jaar denk ik!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat landen uit de EBU (European Broadcasting Union) mogen meedoen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_Radio-unie
"Wie won 16 jaar geleden het EuroVisieSongfestival?"quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jawel joh, en dan ga ik lekker thuis op de bank zitten kijken hoe jullie het ervan af brengen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef SietseBakker het volgende:
Deelname aan het Eurovisie Songfestival mag als Active Member van de European Broadcasting Union. Om lid te worden van de EBU, moet je territorium geheel of gedeeltelijk in de European Broadcasting Area vallen, die weer is gedefinieerd door de International Telecommunications Union, een orgaan van de VN, en/of je als land lid zijn van de Raad van Europa. Daarnaast moet je een (semi-)publieke omroep zijn, en aan een hele rits voorwaarden voldoen. De Israelische omroep IBA voldoet aan die voorwaarden, zodoende.
Het Euro- in Eurovisie refereert dus niet aan de EU of geografisch Europa.
Dit is overigens één van de meest gestelde vragen die ik in mijn carriere heb gekregen
Och, het is maar net hoe je het bekijkt, in 2009 deed er een Amerikaan mee. (voor Duitsland dan, maar toch)quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Wie won 16 jaar geleden het EuroVisieSongfestival?"
"Euhm.....Amerika?"
Ohquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:43 schreef Greys het volgende:
Bliss! Kiek!
[..]Zo zat het!
Ik weet niet of je dat topic wel eens doorgelezen hebt, maar het is erg leuk en leerzaam, ook met sappige achter-de-schermen-Eurovisie-roddels
Echt leuk om een keer door te lezen, niet alleen maar droge stofquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Nee, niet gelezen natuurlijk als nep-fanIk had vorig jaar ook geen idee wie nou die Sietze was in Volendam, alleen dat ie *iets* met het ESF te maken had
Ik ga het vóór het NSF lezen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt leuk om een keer door te lezen, niet alleen maar droge stof
En Sietse is idd best *big* op Eurovisie gebied!
Net doorgelezen....en wat was je schattig Greysquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:43 schreef Greys het volgende:
Bliss! Kiek!
[..]Zo zat het!
Ik weet niet of je dat topic wel eens doorgelezen hebt, maar het is erg leuk en leerzaam, ook met sappige achter-de-schermen-Eurovisie-roddels
Hara danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net doorgelezen....en wat was je schattig Greys![]()
![]()
Ik zag helemaal voor me hoe je hysterisch achter je roze netbookje die vragen zat te typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |