Het is de enige manier waarop ik het kan, hoe minder ik eet hoe minder honger ik heb.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is het wel een beetje vol te houden dan?
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Iedereen hier heeft iets, ben ik dan soms de gekke gewoon omdat ik nergens last van heb?
En na afloop van het dieet? Komt het er dan net zo snel weer aan als dat het er af ging?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is de enige manier waarop ik het kan, hoe minder ik eet hoe minder honger ik heb.
Handig, gewoon niks meer eten dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is de enige manier waarop ik het kan, hoe minder ik eet hoe minder honger ik heb.
'Normaal' is niet het woord wat ik zou gebruiken om jou te omschrijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Iedereen hier heeft iets, ben ik dan soms de gekke gewoon omdat ik nergens last van heb?
Het probleem daarvan is dat je lichaam in overlevingsmodus gaat en als je weer gaat eten alles op slaat als vet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Handig, gewoon niks meer eten dus
Valt mee, ik ben eerder 25 kilo afgevallen, dat zat er daarna wel weer aan maar dat had andere oorzaken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En na afloop van het dieet? Komt het er dan net zo snel weer aan als dat het er af ging?
Ik heb nu al moeite met opstaan zonder meteen zwart voor mn ogen te worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Handig, gewoon niks meer eten dus
Oh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Normaal' is niet het woord wat ik zou gebruiken om jou te omschrijven.
Vriendin van me is ook blij dat ze maar af blijft vallen en helemaal trots. Maar die gebruik gewoon elk weekend (weekenden van 4 dagen per week) drugs.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
ik eet de laatste 2 jaar echt facking ongezond met mijn studie en onregelmatig enzo. En ik val alleen maar af. Er komt niks bij
ik blow maar eens in de maand dus daar ligt het bij mij gelukkig niet aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriendin van me is ook blij dat ze maar af blijft vallen en helemaal trots. Maar die gebruik gewoon elk weekend (weekenden van 4 dagen per week) drugs.Dan zou ik het ook wel kunnen.
Nah blowen is ook niet zo erg, maar hele weekenden speed helpen wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik blow maar eens in de maand dus daar ligt het bij mij gelukkig niet aan
ik doe gelukkig niet aan pillen. en zal ik wss ook nooit doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah blowen is ook niet zo erg, maar hele weekenden speed helpen wel.
Heeft dat niet te maken met een lage bloeddruk? De zwaartekracht trekt het bloed uit je hoofd naar beneden, en dat moet je bloeddruk compenseren dacht ik?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu al moeite met opstaan zonder meteen zwart voor mn ogen te worden.
[..]
Oh.
Speedquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah blowen is ook niet zo erg, maar hele weekenden speed helpen wel.
Je was toch ook nog best jong?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
ik eet de laatste 2 jaar echt facking ongezond met mijn studie en onregelmatig enzo. En ik val alleen maar af. Er komt niks bij
zal bestquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Je was toch ook nog best jong?
Misschien zit je nog in de groei jongen
Ik had met 18 jaar nog een gemiddelde lengte, kreeg met 19-20 nog een groeispurt ofzo tot mijn 21ste. Nu wel iets langer dan gemiddeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zal bestmaarja ben wel 18. Zou raar zijn.
Ik heb hetzelfde als jou gehad, tot mijn 22e. Toen pas begon ik een beetje normaal gewicht te krijgen in plaats van zwaar ondergewicht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zal bestmaarja ben wel 18. Zou raar zijn.
Geen idee eigenlijk, heb er ook niet veel last van, gewoon even iets vastpakken en dan is het zo weg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met een lage bloeddruk? De zwaartekracht trekt het bloed uit je hoofd naar beneden, en dat moet je bloeddruk compenseren dacht ik?
Heb er ook geen verstand van verder
Ik moedig het ook niet aan, mensen die een keer drugs gebruiken, prima. Maar om het elk weekend te doen is gewoon stom. En denken dat je het onder controle hebt is nog stommer. Maarja, niet mijn leven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
SpeedPauperdrug, echt waar. Zijn er maar weinig die ik goed uit jarenlang gebruik heb zien komen.
Kopen kopen kopen!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef arachide. het volgende:
Jongens, loon is binnen! TIJD OM TE SHOPPEN
Als je hem niet gehad hebt mag je niet komen hequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Royco, zou jij niet een PM maken over die meet ofzo?
Ok. dan niet,quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je hem niet gehad hebt mag je niet komen he
Die gaat via mij! Momentjequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Royco, zou jij niet een PM maken over die meet ofzo?
Grapje schat, natuurlijk mag jij komenquote:
Als je dat nu even zou willen doen, dan kan ik de PM versturen enzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grapje schat, natuurlijk mag jij komen![]()
Ik heb de pm uitbesteed, moet nog even kijken wat het makkelijkste is qua openbaar vervoer en dan kan die verstuurd worden.
Maar Faye, ik zit te fokken en op 9gag, ik kan nu toch niks productiefs doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dat nu even zou willen doen, dan kan ik de PM versturen enzo
Mannen.. Laat maar, ik vogel het zelf wel uitquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Faye, ik zit te fokken en op 9gag, ik kan nu toch niks productiefs doen.
waarom heb je een ander accountquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dat nu even zou willen doen, dan kan ik de PM versturen enzo
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Faye, ik zit te fokken en op 9gag, ik kan nu toch niks productiefs doen.
Ik was al bezig hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mannen.. Laat maar, ik vogel het zelf wel uit
en met de autoquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was al bezig hoor.
Het makkelijkste is gewoon om met een aantal mensen op station Tiel af te spreken en daar de regiotaxi te bellen.
En anders is dit de link naar 9292ov.nl
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
Oh op die link pakt ie niet de reisinformatie, stom 9292ov.nl.
Nou ja het is in ieder geval in Tiel lijn 42 naar druten pakken, en dan halte molenstraat in Boven-leeuwen eruit. Dan is het nog 5 minuutjes lopen naar het cafe
De A15 uitrijden, afslag leeuwen, dan aan het einde van de brug niet de borden Boven-leeuwen volgen maar gewoon bij de rotonde links.quote:
Denk dat de meesten met de bus gaan. Als je de buslijn vermeld + het adres zullen de meesten er wel komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was al bezig hoor.
Het makkelijkste is gewoon om met een aantal mensen op station Tiel af te spreken en daar de regiotaxi te bellen.
En anders is dit de link naar 9292ov.nl
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
Oh op die link pakt ie niet de reisinformatie, stom 9292ov.nl.
Nou ja het is in ieder geval in Tiel lijn 42 naar druten pakken, en dan halte molenstraat in Boven-leeuwen eruit. Dan is het nog 5 minuutjes lopen naar het cafe
Zet het even in een PMquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De A15 uitrijden, afslag leeuwen, dan aan het einde van de brug niet de borden Boven-leeuwen volgen maar gewoon bij de rotonde links.
De weg blijven vervolgen tot links afslag molenstraat, dan de 2e straat rechts. en dan na zo'n 300 meter ben je er.
Jij moet gewoon komen hequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet als we samen reizen![]()
Alleen is nog onzeker of ik kom
ja ik wil wel, maar ik heb teveel meets gehadquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als we gewoon zorgen dat we met een hele groep tegelijk op Tiel zijn..
Ja dat is wel handig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet als we samen reizen![]()
Alleen is nog onzeker of ik kom
Nou ik ben weer begonnen met Cambridge, kijk 1 avondje zondigen kan nog wel, maar 2 avondjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is wel handig.
Ik heb iig (bijna zeker) besloten dat ik de 20ste niet naar Utrecht ga. Ik vind 2 meets zo snel achter elkaar eigenlijk een beetje teveel van het goede en heb er gewoon simpelweg het geld niet voor.
Ik heb gewoon besloten in de weekenden wat milder voor mezelf te zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik ben weer begonnen met Cambridge, kijk 1 avondje zondigen kan nog wel, maar 2 avondjesDat is niet goed en verpest ik het weer
En sowieso is 2 weken achter elkaar een beetje teveel inderdaad, en moet een beetje op de centjes letten inderdaad
Ik heb ook water hequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon besloten in de weekenden wat milder voor mezelf te zijn.Als ik weg ben kan ik het gewoon niet volhouden.
Volgens mij word het allemaal via de PM geregeld, maar ik denk dat iedereen die wilt wel mag komen. Of niet Royco?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef YoshiEscobar het volgende:
Is het trouwens een openbare meet???
Ja in principe wel, maar het is wel het leukste denk ik als het een beetje reguliere posters hier zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij word het allemaal via de PM geregeld, maar ik denk dat iedereen die wilt wel mag komen. Of niet Royco?
Dan kun je ons een beetje in de gaten houden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh joy, nuchter tussen FOK!kers zitten.
alleen hier of r49 ook?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja in principe wel, maar het is wel het leukste denk ik als het een beetje reguliere posters hier zijn
dan sla ik maar over denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja in principe wel, maar het is wel het leukste denk ik als het een beetje reguliere posters hier zijn
Neen. Komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
dan sla ik maar over denk ik
Jij bent hier toch een vaste poster?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
dan sla ik maar over denk ik
Ben geen reguliere poster hèquote:
Eerder een vaste lurkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent hier toch een vaste poster?
Je bent toch naar die andere meet geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ben geen reguliere poster hè, maar miss...
maar dan zou ik waarschijnlijk alsnog alleen komen als newbie en loka ook gaan...
Ik ben bij de meet in Enschede bij loka geweest jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent toch naar die andere meet geweest?
Newb en loka wilden wel komen volgens mij want die probeerde een bed te regelen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:53 schreef heloef het volgende:
Ik moet nog even kijken als of ik kom.
Nee, er staat nu dat hij even gaat kijken, als hij komt.quote:
Leugens.quote:
doe je iets in de ict dan..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Domme eindgebruikers, wijzigingen die half doorgevoerd zijn, instabiele trage servers etcetc.
Je mag mijn scriptie wel ff afmaken hoor. Ik doe ict-beheer, en mag fijn schrijven over bedrijfsprocessenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Domme eindgebruikers, wijzigingen die half doorgevoerd zijn, instabiele trage servers etcetc.
Ik zou bijna ja zeggen, maar dit brengt waarschijnlijk meer op dan je stufi.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Je mag mijn scriptie wel ff afmaken hoor. Ik doe ict-beheer, en mag fijn schrijven over bedrijfsprocessen
Doe ik jou werk wel ff, klinkt een stuk leuker
Inderdaad als straks kom ga ik naar iets kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, er staat nu dat hij even gaat kijken, als hij komt.
Dus als ie komt, gaat ie iets kijken.
whut?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad als straks kom ga ik naar iets kijken.
Dat kan ik ook aan jou vragen.quote:
Nogal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moest huilen bij Glee, ik ben een mietje.
wanneer moest je huilen met glee?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moest huilen bij Glee, ik ben een mietje.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moest huilen bij Glee, ik ben een mietjeschatje.
Toen Rachel zich terugtrok als vertegenwoordiger zodat ze weer vriendjes kon worden met Kurt en lief was enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer moest je huilen met glee?
owjaquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen Rachel zich terugtrok als vertegenwoordiger zodat ze weer vriendjes kon worden met Kurt en lief was enzo.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owjaIk moest ook een traantje wegvegen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef Myraela het volgende:
Het ergste was op de bruiloft van de vader van Kurt met de moeder van Finn. Toen finn ging zingen dat die kurt accepteerde zoals die was en geen moeite meer had met het feit dat die homo was.Toen hield ik het niet meer.
Raap me opquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef Myraela het volgende:
Het ergste was op de bruiloft van de vader van Kurt met de moeder van Finn. Toen finn ging zingen dat die kurt accepteerde zoals die was en geen moeite meer had met het feit dat die homo was.Toen hield ik het niet meer.
Tuurlijk wel. Glee is tjah. Hoe moet ik het plaatsen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik krijg van Glee spontaan de neiging om de kijkers tegen zichzelf te beschermen en ze even ergens op te sluiten totdat het voorbij isquote:
Ik dacht dat Dexter hier op de publieke omroep wordt uitgezonden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
Dat ze dit maar uit gaan zenden op RTL 5
[ afbeelding ]
In Nederland en België is de serie te ontvangen via de zender 13th Street. Vanaf 8 november 2009 wordt de serie dagelijks op Nederland 3 door de VPRO uitgezonden. Dexter is de eerste buitenlandse serie die ook via Uitzending Gemist te zien is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dexter hier op de publieke omroep wordt uitgezonden?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef stefanhaan het volgende:
Dat ze dit maar uit gaan zenden op RTL 5
[ afbeelding ]
Als je de URL van dat plaatje in een nieuw venster plakt dan zie je de dvd-cover van het tweede seizoen van Dexterquote:
Neen sorry, ik ben een mietje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ergens had ik het beeld dat jij nog best stoer was![]()
Ow Dexter, ik heb alle seizoen al gezienquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je de URL van dat plaatje in een nieuw venster plakt dan zie je de dvd-cover van het tweede seizoen van Dexter
Dit, die family guy kerstaflevering heb ik ook niet gekekenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef heloef het volgende:
Ik haat iedere serie waarin te vaak gezongen wordt.
Nee. Iedereen zou de hele dag moeten zingen en dansen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef heloef het volgende:
Ik haat iedere serie waarin te vaak gezongen wordt.
Ik ook. De cliffhanger van het laatste seizoen is erg interessantquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow Dexter, ik heb alle seizoen al gezien
jaaaaa! Ik kan niet wachten op seizoen 7quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook. De cliffhanger van het laatste seizoen is erg interessant
Er is echter een uitzondering.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit, die family guy kerstaflevering heb ik ook niet gekeken
Eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaaaaa! Ik kan niet wachten op seizoen 7Duurt veeeeel te lang
Als ik ga zingen en dansen dan zou dat niet echt goed zijn voor je oren en ogenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Iedereen zou de hele dag moeten zingen en dansen.
Zijn maar 12 afleveringen per seizoen en is best spannend dus je bent er zo doorheenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dexter ook wel gaan kijken eigenlijk, maar ik heb het geduld nooit om series te kijken.
Die vast wel, keigoede serie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dexter ook wel gaan kijken eigenlijk, maar ik heb het geduld nooit om series te kijken.
Ik heb nooit het geduld om films te kijken, series vind ik altijd makkelijk omdat ik het maar half of heel uur hoef te volgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:45 schreef Myraela het volgende:
Meteen ten huwelijk vragen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
vrouwen die dexter een goede serie vinden
niet overdrijven kindquote:
Ik heb 1 aflevering gezien, ingewikkeld als je het niet volgt, maar toch wel goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef stefanhaan het volgende:
vrouwen die dexter een goede serie vinden
Je moet ook bij seizoen 1 beginnen voor de complete ervaringquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 1 aflevering gezien, ingewikkeld als je het niet volgt, maar toch wel goed.
Dat sowieso. Achtergrond van Dexter (en zijn vader) is redelijk belangrijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Je moet ook bij seizoen 1 beginnen voor de complete ervaring
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:51 schreef palawan het volgende:
Ik kijk geen Dexter, en ook geen Glee.
Ik kijk momenteel eigenlijk alleen How I Met Your Mother. En films
Als je dat niet weet kan je maar beter niet verder kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat sowieso. Achtergrond van Dexter (en zijn vader) is redelijk belangrijk.
Ik volg(de):quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:51 schreef palawan het volgende:
Ik kijk geen Dexter, en ook geen Glee.
Ik kijk momenteel eigenlijk alleen How I Met Your Mother. En films
Ik vind HIMYM de laatste tijd maar so so.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Gister is er eindelijk weer een nieuwe ep uitgezonden.
Het is na de eerste paar seizoenen wel matiger geworden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind HIMYM de laatste tijd maar so so.
Ik vind trouwens serieus die nieuwe UI van jou lijken op je fotoquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind HIMYM de laatste tijd maar so so.
Wat zit erop dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
mijn broodje weegt 1 kilo ofzo
Oops
Gatverdammequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
7 plakken gegrild gehakt 8 plakken kipfilet
Enthousiasme en eten
Huh ben jij een collega van mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik had gister ook een salade van een halve kiloquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enthousiasme en eten
Serieus dude.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enthousiasme en eten
Nog iets anders ertussen of alleen deze ranzigheid?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enthousiasme en eten
Jij altijd toch, maar pics,quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
gvd wat ben ik nu sexy
Mijn kapsters.. <3
Jij komt nu op tc om te showenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
gvd wat ben ik nu sexy
Mijn kapsters.. <3
Ik heb zin om de chipjes op te eten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Ahhh straks de verleiding weer staan van de; indo, thai, italiaan, kebabboer en de snackbar.
Die liggen bij mij al een week onaangeraakt in de kast.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zin om de chipjes op te eten.
Ik honger mezelf uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Ahhh straks de verleiding weer staan van de; indo, thai, italiaan, kebabboer en de snackbar.
Verse tonijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik honger mezelf uit.
Of nou ja ik ga straks tonijn eten.
Ik ben zwak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben sterk!
Ik neem om half 6 netjes een shake
Pffffff ik heb trek in een hamburger ofzo
Mijn knopje is omquote:
lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:19 schreef palawan het volgende:
Ik ga straks aardappels koken, met vlees en kant en klare sla.
Hoe burgerlijk is dat?
Lekker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:19 schreef palawan het volgende:
Ik ga straks aardappels koken, met vlees en kant en klare sla.
Hoe burgerlijk is dat?
Deze vrouw weetquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker.Aardappels ownen hard, dat rijst-volk mist echt iets.
Rijst is ook wel lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit blik, niet teveel moeite je weet zelf.quote:
Ik houd niet van rijst. Tenzij nasi met sate.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Rijst is ook wel lekker
aardappels gaan vervelen...
quote:
True, maar wel met een lading jus over die aardappels heen natuurlijk, anders is het veel te droogquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een zoute haring bij de visboer vandaan, kan bijna niks tegenopquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit blik, niet teveel moeite je weet zelf.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Aardappels uit de oven met rozemarijn en spekjes.
Heb ik gisteren al gehad, met sate en boontjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Rijst is ook wel lekker
aardappels gaan vervelen...
niksquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Anders wordt het toch zo'n droge hap? Wat doe jij over dat spul heen dan?
Sla en aardappels prakken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niksIk prak alles lekker door elkaar heen
![]()
Stel je hebt gekookte andijvie, dat is best nattig, lekker prakkenEn het is niet droog
ik hou alleen van spinazie ala blubquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
jus is juist lekker![]()
't maakt zelfs spinazie met aardappels eetbaar
neuh, wel klaar. nog ff chillen voor ik de lange reis weer ga maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, ze zijn nog bezig?![]()
Vanavond showen wel he!
Ik heb maar 2 pitten in mijn kamer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niksIk prak alles lekker door elkaar heen
![]()
Stel je hebt gekookte andijvie, dat is best nattig, lekker prakkenEn het is niet droog
Gooi na 15 min gewoon de groente bij je aardappels of ben je ook zo'n autist die alles gescheiden moet hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 pitten in mijn kamer.
1 voor de aardappels, 1 voor vlees. Dus groente koken is er vaak niet bij
Alles?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
neuh, wel klaar. nog ff chillen voor ik de lange reis weer ga maken.
vanavond show ik je alles jwz.
vlees is zo gebakken, dus dan zet je eerst de aardappelen en groente op, en als dat klaar is leg je de vlees in de panquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 pitten in mijn kamer.
1 voor de aardappels, 1 voor vlees. Dus groente koken is er vaak niet bij
Dat is eigenlijk best wel een goed idee, had van mij kunnen wezen zo goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gooi na 15 min gewoon de groente bij je aardappels of ben je ook zo'n autist die alles gescheiden moet hebben?
Dat zel best maar het is hem nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dean winchesterrr
Hij is coole acteur.
Gefeliciteerd meid.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef arachide. het volgende:
Hallo mensen, ik heb er een wandeling van 10 km opzitten.
Goed bezig! Ga je nou PM's rondsturen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef arachide. het volgende:
Wauwquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef arachide. het volgende:
Okay, dat zijn toch nog steeds aardappelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:42 schreef ook_gek het volgende:
Aardappelen zijn vies!!!!
Ik doe meestal krieltjes, rozenval aardappeltjes, of ik kruid me rozenval aardappeltjes met tijn enz
Ik denk het niet dan, ik heb echt een hekel aan hollandse kostquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ben jij nou een echte Nederlander?
Technisch gezien is patat ook aardappelen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dat zijn toch nog steeds aardappelen.
Ik ging even naar werk van VH. ik vind lange wandelingen sowieso fijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef benzin het volgende:
[..]
WauwHeb je dat gedaan omdat het een goed voornemen was of deed je dat al vaker?
Ik vind dat echt superknap
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met je?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef arachide. het volgende:
hehe klinkt goed, nog nooit gehad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef stefanhaan het volgende:
Aardappelpuree is voor bazen
Wel met spek en jack daniels whiskey.
Rozenval is klein en zoet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nja ik verdien iets meer als de meeste studenten. Maar voor mij kan dat zo af en toe wel ensquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:49 schreef palawan het volgende:
[..]
hehe klinkt goed, nog nooit gehad.
Maar volgens mij is dat niet echt een studentenmaaltijd?
Ik wil dat fijn leren vinden omdat ik vind dat ik er meer uit moet en meer moet bewegenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik vind lange wandelingen sowieso fijn
Nerds hebben geen beweging nodig. Wat zeg je nu benzinquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil dat fijn leren vinden omdat ik vind dat ik er meer uit moet en meer moet bewegen
Nerds niet, mensen wel. Ik probeer die overgang te makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nerds hebben geen beweging nodig. Wat zeg je nu benzin
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nerds niet, mensen wel. Ik probeer die overgang te maken
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
true.quote:Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken.
meh, dit doe ik dus fout.quote:2. Kijk niet steeds naar de grond.
Ik ga ook liever bungee jumpen dan dat ik een vrouw aanspreek, bungee jumpen lijkt me vetquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef jeweggegooideleven het volgende:
[..]
true.
[..]
meh, dit doe ik dus fout.
Als ik de keus heb tussen bungee jumpen of een vrouw aanspreken zou ik het ook wel weten ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga ook liever bungee jumpen dan dat ik een vrouw aanspreek, bungee jumpen lijkt me vet
Goed zo benzii!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, niet te vroeg juichen he. Ik wil van dit jaar echt een goed jaar maken, maar ik moet het nog wel doen.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, niet te vroeg juichen he. Ik wil van dit jaar echt een goed jaar maken, maar ik moet het nog wel doen.
Willen is niet genoeg
Een tip:quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef jeweggegooideleven het volgende:
[..]
true.
[..]
meh, dit doe ik dus fout.
Willen is het belangrijkste begin. Komt wel goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, niet te vroeg juichen he. Ik wil van dit jaar echt een goed jaar maken, maar ik moet het nog wel doen.
Willen is niet genoeg
Ik wil je er best af duwen hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:
Bunjee jumpen lijkt me ook tof, totdat ik boven ben en niet meer durf.
Iemand aanspreken lijkt alleen maar eng, maar dan ineens gaat het vanzelf.
Dat met dat bungeejumpen heb ik ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:
Bunjee jumpen lijkt me ook tof, totdat ik boven ben en niet meer durf.
Iemand aanspreken lijkt alleen maar eng, maar dan ineens gaat het vanzelf.
Zulk soort video's motiveren mij nooit echtquote:
Ik hoop het, thanksquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:19 schreef Myraela het volgende:
Willen is het belangrijkste begin. Komt wel goed.
Ik vind alles met hoogtes eng. Het lijkt me onwijs mooi en onwijs tof, maar ik zou het nooit durven om daadwerkelijk te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat met dat bungeejumpen heb ik ook.
Het lijkt me wel tof maar denk dat ik eenmaal boven niet meer durf.
En dat kan natuurlijk niet.
Nee ik heb geen hoogtevrees, en durf qua attracties enzo eigenlijk alles, parachute springen lijkt me ook niet eng.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind alles met hoogtes eng. Het lijkt me onwijs mooi en onwijs tof, maar ik zou het nooit durven om daadwerkelijk te doen.
Ik vind de Goliath al eng, daar kan ik me nog ergens aan vasthouden, bij bungeejumpen word ik gek van paniek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind alles met hoogtes eng. Het lijkt me onwijs mooi en onwijs tof, maar ik zou het nooit durven om daadwerkelijk te doen.
Bungeejumpen kan je jezelf vasthouden en heel hard gillen als een meisje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind de Goliath al eng, daar kan ik me nog ergens aan vasthouden, bij bungeejumpen word ik gek van paniek.
Oh gillen is niks voor mij, ik ga altijd zingen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bungeejumpen kan je jezelf vasthouden en heel hard gillen als een meisje.
Zingen? But why?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh gillen is niks voor mij, ik ga altijd zingen.
Ik weet niet, om te kalmeren denk ik.quote:
Je vind ze allemaal geil?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, die chicks in die ''foksterssexyengewaagd'' reeks ook...
Kmoet echt een meisje, al is het maar om mijn libido wat tegemoet te komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
Jij doet alles dus?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
twentybirds ziet er op die foto leuk uit jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
Box ouwequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:49 schreef benzin het volgende:
[..]
twentybirds ziet er op die foto leuk uit ja
Geen idee, linkje?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij niet?
[..]![]()
[..]
Neuh, wel een paar
Watquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij niet?
[..]![]()
[..]
Neuh, wel een paar
Ik heb nu niet gekeken, maar ik vind er altijd maar zeer weinig bij zittenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou een behoorlijke rotdag hebben als zoiets mij zou overkomen; zou de rest van de dag mezelf rot voelenquote:
http://tinychat.com/avnzmgquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:25 schreef benzin het volgende:
Waarom is het hier zo rustig eigenlijk?
What?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou een behoorlijke rotdag hebben als zoiets mij zou overkomen; zou de rest van de dag mezelf rot voelen
Voor je verjaardag krijg je van mij een grote mijnhelm met zo'n lamp eropquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef arachide. het volgende:
Toch maar met de bus terug, ik wil niet 10 km terug in het donker.
Ja! Stfu, freak!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Gaafquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Voor je verjaardag krijg je van mij een grote mijnhelm met zo'n lamp erop
Gewoon dit doen:quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:37 schreef benzin het volgende:
Ik blijf niet de hele tijd alleen maar hoi zeggen
Geen sms terug gehad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef debeterebob het volgende:
Iemand nog serieuze versierproblemen?
Ja, maar ik ontken ze gewoon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef debeterebob het volgende:
Iemand nog serieuze versierproblemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |