Het is de enige manier waarop ik het kan, hoe minder ik eet hoe minder honger ik heb.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is het wel een beetje vol te houden dan?
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Iedereen hier heeft iets, ben ik dan soms de gekke gewoon omdat ik nergens last van heb?
En na afloop van het dieet? Komt het er dan net zo snel weer aan als dat het er af ging?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is de enige manier waarop ik het kan, hoe minder ik eet hoe minder honger ik heb.
Handig, gewoon niks meer eten dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is de enige manier waarop ik het kan, hoe minder ik eet hoe minder honger ik heb.
'Normaal' is niet het woord wat ik zou gebruiken om jou te omschrijven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef Myraela het volgende:
Iedereen hier heeft iets, ben ik dan soms de gekke gewoon omdat ik nergens last van heb?
Het probleem daarvan is dat je lichaam in overlevingsmodus gaat en als je weer gaat eten alles op slaat als vet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Handig, gewoon niks meer eten dus
Valt mee, ik ben eerder 25 kilo afgevallen, dat zat er daarna wel weer aan maar dat had andere oorzaken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En na afloop van het dieet? Komt het er dan net zo snel weer aan als dat het er af ging?
Ik heb nu al moeite met opstaan zonder meteen zwart voor mn ogen te worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:25 schreef palawan het volgende:
[..]
Handig, gewoon niks meer eten dus
Oh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Normaal' is niet het woord wat ik zou gebruiken om jou te omschrijven.
Vriendin van me is ook blij dat ze maar af blijft vallen en helemaal trots. Maar die gebruik gewoon elk weekend (weekenden van 4 dagen per week) drugs.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
ik eet de laatste 2 jaar echt facking ongezond met mijn studie en onregelmatig enzo. En ik val alleen maar af. Er komt niks bij
ik blow maar eens in de maand dus daar ligt het bij mij gelukkig niet aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriendin van me is ook blij dat ze maar af blijft vallen en helemaal trots. Maar die gebruik gewoon elk weekend (weekenden van 4 dagen per week) drugs.Dan zou ik het ook wel kunnen.
Nah blowen is ook niet zo erg, maar hele weekenden speed helpen wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik blow maar eens in de maand dus daar ligt het bij mij gelukkig niet aan
ik doe gelukkig niet aan pillen. en zal ik wss ook nooit doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah blowen is ook niet zo erg, maar hele weekenden speed helpen wel.
Heeft dat niet te maken met een lage bloeddruk? De zwaartekracht trekt het bloed uit je hoofd naar beneden, en dat moet je bloeddruk compenseren dacht ik?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu al moeite met opstaan zonder meteen zwart voor mn ogen te worden.
[..]
Oh.
Speedquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah blowen is ook niet zo erg, maar hele weekenden speed helpen wel.
Je was toch ook nog best jong?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:28 schreef stefanhaan het volgende:
ik eet de laatste 2 jaar echt facking ongezond met mijn studie en onregelmatig enzo. En ik val alleen maar af. Er komt niks bij
zal bestquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Je was toch ook nog best jong?
Misschien zit je nog in de groei jongen
Ik had met 18 jaar nog een gemiddelde lengte, kreeg met 19-20 nog een groeispurt ofzo tot mijn 21ste. Nu wel iets langer dan gemiddeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zal bestmaarja ben wel 18. Zou raar zijn.
Ik heb hetzelfde als jou gehad, tot mijn 22e. Toen pas begon ik een beetje normaal gewicht te krijgen in plaats van zwaar ondergewicht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zal bestmaarja ben wel 18. Zou raar zijn.
Geen idee eigenlijk, heb er ook niet veel last van, gewoon even iets vastpakken en dan is het zo weg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met een lage bloeddruk? De zwaartekracht trekt het bloed uit je hoofd naar beneden, en dat moet je bloeddruk compenseren dacht ik?
Heb er ook geen verstand van verder
Ik moedig het ook niet aan, mensen die een keer drugs gebruiken, prima. Maar om het elk weekend te doen is gewoon stom. En denken dat je het onder controle hebt is nog stommer. Maarja, niet mijn leven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
SpeedPauperdrug, echt waar. Zijn er maar weinig die ik goed uit jarenlang gebruik heb zien komen.
Kopen kopen kopen!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef arachide. het volgende:
Jongens, loon is binnen! TIJD OM TE SHOPPEN
Als je hem niet gehad hebt mag je niet komen hequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Royco, zou jij niet een PM maken over die meet ofzo?
Ok. dan niet,quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je hem niet gehad hebt mag je niet komen he
Die gaat via mij! Momentjequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Royco, zou jij niet een PM maken over die meet ofzo?
Grapje schat, natuurlijk mag jij komenquote:
Als je dat nu even zou willen doen, dan kan ik de PM versturen enzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grapje schat, natuurlijk mag jij komen![]()
Ik heb de pm uitbesteed, moet nog even kijken wat het makkelijkste is qua openbaar vervoer en dan kan die verstuurd worden.
Maar Faye, ik zit te fokken en op 9gag, ik kan nu toch niks productiefs doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dat nu even zou willen doen, dan kan ik de PM versturen enzo
Mannen.. Laat maar, ik vogel het zelf wel uitquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Faye, ik zit te fokken en op 9gag, ik kan nu toch niks productiefs doen.
waarom heb je een ander accountquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je dat nu even zou willen doen, dan kan ik de PM versturen enzo
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Faye, ik zit te fokken en op 9gag, ik kan nu toch niks productiefs doen.
Ik was al bezig hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mannen.. Laat maar, ik vogel het zelf wel uit
en met de autoquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was al bezig hoor.
Het makkelijkste is gewoon om met een aantal mensen op station Tiel af te spreken en daar de regiotaxi te bellen.
En anders is dit de link naar 9292ov.nl
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
Oh op die link pakt ie niet de reisinformatie, stom 9292ov.nl.
Nou ja het is in ieder geval in Tiel lijn 42 naar druten pakken, en dan halte molenstraat in Boven-leeuwen eruit. Dan is het nog 5 minuutjes lopen naar het cafe
De A15 uitrijden, afslag leeuwen, dan aan het einde van de brug niet de borden Boven-leeuwen volgen maar gewoon bij de rotonde links.quote:
Denk dat de meesten met de bus gaan. Als je de buslijn vermeld + het adres zullen de meesten er wel komen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was al bezig hoor.
Het makkelijkste is gewoon om met een aantal mensen op station Tiel af te spreken en daar de regiotaxi te bellen.
En anders is dit de link naar 9292ov.nl
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
Oh op die link pakt ie niet de reisinformatie, stom 9292ov.nl.
Nou ja het is in ieder geval in Tiel lijn 42 naar druten pakken, en dan halte molenstraat in Boven-leeuwen eruit. Dan is het nog 5 minuutjes lopen naar het cafe
Zet het even in een PMquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De A15 uitrijden, afslag leeuwen, dan aan het einde van de brug niet de borden Boven-leeuwen volgen maar gewoon bij de rotonde links.
De weg blijven vervolgen tot links afslag molenstraat, dan de 2e straat rechts. en dan na zo'n 300 meter ben je er.
Jij moet gewoon komen hequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet als we samen reizen![]()
Alleen is nog onzeker of ik kom
ja ik wil wel, maar ik heb teveel meets gehadquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als we gewoon zorgen dat we met een hele groep tegelijk op Tiel zijn..
Ja dat is wel handig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet als we samen reizen![]()
Alleen is nog onzeker of ik kom
Nou ik ben weer begonnen met Cambridge, kijk 1 avondje zondigen kan nog wel, maar 2 avondjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is wel handig.
Ik heb iig (bijna zeker) besloten dat ik de 20ste niet naar Utrecht ga. Ik vind 2 meets zo snel achter elkaar eigenlijk een beetje teveel van het goede en heb er gewoon simpelweg het geld niet voor.
Ik heb gewoon besloten in de weekenden wat milder voor mezelf te zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik ben weer begonnen met Cambridge, kijk 1 avondje zondigen kan nog wel, maar 2 avondjesDat is niet goed en verpest ik het weer
En sowieso is 2 weken achter elkaar een beetje teveel inderdaad, en moet een beetje op de centjes letten inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |