quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Spelregels
-Je kunt stemmen tot 20:25 op de dag van de uitzending. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
het komt toch pas donderdag?quote:
??quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Er kunnen geen prono's voor aflevering 2 ingeleverd worden.
[ afbeelding ]
Daarom dus. Een pm naar iedereen die vorige week de prono heeft ingevuld had wel aardig geweest dan, aangezien een prono altijd in te vullen was tot het tijdstip van uitzending (donderdag dus) en niet iedereen weet dat het nu kennelijk eerder op internet te bekijken valt. Ik wist het iig niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:00 schreef PatriQue89 het volgende:
MEDEDELING
Vanaf nu is het nog maar tot woensdag 20.25 uur mogelijk om je prono door te geven! Gezien het feit dat de aflevering op woensdag al om 20.30 uur online te zien is, is dit de beste manier om iedereen een gelijke kans te geven.
bullshit, het programma is op donderdag op TV, ik heb godver wel wat andere dingen te doen dan maar te gokken dat er eenzijdig iets besloten wordtquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Er kunnen geen prono's voor aflevering 2 ingeleverd worden.
[ afbeelding ]
Ik ben het wel met Tegan eens dat het niet heel eerlijk is dat mensen nog mogen stemmen:quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat kunnen mensen hysterisch doen om een spelletje..
Maar goed.. voor 1 x kom ik jullie dan tegemoet..
Maar dat is alleen deze aflevering... volgende afleveringen moeten echt VOOR woensdag 20.25 uur ingeleverd.
Dit had ik een eerlijkere oplossing gevonden:quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:18 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar het is imo niet eerlijk als mensen nog wel mogen stemmen vandaag.
Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat deze mensen nog wel hun stemmen mogen doorgeven nádat de aflevering al online staat en ik mijn overduidelijk foute stem niet mocht wijzigen vóórdat de aflevering online stond:quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het een idee om de "inzet" van aflevering 1 door te laten lopen naar aflevering 2 voor degenen die nog niet gestemd hadden.
Dan heeft men iig kans op punten.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oeps, mag ik hem nog aanpassen? Tim kan helemaal niet afvallen, die heeft een vrijstelling![]()
De Mol: Dio
De winnaar: Marit
De verliezer: Frits
Afvaller: Maarten
Ik had me er al bij neergelegd, het was tenslotte mijn eigen domme fout, maar het is net zo goed (deels) de fout van die mensen dat ze hun stem te laat hebben doorgegeven...quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, je kan je prono maar 1x invullen. Helaas.
Toch kun je voordeel hebben (als je al hebt gekeken) als je nu pas stemt ten opzichte van de mensen die hun stem al wel op tijd hadden doorgegeven...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:37 schreef Steve het volgende:
Zoveel is nou ook weer niet uit de aflevering te halen, dus een week uitzondering moet wel kunnen. En dan in de TT 'Stemmen vóór woensdagavond' zetten. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |