Jupquote:
Draaien via MIDI? Leg me dat eens uitquote:Op zondag 8 januari 2012 01:45 schreef RiKe het volgende:
Stukje reclame maken voor een eigen event mag toch wel?
Voor een maandelijks evenement in InCasa te Leiden zijn wij opzoek naar (early) Hardstyle & Hardcore talent.
Om hiervoor in aanmerking te komen dien je een demo, en onderstaande gegevens, naar info@djlinq.nl te sturen.
- Naam
- Artiestennaam
- Leeftijd (minimaal 18 jaar)
- Tracklist van je demo
- Manier waarop je draait (Vinyl, CD, MIDI, etc.)
Voorwaarden
- Je demo duurt tussen de 30 en 45 minuten, 1 genre.
- Gebruik alleen tracks die uitgebracht zijn, promo's e.d. zijn niet toegestaan.
- Ingestuurde demo's kunnen gepubliceerd worden
- De demo dient geüpload te worden naar: WeTransfer, in het ontvang veld vul je "info@djlinq.nl" in
Deadline
Demo's kunnen tot en met 31 januari 2012 worden opgestuurd. Na het verstrijken van de deadline word, uiterlijk 8 februari contact opgenomen met de deelnemers of zij wel of niet in aanmerking komen voor één of meerdere optredens.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met mij of info@djlinq.nl.
Mooi dat het een toffe avond was, ben wel eens in Takens geweest, ruzie tent destijds. Vroegah kwamen er vaak HS DJ's naar Zak in Uelsen, Duitsland, Iemand die tijd meegemaakt? Zo rond 2004/2007? Voor dat Rudolf manager/booker werd daaro. Daar heb ik zóveel stampjes neergezetquote:Op zondag 8 januari 2012 05:32 schreef yosander het volgende:
[..]
En thuis!
Takens ja! Helaas begon Ran-D, dus hij draaide niet zo hard als we gewend van 'm zijn, maar was zeker niet verkeerd en toch nog redelijk wat harde tracks voorbij horen komen voor 't begin van de avond. Daarna was Wildstylez aan de beurt, niet veel bijzonders nee, maar wel wat lekkere oude klappers en Digital Age spul.
Kodex sloot af...nou dat hebben ze daar geweten ook: non-stop beuken
Mooi avondje dus, helaas (zoals vaker in Takens) wel wat geduw, maar Kodex jaagde die lui mooi weg.
Idd de line up is gewoon ruk te noemen. Maar je komt toch voor NC en die hebben zat eigen werk om de avond boeiend te houden.Vind het wel een zwaar gemis dat Zany en The Pitcher niet komenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
JupZat de afgelopen week al oude NC plaatjes te draaien
Emotions, In the marine, Marlboro man, Confucius, Secrets, Revolution is here, Unbroken, Astral, Always black
Als er een uurtje gespendeerd wordt aan deze platen is het voor mij sowieso al een geslaagd feest
Je vergeet Gaia, Crump, Feel It, Joke The Joker, Shout, Shreek, The Hunt, Venomquote:Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
JupZat de afgelopen week al oude NC plaatjes te draaien
Emotions, In the marine, Marlboro man, Confucius, Secrets, Revolution is here, Unbroken, Astral, Always black
Als er een uurtje gespendeerd wordt aan deze platen is het voor mij sowieso al een geslaagd feest
Traktor systeem iddquote:Op zondag 8 januari 2012 12:55 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Draaien via MIDI? Leg me dat eens uitOf bedoel je met een Traktor systeem ofzo?
[..]
Mooi dat het een toffe avond was, ben wel eens in Takens geweest, ruzie tent destijds. Vroegah kwamen er vaak HS DJ's naar Zak in Uelsen, Duitsland, Iemand die tijd meegemaakt? Zo rond 2004/2007? Voor dat Rudolf manager/booker werd daaro. Daar heb ik zóveel stampjes neergezet
Hmm die ken ik niet, maar eens opzoekenquote:
Mwa.. alleen die kleine vind ik dik.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Noisecontrollers zijn wel dikke bazen inderdaad
quote:Op zondag 8 januari 2012 13:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mwa.. alleen die kleine vind ik dik.
Meen me zoiets te herinneren, ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ze zeiden laatst toch dat ze het verleden achter zich wilden laten en alleen nog concentreren op de toekomst? Geen oude nummers meer draaien, alleen die van nu.
Ben dus benieuwd hoeveel van de oude nummers je gaat horen, ik denk niet veel jammer genoeg... Als dat zaaltje bovenin exqlusief werd gewijd aan vroegah was ik zeker wel gegaan
Remember-area op Decibelquote:Op zondag 8 januari 2012 13:24 schreef 16meter het volgende:
Tenzij een dj expliciet een early set draait (in een apart early zaaltje meestal)
Zeker een geniale line-up!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[ afbeelding ]
Nette line-upalleen jammer dat het op dezelfde avond is als H4L
Doet me denken aan dit topic:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:08 schreef -Menn0- het volgende:
https://twitter.com/iboorgut/status/155693914433658880
Wtf?!
Maar ook zo onwaarschijnlijk als de dood van ome Bin Ladenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef haakon het volgende:
Misschien wordt er 19 maart wel bekend gemaakt dat er een nieuwe IQ komt
Dat zou baas zijn op het niveau van Adolf Hitler
De speculaties zijn alleen maar begonnen door het feit dat Ibo zei "finally accurate" ofzoiets. Mensen beginnen meteen te denken dat in 2012 Inqontrol weer terugkomt. Ik denk gewoon dat het thema van toen, nu werkelijkheid is.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Komt geen nieuwe IQ, 2012 was het thema van In Qontrol 2004
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggenquote:Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Inderdaad zoals een Traktor systeemquote:Op zondag 8 januari 2012 12:55 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Draaien via MIDI? Leg me dat eens uitOf bedoel je met een Traktor systeem ofzo?
[..]
Aliensquote:Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Je vergeet Gaia, Crump, Feel It, Joke The Joker, Shout, Shreek, The Hunt, Venom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |