abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2012 @ 12:54:02 #151
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_106555580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Equites het volgende:
Wie gaan er hiero nog naar XQ?
Jup :7 Zat de afgelopen week al oude NC plaatjes te draaien O+ Emotions, In the marine, Marlboro man, Confucius, Secrets, Revolution is here, Unbroken, Astral, Always black 8-) Als er een uurtje gespendeerd wordt aan deze platen is het voor mij sowieso al een geslaagd feest :9~
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_106555616
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 01:45 schreef RiKe het volgende:
Stukje reclame maken voor een eigen event mag toch wel? ;)

Voor een maandelijks evenement in InCasa te Leiden zijn wij opzoek naar (early) Hardstyle & Hardcore talent.

Om hiervoor in aanmerking te komen dien je een demo, en onderstaande gegevens, naar info@djlinq.nl te sturen.

- Naam
- Artiestennaam
- Leeftijd (minimaal 18 jaar)
- Tracklist van je demo
- Manier waarop je draait (Vinyl, CD, MIDI, etc.)

Voorwaarden

- Je demo duurt tussen de 30 en 45 minuten, 1 genre.
- Gebruik alleen tracks die uitgebracht zijn, promo's e.d. zijn niet toegestaan.
- Ingestuurde demo's kunnen gepubliceerd worden
- De demo dient geüpload te worden naar: WeTransfer, in het ontvang veld vul je "info@djlinq.nl" in

Deadline

Demo's kunnen tot en met 31 januari 2012 worden opgestuurd. Na het verstrijken van de deadline word, uiterlijk 8 februari contact opgenomen met de deelnemers of zij wel of niet in aanmerking komen voor één of meerdere optredens.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met mij of info@djlinq.nl.
Draaien via MIDI? Leg me dat eens uit ;) Of bedoel je met een Traktor systeem ofzo?
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2012 05:32 schreef yosander het volgende:

[..]

En thuis :P!

Takens ja! Helaas begon Ran-D, dus hij draaide niet zo hard als we gewend van 'm zijn, maar was zeker niet verkeerd en toch nog redelijk wat harde tracks voorbij horen komen voor 't begin van de avond. Daarna was Wildstylez aan de beurt, niet veel bijzonders nee, maar wel wat lekkere oude klappers en Digital Age spul.
Kodex sloot af...nou dat hebben ze daar geweten ook: non-stop beuken _O_
Mooi avondje dus, helaas (zoals vaker in Takens) wel wat geduw, maar Kodex jaagde die lui mooi weg :D.
Mooi dat het een toffe avond was, ben wel eens in Takens geweest, ruzie tent destijds. Vroegah kwamen er vaak HS DJ's naar Zak in Uelsen, Duitsland, Iemand die tijd meegemaakt? Zo rond 2004/2007? Voor dat Rudolf manager/booker werd daaro. Daar heb ik zóveel stampjes neergezet ;)
pi_106555633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 23:13 schreef Equites het volgende:
Wie gaan er hiero nog naar XQ?
Niemand die ik ken gaat...
  zondag 8 januari 2012 @ 12:56:33 #154
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_106555643
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:54 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Jup :7 Zat de afgelopen week al oude NC plaatjes te draaien O+ Emotions, In the marine, Marlboro man, Confucius, Secrets, Revolution is here, Unbroken, Astral, Always black 8-) Als er een uurtje gespendeerd wordt aan deze platen is het voor mij sowieso al een geslaagd feest :9~
Idd de line up is gewoon ruk te noemen. Maar je komt toch voor NC en die hebben zat eigen werk om de avond boeiend te houden.Vind het wel een zwaar gemis dat Zany en The Pitcher niet komen :'(
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_106555740
quote:

[..]

Je vergeet Gaia, Crump, Feel It, Joke The Joker, Shout, Shreek, The Hunt, Venom O+
  zondag 8 januari 2012 @ 13:12:16 #156
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_106556144
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:55 schreef K.A.Bouter het volgende:

[..]

Draaien via MIDI? Leg me dat eens uit ;) Of bedoel je met een Traktor systeem ofzo?

[..]

Mooi dat het een toffe avond was, ben wel eens in Takens geweest, ruzie tent destijds. Vroegah kwamen er vaak HS DJ's naar Zak in Uelsen, Duitsland, Iemand die tijd meegemaakt? Zo rond 2004/2007? Voor dat Rudolf manager/booker werd daaro. Daar heb ik zóveel stampjes neergezet ;)
Traktor systeem idd ;)

Zak komen nog steeds vaak hardstyle dj's hoor! Volgens mij zelfs gewoon elk weekend!
Ben er met kerst nog geweest. Kneiterdruk maar wel gezellig :)
The Outside Agency
  zondag 8 januari 2012 @ 13:13:17 #157
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_106556173
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef K.A.Bouter het volgende:

[..]

Joke The Joker
Hmm die ken ik niet, maar eens opzoeken :)

Noisecontrollers zijn wel dikke bazen inderdaad ^O^
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_106556324
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Noisecontrollers zijn wel dikke bazen inderdaad ^O^
Mwa.. alleen die kleine vind ik dik.
  zondag 8 januari 2012 @ 13:19:21 #159
238230 em-dee-em-aa
pi_106556349
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:18 schreef 16meter het volgende:

[..]

Mwa.. alleen die kleine vind ik dik.
_O- :D
pi_106556371
Ze zeiden laatst toch dat ze het verleden achter zich wilden laten en alleen nog concentreren op de toekomst? Geen oude nummers meer draaien, alleen die van nu.

Ben dus benieuwd hoeveel van de oude nummers je gaat horen, ik denk niet veel jammer genoeg... Als dat zaaltje bovenin exqlusief werd gewijd aan vroegah was ik zeker wel gegaan :9~
pi_106556505
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ze zeiden laatst toch dat ze het verleden achter zich wilden laten en alleen nog concentreren op de toekomst? Geen oude nummers meer draaien, alleen die van nu.

Ben dus benieuwd hoeveel van de oude nummers je gaat horen, ik denk niet veel jammer genoeg... Als dat zaaltje bovenin exqlusief werd gewijd aan vroegah was ik zeker wel gegaan :9~
Meen me zoiets te herinneren, ja.

Jammer dat er geen feestjes zijn/komen met aandacht voor het oudere (maar niet early) spul. Lijkt wel alsof de periode 2004-2008 verloren is gegaan, met uitzondering van een enkel plaatje dat wel eens tussendoor gedraaid wordt. Maar dat is hier al ongeveer 199342345x gezegd door 54 verschillende mensen, en zo'n feest komt er toch niet. :(

Snap wel dat Q-dance enzo op safe willen spelen, maar echt creatief zijn de line-ups eigenlijk nooit. Tenzij een dj expliciet een early set draait (in een apart early zaaltje meestal), is een dj set vooral een kwestie van zoveel mogelijk promoowwzzz draaien van het eigen label. Spannooond.

[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 08-01-2012 13:34:09 ]
  zondag 8 januari 2012 @ 13:24:47 #162
238230 em-dee-em-aa
pi_106556524
Ik gok dat ze net zoals bij oa XQ HHZ & DBSTF hun eerste solo set aan het begin van de avond oude producties zullen draaien en de rest van de avond niet / amper
pi_106557661
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:24 schreef 16meter het volgende:
Tenzij een dj expliciet een early set draait (in een apart early zaaltje meestal)
Remember-area op Decibel :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_106558486
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[ afbeelding ]

Nette line-up :D alleen jammer dat het op dezelfde avond is als H4L :{
Zeker een geniale line-up! _O_ Jammer voor mij is dit wel heel ver weg. ;(

quote:
Doet me denken aan dit topic:

http://hardstyle.harderst(...)n-qontrol-t5242.html

Alleen de OP is daar weggehaald, maar die kerel dacht dus ook dat er een IQ 2012 kwam. :D
gr gr
pi_106558737
Nou je het over decibel hebt,
paar jaar terug was ik met wat lui er naar toe. Toen opeens er een regenbui uitbrak, gingen we allemaal schuilen bij een soort werkers hutje, maar onder het afdakje werd het een beetje krap omdat iedereen wilde schuilen. Toen zag ik zo'n onbekende gast aan een deur morrelen, en ik vraag hem zo: wat doe je man? hij antwoordde: ik wil die deur open maken zodat we binnen kunnen staan, nou dat leek mij ook wel een puik plan, dus ik besloot om hem te helpen. Het probleem met die deur was dat er geen klink in zat, dus ik tover een poortsleutel uit m'n zak en ram die in dat vierkante klink gat, beetje draaien en doen maar geen beweging in te krijgen. Inmiddels was het gestopt met regenen, dus wij verder feesten. Kom ik thuis na het feest, wil ik de poort openmaken om mijn fiets te stallen en wat zie ik, heb ik mijn poort sleutel gewoon 3 x om zijn as verdraaid... als het uiteinde van een snoepje... :D Vaag feestje was dat.
pi_106559531
Veel nieuwe mensen hier.. Welkom!! :)
  zondag 8 januari 2012 @ 14:49:12 #167
213010 haakon
pi_106559826
Misschien wordt er 19 maart wel bekend gemaakt dat er een nieuwe IQ komt :o

Dat zou baas zijn op het niveau van Adolf Hitler _O_

:P
The Outside Agency
  zondag 8 januari 2012 @ 14:55:00 #168
238230 em-dee-em-aa
pi_106560082
Komt geen nieuwe IQ, 2012 was het thema van In Qontrol 2004
pi_106560118
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:49 schreef haakon het volgende:
Misschien wordt er 19 maart wel bekend gemaakt dat er een nieuwe IQ komt :o

Dat zou baas zijn op het niveau van Adolf Hitler _O_

:P
Maar ook zo onwaarschijnlijk als de dood van ome Bin Laden ;)
pi_106560133
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:42 schreef Levitas het volgende:
Veel nieuwe mensen hier.. Welkom!! :)
Thanks! Toffe site btw!
  zondag 8 januari 2012 @ 14:58:40 #171
213010 haakon
pi_106560269
Ik weet, ik weet. Maar het zou wel vet zijn :P
The Outside Agency
pi_106560310
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Komt geen nieuwe IQ, 2012 was het thema van In Qontrol 2004
De speculaties zijn alleen maar begonnen door het feit dat Ibo zei "finally accurate" ofzoiets. Mensen beginnen meteen te denken dat in 2012 Inqontrol weer terugkomt. Ik denk gewoon dat het thema van toen, nu werkelijkheid is.
  zondag 8 januari 2012 @ 16:06:58 #173
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_106563146
quote:

[..]

Als er een uurtje gespendeerd wordt aan deze platen is het voor mij sowieso al een geslaagd feest :9~
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen ;)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_106564746
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:55 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad zoals een Traktor systeem :)
pi_106566671
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:59 schreef K.A.Bouter het volgende:

[..]

Je vergeet Gaia, Crump, Feel It, Joke The Joker, Shout, Shreek, The Hunt, Venom O+
Aliens O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')