Halloquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:46 schreef K.A.Bouter het volgende:
Ik prefereer de hardstyle uit de jaargangen 2004 tot 2007/2008 het meest.
Heey! Wat een tracklist!! Ik ben hem nu aan het downloaden, arme buren zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hallopm met de 250 mix verstuurd
Als je daar een langere edit van maakt heeft dat nummer wel de perfecte opbouw voor een sitdown jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Even kijken hoe lang z`n set nog duurt? Velen hebben een horloge, hij misschien niet.
Heb niet gekeken of 'ie een horloge om heeft btw
Dios mío.. En todo el mundo se hace el 'sitdown'
Pero, que bien que la genta les gustó la fiesta holandesa =)
Samengesteld door ons allen, gemixt door Deeltjesversneller hemzelfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:54 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Heey! Wat een tracklist!! Ik ben hem nu aan het downloaden, arme buren zo
Bedankt man! Wie heeft deze mix gemaakt?
Heerlijke mix heren! Bedankt voor het warme welkom!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Samengesteld door ons allen, gemixt door Deeltjesversneller hemzelf
en herzlich willkommen, bei der weg
Erg toffe after idd, maar degene die ik poste was als eerste in die stijl afaik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:14 schreef Bab00n het volgende:
[..]
Mijn eerste aftermovie die ik écht supervet gemaakt vond, was die van Bassleader 2010. Sindsdien zijn er betere/leukere aftermovies, maar dit was de eerste waarvan ik onder de indruk was.
Welkom, goede smaak ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:46 schreef K.A.Bouter het volgende:
He mede hardstyle liefhebbers, ik meld me ook even in dit topic. Ik luister het sinds 2001 en ga aktief naar feesten sinds 2004. Qlimax '04 was m'n eerste, ik wist niet wat me overkwam! Sindsdien ben ik op ontelbaar veel feestjes geweest waaronder:
Qlimax (meerdere jaargangen)
Qbase (meerdere jaargangen)
Xqlusive (holland vs italy, headhunterz)
Decibel (meerdere keren)
Reverze (2008 en 2010)
Hardbass (meerdere keren)
Inqontrol
Ik prefereer de hardstyle uit de jaargangen 2004 tot 2007/2008 het meest. Net voor de overgang naar "nu-style". Recenter werk van Zatox en sommige Frontliner platen spreken me ook aan. Ouder Da Tweekaz werk vind ik ook gaaf. Noisecontrollers waren goed, ze piekte met de track: CTRL-ALT-DELETE, daarna zijn ze naar mijn mening steeds kaziger nummers gaan maken.
Jammer dat het allemaal zo trancy en over melodieus word, ik vind meestal de intro's/outro's vetter dan het "refrein", geef mij maar stevig beukwerk
mooien nrsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:43 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Heerlijke mix heren! Bedankt voor het warme welkom!
Hier een paar van m'n persoonlijke favorieten, in willekeurige volgorde:
De lijst is nog een stuk langer, zijn veel pareltjes toen uitgekomen.
Die Belgen weten inderdaad goede aftermovies te makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah doe mij maar een statische DJ met een snoeiharde set en goede mix skilz dan een lauwe zijnde DJ die continu voor de show aan 300 knopjes zitten...
Thera en Alphaverb zijn dan uitzonderingen want zij zijn gewoon BAAS en kunnen het beide!
Ik heb nog steeds geen betere aftermovie gezien dan deze
Al die verrekte gangetjes zijn lastig als je wat teveel op hebt hehe. Maar de sfeer is altijd goed in het sportpaleis! Alhoewel in 2009 (geloof ik) stond er toch klote beveiliging, bah opgefokte diknekken. Ze hadden jassen aan met een slang erop, python of cobra beveiliging ofzoiets. Ze hebben toen zelfs gasten en een dj klappen gegeven.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Maar die show was ook ontzettend dik en vind 't Sportpaleis wel sfeer hebben.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nrs
elektronik vond ik ook altijd vet, als een van de weinige geloof ikmisschien 1 of 2x op een feest gehoord.
Bedankt!quote:
Rond die tijd waren er zoveel goede nummers, maar het is inderdaad jammer dat die plaat nooit de erkenning heeft gekregen die het verdiende.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nrs
elektronik vond ik ook altijd vet, als een van de weinige geloof ikmisschien 1 of 2x op een feest gehoord.
Ik had toen aardig wat op, maar zijn toen niet echt verdwaald voor zover ik weetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:45 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Al die verrekte gangetjes zijn lastig als je wat teveel op hebt hehe. Maar de sfeer is altijd goed in het sportpaleis! Alhoewel in 2009 (geloof ik) stond er toch klote beveiliging, bah opgefokte diknekken. Ze hadden jassen aan met een slang erop, ze hebben zelfs toen gasten en een dj klappen gegeven.
De eerste keer reverze heb ik uren rond gelopen om de lotto arena te vinden, was ik er eindelijk, mocht je er niet meer in... Te druk...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik had toen aardig wat op, maar zijn toen niet echt verdwaald voor zover ik weet. Al was een extra rondje lopen niet zo erg natuurlijk
.
Dat probleem was er vorig jaar niet (was alleen wat druk met Coone in de Lotto, maarja 't blijft België). De bewegwijzering was afgelopen jaar wel wat duidelijker van wat ik heb gehoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:19 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
De eerste keer reverze heb ik uren rond gelopen om de lotto arena te vinden, was ik er eindelijk, mocht je er niet meer in... Te druk...
Ik zag er de lol wel van in, wij waren ook niet de enige groep met dat probleem dus na een tijdje vormt er een band met andere vago's die in het zelfde schuitje zaten hahaha.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat probleem was er vorig jaar niet (was alleen wat druk met Coone in de Lotto, maarja 't blijft België). De bewegwijzering was afgelopen jaar wel wat duidelijker van wat ik heb gehoord.
Hebben wel een halfuur lopen zoeken naar ons kluisje toen 't was afgelopen. Waren een van de laatste, lui waren ontiegelijk boos (ze verwezen ons ook telkens naar de verkeerde kluisjes).
Alphaverb! Ik woon in Enschede, dus mooi dichtbij!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:18 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[ afbeelding ]
Nette line-upalleen jammer dat het op dezelfde avond is als H4L
Mede Twentenaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Alphaverb! Ik woon in Enschede, dus mooi dichtbij!
Beide goud.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Elektronik vond ik ook vet maar tekno music vond ik nog beter...:Y
neeeee manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nrs
Komen er (weer) albums uit van NC en HHZ dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:08 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik ben meer een liefhebber van de 'mainstream' hardstyle, zoals het laatste werk van Noisecontrollers en Headhunterz uit Hard With Style 8.
Ik wacht dus met smak op de albums van deze 3 heren.
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
neeeee man
elektronik
tekno musik
tekno musik is wel door pavo (& zany) gemaakt toch? maar bas oskam's 2008 stijl beviel (bevalt) me wel jaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:49 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik vind die tracks beter dan de huidige noisecontroller tracks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |