Jullie dus ook zo enorm laat pas! Wij mogen vanmiddag, ik ben benieuwd hoeveel hij gegroeid isquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De fokwet werkt ook voor CB's
Vandaag de brief met een afspraak.
volgende week donderdag al.
Nou aangezien wij tegels hebben en ze de eerste keer hard met dr hoofsje op de grond knalede en een convectorput met rooster waarvan ze de 2e keer dat ze viel de roosterafdruk in dr gezichtje had staan heb ik niet meer afgewacht wat er de keer ena zou gebeurenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:54 schreef DJMO het volgende:
Gebeurde bij Jan ook wel een paar keer, maar na twee of drie keer deed hij het niet meer. Nu gaat hij er rustig tv in zitten kijken of met z'n hoofd er in liggen om te slapen
dat maakt het wel anders jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Nou aangezien wij tegels hebben en ze de eerste keer hard met dr hoofsje op de grond knalede en een convectorput met rooster waarvan ze de 2e keer dat ze viel de roosterafdruk in dr gezichtje had staan heb ik niet meer afgewacht wat er de keer ena zou gebeuren
O ja, sorry, nee dan werkt dat niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:14 schreef _Bar_ het volgende:
@Twinkle en daar ligt het probleem, Roy snapt dat dus niet, als wij het hem uitleggen, of een andere optie aanbieden, en aangeven waarom iets niet kan of mag.
En zolang dat begrip er niet zit is dat echt heel vervelend
Phff ik begrijp precies wat je bedoelt. We hebben met Leander ook heel veel moeite gehad om dingen aan of af te leren. Wij hebben nog als tip gehad om aan bepaalde dingen pictogrammen te plakken. De gordijnen mag ie bv niet aankomen dus daar stond dan een foto van Leander met een rood kruis ernaast opgeplakt. Op zijn speelgoed een foto van hem met een lachend gezichtje ernaast. Dus waar ie aan mag komen een foto met lachend gezichtje en waar ie niet aan mag komen een foto met een kruis ernaast. OP deze manier pikte Leander door te zien snel op wat wel en niet mocht! Hij kon ook gewoon niet onthouden wat wel en niet mocht. Nu was het visueel en makkelijker!quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:40 schreef _Bar_ het volgende:
Nee het komt zo niet over, het is meer, wij doen zo ons best maar zien weinig gericht resultaat, en dat doet gewoon pijn.
Maar ook nog steeds die frustratie aan beide kanten, we begrijpen elkaar gewoon weg slecht, en dan zegt men je kent je kind het beste... ja misschien wel, maar dit is loodzwaar.
Dit is niet meer leuk vadertje en moedertje spelen, maar soms lijkt het gewoon politieagentje.
De hulpverleners doen hun best, maar voorlopig herhalenBinnenkort komen er wel allerlei scans, men liet al voorzichtig doorschemeren toch dat stukje hersenen wat mist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |