abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106635227
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Oh nee, dat bedoel ik ook helemaal niet! Ik bedoel meer dat als ik naar mijn eigen boekenkast kijk dat ik zie dat Ivan bepaalde boeken links begint te laten liggen. We hebben bijvoorbeeld een heel leuk boekje met boerderijdieren waar hij altijd mee bezig was, maar tegenwoordig wil hij het liefst tientallen dieren bekijken en benoemen.

Een groen eiland klinkt alsof het perfect is voor Ivan!
Deze is ook heel mooi:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:32:54 #127
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106635280
Oh Ingrid en Dieter Schubert, die schrijven ook veel boeken op rijm toch?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106635350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Ingrid en Dieter Schubert, die schrijven ook veel boeken op rijm toch?
Dat dacht ik niet, ze hebben wel veel boeken met geweldige tekeningen: Woeste Willem en Ophelia enzo O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:36:06 #129
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106635375
Wat leuk al die boeken hier!
Ik ga vandaag onze boekenverzameling uitpluizen, en de kleine woordjesboeken eruit gooien. Wellicht is er dan weer meer interesse om te lezen.

We hebben zo'n verzamelband van een paar gouden boekjes, en hier is "de gele taxi" favoriet. Of "hoep zei de chuaffeur" of "meneer mooi weer". Wellicht iets te ingewikkeld voor haar, maar ze vindt het wel leuk. (We lezen de kids tegelijk voor. ;) )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:37:12 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_106635419
Ah ja, Woeste Willem, hoe kon ik die nou vergeten O+ wie zijn dat dan ook alweer? van die rijmpjes?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_106635424
Jij bedoelt deze denk ik buuf:

pi_106635549
marit tornqvist O+ dat zijn mooie prenten. <3
:)
pi_106635702

Leander gisteren samen met papa eten!!
Is een filmpje trouwens!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:45:59 #134
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106635726
Kennen jullie trouwens De gele ballon?

Is ook een heel mooi boek
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_106658190
ik vind boeken van Marianne Busser en Ron Schroder erg leuk, vooral Jan en Noortje, een tweeling die ondeugd uithaalt, op rijm. Echt geschikt voor peutertjes
bijv:

en op mijn werk waren de kids errrrrg weg van We gaan op berenjacht
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106658995
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_106664132
Niet voor Claudia specifiek maar ik wil onze tophit ook even noemen: Balotje en het paard. Ook mijn lievelings O+ . Tegenwoordig heet mijn zoon ook Balieuwe. Wel verfrissen overigena na de Lieuwetje Blok-periode.

Tim op de tegels is hier ook een succes trouwens, grappig! En Jip en Janneke.
pi_106664178
Wij gaan op berenjacht is wel helemaal een Ivan-titel!
pi_106673874
hoi

ik heb even een vraagje tussendoor;
heeft iemand zo'n stoffen armstoeltje in huis en zo ja; doen ze daar nog wat mee? Of zou het weggegooid geld zijn?

zoiets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106673974
Lily, wij hebben er 1 maar wegens mini-Poang (ikea-stoeltje) is hij naar boven verhuist. Als er bezoek + kindjes is, dan komt ie weer naar beneden en vechten ze er ongeveer om, om erin te zitten. Zelfs vriendinnetje van 4 past er nog prima in en zit er ook graag in.

Nog gefeliciteerd trouwens met je mooie meid! *O*
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:42:47 #141
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_106674129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:33 schreef lily het volgende:
hoi

heeft iemand zo'n stoffen armstoeltje in huis en zo ja; doen ze daar nog wat mee? Of zou het weggegooid geld zijn?

zoiets:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. :)
Wij hebben er hier ook nog steeds geen aangeschaft vanwege de twijfel. Bij Ing en Djeez hebben ze er wel één en die vinden die van ons erg interessant. Vooralsnog staan er hier drie Ikea krukjes in de kamer. :D
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_106674253
Dat Poang stoeltje zag ik laatst ook ergens maar dan vind ik die stoffen net iets leuker.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 10:36 schreef Lijnloos het volgende:
Nog gefeliciteerd trouwens met je mooie meid! *O*
dankjewel :) Jij ook met de jouwe!
pi_106674260
Zoals Noli zegt hebben wij er 1, al heel wat jaren, gaat nu een beetje af. Wordt elke dag gebruikt.
pi_106674288
oke, klinkt goed

ik denk dat ik het toch maar doe dan
  woensdag 11 januari 2012 @ 10:50:35 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_106674367
quote:
hoi

zoiets:
SPOILER
hier hebben ze er heel lang allebei een gehad, en die werden intensief gebruikt hoor! voor van alles en nog wat, maar ook gewoon om op te zitten. :) nu zijn ze wat te klein geworden en hebben we ze weggedaan. (had ik dat geweten, dan had je de onze wel mogen hebben...)
in de haak.
pi_106674961
Lily, mijn neefje maakt er ook veel gebruik van. Hier komt 'ie er niet in, denk ik. Zoveel ruimte hebben we niet, ik vind ze bijna allemaal niet zo mooi, maar ik twijfel nog wel een beetje. Het kan volgens mij een heel fijn plekje zijn voor je kleintje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_106675067
Ik wil ook alleen een uni dessin.

Leah zit nu altijd op haar knietjes bij de salontafel te spelen. Ook als we iets kleins eten aan de kleine tafel zit ze op haar knietjes.

Vroeger hadden we, voor de jongens, een klein plastic stoeltje maar dat zit natuurlijk toch minder lekker.

In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden :) Heeft me toch over de streep getrokken.
  woensdag 11 januari 2012 @ 12:39:55 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106677598
lily, de jongens van Cooki hebben er ook elk eentje en die worden zeer frequent gebruikt :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 januari 2012 @ 13:03:59 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106678284
quote:
hoi

zoiets:
SPOILER
Ik heb een vergelijkbaar stoeltje van woezel en pip, en 't is een grote hit hier al dik twee jaar. Ze klimmen er in, gebruiken het als opstapje naar de tafel, zitten er in, verstoppen zich er onder, piesen 'm onder als ze zonder luier lopen, vallen er in in slaap, en ze kunnen er ook nog rustig tv in zitten kijken :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 11 januari 2012 @ 13:30:11 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106679137
wat veel leuke tips komen dr voorbij zeg! ik zal binnenkort ook es weer wat nieuwe boeken gaan shoppen...
Ik heb voor Evie een aantal boekjes van Eric Carle die ze erg leuk vindt, en verder ook hier favoriet; "wie heeft er op mijn kop gepoept" en 'weet jij wel hoeveel ik van je hou?" (en die laatste vind ik zelf ook zooooo mooi, word er soms een beetje emo van als ik hem voorlees haha).

Evie heeft ook weer wat nieuws; Liene is heel leuk en lief, maar mama; dat is Evie dr mama en niet die van Liene... ;)
en als ik dan vraag wie wel de mama van Liene is; antwoord ze; Evie.. haha
(uhhh daar heeft ze dan wel weer een punt, want ze vind het heeeel leuk om mee te moederen, vanmorgen had ik Liene gevoed, haar nexium met de fles gegeven en toen een speen gegeven, ga ik ff plassen, kom ik terug heeft Evie de speen van Liene in dr hand en in dr andere hand het flesje. Dus ik vraag; wat ben je aan het doen Evie? "Liene, fles ecijn (medicijn) geven"... schattie O+ )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')