Deze is ook heel mooi:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Oh nee, dat bedoel ik ook helemaal niet! Ik bedoel meer dat als ik naar mijn eigen boekenkast kijk dat ik zie dat Ivan bepaalde boeken links begint te laten liggen. We hebben bijvoorbeeld een heel leuk boekje met boerderijdieren waar hij altijd mee bezig was, maar tegenwoordig wil hij het liefst tientallen dieren bekijken en benoemen.
Een groen eiland klinkt alsof het perfect is voor Ivan!
Dat dacht ik niet, ze hebben wel veel boeken met geweldige tekeningen: Woeste Willem en Ophelia enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Ingrid en Dieter Schubert, die schrijven ook veel boeken op rijm toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:33 schreef lily het volgende:
hoi
ik heb even een vraagje tussendoor;
heeft iemand zo'n stoffen armstoeltje in huis en zo ja; doen ze daar nog wat mee? Of zou het weggegooid geld zijn?
zoiets:Daar ben ik ook wel benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben er hier ook nog steeds geen aangeschaft vanwege de twijfel. Bij Ing en Djeez hebben ze er wel één en die vinden die van ons erg interessant. Vooralsnog staan er hier drie Ikea krukjes in de kamer.![]()
dankjewelquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:36 schreef Lijnloos het volgende:
Nog gefeliciteerd trouwens met je mooie meid!
hoi
heeft iemand zo'n stoffen armstoeltje in huis en zo ja; doen ze daar nog wat mee? Of zou het weggegooid geld zijn?
zoiets:hier hebben ze er heel lang allebei een gehad, en die werden intensief gebruikt hoor! voor van alles en nog wat, maar ook gewoon om op te zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu zijn ze wat te klein geworden en hebben we ze weggedaan. (had ik dat geweten, dan had je de onze wel mogen hebben...)
in de haak.
hoi
zoiets:Ik heb een vergelijkbaar stoeltje van woezel en pip, en 't is een grote hit hier al dik twee jaar. Ze klimmen er in, gebruiken het als opstapje naar de tafel, zitten er in, verstoppen zich er onder, piesen 'm onder als ze zonder luier lopen, vallen er in in slaap, en ze kunnen er ook nog rustig tv in zitten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |