Nee joh, dat is overal zo. Hier heeft het ook een tijd stil gestaan en nu weer vooruitgang.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
Fijn dat jullie kinderen zo vooruit gaan
Hier staan we weer stil lijkt het![]()
Ja okay maar hier word er zo aangetrokken dat Roy vooruit moet blijven gaan, stilstaan is niet goed, daar word ik zo moedeloos van.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, dat is overal zo. Hier heeft het ook een tijd stil gestaan en nu weer vooruitgang.
wat een leuk toeval ! En over dat vetgedrukte: dat is ook de reden dat ik 'm meteen heb ge-upload naar youtube. Daar heb ik de minste kans om hem kwijt te raken zeg maarquote:Op maandag 9 januari 2012 20:43 schreef Meimeltje het volgende:
Ah filmpje van Jan stond er ook! Leuk om zoiets ook voor later op film te hebben!
Ik had met Dyon zn verjaardag fotocamera achter gelaten op kdv, maar er stond 1 wazige foto op....beetje jammer.
Ik was vandaag aan het werk en wie kwam ik tegen toen ik even met een cliënt in de supermarkt was.......DyonZe waren (2 leidsters) met iets van 5 kindjes met de bolderkar naar het winkelcentrum gegaan. Dyon mocht met een leidster rozijntjes halen en trok ineens aan haar arm, "mamaaa". Ik draai met dus om en wie komt daar aanlopen. Even geknuffeld natuurlijk en daarna liep hij vrolijk met de leidster weer naar buiten
Hij zal het wel vreemd gevonden hebben!
Het kon echt zo uit een aflevering van Knofje komen.Ze lijkt hier echt eng veel op Knofje!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef Ssserpente het volgende:
Zomaar een filmpje van het avondeten. Niets bijzonders, wel representatief voor hoe ons drakenpitje momenteel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:36 schreef Ssserpente het volgende:
Zomaar een filmpje van het avondeten. Niets bijzonders, wel representatief voor hoe ons drakenpitje momenteel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |