Die gasten rijden 's ochtends weg en dan komen ze 's avonds pas weer terug. Dus wel lange rondjes!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef Mini. het volgende:
Ik was nooit zo pro-Apple, maar nu ik er voor mijn werk eentje heb vind ik hem toch wel heel mooi.
Weet iemand trouwens hoe lang het als er bij Track & Trace staat "bezorger is onderweg" nog kan duren voor je pakketje aankomt? Er staat namelijk nog steeds bij bezorgtijd "10:00 - 21:30" maar zo lang duurt zo'n rondje toch niet?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nog ff een egopost: vandaag 8 jaar samen met de Duvel
Oh, toch. Dan kan ik misschien toch niet meer gaan werken vandaag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die gasten rijden 's ochtends weg en dan komen ze 's avonds pas weer terug. Dus wel lange rondjes!
Ja snap ik! Het water komt sowieso niet hoger dan 1 meter en volgens mij alleen in de poldertjes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek woont in het durp zelf, maar ik vind het toch een beetje engig ofzo.
Ja wel gekregen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef Phaidra het volgende:
Wow, op je vierde prob!Ik kocht mijn eerste pc toen ik ging studeren, daarvoor moest ik op school of in de bieb werken als ik een pc nodig had
.
XM en Duvel, gefeliciteerd![]()
Dat scheelt. Mijn ouders hadden er helemaal niets mee, dus toen ik ging studeren heb ik er zelf maar één gekocht. Anders zou het nóg 10 jaar geduurd hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel gekregen natuurlijk.mijn papa zit in de ICT dus vandaar..
Awesome! Ik weet inderdaad nog wel de MSdos, dat je A:// moest intypen om spelletjes te doen a la space invadersquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij ons kwam de eerste pc in huis toen ik 6 was (1986 dus). Een Tulip met groen/zwart beeld, waar nog van die grote floppy's ingingen en waar ik paratrooper op speelde
[ afbeelding ]
dir /w of dir /pquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Awesome! Ik weet inderdaad nog wel de MSdos, dat je A:// moest intypen om spelletjes te doen a la space invaders
En het eerste internet
En dan commander Keen spelen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Paint vond ik als kind ook geweldig ja.Toen zag ik het alleen bij andere mensen, want wij hadden nog zo'n laptop (ahum) die alleen oranje letters kon. Wel menig werkstukje op getypt, in WordPerfect.
Wel weinig Q! Mag een flinke D bij denk ik.. Jij loopt ook hard toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:14 schreef Quinazoline het volgende:
Lijstjestijd:
Gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 4 bth geitenkaas
T: banaan
D: pasta met champignons, courgette, paprika, gehakt en tomatensaus
T: misschien een toetje of een glas prosecco of (gin)tonic
1553 kcal
Vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes
T: peer
L: 4 bth geitenkaas&boter
D: ?
1133 kcal, maar daar komt nog avondeten bij natuurlijk
Zo lijkt het weinig ja, maar mijn Ds zijn volgens mij altijd behoorlijk flink. Wij koken bijv. 220 gram pasta, 1 courgette, paprika, bakje champignons en 200-250 gram gehakt. Dan eet ik daar 1/3 van ofzo, dat is toch niet heel weinig? Een D is zo 600-700 kcal volgens mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wel weinig Q! Mag een flinke D bij denk ik.. Jij loopt ook hard toch?
Geitenkaas is behoorlijk calorierijk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:26 schreef Mini. het volgende:
1133 kcal voor Brinta, fruit en vier boterhammen?Dat lijkt me zo veel...
Als je die ingredienten optelt kom ik op ongeveer 1200 calorieen, 1/3 daarvan is dus 400kcal...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Zo lijkt het weinig ja, maar mijn Ds zijn volgens mij altijd behoorlijk flink. Wij koken bijv. 220 gram pasta, 1 courgette, paprika, bakje champignons en 200-250 gram gehakt. Dan eet ik daar 1/3 van ofzo, dat is toch niet heel weinig? Een D is zo 600-700 kcal volgens mij.
En ik loop hard ja, op die dagen eet ik wat meer. Heb dinsdag gelopen en ga zaterdag weer.
Zag het net jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:38 schreef progje het volgende:
het komt trouwens weer helemaal goed met het gezicht van She!
Als je het tof vindt dat steeds meer mensen er een hebben, dan lijk je me wel ietwat bevooroordeeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:43 schreef Probability het volgende:
Het is gewoon een gebruiksvoorwerp, ik had op mijn vierde mijn eerst eigen Apple macintosch dus ik ben wellicht ietwat bevooroordeeld.
Al vind ik het wel tof dat steeds meer mensen er 1 hebben!!!
En nog tomatensaus erbij, die ben ik vergeten. Is het overdreven als ik vanavond mijn eten eens afweeg om te kijken hoeveel het echt is?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je die ingredienten optelt kom ik op ongeveer 1200 calorieen, 1/3 daarvan is dus 400kcal...
ik zou er nog een klein beetje bijgooien, iets van yoghurt of kwark ofzo. voor de rest, prima lijstje!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 4 (niet zo super grote) plakjes zuurdesembrood met roomboter
L: omelet met makreel en spinazie
T: knäckebrod hummus
S: krachttraining en spinnen
D: volkorenwraps met kip, paprika, rode ui, sla en Griekse yoghurt
T: ?
Je hoeft natuurlijk niet precies zoveel te eten, maar het is meer dat je misschien een wat hoge inschatting hebt van bepaalde producten. Dan is afwegen misschien geen slecht plan om dit wat beter te kunnen doen. Maar ga niet tot op de calorie tellen he?! Je moet ook gewoon eten omdat het lekker/leuk is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:47 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
En nog tomatensaus erbij, die ben ik vergeten. Is het overdreven als ik vanavond mijn eten eens afweeg om te kijken hoeveel het echt is?
Even gekopieerd uit de eetmeter:
Brinta 37 gram 127
Rozijnen 19 gram 62
Halfvolle melk 1 beker 118
Volkorenbrood 4 snee 328
Geitenkaas, hard, vet 3 voor 1 snee 176
Margarineproduct 4 voor 1 snee 127
Peer 1 stuks 72
Banaan 1 middel 124
Er komt trouwens ook nog een automatencappuchino bij.
Jeej!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nog ff een egopost: vandaag 8 jaar samen met de Duvel
Nee, daarom juist. Wil het allemaal niet te obsessief doen. Realiseer me ook weer dat ik een klein beetje kaas over de pasta had bijvoorbeeld, dat zijn allemaal van die kleine dingetjes die ik dan vergeet. Maar heb wel het idee dat ik eerder te veel dan te weinig eet, maar dat hangt ook heel erg af van wat voor keuzes je maakt, dus zal eens kijken hoeveel ik echt eet als avondeten. Maar ook niet te vaak dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet precies zoveel te eten, maar het is meer dat je misschien een wat hoge inschatting hebt van bepaalde producten. Dan is afwegen misschien geen slecht plan om dit wat beter te kunnen doen. Maar ga niet tot op de calorie tellen he?! Je moet ook gewoon eten omdat het lekker/leuk is.
En tomatensaus is niet zo heel veel kcal.
Bij de wraps gaat bij mij altijd wel heel veel Griekse Yoghurtquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou er nog een klein beetje bijgooien, iets van yoghurt of kwark ofzo. voor de rest, prima lijstje!
Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:55 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nee, daarom juist. Wil het allemaal niet te obsessief doen. Realiseer me ook weer dat ik een klein beetje kaas over de pasta had bijvoorbeeld, dat zijn allemaal van die kleine dingetjes die ik dan vergeet. Maar heb wel het idee dat ik eerder te veel dan te weinig eet, maar dat hangt ook heel erg af van wat voor keuzes je maakt, dus zal eens kijken hoeveel ik echt eet als avondeten. Maar ook niet te vaak dus.
zo ontzettend waardeloos zonder foto's!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:05 schreef Amsel het volgende:
Billy! Ik weet weer wat ik wilde zeggen!
Dat McOZ heeft Ken-spreepjes
Wat goed nieuws!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:38 schreef progje het volgende:
het komt trouwens weer helemaal goed met het gezicht van She!
Verder ga ik nu koffie drinken en dat is de start van deze dag.SPOILER: niet interessantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorpen en steden zullen ze niet zo snel onder water zetten, negatieve gevolgen zullen nu zijn voor de natuur en zeker de landbouw. Dit was 1x in de 30 jaar hoorde ik, dat valt wel mee de meeste waterlopen zijn gedimensioneerd op 1x in de 100 jaar en er zijn voldoende buffergebieden om water weg te laten lopen zolang de wind niet veranderd.
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
zo ontzettend waardeloos zonder foto's!!!
WB, beeb!!
Ik moest 3x lezen, dacht iets met spekreepjes voor in de stamppot!!!! Hahahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:05 schreef Amsel het volgende:
Billy! Ik weet weer wat ik wilde zeggen!
Dat McOZ heeft Ken-spreepjes
Maar wat is het dan?! Waar gaat het over?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moest 3x lezen, dacht iets met spekreepjes voor in de stamppot!!!! Hahaha
Bedoel meer dat ik niet zo iets heb van 'i knew it before it was famous' dus ja beetje hipsters zijn jullie allemaal!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je het tof vindt dat steeds meer mensen er een hebben, dan lijk je me wel ietwat bevooroordeeld![]()
Ken-streepjes, van Barbie en Kenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar wat is het dan?! Waar gaat het over?
Zo komen de verhalen nou in de wereldquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap 'm al!
In mijn niet zo heldere bui dacht ik dat de McOz een hamburger was bij de MacDonalds en dat ze daar iets bijzonders hadden.![]()
Ik vroeg me al af wat Amsel en Billy bij de Mac moesten doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap 'm al!
In mijn niet zo heldere bui dacht ik dat de McOz een hamburger was bij de MacDonalds en dat ze daar iets bijzonders hadden.![]()
http://ohsheglows.com/quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef josja het volgende:
Lurker breekt even in. Heb ik hier niet ooit iets gelezen over een paar vegan blogs met heerlijke recepten? Zo ja, wie weet ze nog? Had ze op mijn ouwe PC opgeslagen maar die is weg.
En gefeliciteerd Kwak en XM!
Nog niet. Tijdsverschil enzo. Komt nog welquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Probability het volgende:
Heb je hem nog gesproken vandaag ?
Jaaa die, thanks!quote:
Wat een mooie camera! Wat voor 1 is het? Leuk dier ook!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:24 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nog niet. Tijdsverschil enzo. Komt nog wel
Kijk! Heb ik gefilmd!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:24 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nog niet. Tijdsverschil enzo. Komt nog wel
Kijk! Heb ik gefilmd!
Ik moest grinniken... triestquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef loveli het volgende:
Schuine spieren, ook bekend onder de naam Apollo's belt of Adonis belt.
[ afbeelding ]
Als je vet meewappert in de wind, is dat wel een tekenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je vet meewappert in de wind, is dat wel een teken
*potje smeersel uit de koelkast vist.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:40 schreef loveli het volgende:
SchoudersEn je mag wel aan een man zien dat 'ie een beetje voor zichzelf zorgt (en dan heb ik het niet over een frietpan).
Coco, je vent is man, dus spieren kweken en vet kwijtraken is een eitje. Een vrouwenlichaam is erop ingesteld 9 maanden niet achter een dier aan te kunnen rennen en dan een kind levend ter wereld te brengen, een man is erop gemaakt 6 weken achter een hert aan te rennen, dat op te peuzelen en de restjes aan zijn met zwangere buik thuiszittende vrouw te geven.
Dat ja, en er mogen wel wat spieren onder zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef Nallie het volgende:
Ik vind een vetlaagje ook wel lekker knuffelbaar. Maar een laagJE dus
Hij heeft wel hele goede schoudersquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:40 schreef loveli het volgende:
SchoudersEn je mag wel aan een man zien dat 'ie een beetje voor zichzelf zorgt (en dan heb ik het niet over een frietpan).
Coco, je vent is man, dus spieren kweken en vet kwijtraken is een eitje. Een vrouwenlichaam is erop ingesteld 9 maanden niet achter een dier aan te kunnen rennen en dan een kind levend ter wereld te brengen, een man is erop gemaakt 6 weken achter een hert aan te rennen, dat op te peuzelen en de restjes aan zijn met zwangere buik thuiszittende vrouw te geven.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij heeft wel hele goede schoudersMaar ik vind de rest van hem echt heul niet meer aantrekkelijk
Ja, ik ook...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Dat vind ik nogal een uitspraak
.
^^quote:
Mwahh ik niet hoor, je kan het heus niet aantrekkelijk vinden en ondanks dat van iemand blijven houden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mwahh ik niet hoor, je kan het heus niet aantrekkelijk vinden en ondanks dat van iemand blijven houden.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mwahh ik niet hoor, je kan het heus niet aantrekkelijk vinden en ondanks dat van iemand blijven houden.
Dat zijn ze niet. En ik denk dat je definitie van aantrekkelijk met de jaren ook verschuift. Vroeger vond ik mannen van in de 40 niet aantrekkelijk. Nu ik zelf een dertiger ben, kan ik soms best constateren dat een man van in de 40 er aantrekkelijk uitziet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
Maar wat als je 73 bent en aan alle kanten rimpelig en uitgezakt?
Me 3.quote:
Ik zit hier in een stilte ruimte maar ik kon mijn proest niet onderdrukkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je vet meewappert in de wind, is dat wel een teken
Ik begrijp 'm.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Me 3.
Houden van en aantrekkelijk vinden zijn voor mij twee kanten van de medaille die een liefdesrelatie heet. Wat een vreselijke zin
Ben voorstander van een goed verzorgd lijf, maar met het innerlijk word je samen oud.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet. En ik denk dat je definitie van aantrekkelijk met de jaren ook verschuift. Vroeger vond ik mannen van in de 40 niet aantrekkelijk. Nu ik zelf een dertiger ben, kan ik soms best constateren dat een man van in de 40 er aantrekkelijk uitziet.
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben voorstander van een goed verzorgd lijf, maar met het innerlijk word je samen oud.
Ik bedoel, Coco mag 'em best aan z'n dierenvel meeslepen naar de sportschool.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef Amsel het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan ProgjeEn de Dixons die het ding gewoon voor dezelfde prijs verkocht als de webshop!
Ik las even over het onderdeel 'spinazie' heen en dacht: als het groen is, zou ik het niet meer etenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Die spinazieomletjes met makreel zijn echt een goed iets!Het vult, het is groen en het is gezond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh jongens!Als je 't contract in handen hebt, met zijn handtekeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan is 't écht!
Ja doei.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh jongens!Als je hebt getekend lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt vet walgelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
! Ik zie dat ik nogal iets gezegd heb
Voordat ik reageer, kijk deze:
[ afbeelding ]
Een vriendin van mij vindt ze 'echt vet'. Ik vind ze walgelijk. Wat vinden jullie?Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Ja hèquote:
echt vet walgelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriendin van mij vindt ze 'echt vet'. Ik vind ze walgelijk. Wat vinden jullie?
Beyond walgelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriendin van mij vindt ze 'echt vet'. Ik vind ze walgelijk. Wat vinden jullie?
Klinkt goed, ik hou jullie wel op de hoogte mbt wanneer ik mag jubelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je 't contract in handen hebt, met zijn handtekeningdan is 't écht!
Ik vind ze... *sunglasses* niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Vet lelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Wel grappig, het idee, maar niet om aan te trekken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt heel erg lief! Zij was mijn onderhandelingscoach en arbeidsvoorwaarden-kennerquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:24 schreef Amsel het volgende:
Wat fijn Maria! Volgens mij kan je best nu gaan juichen, maar ik ben zelf altijd aan de voorzichtige kant en wacht tot de handtekeningen er staan, om maar niks te jinxen. En wat lief van Ml dat ze je geholpen heeft!
Wat vind jij wel mooi dan?quote:
Waarom? Ik zie het probleem niet zo. Hij weet zelf ook dat ik dat vind. En gaat er dan ook eindelijk iets aan doen. Als ik kilo's zou bijkomen zou ik ook willen dat hij er iets van zou zeggen tegen mij. Lijkt me veel fouter om er niks van te zeggen en dan ondertussen langzaam naar andere kerels beginnen te verlangen ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
True thatquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef Mini. het volgende:
Ik vind mezelf in elk geval te jong om nu al een man te hebben die ik niet aantrekkelijk vind/tot wie ik me niet aangetrokken voel. Maar dat is misschien ook helemaal niet wat Coco bedoelde.
Goeie nuancering lijkt me!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie het probleem niet zo. Hij weet zelf ook dat ik dat vind. En gaat er dan ook eindelijk iets aan doen. Als ik kilo's zou bijkomen zou ik ook willen dat hij er iets van zou zeggen tegen mij. Lijkt me veel fouter om er niks van te zeggen en dan ondertussen langzaam naar andere kerels beginnen te verlangen ofzo
Het is ook niet dat ik hem echt heulemaal niet meer aantrekkelijk vind. Zie dat ik wat kort door de bocht ben geweest, geloof dat mijn LoL potje net begonDus, om het recht te zetten: Hij heeft echt hele sexy schouders en een goede kont. Mooie benen. Slanke handen
Mooie volle lippen. Als hij zijn kop net geschoren heeft, is het rawr
Maar tegenwoordig heeft hij óók een echte bierpens. En dat vind ik echt helemaal niet aantrekkelijk. Dat is ook voornamelijk het probleem eigenlijk
En daar gaat hij wat aan doen
[..]
True thatIk voel me heel erg tot zijn innerlijk aangetrokken. Maar wil me óók weer meer tot zijn uiterlijk aangetrokken voelen. En die bierbuik zit echt in de weg. Oh, ik klink vast als een oppervlakkige biatch nu, maar het is meer waar die hele buik voor staat. Namelijk een ongezonde levensstijl en niet goed voor jezelf zorgen. En dat vind ik heel erg. Dus dat maakt het extra onaantrekkelijk.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie het probleem niet zo. Hij weet zelf ook dat ik dat vind. En gaat er dan ook eindelijk iets aan doen. Als ik kilo's zou bijkomen zou ik ook willen dat hij er iets van zou zeggen tegen mij. Lijkt me veel fouter om er niks van te zeggen en dan ondertussen langzaam naar andere kerels beginnen te verlangen ofzo
Het is ook niet dat ik hem echt heulemaal niet meer aantrekkelijk vind. Zie dat ik wat kort door de bocht ben geweest, geloof dat mijn LoL potje net begonDus, om het recht te zetten: Hij heeft echt hele sexy schouders en een goede kont. Mooie benen. Slanke handen
Mooie volle lippen. Als hij zijn kop net geschoren heeft, is het rawr
Maar tegenwoordig heeft hij óók een echte bierpens. En dat vind ik echt helemaal niet aantrekkelijk. Dat is ook voornamelijk het probleem eigenlijk
En daar gaat hij wat aan doen
[..]
True thatIk voel me heel erg tot zijn innerlijk aangetrokken. Maar wil me óók weer meer tot zijn uiterlijk aangetrokken voelen. En die bierbuik zit echt in de weg. Oh, ik klink vast als een oppervlakkige biatch nu, maar het is meer waar die hele buik voor staat. Namelijk een ongezonde levensstijl en niet goed voor jezelf zorgen. En dat vind ik heel erg. Dus dat maakt het extra onaantrekkelijk.
En waar is da?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef Ml-etje het volgende:
het gaat niet helemaal goed hier!
[ afbeelding ]
En al ging het alleen om die buik, zo erg is dat toch niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zonde! Kan dat ook aan de 'mehh' liggen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij heeft wel hele goede schoudersMaar ik vind de rest van hem echt heul niet meer aantrekkelijk
Durpje verderop.quote:
Ligt eraan van welke kant het water komtquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef loveli het volgende:
Jij hebt een dijkhuisje? Goede kant van de dijk?
http://www.dailymail.co.u(...)ms-saves-houses.htmlquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
No worries! Ik ga boodschapjes doen*zand op lijstje schrijft en adres aan Qwea geeft.
Nou, ik denk dat het wel een groot probleem zou kunnen worden. Maar dan niet alleen om het feit dat hij een pens heeft. Maar waar het voor staat. En als hij weet dat ik het niet aantrekkelijk vind, en er dan toch niks aan wil doen. Want wat wil dat dan wel niet zeggen? Ik vind het belangrijk dat hij mij aantrekkelijk vindt, wat als hem dat omgekeerd niks interesseert? Dus op die manier zou zo'n klein probleem als een bierbuik een heel groot probleem kunnen worden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef Mini. het volgende:
[..]
En al ging het alleen om die buik, zo erg is dat toch niet.Je gaat hem toch niet dumpen omdat hij een bierbuik heeft, maar als hij er iets aan kan doen, waarom dan niet. Net als dat wij als vrouw ons ook nadat we getrouwd zijn mooi blijven maken (behalve sommige dan, maar dat vind ik zo vreselijk). Je mag het toch best een beetje leuk maken voor je partner, die moet er wel elke dag tegenaan kijken.
I'm with youquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heeft dat er trouwens wel mee te maken ja. Nog niet echt eerder over nagedacht.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Zonde! Kan dat ook aan de 'mehh' liggen?
Die van mij had al een beetje een buikje (lees: geen wasbord) toen ik hem leerde kennen. Is er wel heel veel aan het doen om het kwijt te rakenEn aan het sporten om breder te worden, maar dat hoeft niet zo van mij, ik hou wel van slungelig!
Ik zelf heb ondertussen een buikje ontwikkelt en vind mijn gezicht te bol, maar hij vind het wel prima geloof ik (al vind ik het nu zelf vervelend als hij m'n buik aanraakt ipv fijn)
Haha jaaa als ik opgeblazen ben, ben ik altijd bang dat het dan zo'n whoopy pillow effect heeft ofzo, 'apply pressure --> PFFRRTTT' Et voila, cuddly moment gonequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er trouwens wel mee te maken ja. Nog niet echt eerder over nagedacht.
Oh ja, dat herken ik wel. Als ik dikker ben, vind ik het ook minder chill als hij aan mijn buikje zit
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha jaaa als ik opgeblazen ben, ben ik altijd bang dat het dan zo'n whoopy pillow effect heeft ofzo, 'apply pressure --> PFFRRTTT' Et voila, cuddly moment gone
Ja dat jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haha jaaa als ik opgeblazen ben, ben ik altijd bang dat het dan zo'n whoopy pillow effect heeft ofzo, 'apply pressure --> PFFRRTTT' Et voila, cuddly moment gone
Als jij het belangrijk vindt dat hij zoiets voor jou over heeft, dan vind ik dat je op dat gebied ook geen genoegen moet nemen met minder. Andere mensen maakt dat misschien minder uit, maar jou blijkbaar wel. Maar dan moet hij natuurlijk wel weten dat het voor jou zo belangrijk is, en wat erachter zit (dat het niet alleen om die buik gaat). Mannen snappen dat vast niet vanzelf.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het wel een groot probleem zou kunnen worden. Maar dan niet alleen om het feit dat hij een pens heeft. Maar waar het voor staat. En als hij weet dat ik het niet aantrekkelijk vind, en er dan toch niks aan wil doen. Want wat wil dat dan wel niet zeggen? Ik vind het belangrijk dat hij mij aantrekkelijk vindt, wat als hem dat omgekeerd niks interesseert? Dus op die manier zou zo'n klein probleem als een bierbuik een heel groot probleem kunnen worden.
Klinkt misschien wat wazig, maar ik kan het niet beter verwoorden
Is die goedkope fit4free? Want dat heb ik ooit geprobeerd, maar omdat ze zo goedkoop zijn hebben ze gigantisch veel leden en was er nooit een cardioapparaat vrij op de tijden dat ik gingquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef Probability het volgende:
Ik zit met een dilemma.......
Ik ben nog 2 maanden ingeschreven bij een sportschool met meerdere vestigingen , 4km fietsen geen OV. Wel een kleine vestiging maar daar kan niet zo veel.. Het is niet makkelijk met het OV te bereiken maar iets van anderhalve/twee kilometer door de kalverstraat etc
Nu wil ik denk ik daar sowieso niet meer sporten want ja nu ga ik ook nietEerder wel toen ik nog dichterbij de hoofdvestiging woonde..
Nu heb ik twee opties..
1. duur en op 550 meter (minimaal 40 euro)
2. goedkoop en op 350 meter (15-20 euro)
Ik zou nu 2 maanden heel fanatiek nog bij die ene kunnen gaan waar ik al zit maar ik vind het vervelend steeds zo door de stad te fietsen...
Nou ja moet sowieso een keuze maken, bij die dure sporten 3 vriendinnetjes en bij die goedkope sport 't vriendje. Volgens mij zijn ze qua aanbod beide prima.
Geen idee wat ik wil nu
Goedkope is dichterbij, als je voor de gezelligheid wil gaan sporten kun je beter een teamsport doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef Probability het volgende:
Ik ben nog 2 maanden ingeschreven bij een sportschool met meerdere vestigingen , 4km fietsen geen OV. Wel een kleine vestiging maar daar kan niet zo veel.. Het is niet makkelijk met het OV te bereiken maar iets van anderhalve/twee kilometer door de kalverstraat etc
Nu wil ik denk ik daar sowieso niet meer sporten want ja nu ga ik ook nietEerder wel toen ik nog dichterbij de hoofdvestiging woonde..
Nu heb ik twee opties..
Ik zou nu 2 maanden heel fanatiek nog bij die ene kunnen gaan waar ik al zit maar ik vind het vervelend steeds zo door de stad te fietsen...
Nou ja moet sowieso een keuze maken, bij die dure sporten 3 vriendinnetjes en bij die goedkope sport 't vriendje. Volgens mij zijn ze qua aanbod beide prima.
Geen idee wat ik wil nu
Ja die nieuwe zeg maar. Woon jij daar ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is die goedkope fit4free? Want dat heb ik ooit geprobeerd, maar omdat ze zo goedkoop zijn hebben ze gigantisch veel leden en was er nooit een cardioapparaat vrij op de tijden dat ik ging
200 meter is ook niet echt de moeite van dichterbij hequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou voor de goedkope gaan, nog dichterbij ook. Bovendien: kun je wel 40,- p/m missen?
Sporten via het USC kan ook nog. Nog goedkoper- iets van 70,- p/j oid.
De goedkope ligt voor de hand. Waarom twijfel je over de dure? Blijkbaar lijkt dat je leuker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef Probability het volgende:
Geen idee wat ik wil nu
Dat zal in de loop van januari/februari alweer gehalveerd zijn of nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is die goedkope fit4free? Want dat heb ik ooit geprobeerd, maar omdat ze zo goedkoop zijn hebben ze gigantisch veel leden en was er nooit een cardioapparaat vrij op de tijden dat ik ging
Zat jij niet laatst in angst of je wel kon doorstuderen vanwege financiën? Dan lijkt me evident dat de goedkope het meest in aanmerking komt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef Probability het volgende:
[..]
200 meter is ook niet echt de moeite van dichterbij he
En ik zit al bij het USC maar die vind ik dus te ver/onhandig door de stad.
Oh wacht, er gebeurt weer iets! Hij kreeg vast door dat ik ongeduldig werdquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:54 schreef Amsel het volgende:
En het lijkt erop dat de laptop bij het installeren blijft hangen op 75%, er gebeurt al heeeel lang niks meer. Heb ik weer
Ik heb ook bij USC Spuistraat gesport! Zit nu bij Fit2fit op Rembrandtplein, maar die zijn falliet aan het gaan dus dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef Probability het volgende:
[..]
200 meter is ook niet echt de moeite van dichterbij he
En ik zit al bij het USC maar die vind ik dus te ver/onhandig door de stad.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geloof dat hij het inmiddels wel snapt, gelukkigquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:50 schreef Mini. het volgende:
[..]
Als jij het belangrijk vindt dat hij zoiets voor jou over heeft, dan vind ik dat je op dat gebied ook geen genoegen moet nemen met minder. Andere mensen maakt dat misschien minder uit, maar jou blijkbaar wel. Maar dan moet hij natuurlijk wel weten dat het voor jou zo belangrijk is, en wat erachter zit (dat het niet alleen om die buik gaat). Mannen snappen dat vast niet vanzelf.
Met wie ga je het liefste samen sporten? Of met wie ga je waarschijnlijk het meeste sporten? Dan zou ik voor die kiezen. Alhoewel mijn instinct meteen 'de goedkoopste' roeptquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef Probability het volgende:
Nu heb ik twee opties..
Geen idee wat ik wil nu
Omdat daar fanatiek vriendinnetjes zitten en misschien minder druk is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De goedkope ligt voor de hand. Waarom twijfel je over de dure? Blijkbaar lijkt dat je leuker.
Jupquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:53 schreef Perruche het volgende:
Is die dure sportcity?
En 200 m. zou voor mij veel verschil maken, ik heb alleen voor mijn sportschool gekozen omdat het 1 minuut rollen is.
Ik vind die superrelaxed. Maar ook wel heel druk. Als het dichterbij is zou ik eerst naar F4F gaan, kijken of je het wat vind en of je ook echt gaat, je kan altijd nog naar de duurdere.quote:
Den ken je mijn mister nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:02 schreef V1z0R het volgende:
Ik zeg goedkope! Heb persoonlijk het idee dat mannen serieuzer, fanatieker en meer volhardend zijn in het sporten. Dus kan je vriendje je achter de kont aanzitten, en ga je niet gezellig 30 min naast elkaar fietsen en kletsen, om vervolgens na de tijd chocomelk met ontbijtkoek in de kantine nog meer te kletsen.
Jaja, zo ben jij niet... Maar iedereen die in de sportschool komt kent het fenomeen, en wat niet is kan nog komen.
/thuiszittende met kopzeert
Ja dat weet ik dus niet.. Denk dat ik ze allemaal liever niet zie met een bezweet hoofd maar gewoon leuk fris en fruitigquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met wie ga je het liefste samen sporten? Of met wie ga je waarschijnlijk het meeste sporten? Dan zou ik voor die kiezen. Alhoewel mijn instinct meteen 'de goedkoopste' roept
De goedkope en dan gaan als je vriendje werkt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet.. Denk dat ik ze allemaal liever niet zie met een bezweet hoofd maar gewoon leuk fris en fruitig
Vriendje wil krachttrainen en vriendinnetjes willen lessen doen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:02 schreef V1z0R het volgende:
Ik zeg goedkope! Heb persoonlijk het idee dat mannen serieuzer, fanatieker en meer volhardend zijn in het sporten. Dus kan je vriendje je achter de kont aanzitten, en ga je niet gezellig 30 min naast elkaar fietsen en kletsen, om vervolgens na de tijd chocomelk met ontbijtkoek in de kantine nog meer te kletsen.
Jaja, zo ben jij niet... Maar iedereen die in de sportschool komt kent het fenomeen, en wat niet is kan nog komen.
/thuiszittende met kopzeert
Zie facebook, voor degenen die me daar hebben.quote:
Lief!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie facebook, voor degenen die me daar hebben.
Kreeg net een enorme bos bloemen bezorgd van Duuf
Je kan ook gaan boksen buiten de sportschool waar ik boks!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Vriendje wil krachttrainen en vriendinnetjes willen lessen doen.
Ik wil denk ik het liefst lessen.
Misschien dat ik wel samen kan boksen met 't vriendje dan zou het fijn zijn..
Tof!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat goed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, en ik zit helemaal te glunderen hier![]()
Op het kaartje stond 'mine'.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Dat kaartje is wel tof eheh.Nee want als je het verwacht en je krijgt niks is het dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be someone that makes you happy
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Den ken je mijn mister nog nietAl vind ik dat ook wel logisch, met zijn rooster en reistijd
Beterschaap!
uh waar danquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je kan ook gaan boksen buiten de sportschool waar ik boks!
Juist onverwacht is het leuk vind ik!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, Duuf is niet het prototype romanticus, dus als ie zoiets doet vind ik het écht zoo tof en lief enzo. En ik had het dus ook écht niet verwacht. Dus was echt een verrassing voor me
.
Blije stofjes heb ik ervaren ja! Hij geloof ik niet zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]Is wel een gevoel wat je op gegeven moment moet hebben, en die komt vaak nadat je een keer goed voluit bent gegaan en hebt lopen kotsen. En dan wil je meer... Niet kotsen, maar het gevoel van die stofjes.
UKS, als we zo logisch gaan denken over vrouwen gaan we meestal de mist in
Je hebt ze die worden nog boos over het feit dat ze met O&N geen kalender bij de Chinees krijgen en zulks. Niet omdat ze het willen hebben, of ook maar enigszins mooi vinden, nee het idee![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Dat kaartje is wel tof eheh.Maar als ze het dan niet verwacht omdat jij het niet zou doen omdat het voorspelbaar is, dan is het toch een verrassing als je het wel doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook andere dingen geven.
Een visschotel bijvoorbeeld.
sorry Tinkcrap in = crap out
Onverwachtheidsbonus 10.0002!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef loveli het volgende:
sorry Tink
Haha, dat zou wel een échte verassing zijn idd! Zo'n verassing die zo goed is dat je het al hebt verteld voordat je het hebt gegeven en dus je toekomstige fout alsnog goed kan maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar als ze het dan niet verwacht omdat jij het niet zou doen omdat het voorspelbaar is, dan is het toch een verrassing als je het wel doet.
sorry Tink
W aarom sorry? Ik was toch verrast?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar als ze het dan niet verwacht omdat jij het niet zou doen omdat het voorspelbaar is, dan is het toch een verrassing als je het wel doet.
sorry Tink
Ik wil nooit verast worden door Duvelquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel een échte verassing zijn idd! Zo'n verassing die zo goed is dat je het al hebt verteld voordat je het hebt gegeven en dus je toekomstige fout alsnog goed kan maken.
En je vergeet het van je lévensdagen niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
W aarom sorry? Ik was toch verrast?
Gewoon kijken of ze t opmerken en dat zeggen dat je die al heel lang hebtquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo naar mn ouders. Overweeg om mn haar los te doen en voor mijn piercing te hangen. Mijn vader is ook al zo enthousiast over die in mijn pols... Hmm... Hoe oud ben ik ook alweer?
Tot hun dood ben je hun lieve dochter die jonger is en minder levenswijsheid heeft en naar heur ouders moet luisteren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo naar mn ouders. Overweeg om mn haar los te doen en voor mijn piercing te hangen. Mijn vader is ook al zo enthousiast over die in mijn pols... Hmm... Hoe oud ben ik ook alweer?
"Lieverd, je hebt daar wat..." *veeg*quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zeggen dat ik m al heel lang heb?Trappen ze toch niet in
Pleister... Ach ja... Ooit komen ze er toch achter
dat probeerde mijn nichtje (van 4) met mijn tattooquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Lieverd, je hebt daar wat..." *veeg**veeg veeg*
*VEEG*
Voor je nachtrust is het beter als je dat niet weet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:59 schreef V1z0R het volgende:
Nu vraag ik mij alleen nog af hoe Tink er dan uitziet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als je me ziet zou je dat zeggen he V1z?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor je nachtrust is het beter als je dat niet weet.
Ik wil ook zo'n broodje! Hongerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef Mini. het volgende:
Zo, ik ben weer thuis en langs AH geweest dus ik zit nu aan mijn tweede lunch, dit keer een fatsoenlijke. PIstoletjes met tomaat, avocado, gerookte kip en citroenmayonaise.
Lijstje wordt dan wel iets anders:
O: havermout met banaan
L1: 1 snee brood met kaas
L2: 2 van die broodjes (veel, I know, maar m'n D is best weinig)
T: worteltjes
D: zo'n pakket van AH dat je alleen in de pan hoeft te gooien, de couscous (nog geen 400 kcal)
T: glaasje wijn en een kiwi
Oh hell! Ik mag lijen dat het vooral die 'en zo' is. Ik heb het goddelijke lichaam van een twintigjarige heur!quote:
Hmm. Hoe moet ik deze opmerking opvatten loveli?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor je nachtrust is het beter als je dat niet weet.
Had ik ook ja, tot 4 uur alleen ontbijt en 1 snee brood gehad.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef Mini. het volgende:
Zo, ik ben weer thuis en langs AH geweest dus ik zit nu aan mijn tweede lunch, dit keer een fatsoenlijke. PIstoletjes met tomaat, avocado, gerookte kip en citroenmayonaise.
Lijstje wordt dan wel iets anders:
O: havermout met banaan
L1: 1 snee brood met kaas
L2: 2 van die broodjes (veel, I know, maar m'n D is best weinig)
T: worteltjes
D: zo'n pakket van AH dat je alleen in de pan hoeft te gooien, de couscous (nog geen 400 kcal)
T: glaasje wijn en een kiwi
Wilde eigenlijk doelen op die mooie benen, die eindigen bij een kont om in te bijten, gevolgd door een lief buikje en pronte borsten, met daar weer bovenop een allerschattigst gezicht versierd met weelderige donkere lokken. Dat alles verkapt onder het mom van jeugdige pretoogjes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh hell! Ik mag lijen dat het vooral die 'en zo' is. Ik heb het goddelijke lichaam van een twintigjarige heur!
Hoe denk jequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmm. Hoe moet ik deze opmerking opvatten loveli?
Voor een meisje van 1m60 is 2 pistoletjes met eigenlijk dubbel beleg wel een grote lunch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]Dit vult 'm juist goed aan!
Weet verder niet wat er in zo'n AH-pakket zit, maar voor rest is 'ie
Ben ik trouwens de enige die met kopzeert juist gaat schoonmaken?
/huis weer aan kant heeft
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Probability het volgende:
Viz: maat 36, lang blond haar, wel eens gespot in catsuit!
dag nachtrust..
Van zo'n goudkleurig latex ding krijg ik ook nachtmerries jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Probability het volgende:
Viz: maat 36, lang blond haar, wel eens gespot in catsuit!
dag nachtrust..
Oja, Mini stond nog ergens voorquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef Mini. het volgende:
[..]
Voor een meisje van 1m60 is 2 pistoletjes met eigenlijk dubbel beleg wel een grote lunch.Maar mijn D heb ik er dan weer op aangepast dus zo komt het wel redelijk uit. Dat pakket is een paar stukjes kip, iets van 1,5 ons groente en een bakje couscous.
Die schoonmaakdrang heb ik nooit nee...
Nee jij hebt een zwarte! Doe je nu alsofquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van zo'n goudkleurig latex ding krijg ik ook nachtmerries ja
couscous is eerder Marokkaans of zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oja, Mini stond nog ergens voor...
Couscous is rijst toch?Heb ik toen bij de meet geen couscous gehad? Die kleine gele korreltjes, dat was couscous toch? Heb ik toch nog eens Surinaams gegeten
Altijd nog stukken beter dan pasta!
Korreltjes inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Couscous is rijst toch?Heb ik toen bij de meet geen couscous gehad? Die kleine gele korreltjes, dat was couscous toch? Heb ik toch nog eens Surinaams gegeten
Ik had couscous salade gemaakt. Goed onthouden!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lief en Leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef progje het volgende:
Viz: http://www.languageofzibu.com/AboutZibu.html en dan het teken "Choose Life"
Ik ga alleen maar denken dat je een interwebz crush hebt, geen zorgen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]Dit vult 'm juist goed aan!
Weet verder niet wat er in zo'n AH-pakket zit, maar voor rest is 'ie
Ben ik trouwens de enige die met kopzeert juist gaat schoonmaken?
/huis weer aan kant heeft
[..]
Wilde eigenlijk doelen op die mooie benen, die eindigen bij een kont om in te bijten, gevolgd door een lief buikje en pronte borsten, met daar weer bovenop een allerschattigst gezicht versierd met weelderige donkere lokken. Dat alles verkapt onder het mom van jeugdige pretoogjes.
Maar dan gaan ze hier weer gekke dingen denken als ik het zo vertel.
!C ool wat hebt je nu eigenlijk gekocht? Want ik moet ook een nieuwe.quote:
Das te weinig. Zeker voor jou. Wat weeg je nu?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, nog steeds droge voeten
Gefeliciteerd Duuf en XM en wat vreselijk lief van Duuf
LIjstje:
O: kwark en vla
T's: tomaat, wortels, appel, peer, cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen kaas, kom goulashsoep, 2 bekers melk
T's: 2 mandarijn, paar zoute stokjes, blokje choco
D: sperziebonen (samen een kg), salade, gegrilde tonijn en wat rijst
T: Denk niks, zo nog aanstaande uitzwaaien, dus straks extra vroeg op bed, dus meer S
Ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Veel plezier kwak!
Mager lijstje Jagar, voor jouw doen dan. Of wordt dat een giga portie pasta?
Iemand die hier al Foodzy geprobeerd heeft trouwens?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar denken dat je een interwebz crush hebt, geen zorgen.
ik vind het wel chill, dan denk ik er tenminste aan om fruit te eten en genoeg te etenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]Die was er al vanaf de eerste foto
Hoepeloorbellen
Ik zag een Sony, Amsel!?
Discussie gelukkig gemist, maar toch nog even een, Apple2
Ubuntu FTW! < Aanrader voor de mensen die hem alleen maar gebruiken voor internet, mail en office dingetjes
http://www.ubuntu-nl.org/ubuntu/desktop
Wat Co zegt, uniek! Sowieso, voor dat uitzwaaien ben je wel extra KH's nodig
En we willen ook niet dat ons uniekje zo de plump in waait met die woeinooit meer aan gedacht Prob, maar is 't wat?
Beschikbaarheid software, voor de rest is het wel fijn dat het gewoon werkt iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:35 schreef conleche het volgende:
Ik snap niet waar dat gebash op Apple vandaan komt: geen virussen, ontzettend fijn en soepel OS, je krijgt er na een paar jaar véél meer voor terug dan voor een gewone, stel dat je hem wilt verkopen. Sure, het is wel iets duurder, maar ik vind het iedere cent waard.
Dat was vroeger zeker wel een probleem inderdaad, hoewel ik toch alles uiteindelijk wel vond, maar nu is vrijwel alles er toch ook voor Apple.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Beschikbaarheid software, voor de rest is het wel fijn dat het gewoon werkt idd
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:39 schreef Ewelina het volgende:
Weet iemand waar ik een gratis een weblog aan kan maken?
Ik wil er eentje die openbaar is. En niet direct aan mijn facebookprofiel te linken.quote:
Blogspot, of Tumblr?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:39 schreef Ewelina het volgende:
Oh, dat snap ik wel heur, maar ik doelde ook op de post van viezzoor en wat ik weleens lees hier in DIG.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:40 schreef Amsel het volgende:
Ik ben helemaal geen Apple-hater, maar ik ben gewoon heel erg gewend aan Windows en Office en zie er daarom voor mezelf het nut niet van in om over te stappen op Apple.
Vanavond op het menu: patat met een kroket en een frikadel speciaalEn vanaf dan is de vakantie afgelopen en ga ik weer gezond eten en vaker sporten
Goed zo!! Wel goed voor jezelf zorgen hè! Ik weet dat je geen vreetbuien meer wilt, maar als je gewoon goed ander en gezond eten eet, heb je geen trek en dan krijg je dat ook minder snel volgens mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Co je hebt gelijk, heb nu lekker een paar scheppen pindakaas met ketjap, knoflook, sambal, melk, bruine suiker, gember e.d. opstaan dus lekker veel pindasaus erbij.
Ga mij morgen maar weer eens wegen.
Wordpress!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:39 schreef Ewelina het volgende:
mijn rechter pols. (binnenkant)quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Leuk!En waar heb je 'm dan? Had al even foto's zitten lurken maar de tattoo niet kunnen spotten.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Mini. het volgende:
Dat ligt dan toch eerder aan de makers van zulke systemen, die een paar jaar geleden nog steeds niet doorhadden dat er iets anders bestond dan IE.
Oja, pindakaas ben ik nu ook al 2x vergeten bij AH.
Ik ken iemand, vast net zo'n type als jou. Heeft een macbook van z'n werk maar tekent alleen met the gimp en heeft er een of andere linux distributie opstaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]je bedoelt de gebruikers?
Als ontwikkelaar heb je de keuze, werken met de standaarden en dan als nadeel hebben dat zo'n >70% van je gebruikers er niet op kunnen omdat ze IE hebben, en vaak geen flauw idee hebben dat er andere browsers zijn. Of langs de standaarden werken om te zorgen dat het wel op IE werkt.
Aan IE heb ik dus wel een bloedhekel!
Dat inderdaad ja, iPhone en iTunes kunnen zonder problemen terwijl ik dat op mijn vorige laptop wel altijd had. En het er niet mee om kunnen gaan....ik was ook altijd windows gewend maar je stapt in no time over hoor, het is helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Verder geef ik het restgeld van een goedkopere computer liever uit aan bier maar dat mag geen naam hebben.
En een programma wat ik dus vaak nodig heb werkt niet, dat is ook niet zo handigmaar verder draait alles inderdaad wel en alles werkt ook is mijn ervaring met die dingen. Dat is het grootste voordeel van Apple, ze hebben bijna alles met electronica wel dus dat is makkelijk syncen enzo, tussen telefoon, tablet, vaste computer, laptop.
Ik gebruik IE momenteelquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef V1z0R het volgende:
Als ontwikkelaar heb je de keuze, werken met de standaarden en dan als nadeel hebben dat zo'n >70% van je gebruikers er niet op kunnen omdat ze IE hebben, en vaak geen flauw idee hebben dat er andere browsers zijn. Of langs de standaarden werken om te zorgen dat het wel op IE werkt.
Nee, ik bedoelde de ontwikkelaars.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:15 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de ontwikkelaars.Een paar jaar geleden had ik met Firefox nog heel vaak het probleem dat webapplicaties ofzo er niet in werkten, omdat ontwikkelaars andere browsers dan IE ook leken te negeren. Nu niet meer inderdaad.
/Hipsteroverloadquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik ken iemand, vast net zo'n type als jou. Heeft een macbook van z'n werk maar tekent alleen met the gimp en heeft er een of andere linux distributie opstaandat is pas alternatief doen in de starbucks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |