Die gasten rijden 's ochtends weg en dan komen ze 's avonds pas weer terug. Dus wel lange rondjes!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef Mini. het volgende:
Ik was nooit zo pro-Apple, maar nu ik er voor mijn werk eentje heb vind ik hem toch wel heel mooi.
Weet iemand trouwens hoe lang het als er bij Track & Trace staat "bezorger is onderweg" nog kan duren voor je pakketje aankomt? Er staat namelijk nog steeds bij bezorgtijd "10:00 - 21:30" maar zo lang duurt zo'n rondje toch niet?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nog ff een egopost: vandaag 8 jaar samen met de Duvel
Oh, toch. Dan kan ik misschien toch niet meer gaan werken vandaag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Die gasten rijden 's ochtends weg en dan komen ze 's avonds pas weer terug. Dus wel lange rondjes!
Ja snap ik! Het water komt sowieso niet hoger dan 1 meter en volgens mij alleen in de poldertjes.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek woont in het durp zelf, maar ik vind het toch een beetje engig ofzo.
Ja wel gekregen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef Phaidra het volgende:
Wow, op je vierde prob!Ik kocht mijn eerste pc toen ik ging studeren, daarvoor moest ik op school of in de bieb werken als ik een pc nodig had
.
XM en Duvel, gefeliciteerd![]()
Dat scheelt. Mijn ouders hadden er helemaal niets mee, dus toen ik ging studeren heb ik er zelf maar één gekocht. Anders zou het nóg 10 jaar geduurd hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel gekregen natuurlijk.mijn papa zit in de ICT dus vandaar..
Awesome! Ik weet inderdaad nog wel de MSdos, dat je A:// moest intypen om spelletjes te doen a la space invadersquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij ons kwam de eerste pc in huis toen ik 6 was (1986 dus). Een Tulip met groen/zwart beeld, waar nog van die grote floppy's ingingen en waar ik paratrooper op speelde
[ afbeelding ]
dir /w of dir /pquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Awesome! Ik weet inderdaad nog wel de MSdos, dat je A:// moest intypen om spelletjes te doen a la space invaders
En het eerste internet
En dan commander Keen spelen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:10 schreef Mini. het volgende:
Paint vond ik als kind ook geweldig ja.Toen zag ik het alleen bij andere mensen, want wij hadden nog zo'n laptop (ahum) die alleen oranje letters kon. Wel menig werkstukje op getypt, in WordPerfect.
Wel weinig Q! Mag een flinke D bij denk ik.. Jij loopt ook hard toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:14 schreef Quinazoline het volgende:
Lijstjestijd:
Gisteren:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 4 bth geitenkaas
T: banaan
D: pasta met champignons, courgette, paprika, gehakt en tomatensaus
T: misschien een toetje of een glas prosecco of (gin)tonic
1553 kcal
Vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes
T: peer
L: 4 bth geitenkaas&boter
D: ?
1133 kcal, maar daar komt nog avondeten bij natuurlijk
Zo lijkt het weinig ja, maar mijn Ds zijn volgens mij altijd behoorlijk flink. Wij koken bijv. 220 gram pasta, 1 courgette, paprika, bakje champignons en 200-250 gram gehakt. Dan eet ik daar 1/3 van ofzo, dat is toch niet heel weinig? Een D is zo 600-700 kcal volgens mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wel weinig Q! Mag een flinke D bij denk ik.. Jij loopt ook hard toch?
Geitenkaas is behoorlijk calorierijk!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:26 schreef Mini. het volgende:
1133 kcal voor Brinta, fruit en vier boterhammen?Dat lijkt me zo veel...
Als je die ingredienten optelt kom ik op ongeveer 1200 calorieen, 1/3 daarvan is dus 400kcal...quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Zo lijkt het weinig ja, maar mijn Ds zijn volgens mij altijd behoorlijk flink. Wij koken bijv. 220 gram pasta, 1 courgette, paprika, bakje champignons en 200-250 gram gehakt. Dan eet ik daar 1/3 van ofzo, dat is toch niet heel weinig? Een D is zo 600-700 kcal volgens mij.
En ik loop hard ja, op die dagen eet ik wat meer. Heb dinsdag gelopen en ga zaterdag weer.
Zag het net jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:38 schreef progje het volgende:
het komt trouwens weer helemaal goed met het gezicht van She!
Als je het tof vindt dat steeds meer mensen er een hebben, dan lijk je me wel ietwat bevooroordeeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:43 schreef Probability het volgende:
Het is gewoon een gebruiksvoorwerp, ik had op mijn vierde mijn eerst eigen Apple macintosch dus ik ben wellicht ietwat bevooroordeeld.
Al vind ik het wel tof dat steeds meer mensen er 1 hebben!!!
En nog tomatensaus erbij, die ben ik vergeten. Is het overdreven als ik vanavond mijn eten eens afweeg om te kijken hoeveel het echt is?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je die ingredienten optelt kom ik op ongeveer 1200 calorieen, 1/3 daarvan is dus 400kcal...
ik zou er nog een klein beetje bijgooien, iets van yoghurt of kwark ofzo. voor de rest, prima lijstje!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 4 (niet zo super grote) plakjes zuurdesembrood met roomboter
L: omelet met makreel en spinazie
T: knäckebrod hummus
S: krachttraining en spinnen
D: volkorenwraps met kip, paprika, rode ui, sla en Griekse yoghurt
T: ?
Je hoeft natuurlijk niet precies zoveel te eten, maar het is meer dat je misschien een wat hoge inschatting hebt van bepaalde producten. Dan is afwegen misschien geen slecht plan om dit wat beter te kunnen doen. Maar ga niet tot op de calorie tellen he?! Je moet ook gewoon eten omdat het lekker/leuk is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:47 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
En nog tomatensaus erbij, die ben ik vergeten. Is het overdreven als ik vanavond mijn eten eens afweeg om te kijken hoeveel het echt is?
Even gekopieerd uit de eetmeter:
Brinta 37 gram 127
Rozijnen 19 gram 62
Halfvolle melk 1 beker 118
Volkorenbrood 4 snee 328
Geitenkaas, hard, vet 3 voor 1 snee 176
Margarineproduct 4 voor 1 snee 127
Peer 1 stuks 72
Banaan 1 middel 124
Er komt trouwens ook nog een automatencappuchino bij.
Jeej!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nog ff een egopost: vandaag 8 jaar samen met de Duvel
Nee, daarom juist. Wil het allemaal niet te obsessief doen. Realiseer me ook weer dat ik een klein beetje kaas over de pasta had bijvoorbeeld, dat zijn allemaal van die kleine dingetjes die ik dan vergeet. Maar heb wel het idee dat ik eerder te veel dan te weinig eet, maar dat hangt ook heel erg af van wat voor keuzes je maakt, dus zal eens kijken hoeveel ik echt eet als avondeten. Maar ook niet te vaak dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet precies zoveel te eten, maar het is meer dat je misschien een wat hoge inschatting hebt van bepaalde producten. Dan is afwegen misschien geen slecht plan om dit wat beter te kunnen doen. Maar ga niet tot op de calorie tellen he?! Je moet ook gewoon eten omdat het lekker/leuk is.
En tomatensaus is niet zo heel veel kcal.
Bij de wraps gaat bij mij altijd wel heel veel Griekse Yoghurtquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou er nog een klein beetje bijgooien, iets van yoghurt of kwark ofzo. voor de rest, prima lijstje!
Inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:55 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nee, daarom juist. Wil het allemaal niet te obsessief doen. Realiseer me ook weer dat ik een klein beetje kaas over de pasta had bijvoorbeeld, dat zijn allemaal van die kleine dingetjes die ik dan vergeet. Maar heb wel het idee dat ik eerder te veel dan te weinig eet, maar dat hangt ook heel erg af van wat voor keuzes je maakt, dus zal eens kijken hoeveel ik echt eet als avondeten. Maar ook niet te vaak dus.
zo ontzettend waardeloos zonder foto's!!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:05 schreef Amsel het volgende:
Billy! Ik weet weer wat ik wilde zeggen!
Dat McOZ heeft Ken-spreepjes
Wat goed nieuws!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:38 schreef progje het volgende:
het komt trouwens weer helemaal goed met het gezicht van She!
Verder ga ik nu koffie drinken en dat is de start van deze dag.SPOILER: niet interessantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorpen en steden zullen ze niet zo snel onder water zetten, negatieve gevolgen zullen nu zijn voor de natuur en zeker de landbouw. Dit was 1x in de 30 jaar hoorde ik, dat valt wel mee de meeste waterlopen zijn gedimensioneerd op 1x in de 100 jaar en er zijn voldoende buffergebieden om water weg te laten lopen zolang de wind niet veranderd.
^^quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
zo ontzettend waardeloos zonder foto's!!!
WB, beeb!!
Ik moest 3x lezen, dacht iets met spekreepjes voor in de stamppot!!!! Hahahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:05 schreef Amsel het volgende:
Billy! Ik weet weer wat ik wilde zeggen!
Dat McOZ heeft Ken-spreepjes
Maar wat is het dan?! Waar gaat het over?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moest 3x lezen, dacht iets met spekreepjes voor in de stamppot!!!! Hahaha
Bedoel meer dat ik niet zo iets heb van 'i knew it before it was famous' dus ja beetje hipsters zijn jullie allemaal!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je het tof vindt dat steeds meer mensen er een hebben, dan lijk je me wel ietwat bevooroordeeld![]()
Ken-streepjes, van Barbie en Kenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar wat is het dan?! Waar gaat het over?
Zo komen de verhalen nou in de wereldquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap 'm al!
In mijn niet zo heldere bui dacht ik dat de McOz een hamburger was bij de MacDonalds en dat ze daar iets bijzonders hadden.![]()
Ik vroeg me al af wat Amsel en Billy bij de Mac moesten doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap 'm al!
In mijn niet zo heldere bui dacht ik dat de McOz een hamburger was bij de MacDonalds en dat ze daar iets bijzonders hadden.![]()
http://ohsheglows.com/quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:16 schreef josja het volgende:
Lurker breekt even in. Heb ik hier niet ooit iets gelezen over een paar vegan blogs met heerlijke recepten? Zo ja, wie weet ze nog? Had ze op mijn ouwe PC opgeslagen maar die is weg.
En gefeliciteerd Kwak en XM!
Nog niet. Tijdsverschil enzo. Komt nog welquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Probability het volgende:
Heb je hem nog gesproken vandaag ?
Jaaa die, thanks!quote:
Wat een mooie camera! Wat voor 1 is het? Leuk dier ook!!quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:24 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nog niet. Tijdsverschil enzo. Komt nog wel
Kijk! Heb ik gefilmd!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:24 schreef Amsel het volgende:
[..]
Nog niet. Tijdsverschil enzo. Komt nog wel
Kijk! Heb ik gefilmd!
Ik moest grinniken... triestquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:04 schreef loveli het volgende:
Schuine spieren, ook bekend onder de naam Apollo's belt of Adonis belt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |