Artikel 164quote:Op donderdag 5 januari 2012 04:39 schreef Ridocar het volgende:
Als je dronken op een fiets wordt staandegehouden moet je je rijbewijs inleveren.
komt vaker voor volgens mij, maar als je bezwaar maakt krijg je het ook weer gewoon terug, omdat agenten zelf niet weten dat het niet magquote:Op donderdag 5 januari 2012 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
Dat 2e voorbeeld is toch wel eens voorgekomen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ingenomen.html?p=3,1
Nee. Wel kun je een rijverbod opgelegd krijgen dat uiteraard óók voor gemotoriseerde voertuigen geldt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 04:39 schreef Ridocar het volgende:
Als je dronken op een fiets wordt staandegehouden moet je je rijbewijs inleveren.
die had ik ook gehoord, en dat de oliemaatschappijen de blauwdrukken voor een paar miljoen hadden gekocht en vervolgens vernietigd werden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:08 schreef silenthill het volgende:
Dat Japan een auto heeft uitgevonden die op gewoon kraanwater rijd.
Als je dan naar de datum kijkt op de filmpjes op youtube, dan is dat opgenomen in 2009.
Als je het internet afstruind, zie je veel verhalen over auto's op water, maar nergens bewijs of exacte uitleg over hoe dat mogelijk zou zijn.
En de variant: "dat zijn toch adviessnelheden?"quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:11 schreef JDude het volgende:
Oh, ook een leuke:
"De knipperende waarschuwingen *70* en *50* boven de snelweg veroorzaken files."
Lulkoek. Dat is een volledig geautomatiseerd systeem dat juist pas wordt geactiveerd wanneer de snelheid van het verkeer onder een kritieke waarde daalt.
Ja en alsof die twee tientjes per maand ook maar iets uitmakenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:14 schreef silenthill het volgende:
@ ZwartmetSuiker
Herkenbaar, ik heb zelf ook een oldtimer. Wat zeldzamer model.
Als ik dan mensen uitleg dat ik hem niet alleen door de apk sleep ieder jaar, maar veelal ook preventief onderhoud doe en dat ie 1 op 9 a 10 km rijd ( 600 kilo 1 liter blok )
"Maar je betaald toch geen belasting?"![]()
Nee, maar ik laat er wel 3 a 4 keer per jaar van alles aan laten vervangen.
heb er een andere niet oldtimer als daily erbij voor woonwerk.
paar auto's die ik heb zijn gewoon legaal gordelloosquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:11 schreef Ridocar het volgende:
"Ik draag geen gordel, want dan zit je vast na een ongeluk. Als je er dan niet uitkunt, dan heb je een probleem. Stel je voor dat je ondersteboven in een sloot rijdt".
En dan is het heel makkelijk googlen om bewijs te leveren dat je helemaal geen gordel om hoeft:
http://axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=7443
De krachtigste bom ooit gemaakt was van waterstof en waterstof is nog steeds zeer explosief.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
die had ik ook gehoord, en dat de oliemaatschappijen de blauwdrukken voor een paar miljoen hadden gekocht en vervolgens vernietigd werden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door allesbeterweter op 05-01-2012 14:23:48 ]allesbeterweter
Maar kan een moderne diesel uit bijvoorbeeld 2008 er ook op rijden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:49 schreef allesbeterweter het volgende:
Er zijn inderdaad motoren die 300 kilometer kunnen rijden op een liter brandstof. En waarom deze niet nu in de produktie worden genomen ?
Elke diesel vanaf 1996 kan ook op slaolie of andere uit de supermarkt(staande olie soorten) rijden daarom zijn deze zonnebloem en sla olieën ook in 1996 duurder in de supermarkt geworden.
Ga het opzoeken op wikipedia .quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Maar kan een moderne diesel uit bijvoorbeeld 2008 er ook op rijden?
Ik rijdt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:00 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
I dont give a......? Ga het opzoeken op wikipedia .Ik rijdt op benzine lekker scheuren met extra powder en geen stank van diesel of biodiesel of sla olie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |