VW heeft per ongeluk niet voorzien dat hun auto's meer dan 3 ton zouden meegaan, daarom dat de teller na 299999 weer op nul springt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:38 schreef .Neovo. het volgende:
Oke, ik trap af:
De Volkswagen Golf 3/4.
Succes
En "nieuwe Nederlanders" die nog geen Mercedes kunnen betalen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
Dat is geen broodje aap; het zijn echt alleen maar petjes die daar in rijden
True, in de buurt is al weer een tegen de bomen geknaldquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef vosss het volgende:
Dat is geen broodje aap; het zijn echt alleen maar petjes die daar in rijden
Die had ik nog niet gehoord. Zeker weer zo'n doorrijder die de regeltjes naar zijn voordeel oprekt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:45 schreef JDude het volgende:
Deze niet te vergeten:
"In de file begint de uitvoegstrook voor de volgende afrit al op het punt waar je héél in de verte het 1200-meter-bord kunt zien staan".
Ik vermoed inderdaad dat zo'n persoon ook meent dat rode kruizen als kerstversiering dienen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef Ridocar het volgende:
Die had ik nog niet gehoord. Zeker weer zo'n doorrijder die de regeltjes naar zijn voordeel oprekt.
En koprevisie om de halve ton hèquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Ridocar het volgende:
Over een auto op gas: "blabla......kop krom...blabla...kleppen verbranden...meer dan 2 ton...babla...sloop"
Dit topic ging om broodje aap verhalen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef JDude het volgende:
En met een Frans logo op de kap zit er standaard gare electronica in.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dit topic ging om broodje aap verhalen.
Goeden grap man.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dit topic ging om broodje aap verhalen.
Inkoppertje. Al moet ik nog steeds lachen om Laguna's.quote:
Oké, true.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Inkoppertje. Al moet ik nog steeds lachen om Laguna's.
Dat zijn die dingen achterop bergingsauto's toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Inkoppertje. Al moet ik nog steeds lachen om Laguna's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |