1. Kat weghalenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:37 schreef Muck het volgende:
Zo, puingeruimd in huis
Ik moet nog afwassen en stofzuigen, maar dat komt vanmiddag wel.
Ehm, Eddy rent net over mijn toetsenbord, en ik mijn beeld past niet meer in het scherm
Mijn taakbalk enzo vallen erbuiten, help?
Beetje jammer dat PapaFles allemaal die trucjes door-en-door kentquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
F11, het verberg-tabjes-en-openstaande-programma's-voor-ouders-knopje.
Of naar Helmond. Daar schijnen ze er ook heel blij mee te zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef Muck het volgende:
Nu ligt ze ENORM in de weg tijdens het typen en Meeko ligt op mijn chocola te slapen... zucht...
Zal ik ze dan toch maar naar de chinees brengen?
Ik zou maar oppassen: http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.phpquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef Muck het volgende:
Nu ligt ze ENORM in de weg tijdens het typen en Meeko ligt op mijn chocola te slapen... zucht...
Zal ik ze dan toch maar naar de chinees brengen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of naar Helmond. Daar schijnen ze er ook heel blij mee te zijn.
ff serieus, ik heb een ventje van n kilo of 30 bij me.. Kan dat omwaaienquote:
Hoe hard waait hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff serieus, ik heb een ventje van n kilo of 30 bij me.. Kan dat omwaaien![]()
Goede tipquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of naar Helmond. Daar schijnen ze er ook heel blij mee te zijn.
Nooooooooooquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen: http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
Dat is zwaarder dan MPG, dus pak maar vast vliegertouw!quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel nee... of wel hij is zo klein dat hij weinig windweerstnd ervaart, ofwel hij is zo groot dat hij zwaar genoeg isquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik bel wel ffquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef Muck het volgende:
Neeeee, sting, ze staart naar me, trappelt met haar poten op me EN ligt op mijn laptop
Als jullie over een uurtje niets meer van me horen, willen jullie dan 112 bellen?
Dat is het meest waarschijnlijke ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel nee... of wel hij is zo klein dat hij weinig windweerstnd ervaart, ofwel hij is zo groot dat hij zwaar genoeg is
ah thnxquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel nee... of wel hij is zo klein dat hij weinig windweerstnd ervaart, ofwel hij is zo groot dat hij zwaar genoeg is
Die dikke chocoloadezitter staart nu meequote:
en dan mag je nog blij zijn dat je niet aan de kust woontquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
pffffffff wat een weer![]()
de storm heeft hier van alles omgeblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |