abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2012 @ 23:12:41 #101
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_112815670
Emigreren naar Engeland :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_112845260
Evenstar, wat een stap en you go girl, zet em op! Blijf trots!!!

Sjak, klinkt goed!
Fake it till you make it...
pi_114780784
een kickje, om te vragen of het nu gaat :)

en om te melden dat de komende verjaardag de laatste gaat zijn die we met familie vieren en dat we er direct na een familievrije maand tegenaan gooien :') weer. tsja. och. de fluwelen scheiding werd toch maar een vechtscheiding. ik ben volwassen en mij kwetst het nog. laat staan hoe een kind hieronder afbreekt
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115005843
Van wat ik mee heb gekregen uit het peutertopic lijkt me dat een goed besluit Simmu, maar niet makkelijk.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:40:04 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115009384
Nou, vandaag op intake geweest voor sterilisatie dmv essure.
Wel positief alleen doen ze de procedure liever niet als je bv geeft. Na een telefonisch overleg met andere gyn, lijkt het nu dan wel te kunnen/mogen na een half jaar, maar daarover gaat nog gebeld worden met een expert.
Vooralsnog staat eea gepland op 15 nov...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:33:56 #106
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_115014785
:o
Simmu, scheiden? :'(

Asy, wat kost zo' 'grapje' je? Ik was er ook voor maar moet er teveel bij leggen dus was benieuwd...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:10:37 #107
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_115021295
simmu, ga je scheiden? Wat enorm heftig! Succes en sterkte met het hele traject. Dikke :*

asy, waarom wil je gesteriliseerd worden?

hoe gaat het met mula?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 22:12:38 #108
43556 miss_dynastie
pi_115021435
Als ik simmu's post lees gaat het volgens mij om een scheiding in de familiekring, niet om haarzelf... toch?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:37:32 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115023133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 20:33 schreef RockabeIIa het volgende:

Asy, wat kost zo' 'grapje' je? Ik was er ook voor maar moet er teveel bij leggen dus was benieuwd...
uhm, niks dankzij de aanvullende verzekering.
Bij FBTO kun je modules afsluiten waaronder gezinsplanning (ofzoiets). van daaruit wordt het volledig vergoed mits in het ziekenhuis uitgevoerd...
Kun je ook afsluiten als je je basisverzekerig elders hebt lopen. Kost je alleen eenmalig een euro of 15 aan administratiekosten.

Davinia, omdat wij geen kinderen meer willen.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:38:28 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115023191
en simmu gaat niet scheiden :N
hoewel ze wel heel graag wil scheiden van bepaalde familieleden ;)
pi_115023240
volgens mij is het inderdaad een 'familiescheiding'

Asy, doe je de Essure poliklinisch of klinisch? Het scheelt nogal in de kosten, maar ik zou er niet aan moeten denken om het poliklinisch te doen (al zou ik klinisch volgens mij nog niet durven).

Hier gaat het niet goed. Ik ben gewoonweg doodop. Lichamelijk en geestelijk. En ik ben er ook nog zo klaar mee ook. Dinsdag naar de huisarts, ik hoop dat ze me laat bloedprikken zodat ik iig weet of er in de hormoonhuishouding/schildklier nog wat mis is.

Overigens gaat hier mijn man onder het mes, ook hier geen kinderen meer. En daarvoor ook extra verzekerd dit jaar, extra premie was goedkoper dan de operatie zelf betalen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115023595
Essure is toch alleen poliklinisch? Ik kon na 10 seconden (mocht niet , moest 10 min. wachten) echt wel weer weg. Bij mij werd alles vergoed, ook aanvullend.

Mefke, wat rot dat het zo slecht gaat. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:44:45 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115023652
Poliklinisch. Waarom wil je alleen klinisch mefke?
Hier in Heerlen is er een wachtlijst voor. Ik kan dus pas in nov terecht. Komt mooi uit ivm geven van bv.

Je krijgt de pil voorgeschreven om je cyclus even stil te leggen en je moet op de dag zelf 2x50g diclofenac nemen. Als je je achteraf niet goed zou voelen, regelen ze een rustig plekje voor je.

De reden om voor mij te kiezen was het risico op complicaties bij vasectomie en de kans op 'mislukken' is groter (1%).
pi_115023704
ik ga niet scheiden hoor, ik ben niet eens getrouwd :+ het zijn andere familieleden die er een zooi van maken

quote:
2s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef Asyniur het volgende:
en simmu gaat niet scheiden :N
hoewel ze wel heel graag wil scheiden van bepaalde familieleden ;)
en sommigen zijn ook van mij gescheiden geloof ik. denk ik. merk ik. gewoon opeens na een leven vol betrokkenheid dan toch een dead beat daddy zeg maar. en als je ze dan al spreek is het enkel "als je moeder komt, dan kom ik niet"
pi_115024063
ik hoop dat het iets fysieks en simpel oplosbaars is mefke :*
pi_115024240
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef YPPY het volgende:
Essure is toch alleen poliklinisch? Ik kon na 10 seconden (mocht niet , moest 10 min. wachten) echt wel weer weg. Bij mij werd alles vergoed, ook aanvullend.

Mefke, wat rot dat het zo slecht gaat. :*
Kon je gewoon ook werken de volgende dag? Ik wil het graag op een rije dag laten doen en de volgende dag werken, zodat ze er daara geen last van hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:53:37 #117
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_115024303
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 09:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh maar BE, alleen de half-heiligen zullen dit niet herkennen denk ik hoor :o voor mij hielp het om juist mijzelf als basis te nemen en niet een boek of mijn beeld hoe een moeder 'hoort' te zijn. Natuurlijk kan je dingen leren, jezelf stroomlijnen maar moeder Theresa zal ik niet worden. Dus de dagen dat ik echt alleen maar boos kon stampen, zeuren, krijsen en tieren heb ik dat ook tegen de jongens gezegd. Ik kan vandaag weinig hebben, ik ben snel boos, sorry alvast. Op de een of andere manier haalde dat de angel er al wat uit. Alsof kinderen altijd op zoek zijn naar je ware bui, en gaan klieren als ze merken dat 'binnen' en 'buiten' niet met elkaar klopt. Door dus je 'binnen' uit te spreken werd dat al makkelijker. En het je dan makkelijk maken.meer tv, met je rug naar de kinderen en dingen die je boos maken laten tot je wel weer kunt incasseren. Of ze bezig laten zijn (gestrooid zand laten opvegen) maar vooral jezelf toestaan mens te zijn. Niet je hele opvoeding is naar de maan door een slechte dag. Morgen is er een nieuwe dag. En anders volgende week wel. :*
O+ blij om dit te lezen. dat ik niet de enige ben. ^O^
pi_115024306
Beetje offtopic, maar er is gedoe geweest over de vergoeding door de verzekering. Het was klinisch (ivm gebruik operatiekamer oid, staat zo in de DBC) en nu vaak poliklinisch omdat de verzekeringen het dan wel willen vergoeden.
En ik zou het klinisch willen omdat mijn baarmoeder zo raar ligt dat een uitstrijkje al een probleem is, een waterecho een ramp werd en dus wil ik niet weten wat Essure zou opleveren :X
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:48:00 #119
190853 RockabeIIa
pi_115027947
Simmu, ik schrok echt al! Sorry! :*
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:48:57 #120
190853 RockabeIIa
pi_115028000
Bij een aanvullende verzekering kreeg ik trouwens nog maar 800 euro vergoed :')
Heb ik weer..
pi_115028601
rocka, kost essure zoveel dan? Ik dacht maar iets van 700-800 euro, dus dan zou dat dekkend moeten zijn.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 00:55:14 #122
190853 RockabeIIa
pi_115031374
1900 volgens mij?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:08:27 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115037826
Rocka, misschien anders de clausule van FBTO afluiten naast het pakket wat je hebt?
Zoals ik zei kost het je eenmalig ¤15 administratiekosten en iets van ¤5 per maand voor het pakket. Je kunt het pakket maandelijks aan/uitzetten maar zelfs als je het een jaar laat lopen dan ben je nog goedkoper uit ;)

Mefke, je krijgt eerst een intake en daarbij kreeg ik een uitstrijkje (ivm oproep tijdens zwangerschap) en een inwendig onderzoek (dat bestond uit een inwendige echo, verder niks).
Als het niet kan bij je, dan zal de arts dat ook aangeven.
Ik hoop in elk geval dat je 'gewoon' wat ijzertekort hebt wat makkelijk op te lossen is :*

miss_sly, de gyn zei tegen mij dat de meeste vrouwen er 's avonds nog een beetje last van hebben en de andere morgen en dan niet meer.
Hier gebeurt het trouwens op een vaste dag in de week en kun je niet 'kiezen' welke dag. Het is gewoon altijd op een donderdag.

De enige 'domper' voor mij was dat ze in eerste instantie zei dat het niet mocht bij bv. Hoe lang ik nog bv ging geven. Nou uhm, gewoon nog een hele poos.
Na een telefoontje met een collega werd het minimaal een half jaar na de bevalling. Dat kwam goed uit ook ivm de wachtlijst. Maar ze gaat het dus nog navragen aan de expert.
En ik hoop dat de pil mijn productie niet om zeep helpt :X
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 09:24:01 #124
5428 crew  miss_sly
pi_115038112
Bij ons in het ziekenhuis werd gezegd dat het ongeveer 1500 euro kost en als je verzekerd bent voor sterilisatie (aanvullend dus), dit volledig werd vergoed.

ik hoefde niet aan de pil. Ik was er op donderdag en kon in principe de dinsdag erna worden geholpen, ware het niet dat ik niet aanvullend verzekerd was. Dit was in december, dus ik heb het toen afgezegd en eerst de verzekering opgehoogd. Alleen moet ik nu nog steeds een nieuwe afspraak maken :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_115038240
ik heb me tijdens de keizersnee laten doen, dus niks meegekregen van planning, pil of vergoedingen. ik hoop dat het allemaal meevalt en je het gewoon naar je zin kan regelen asy :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')