Rocka, misschien anders de clausule van FBTO afluiten naast het pakket wat je hebt?
Zoals ik zei kost het je eenmalig ¤15 administratiekosten en iets van ¤5 per maand voor het pakket. Je kunt het pakket maandelijks aan/uitzetten maar zelfs als je het een jaar laat lopen dan ben je nog goedkoper uit

Mefke, je krijgt eerst een intake en daarbij kreeg ik een uitstrijkje (ivm oproep tijdens zwangerschap) en een inwendig onderzoek (dat bestond uit een inwendige echo, verder niks).
Als het niet kan bij je, dan zal de arts dat ook aangeven.
Ik hoop in elk geval dat je 'gewoon' wat ijzertekort hebt wat makkelijk op te lossen is

miss_sly, de gyn zei tegen mij dat de meeste vrouwen er 's avonds nog een beetje last van hebben en de andere morgen en dan niet meer.
Hier gebeurt het trouwens op een vaste dag in de week en kun je niet 'kiezen' welke dag. Het is gewoon altijd op een donderdag.
De enige 'domper' voor mij was dat ze in eerste instantie zei dat het niet mocht bij bv. Hoe lang ik nog bv ging geven. Nou uhm, gewoon nog een hele poos.
Na een telefoontje met een collega werd het minimaal een half jaar na de bevalling. Dat kwam goed uit ook ivm de wachtlijst. Maar ze gaat het dus nog navragen aan de expert.
En ik hoop dat de pil mijn productie niet om zeep helpt