Brabo jonguh! En anders: bots op oe bakkes!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef tralalala het volgende:
Bikkeltje, Medical? hoho dat gaan we even niet doen.
Ik vond z'n Engels bijna nog beter te verstaan dan z'n Nederlands.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Mooi op eurosport net, jan de rooy op zijn engels... int nederlands kunnen veel mensen hem al niet verstaan... ook eelden van de x1 dat hij vatanen inhaald... mooi man...
Die andere gozer dan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Brabo jonguh! En anders: bots op oe bakkes!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
De vent die de route heeft uitgezet moeten ze naar de Hans Anders sturen, aldus Leyds en De Bois
Nieuw vast item, een minuut met leyds en de bois... hahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
De vent die de route heeft uitgezet moeten ze naar de Hans Anders sturen, aldus Leyds en De Bois
Het is niet saai iigquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:29 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Nieuw vast item, een minuut met leyds en de bois... haha
Maar eerst Dennisquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Dadelijk beelden van van vliet die aan het leutelen is...
Die is keihard aan het werk...quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:45 schreef tralalala het volgende:
Die Dennis heeft wel een lekker vakantie daar.
ah, dat was het, ik had het niet helemaal goed verstaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
De vent die de route heeft uitgezet moeten ze naar de Hans Anders sturen, aldus Leyds en De Bois
Doe mij zo'n baan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:46 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Die is keihard aan het werk...
quote:Competitor number 500 in the truck category (Nikolaev, Savostin, Rybakov) was excluded from the event by the jury of race officials for unsportsmanlike conduct (article 29 P. CSI chapter XI art 151 C of the rule book) during stage 4 arriving at Chilecito.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:56 schreef Mikkie het volgende:
Leyds en De Bois zijn samen een mooi stel. Wel zonde van de annulering van vandaag, want de rustdag komt er ook bijna aan, toch? Dit zijn juist de bikkeldagen...
Wat is er trouwens gebeurd met Nikolaev? Die is eruit gekickt, aldus dakar.com?
[..]
wtf heeft die uitgevreten?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:56 schreef Mikkie het volgende:
Leyds en De Bois zijn samen een mooi stel. Wel zonde van de annulering van vandaag, want de rustdag komt er ook bijna aan, toch? Dit zijn juist de bikkeldagen...
Wat is er trouwens gebeurd met Nikolaev? Die is eruit gekickt, aldus dakar.com?
[..]
Hij had één van de Nederlanders aangereden en is doorgereden daarna... Was gisteren op RTL dat verhaal, maar heb het maar half gevolgd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:56 schreef Mikkie het volgende:
Leyds en De Bois zijn samen een mooi stel. Wel zonde van de annulering van vandaag, want de rustdag komt er ook bijna aan, toch? Dit zijn juist de bikkeldagen...
Wat is er trouwens gebeurd met Nikolaev? Die is eruit gekickt, aldus dakar.com?
[..]
Bedoel je dit misschien? Dat gaat over een Tatra in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Hij had één van de Nederlanders aangereden en is doorgereden daarna... Was gisteren op RTL dat verhaal, maar heb het maar half gevolgd.
quote:Gevaren loeren in de Dakar 2012 op elk willekeurig moment. Daar kunnen Peter van der Kolk en Ricardo van der Ende nu over mee praten. Het duo speelde de 'Barmhartige Samaritaan' door een in de problemen geraakte deelnemer te helpen. Terwijl ze een motorrijder hulp boden, zijn Peter van der Kolk en Ricardo van den Ende in de vierde etappe van de Dakar Rally 2012 aangereden door een truck. De achterkant van de Toyota zat helemaal in elkaar. "Als wij daar niet hadden gestaan, was die motorrijder hartstikke dood geweest."
Tussen een paar zandwallen in zagen Van der Kolk en Van den Ende de motorrijder naast zijn motor zitten. "Die knaap zat er helemaal doorheen", vertelde Van der Kolk, nog een beetje geschrokken. "Die wist niet meer wat voor en achter was. We hebben hem geholpen zijn motor weer overeind te krijgen en langzaamaan kwam hij weer bij zijn positieven. Ricardo zat nog bij die vent toen ik die Tatra aan zag komen met een behoorlijke snelheid. Onze sentinel stond aan, ten teken dat er een auto stilstond, maar die van die motorrijder was niet aan. Ik stond te zwaaien en pas op het laatste moment remde hij. Net niet hard genoeg, want hij klapte op de achterkant van mijn auto. Als wij daar niet hadden gestaan, was hij zo over die motorrijder heen gereden."
Van der Kolk deed aangifte tegen de Tatra bij de organisatie, die de truck meteen ging bekijken. Uit de deuken in de bumper van de wagen viel eenvoudig af te leiden dat Van der Kolk gelijk had.
Mike van Eikeren en Pieter van Kruijsdijk maakten lang niet zo veel mee in de etappe van San Juan naar Chilecito. Vanwege zijn verloren achterwiel in de derde etappe startte Van Eikeren pas als 97e. Hij reed een tijdje op met Van der Kolk en de Bowler van Raymond Dubbeldam, die bij het team 2Dakar service krijgt. "Maar ik ben sneller dan Peter en Raymond, dus op een gegeven moment ben ik er maar voorbij gegaan", vertelde Van Eikeren. "Verder hebben we eigenlijk niet zo veel meegemaakt." Ze hadden geen enkel oeps-momentje, zoals Pieter van Kruijsdijk het noemt. "We hebben op een gezonde manier gepusht, zonder risico’s te nemen."
Dat was een Tatra inderdaad, geen Kamaz.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Bedoel je dit misschien? Dat gaat over een Tatra in ieder geval.
[..]
Hun zijn in het totaal 4x aangereden door vrachtwagens tijdens die etappe. 1x door een Tatra toen ze de motorrijder hielpen, 1x door De Rooy en 1x door een Kamaz. De 4e ben ikvergeten.. De Rooy en de Kamaz hebben hun wagen maar een klein beetje geraakt, maar dat is de enige reden die ik kan bedenken..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Bedoel je dit misschien? Dat gaat over een Tatra in ieder geval.
[..]
Hij is op tijd binnengekomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:37 schreef rulerofdeath het volgende:
Is er al meer bekend over marcel van vliet?
Beetje een onsamenhangend verhaal. Ik begrijp er uit dat ze een aanrijding gehad hebben (Nikolaev en Di Palma) en dat Nikolaev doorgereden is terwijl er duidelijk hulp nodig was?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:04 schreef existenz het volgende:
Hierom ligt Nikolaev eruit: http://www.trucksfromholland.nl/index.php?page=16&id=1111
Ik denk 't. Gevaar geweest dus, en niet geholpen. En vervolgens ook nog gelogen over het incident. Je compensatietijd accepteren, maar ondertussen reparaties uitvoeren. Da's niet chique.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beetje een onsamenhangend verhaal. Ik begrijp er uit dat ze een aanrijding gehad hebben (Nikolaev en Di Palma) en dat Nikolaev doorgereden is terwijl er duidelijk hulp nodig was?
De commercie telt nu ook. Nederland is bij de trucks een belangrijke deelnemer en dus kan de organisatie een Nederlandse winnaar goed gebruiken. Daarnaast doet Tatra het goed en zijn de Tatra trucks ook in opkomst qua deelnemers, ook die ziet de organisatie graag hoog eindigen. Zodat over een paar jaar er nog steeds een groot sterk deelnemersveld staat als Kamaz weer heerst. Je ziet bij de auto's waar het fout kan gaan als top merken afhaken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Kamaz mist momenteel een echte topper zoals ze die jaren met Henk wel hebben gehad. Dat resulteerd er misschien ook in dat de ASO wat harder durft in te grijpen en dus gewoon een Kamaz diskwalificeerd, terwijl ze in het verleden dan gewoon een oogje dicht knepen.
Jammer dat er een etappe is vandaag.
Inderdaad, kansloos verhaal was dat. Doodgezwegen door de ASO omdat Kamaz in de race moest blijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk 't. Gevaar geweest dus, en niet geholpen. En vervolgens ook nog gelogen over het incident. Je compensatietijd accepteren, maar ondertussen reparaties uitvoeren. Da's niet chique.
Wel bijzonder dat dit net Kamaz gebeurt. Ik kan me herinneren dat jaren terug een Kamaz uit het parc fermé verdween gedurende een nacht waar niet gesleuteld mocht worden. Op miraculeuze wijze was die de volgende ochtend terug, en heel netjes opgeknapt van een flinke crash de dag ervoor. Terwijl er die nacht niet gesleuteld mocht worden... De organisatie deed niets.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe vet was het geweest als ze ook gewoon een stuk door de sneeuw waren gereden.
etappe van vandaag is afgelastquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:16 schreef Breaker.Faker het volgende:
Waarom kreeg ik geen live timing??
Dennis die een uur lang liedjes van z'n iPad laat luisterenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:35 schreef Yreal het volgende:
Zullen ze vandaag nog wat zinnigs uitzenden?
dennisquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dennis die een uur lang liedjes van z'n iPad laat luisteren
Of een stukje sentiment van 20-30 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
dennis![]()
Doe dan een uur lang footage van die droogkloterige bazen![]()
"Dokter, er zit bloed in m'n vodka"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:05 schreef SwiffMeister het volgende:
Kamazzen hebben geen bloed.
Jawel, maar dat zijn russen. Daar kun je beter meteen wodka in gooien, dat zit er sowieso meer in dan bloed
koffie ?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus de tering, ik moet wakker worden en niet meer die algemeen klassementen openen TIJDENS de race![]()
Waypoint is niet gelijk aan een checkpointquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:22 schreef Yreal het volgende:
ze hebben schijnaar wp2 naar wp3 in 28 minuten gereden. dat is 300km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |