quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Dan maar een beetje leuk nieuwsOp kantoor loopt een leuke meid rond. Echt een leuke meid! Het slechte nieuws is: over 6 weken is ze weg
En ze is echt best wel leuk
Wat nu he
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt 42 dagen om actie te ondernemen![]()
'Heb je Facebook' is het nieuwe 'Wat is je telefoonnummer zodat ik je een keer mee uit kan vragen'
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb ik alEn ze gaat ook nog mee buiten de deur lunchen
Jajaja. Kom maar op!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel met IT-collega erbij hoorMaar misschien kan ik die wel wieberen
quote:Een vrouw veroveren, hoe doe je dat eigenlijk?
De vaardigheid om een vrouw te veroveren, daar wil iedere man wel over beschikken. Het mooie is, dat je jezelf die vaardigheid redelijk eenvoudig eigen kunt maken. Het enige dat je er eigenlijk voor nodig hebt is tijd en lef.
Lef heb je nodig om te proberen vrouwen te veroveren. Tijd heb je nodig om te leren van de fouten die je maakt en om nog een aantal malen te proberen een vrouw te veroveren. Een vaardigheid leer je namelijk alleen maar in de praktijk. En zolang je nog aan het leren bent, is de kans op het maken van fouten zeer wel aanwezig.
Toon de beste versie van jezelf
Succesvol een vrouw veroveren begint met het leren tonen van de beste versie van jezelf. Niemand zit namelijk te wachten op een negatieve saaie vermoeiende zeurpiet die het leven maar moeilijk en vervelend vindt. Mensen willen juist graag de interessante, positieve, energieke, passievolle medemens met gevoel voor humor ontmoeten. Vrouwen vormen daar geen uitzondering op.
Kortom, om vrouwen te kunnen veroveren moet je eerst zorgen dat je zelf lekker in je vel zit. Zorgen dat je vertrouwen hebt in jezelf en oprecht vindt dat je best wel een lekker leventje hebt zo op jezelf. En dat je dat lekkere leventje best wel met iemand zou willen delen, mits deze persoon daadwerkelijk iets toevoegt aan je leven.
Wat je oprecht denkt en vindt over jezelf, dat straal je ook uit. En zeker vrouwen beschikken over een speciaal radartje dat ze heel snel kan vertellen of die vent die tegenover haar zit, of staat, lekker in zijn vel zit of niet.
Uiteraard voelt niemand zich elke dag even lekker in zijn vel zitten. Iedereen loopt in zijn leven tegen minder leuke dingen aan of heeft ergens zorgen over. Dus je bent al goed genoeg bezig wanneer je kunt zeggen dat je door de bank genomen lekker in je vel zit en dit ook meestentijds uitstraalt.
Verover haar gedachten en ze schenkt je haar lichaam
Ervoor zorgen dat een vrouw haar gedachten aan jou niet van zich af kan zetten en dus veel aan je denkt, is hetgeen er hoofdzakelijk toe leidt dat ze je weer wil zien, verliefd op je wordt en seks met je wil. Maar hoe krijg je als man dat nu voor elkaar?
De manier om de gedachten van een vrouw te veroveren is ervoor zorgen dat je jouw mannelijkheid naar haar communiceert. Je mannelijkheid naar een vrouw communiceren doe je door middel van de delicate mix van houding, gedrag, gesproken woord en niet te vergeten, lichaamstaal, flirten genaamd.
Flirten is spelen met woorden en lichaamstaal, waarbij je een vrouw laat merken en voelen dat je haar leuk vindt, maar je spreekt het niet uit. Een perfecte manier om een vrouw te laten merken en voelen dat je haar leuk vindt, is door haar te plagen.
Vrouwen vinden het heerlijk om door een man geplaagd te worden. Hoe jonger, mooier en zelfverzekerder een vrouw is, hoe groter het effect van plagen is. Plagen wordt namelijk alleen maar gedaan door mannen die, net als haar grote broer, niet onder de indruk zijn van haar schoonheid en die het bovendien niet boeit of zij hem leuk vindt.
En daarmee onderscheid je jezelf dan ook direct van de doorsnee man die ze in haar leven tegenkomt. De man die haar op een voetstuk plaatst, haar onderdompelt in complimenten, haar goedkeuring zoekt en haar probeert te overtuigen van het feit dat hij een perfecte partner voor haar zou zijn. Zorgzaam, lief en altijd voor haar klaarstaand.
Maar deze plagende man is anders, dus werkt hij haar nieuwsgierigheid op en wil ze absoluut meer van deze man weten. Wie is die man die zo brutaal en zeker van zichzelf is, dat hij haar zonder pardon op haar zwakheden wijst door haar ermee te plagen? Voilà, je hebt bezit genomen van haar gedachten en ze zal alles doen wat in haar mogelijkheden ligt om erachter te komen wie jij bent.
Had jij ooit gedacht dat een vrouw veroveren zo eenvoudig zou zijn? Zo eenvoudig is het uiteraard niet. Er komt nog wel wat meer kijken om vrouwen succesvol te veroveren. Maar je hebt een vrouw al voor de helft veroverd als je haar durft te plagen en haar met je plagerijtjes steeds weer aan het lachen weet te maken.
Ik zou hem graag ff proberen, maar ik weet niet of ik daar ongeschonden uit kom. Deze dame kan voetballen en lijkt me dus zeer behendig met haar benenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef golfer het volgende:
Ik wil seks met je hebben. Wanneer heb je daar even tijd voor?
of werkt die tegenwoordig niet meer?
Nog eentje: ik heb gehoord dat je heel balvaardig bent. Wil je dat even bij mij uitproberen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Deze dame kan voetballen en lijkt me dus zeer behendig met haar benen
Geen ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Bron
Ut klikt of ut klikt nie Pee, dat voel je meestal al snel.
Hoe was het op het werk? Vind ze je leuk?
Klinkt wel goed!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeZe mailde wel over de lunch. Was ook de eerste keer eigenlijk. Ik weet het echt niet
Hoe heb jij Bluezz in godsnaam versierd?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog eentje: ik heb gehoord dat je heel balvaardig bent. Wil je dat even bij mij uitproberen?
Hij koketteerde met zijn golfballenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe heb jij Bluezz in godsnaam versierd?
Ze heeft mij versierd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe heb jij Bluezz in godsnaam versierd?
Oh lekker, ik heb een golfbal in mijn ribben!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij koketteerde met zijn golfballen
Ja, dat was een hole-in-one.quote:
Je kijkt pulp tv.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit mezelf hier op te vreten.... dat 10-jarige meisje wordt gewoon volgepropt door haar moeder en als haar moeder dat te horen krijgt wordt ze boos dat ze geen slechte moeder is. Dat meisje wil diëten en die moeder bestelt bitterballen, patat, broodjes kroket, muffins en high teas en vertelt dan tegen het meisje (terwijl ze denkt dat de camera uit is) dat ze dat gewoon moet eten als de camera uit is. Zegt het meisje nog heel dapper 'nee, ik neem wel een komkommer', gaat die moeder bitterballen eten en zeggen 'mmmmmm wat lekker, dit mis je echt hoor! Ach neem gewoon'.
En bij het weegmoment zegt ze dat haar dochter te weinig discipline heeft.
OMG!!
is er dan nog iets anders op die wiebelkast te zien?quote:
Harry Potter 3, Brokeback Mountain, He's just not that into you... die eerste 2 films vind ik leuk maar heb ik al gezien dus 'Help' maar aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:21 schreef z80 het volgende:
[..]
is er dan nog iets anders op die wiebelkast te zien?
Je kan hem ook uit zettenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Harry Potter 3, Brokeback Mountain, He's just not that into you... die eerste 2 films vind ik leuk maar heb ik al gezien dus 'Help' maar aan.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan hem ook uit zettenZo te horen mis je dan niet veel
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als ik het maar leuk vind toch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehquote:
Ik moet bij MMH nog steeds denken aan de TV Kantine. Die stem wordt zooo goed nagedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef borisz het volgende:
MMH die zingt. Totaal geen piepstem meer.
Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Het belooft morgen weer een rustig dagje te worden op de chat. in de SC
Ja. Ik wacht weer af of het veel pijn gaat doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Je gaat toch niet storm in? Het gaat wel erg hard nuquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik zie in mijn polis een ander bedrag staan dan werkelijk is afgeschreven.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar, ik zie nu pas dat mijn ziektekostenverzekering 2 EUR/maand duurder is dan m'n oude. Dacht dat ik erop vooruit was gegaan
Nouja, we overleven het wel. Nu lekker slapen, morgen weer trainen. Helaas door de regen fietsen, denk ik...
Check.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Borisz, bij besured eenmalig 7,50 poliskosten, staat op pdf van de aamvraag, niet op polis
dat ga ik dus niet onthouden maar zoek ik nu dus gewoon op hequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
T stond ook voor je definitief op ok klikte
Succes straksquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie in mijn polis een ander bedrag staan dan werkelijk is afgeschreven.![]()
Maar even achteraan.
Ik zit in de stoel naast hobbels in de tandarts ik mag ook. Al is dit voor een tandsteenrondje
.
Tijd voor
Hier gaat hier het nu echt flink te keer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Je gaat toch niet storm in? Het gaat wel erg hard nu.
Okquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
T stond ook voor je definitief op ok klikte
Ik vind de storm niet zo leuk, hopelijk kan ik een beetje slapenquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier gaat hier het nu echt flink te keer.
Maar de kans dat ik morgen buiten kom is klein.
Ben een beetje ziekjes. Heb een keelontsteking en mijn stem is bijna weg. Verder slappe vaatdoekgevoel.
Zet de auto maar alvast klaarquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga om kwart over 7 lopend de storm trotserenRegent het tranen met tuiten dan pak ik de auto
Lekker juist dat geraas om het huis en die harde regen tegen de ramen en op het dak hier.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind de storm niet zo leuk, hopelijk kan ik een beetje slapen.
Ik spoel de keel zoveel mogelijk met wat whisky door. Werkt vast ook wel bacterie-dodend.quote:Klinkt niet leuk Golfer, niet zieker worden hoor
Jij slaapt niet alleenquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben juist dol op storm, regen, donder en bliksem als ik in mn bedje lig
Sterke drank schijnt een goede medicatie te zijn. Smaakt ook naar medicijn/apotheekquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker juist dat geraas om het huis en die harde regen tegen de ramen en op het dak hier.
[..]
Ik spoel de keel zoveel mogelijk met wat whisky door. Werkt vast ook wel bacterie-dodend.
Oh nee? Mag ik weer van het logeerbed af?quote:
Dan ben je dapperder dan ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook toen ik alleen sliep vond ik het
Als je jezelf flink vastsjort waai je echt niet weg hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan ben je dapperder dan ik. Ik voel me een beetje klein in mn bed met de storm
.
Wil je me instoppen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je jezelf flink vastsjort waai je echt niet weg hoor.
Ik ken vast nog wel een paar basisknopen uit mijn padvinderij-tijd.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken vast nog wel een paar basisknopen uit mijn padvinderij-tijd.
brrrquote:Op donderdag 5 januari 2012 05:08 schreef Stereotomy het volgende:
`* maag knort
* banaan en een lik pindakaas opeet
* terug naar bed
jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:51 schreef Stereotomy het volgende:
[Upd] Grote brand Uithof Utrecht
Memo's ex-casa in de fik![]()
Goed getimed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jahad ik mooi gestaan met mn poezels in mandjes
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ijker-studenten.html![]()
![]()
![]()
afkalving van het onderwijssysteem
Thee of chocomel en een plaidquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
ik hou van storm. Het zou hier gisteravond ook noodweer worden, maar ik heb er of doorheen geslapen, of het viel mee.
Storm, onweer, kaarsjes, regen op de ramen....wat wil een mens nog meer?
Zelfgebakken koekjes!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een glas wijn en een toffe duutser!
Hij zit hier zelf natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:56 schreef Stereotomy het volgende:
Vreemde beslissingen. Waarschijnlijk iemand die dit bedacht heeft en zichzelf werk verschaft. Ongelovelijk eigenlijk.
Beloningssysteem he.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ijker-studenten.html![]()
![]()
![]()
afkalving van het onderwijssysteem
Ow,handigquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:57 schreef Isabeau het volgende:
En het is overigens een grote verbouwing waarbij de muren naast me zijn uitgebroken, beton wordt gestort etc etc
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:55 schreef borisz het volgende:
Bijna in Bloestreg. We gaan naar het gelsmuseum. Wellicht ook nog shoppen.
Nog goed nieuws van moeders gehoord, DE?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:38 schreef DarkElf het volgende:
nah lekker dan Isa
en dat van die TU is echt zo ontzettend
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog goed nieuws van moeders gehoord, DE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Idd ben allang blij dat ze nog gewoon helder is en kan pratenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi, klinkt goed.Denk idd dat je in zulke situaties het best kunt kijken wat allemaal goed gaat, en niet wat er niet zo goed gaat.
Tnx.quote:
ja ik hobbel wel door hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tnx.
Hoe is het met jou eigenlijk? Ik zie af en toe geweldige baksels langskomen op fb
Slapen is heel goed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die slaapt nog, heb nog geen mailtje dat ie wakker is
Ik ben eruit gekropen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die slaapt nog, heb nog geen mailtje dat ie wakker is
Lekker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
En voor Golfer een kopje kippensoep, alsjeblieft!
Zou wel willen maar heb om 17u afgesproken sorry! Heb je t zelf nog in huis? Desnoods cup-a-soup.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben eruit gekropen.
Heerlijk met tussenpozen liggen koortsdromen.
[..]
Lekker.![]()
Kom je hem zelf even brengen, want ik ga maar niet de deur uit vandaag?
Je kunt APK's soms al voor 10 euro laten doen en als je het in combi met een (kleine) beurt laat doen bij bijvoorbeeld Kwikfit ben je ook vrij weinig kwijt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
APK? Dat moet ik ook. Bah... Kost weer een hooop maar ja, moet. Hopelijk is er niet teveel mis.
Haha. Nee hoor. Wel nog zelfgemaakte groentensoep en die hap zout van cup-a-soup komt er hier niet in.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Zou wel willen maar heb om 17u afgesproken sorry! Heb je t zelf nog in huis? Desnoods cup-a-soup.
dat bakken gaat je goed af iig, ziet er prachtig uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja ik hobbel wel door hoorHeb als afleiding mijn bak projecten
maar heb wat gebit ellende op het moment, maar dat gaat over 4 weken weer verder
(soort mega apk grote beurt bij de tandarts hehe mag ik me 4 weken laten platspuiten haha
en gewrichtjes zijn behoorlijk stabiel op het moment (behalve mijn rug maar weet niet wat de oorzaakdaarvan is) misschien thanks to de slappe winter ofzo!
Ik ben allang blij
En bij jou gaat het ook weer wat beter dacht ik te lezen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef freecell het volgende:
Mweh, dat klinkt toch wel als echt ziek GOlfer!
Kijk nou wat ik op facebook zag
Is de ingrediëntenlijst van de AH rundvleessalade.
Heel interessant
[ afbeelding ]
Heb nog trauma's van Kwikfit, nooit meer stelletje klote afzettersquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt APK's soms al voor 10 euro laten doen en als je het in combi met een (kleine) beurt laat doen bij bijvoorbeeld Kwikfit ben je ook vrij weinig kwijt.
Werkelijk alle supermarktsalades hebben dat, vind t knapquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef freecell het volgende:
Mweh, dat klinkt toch wel als echt ziek GOlfer!
Kijk nou wat ik op facebook zag
Is de ingrediëntenlijst van de AH rundvleessalade.
Heel interessant
[ afbeelding ]
Lees eens beter onder allergieinfo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werkelijk alle supermarktsalades hebben dat, vind t knap. Zelfs de 'ambachtelijke' bevatten 30 ingredienten.
En wat doet die vis in rundvleessalade?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Lees eens beter onder allergieinfo?
Oh das fijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Lees eens beter onder allergieinfo?
Ja, doelen worden gehaald. Wat een verschil met vroeger qua instelling...quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
veel plezier! Gaat t goed met je afval/spier kweekplan?
En nu voor de Mr universe?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, doelen worden gehaald. Wat een verschil met vroeger qua instelling...
goed hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, doelen worden gehaald. Wat een verschil met vroeger qua instelling...
denk niet dat DE hier perse op januari doelt...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Begin januari he, de goede voornemens. Eind jan is t weer voorbij voor de meesten
Weet ik maar vond t wel toevalligquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
denk niet dat DE hier perse op januari doelt...
Goedemiddag allen, bijzonder brak dagje na een uitermate gezellige bijeenkomst gisteren
ik bedoel dus op een punt in hun leven, niet van die halfzachte 'goede' voornemens.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Begin januari he, de goede voornemens. Eind jan is t weer voorbij voor de meesten
iddquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
denk niet dat DE hier perse op januari doelt...
heerlijk zulke dagen als je vakantie hebtquote:Goedemiddag allen, bijzonder brak dagje na een uitermate gezellige bijeenkomst gisteren
Ja, op een gegeven moment wordt je het gewoon helemaal zat en ga je het omgooien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik bedoel dus op een punt in hun leven, niet van die halfzachte 'goede' voornemens.
Gezellig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik doe eigenlijk nooit echt iets leuks met mn zusjes, een keer per jaar maar; zussendag. Maar nu ga ik vlg week vrijdag met mn jongste zusje een dagje naar Maastricht, leuk!
ech nie jonguh....puur natuurquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da moe'k an de anaboluh jonguh....
Was je bij de Munt? Bij het water en er tegenover het Oog in Al park?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:28 schreef borisz het volgende:
Eerst het geldmuseum. Was wel aardig al had ik er iets meer van verwacht en toen de binnenstad in.
Uiteindelijk een trui, vest gekocht en bij de stripwinkel donald duck jaargang 1957 in twee mooie boeken en een aantal pockets die ik nog niet had.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was je bij de Munt? Bij het water en er tegenover het Oog in Al park?
Daar heb ik mijn heule jeugd liggen!
Nou, in die grote Volvo kun je heel wat kookspullen kwijtquote:
Kan je die paar dagen niet meenemen in de planning?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
DamnIk zit net de projectplanningen door te kijken en mijn project moet een week na de Roparun worden opgeleverd
Ik twijfel nu of ik wel mee moet gaan met de Roparun
Het kost me een paar kostbare dagen die we nog wel eens hard nodig konden hebben
Nope. Externe partij moet consultants aanleveren en die liggen al vast.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je die paar dagen niet meenemen in de planning?
Hmm dan is het lastigquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Externe partij moet consultants aanleveren en die liggen al vast.
Mwjah...eens even nadenken hoe ik dit ga fixenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm dan is het lastig
Zo de katjes krijgen hun laatste voer voor vandaag, morgen vroeg worden ze geholpen en dan moeten ze nuchter zijn
De jambalaya is zo klaarquote:
quote:
Wees niet bangquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef Isabeau het volgende:
P, pas je op dat je werk niet alles wordt. Er is niemand die op zijn sterfbed zegt 'had ik maar meer gewerkt', maar herinneringen zoals de Roparun blijven je hele leven bij. Kijk eens of je het kan inpassen
Nee, snap ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
Wees niet bangKomt goed! Is het niet dit jaar dan wel volgend jaar. Ik wil alleen niet een projectleider zijn die er op het belangrijkste moment niet is. Daar heb ik al genoeg ellende mee gehad
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De jambalaya is zo klaarHeb daarvoor oa een creole seasoning gemaakt met paprikapoeder, zout, knoflookpoeder, zwarte peper, uienpoeder, cayennepeper, oregano en tijm. Nu nog zat over in een potje en het rook erg lekker, dus kan het vast nog door andere gerechten doen.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De jambalaya is zo klaarHeb daarvoor oa een creole seasoning gemaakt met paprikapoeder, zout, knoflookpoeder, zwarte peper, uienpoeder, cayennepeper, oregano en tijm. Nu nog zat over in een potje en het rook erg lekker, dus kan het vast nog door andere gerechten doen.
En volgende week?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Morgen kliekjesdag hoor met dingen die nog in de koelkast aanwezig zijn
Hahahaha. Goeie voornemen voor dit jaar is om dat zo min mogelijk te doenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, snap ikMaar ik lees gewoon dat je continue voor werktijd op je werk bent en na werktijd lang blijft
Argentinië geloof ik!quote:
Meat goodquote:
Yeah babyquote:
quote:
Ik snap de opdracht nietquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier te smullen van die jambalayaIs met kip, spek, garnalen (ja, alle 3), paprika, ui, knoflook, bleekselderij, tomaten en dan risottorijst er in en kipbouillon toevoegen.
Nee, dit helptquote:
Nicequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier te smullen van die jambalayaIs met kip, spek, garnalen (ja, alle 3), paprika, ui, knoflook, bleekselderij, tomaten en dan risottorijst er in en kipbouillon toevoegen.
LOLquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:41 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau schenkt zichzelf een glas port in omdat capsaïcine goed in alcohol oplost
Zou best kunnen! Je hebt in die regio natuurlijk veel Spaanse, Portugese en Caraibische invloeden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:
klinkt goed! Beetje een exotische paella
Ik denk dat je daar wel een receptje van wiltquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]klinkt goed! Beetje een exotische paella
Hoe tof!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
LOL
Vandaag voor het eerst echt een leuke dag gehad op werk, en echt zelf alles gedaan en geregeld enzo
"the main differences between paella and jambalaya are (1) the cooking pot: a paella is a wide, shallow, flat-bottomed pan whilst jambalaya is traditionally cooked in a deep cast-iron pot; (2) the rice: the Spanish use a round rice such as Valencia or Calasparra, which absorb more liquid without disintegrating. Jambalaya is usually made with American log grain rice; (3) the flavourings: saffron, rosemary and paprika are fundamental to the Spanish dishes, the Creole derivative is enlivened with cayenne, chilli, allspice, cloves and thyme—plus tomatoees in the New Orleans version."quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Je hebt in die regio natuurlijk veel Spaanse, Portugese en Caraibische invloeden.
Stiekem snapte ik het wel. Maar de letterlijke vertalen in het Nederlands drong niet echt tot me door, dacht dat je een woord vergeten wasquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ken je het niet? Het betekent gewoon iets als 'hou eens op' of 'doe eens normaal'
Genoeg cayenne en chili gebruikt hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:04 schreef LieLie het volgende:
"the main differences between paella and jambalaya are (1) the cooking pot: a paella is a wide, shallow, flat-bottomed pan whilst jambalaya is traditionally cooked in a deep cast-iron pot; (2) the rice: the Spanish use a round rice such as Valencia or Calasparra, which absorb more liquid without disintegrating. Jambalaya is usually made with American log grain rice; (3) the flavourings: saffron, rosemary and paprika are fundamental to the Spanish dishes, the Creole derivative is enlivened with cayenne, chilli, allspice, cloves and thyme—plus tomatoees in the New Orleans version."
Ja, want andere rijst absorbeert geen water natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Genoeg cayenne en chili gebruikt hierEn tomaten, dus dit is een New Orleans versie, nice to know. Heb alleen wel risottorijst (rond) gebruikt
In het recept stond 'rice' en toen ik las dat de bouillon erdoor geabsorbeerd moest worden dacht ik: dan bedoelen ze vast risottorijst
Ik denk dat TAV dat best zelf kan vragen. Moet je het zeker ook nog klaarmaken voor hem ook?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Maareh.. geloof dat TAV wil dat ik jou om het recept vraag
Ik ken er 0. Serieus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk ik ken dit keer best een aantal van de kandidaten van WIDM. Meer dan vorig jaar iig..
Ik ben er bang voor jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat TAV dat best zelf kan vragen. Moet je het zeker ook nog klaarmaken voor hem ook?
dit zijn echt D bekendhedenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk ik ken dit keer best een aantal van de kandidaten van WIDM. Meer dan vorig jaar iig..
Die van Jeugdjournaal, die van de 'geweldige noten' reclame, de jongen die Shaffy speelt, de politicus, de zwemmer (zoon van mijn wiskundeleraar op de Havo), de rapper en die ene actrice van gezicht..quote:
Dat valt echt wel mee. Marit is vrij bekend, Dio ook, Huffnagel, van der Weijden in de sportwereld, die jongen die Shaffy speelt wordt nog wel bekendquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit zijn echt D bekendhedendie kamps heb ik toevallig laatst in een kleine theaterzaal gezien
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die van Jeugdjournaal, die van de 'geweldige noten' reclame, de jongen die Shaffy speelt, de politicus, de zwemmer (zoon van mijn wiskundeleraar op de Havo), de rapper en die ene actrice van gezicht..
Ja, aan namen heb je niets als ze je niets zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]de beschrijvingen alleen al
Presentatrice van het veelbekeken jeugdjournaal, bekende VVD politicus die oa lang in het Lagerhuis heeft gezeten, Rapper die een paar grote hits gehad heeft, Olympisch gouden medaille winnaar en de hoofdrolspeler in een grote musicalproductiequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]de beschrijvingen alleen al
ik heb de foto's al bekeken maar echt grootse BN'ers zijn t niet, meer van oja bekend hoofdquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, aan namen heb je niets als ze je niets zeggen.
Ik weet het al niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:24 schreef golfer het volgende:
Worcestershire saus spreek je toch ongeveer uit als Woestersaus?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:24 schreef golfer het volgende:
Worcestershire saus spreek je toch ongeveer uit als Woestersaus?
Beetje van alles ongeveer evenveel dusquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het ook op de gok gedaan hoor2 tomaatjes, 3 stengeltjes bleekselderij, 1 paprika, zo'n 100 gram spekblokjes etc
Heb je geen cups?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]woestersos om precies te zijn
Oh en thanx Isa! Met de hoeveelheden lukt wel, beetje op de gok![]()
In het recept stond het in eetlepels met het commentaar van iemand eronder dat je alles natuurlijk ook in theelepels kon doen om niet héél veel te makenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Beetje van alles ongeveer evenveel dus![]()
En die kruidenmix ziet er lekker uit.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het recept stond het in eetlepels met het commentaar van iemand eronder dat je alles natuurlijk ook in theelepels kon doen om niet héél veel te maken
Ik heb een maatbeker met cups, maar nadat ik de tomaat er in had gegooid en naar de rand staarde dacht ik: fuck it. Vloeistoffen en dingen als meel en suiker in cups meten snap ik nog, maar tomaat en paprika?quote:
Ik heb gewoon van die kleine pannetjes zeg maar, heel handig!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een maatbeker met cups, maar nadat ik de tomaat er in had gegooid en naar de rand staarde dacht ik: fuck it. Vloeistoffen en dingen als meel en suiker in cups meten snap ik nog, maar tomaat en paprika?
Die heb ik ook, van de IKEAquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:31 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gewoon van die kleine pannetjes zeg maar, heel handig!
Alleen in de ondergoedlade. Maar zijn ze toevallig ergens via een webshop te koop? Ik ben te lui om te googlen.quote:
IKEA, als je daar nog komtquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Alleen in de ondergoedlade. Maar zijn ze toevallig ergens via een webshop te koop? Ik ben te lui om te googlen.
Oeh, die zijn wel mooier dan de plastic dingen van mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.dille-kamille.(...)stvrij-staal-18-5-cm
Jawel, maar weet zo even niet meer waar ik ze toen heb besteld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alleen in de ondergoedlade. Maar zijn ze toevallig ergens via een webshop te koop? Ik ben te lui om te googlen.
En webshopquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, die zijn wel mooier dan de plastic dingen van mij
Die koop ik. Als we verhuisd zijn. Doe er de komende 2 maanden toch niks meequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.dille-kamille.(...)stvrij-staal-18-5-cm
Maar straks heb je een geweldige keuken om in te kokenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Die koop ik. Als we verhuisd zijn. Doe er de komende 2 maanden toch niks mee
Oh ze verkopen ook een poffertblik! Zocht FreeCell niet zo'n ding?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar straks heb je een geweldige keuken om in te koken
Waar ging het over?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
Net een smakelijke aflevering van KVW gezien. Blijkt eens te meer dat je als consument bij AH in de maling genomen wordt. Dit gevoel had ik al veel langer. Nog een extra reden deze supermarktketen te omzeilen en elders mijn boodschappen te doen.
Heeft ze toch wel? Dacht ik hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ze verkopen ook een poffertblik! Zocht FreeCell niet zo'n ding?
hmm ff terug kijken dan, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef kaasplankje het volgende:
Net een smakelijke aflevering van KVW gezien. Blijkt eens te meer dat je als consument bij AH in de maling genomen wordt. Dit gevoel had ik al veel langer. Nog een extra reden deze supermarktketen te omzeilen en elders mijn boodschappen te doen.
...serieus? En hoe neem je iemand daarmee in de maling?quote:
Over AH "puur & eerlijk" ecologisch toiletpapier. Een farce en je betaald er 2x zoveel voor vergeleken met normaal wc papier.quote:
Niet goed?? Want die koop ik altijd..quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
AH Puur en Eerlijk ecologisch 100% gerecycled toiletpapier.
Blijkbaar betaal je al tijden het dubbele dan voor vergelijkbaar papier, Sunquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet goed?? Want die koop ik altijd..
Blijkbaar, maar wel met een goede intentiequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijkbaar betaal je al tijden het dubbele dan voor vergelijkbaar papier, Sun
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet goed?? Want die koop ik altijd..
Dat is eigenlijk nog het ergste. Dat men mensen probeert een poot uit te draaien omdat ze goede intenties hebben. Soort van TV dominee idee jeweets.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar wel met een goede intentie
Da's het halve werkquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Blijkbaar, maar wel met een goede intentie
Gaat om het goede gevoel dat je er mee kooptquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Dat je beter gewoon gerecycled wc-papier kan kopen. Want dat is veul goedkoper en net zo goed/slecht voor het miljeu.
Dat vind ik ook kwalijk jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het ergste. Dat men mensen probeert een poot uit te draaien omdat ze goede intenties hebben. Soort van TV dominee idee jeweets.
Kwam alleen AH er zo slecht af ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het ergste. Dat men mensen probeert een poot uit te draaien omdat ze goede intenties hebben. Soort van TV dominee idee jeweets.
Ja, het ging over AH wc papier en niets anders.quote:
Volgens een nederlandse papierverwerker in het programma is wc papier áltijd voor een gedeelte gerecycled, het zou anders te kostbaar zijn om te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga onderzoeken welk papier ik dan beter kan kopenals het maar wel gerecycled en zo is..
Reizen is weer een uitdaging met dit weer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:18 schreef DarkElf het volgende:
weer thuis, wat een weer onderweg zeg Pff!
Hoe was het met je moeder?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:18 schreef DarkElf het volgende:
weer thuis, wat een weer onderweg zeg Pff!
Gaan we het toch gewoon ophalenquote:
Gezien t feit dat ze vannacht en vanmiddag weer een aanval gehad heeft wel een soort van ok (beetje aanspreekbaar bedoel ik) maar Amai wat een zielig hoopje mens zeg.quote:
Ja ik schrok er echt van. Ze is ook heel emotioneel, logischerwijs, en bang.quote:
Dat is zeker heel erg engquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef DarkElf het volgende:
Gezien t feit dat ze vannacht en vanmiddag weer een aanval gehad heeft wel een soort van ok (beetje aanspreekbaar bedoel ik) maar Amai wat een zielig hoopje mens zeg.ze wordt scherp in t oog gehouden want klaarblijkelijk is t nog niet over. En das eng.
ok en heel begrijpelijk. Heel veel sterkte, DEquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:41 schreef DarkElf het volgende:
Ja ik schrok er echt van. Ze is ook heel emotioneel, logischerwijs, en bang.
Maar wel wandelen met ijzertjes enzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga alleen geen zeehond eten hoor![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:41 schreef DarkElf het volgende:
Ja ik schrok er echt van. Ze is ook heel emotioneel, logischerwijs, en bang.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar wel wandelen met ijzertjes enzo
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:44 schreef DarkElf het volgende:
Tnx sweeties
nu ff mad men kijken, even afleiding.
Ach jee klinkt heel verdrietig....quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gezien t feit dat ze vannacht en vanmiddag weer een aanval gehad heeft wel een soort van ok (beetje aanspreekbaar bedoel ik) maar Amai wat een zielig hoopje mens zeg.ze wordt scherp in t oog gehouden want klaarblijkelijk is t nog niet over. En das eng.
Ik gebruik wikipedia voor de inspiratie (wat zijn 'typische gerechten' voor een bepaald land?) en dan ga ik mbv google op zoek naar iets wat me aanspreekt (of wat past bij wat er nog in de koelkast ligt).quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
De jambalaya klinkt super Isa! Ben benieuwd/hoop dat je dit voornemen vasthoudt want klinkt heel leuk! Heb je de meeste recepten van 1 bepaalde site of uit 1 bepaald boek of kijk je echt per recept naar verschillende sites/boeken?
mocht je nog wat recepten zoeken voor de Turkse, Aziatisch (verschillende landen), Indonesië of Indiase (vegetarisch website http://tarladalal.com) keuken roep maar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik wikipedia voor de inspiratie (wat zijn 'typische gerechten' voor een bepaald land?) en dan ga ik mbv google op zoek naar iets wat me aanspreekt (of wat past bij wat er nog in de koelkast ligt).
Amerika was bijv behoorlijk uitgebreid: http://en.wikipedia.org/wiki/American_cuisine
Ik ga slapen
Heel verstandig, want het is een rot eind rijden met de auto.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; we gaan met de trein ja. Zij heeft een OV en ik een dagkaart waarmee ik kan reizen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |