ga dan met een Aygo naar Trierer Land op vakantie.. lekker genieten van de heuvelsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het kleine truttenschudders
Ik heb voor mijn werk eens 250km moeten rijden in een 107. Wat een ramp.
Ja, die had ik niet. En wat maakt dat materiaal uit, dit was toch de oude schijf. 2x een klap erop en hij was eraf.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat voor gekke manier dan? Met de snijbrander ben je er 10x sneller doorheen en kost het minder materiaal, maar hoef je er waarschijnlijk niet eens doorheen want rond het center warmstoken komt hij ook direct los.
Wat had dat slijpen dan voor zin?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, die had ik niet. En wat maakt dat materiaal uit, dit was toch de oude schijf. 2x een klap erop en hij was eraf.
Remklauw eraf, zuiger een stukkie inknijpen, terugmonteren met een offset dmv 4 carrosserieringen, poot op de rem zodat hij hem onder spanning knijpt en een ros met een vuist erop. Wédden dat 'ie los komt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat voor gekke manier dan? Met de snijbrander ben je er 10x sneller doorheen en kost het minder materiaal, maar hoef je er waarschijnlijk niet eens doorheen want rond het center warmstoken komt hij ook direct los.
Staan rammen? met een tandenborstel ofzo? ik zie nog geen braampie op die schijfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
De schijf makkelijker kromslaan zodat hij wel zonder moeite van de naaf komt? Hij had al eerder een uur staan rammen en was maar gestopt om het wiellager niet te beschadigen.
Omdat hij warm werd van het slijpenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:36 schreef Pizza_Boom het volgende:
Je hoeft me niet te geloven... 10 Minuten staan slijpen, 2 klappen met de hamer en de schijf kwam eraf.
Nee, hehe, hij had deze schijf er niet af gekregen, dus maar laten zitten en gister dus hier vervangen (moest al een paar weken geleden). Nu moet voor het goede alleen die klauw er nog een keer af om de glijbus eens goed onder handen te nemen. Die gaat nogal stroef (ergo: het ene blok was bijna op en de andere nog bijna nieuw).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staan rammen? met een tandenborstel ofzo? ik zie nog geen braampie op die schijf
Maakt dat wat uit? Hij kwam eraf en daar ging het omquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat hij warm werd van het slijpen
Wilde net zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maakt dat wat uit? Hij kwam eraf en daar ging het om![]()
Die klauw gangbaar maken toch wel meteen gedaan nu? anders verneuk je nu dus je nieuwe schijf door hem maar aan één kant te belasten, dan is hij binnenkort gegarandeerd kromquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nee, hehe, hij had deze schijf er niet af gekregen, dus maar laten zitten en gister dus hier vervangen (moest al een paar weken geleden). Nu moet voor het goede alleen die klauw er nog een keer af om de glijbus eens goed onder handen te nemen. Die gaat nogal stroef (ergo: het ene blok was bijna op en de andere nog bijna nieuw).
Naaf schoonmaken moet altijd, ik doe ook rond het naafgat wat kopervet meestal zodat er minimaal vocht en vuil tussen kan, en de boel goed gangbaar blijft.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Maakt dat wat uit? Hij kwam eraf en daar ging het omVervolgens de naaf eens goed met een staalborstel onder handen genomen. Je ziet op de bovenste foto al wat troep onder de schijf liggen, nadat de schijf eraf kwam werd dit nog "iets" meer.
"dat moet je uitbestedenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef Anne het volgende:
Iemand die verstand heeft van programmeren?
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:00 schreef lipje het volgende:
[..]
"dat moet je uitbesteden" telt zeker niet mee
Ligt eraan wat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:54 schreef Anne het volgende:
Iemand die verstand heeft van programmeren?
Nee, we waren blij dat we de bende eindelijk weer in elkaar hadden zitten tegen 10 uur 's avonds, ik zit in omgeving Alkmaar en hij moest weer terug naar Delft. Wordt, zoals het er nu naar uitziet, morgen opnieuw opengetrokken en dan gaat de glijbus onder handen genomen worden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
Die klauw gangbaar maken toch wel meteen gedaan nu? anders verneuk je nu dus je nieuwe schijf door hem maar aan één kant te belasten, dan is hij binnenkort gegarandeerd krom
Naaf is behandeld met zinkspray. De verwachting is dat deze wagen niet nog eens nieuwe schijven zal krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
Naaf schoonmaken moet altijd, ik doe ook rond het naafgat wat kopervet meestal zodat er minimaal vocht en vuil tussen kan, en de boel goed gangbaar blijft.
Android app maken dus.quote:
Ja, daar heb ik geen verstand van. Met programmering als C kan ik wel uit de voeten, maar apps... Ga wat nuttigs doen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Android app maken dus.
En de vraag is eigenlijk, welke Eclipse kan ik daarvoor het beste gebruiken?
http://www.eclipse.org/downloads/
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen verstand van. Met programmering als C kan ik wel uit de voeten, maar apps... Ga wat nuttigs doen!![]()
En, welke heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Android app maken dus.
En de vraag is eigenlijk, welke Eclipse kan ik daarvoor het beste gebruiken?
http://www.eclipse.org/downloads/
Eclipse IDE for Java EE Developersquote:
Ik kan bijna niet programmeren, wel jammer...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Eclipse IDE for Java EE Developers
Al lees ik nu na wat gegoogle dat je beter de Classic kunt gebruiken. Pech.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet programmeren, wel jammer...
lage laadvloer is ook wel weer fijn met laden, en inderdaad ze durven schandalig veel te vragen voor een hoop oud ijzerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Kiepertje is ook wel flex, scheelt een hoop werk
Er is zat te koop, alleen niet veel in Reserve België, plateauwagens zijn wel aardig aan de prijs zo te zien, ze vragen gebruikt gewoon 50% van de nieuwwaarde; voor net geen 3 roodjes heb je een nieuwe met lage vloer, al weet ik niet of die kleine wieltjes wat zijn in de bagger
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Eclipse IDE for Java EE Developers
Al lees ik nu na wat gegoogle dat je beter de Classic kunt gebruiken. Pech.
Ik heb ooit een vak C-programmeren gehad, en assembly language voor primitieve microcontrollers. Beide geen groot succes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Alles valt te leren, toch?
Haha, pwnd!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godverdomme, al die WIDM-topics
Dat klopt en het is klote.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha, pwnd!
Je moet toegeven; je bent een van de weinige die dat niet wil.
Het voordeel van een subforum: je kunt het uit je AT knikkeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha, pwnd!
Je moet toegeven; je bent een van de weinige die dat niet wil.
Kennis heeft een kiepertje. Voor kerst al 2 keer met een bakkie grond gereden (niet heel vol, wagen mag een volle kar niet trekken) en van de week 2x stenen gehaald. Kieper naar 3 kanten, erg praktisch dus. Zit een aparte accu in, dus ook solitair kiepen zonder wagen eraan (alleen jammer dat je aan zo'n bak niets doet zonder auto).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Kiepertje is ook wel flex, scheelt een hoop werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |