Lijkt me erg relaxed zo'n kiepertje, ongeveer met alles wat je lost kan het handig zijn, zéker als je er met laden rekening mee houdt dat je het wilt kiepen, maar vooral als je veel zand of grond of andere bulk rijdt, scheelt het je gewoon een keertje rapen of scheppenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kennis heeft een kiepertje. Voor kerst al 2 keer met een bakkie grond gereden (niet heel vol, wagen mag een volle kar niet trekken) en van de week 2x stenen gehaald. Kieper naar 3 kanten, erg praktisch dus. Zit een aparte accu in, dus ook solitair kiepen zonder wagen eraan (alleen jammer dat je aan zo'n bak niets doet zonder auto).
/quickspamquote:
Is ook heerlijk ja, je rijdt hem het zand in, laat je nummerplaat deels naar onderen wegklappen, klep open en kiepen maar. Vervolgens rijd je hem er een stukje uit en doet het weer dicht. Een pin omzetten en je kiept zijwaarts, ook wel handig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me erg relaxed zo'n kiepertje, ongeveer met alles wat je lost kan het handig zijn, zéker als je er met laden rekening mee houdt dat je het wilt kiepen, maar vooral als je veel zand of grond of andere bulk rijdt, scheelt het je gewoon een keertje rapen of scheppen
Wat was je aan het prutsen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
/quickspam
Nu weer verder prutsen...
ontbijtjequote:
Als ik een sleepsletje moest aanschaffen en ik had de doekoe, kocht ik er eentje die kon kiepenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is ook heerlijk ja, je rijdt hem het zand in, laat je nummerplaat deels naar onderen wegklappen, klep open en kiepen maar. Vervolgens rijd je hem er een stukje uit en doet het weer dicht. Een pin omzetten en je kiept zijwaarts, ook wel handig.
Smakelijk, wij doen niet aan ontbijt, maar beebjuh heeft wel lekker koffie voor me gefikstquote:
daahaagquote:
En vandaag dan?quote:
die slaat ie overquote:
ah CaffeïneJunkie XXLquote:
Het is voor een goed doel jonguh, kun je later als je groot bent meer centjes verdienenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag is kut. Wordt gek van de studie.
Mogguh Flistiquote:
zijn handjes zitten nog om het kopje gewikkeld om een reactie terug te typenquote:
Ja tuurlijk maar ik heb nog een langlopend kutproject, moet alles wat mijn projectgenoot stuurt voor 90% verbeteren en nu zegt zij dat we het snel moeten inleverenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel jonguh, kun je later als je groot bent meer centjes verdienen [ afbeelding ]
Warm kopje koffiequote:Op zondag 8 januari 2012 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
zijn handjes zitten nog om het kopje gewikkeld om een reactie terug te typen
met koek?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Warm kopje koffie![]()
* Alfisti tapt ook in voor sLipje en SD
Dat mag, koffie én warme handjes zijn belangrijke issue's in het levenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
zijn handjes zitten nog om het kopje gewikkeld om een reactie terug te typen
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Ik moet aan mijn lijn denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |