Android app maken dus.quote:
Ja, daar heb ik geen verstand van. Met programmering als C kan ik wel uit de voeten, maar apps... Ga wat nuttigs doen!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Android app maken dus.
En de vraag is eigenlijk, welke Eclipse kan ik daarvoor het beste gebruiken?
http://www.eclipse.org/downloads/
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik geen verstand van. Met programmering als C kan ik wel uit de voeten, maar apps... Ga wat nuttigs doen!![]()
En, welke heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Android app maken dus.
En de vraag is eigenlijk, welke Eclipse kan ik daarvoor het beste gebruiken?
http://www.eclipse.org/downloads/
Eclipse IDE for Java EE Developersquote:
Ik kan bijna niet programmeren, wel jammer...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Eclipse IDE for Java EE Developers
Al lees ik nu na wat gegoogle dat je beter de Classic kunt gebruiken. Pech.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet programmeren, wel jammer...
lage laadvloer is ook wel weer fijn met laden, en inderdaad ze durven schandalig veel te vragen voor een hoop oud ijzerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Kiepertje is ook wel flex, scheelt een hoop werk
Er is zat te koop, alleen niet veel in Reserve België, plateauwagens zijn wel aardig aan de prijs zo te zien, ze vragen gebruikt gewoon 50% van de nieuwwaarde; voor net geen 3 roodjes heb je een nieuwe met lage vloer, al weet ik niet of die kleine wieltjes wat zijn in de bagger
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Eclipse IDE for Java EE Developers
Al lees ik nu na wat gegoogle dat je beter de Classic kunt gebruiken. Pech.
Ik heb ooit een vak C-programmeren gehad, en assembly language voor primitieve microcontrollers. Beide geen groot succes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Alles valt te leren, toch?
Haha, pwnd!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godverdomme, al die WIDM-topics
Dat klopt en het is klote.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha, pwnd!
Je moet toegeven; je bent een van de weinige die dat niet wil.
Het voordeel van een subforum: je kunt het uit je AT knikkeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha, pwnd!
Je moet toegeven; je bent een van de weinige die dat niet wil.
Kennis heeft een kiepertje. Voor kerst al 2 keer met een bakkie grond gereden (niet heel vol, wagen mag een volle kar niet trekken) en van de week 2x stenen gehaald. Kieper naar 3 kanten, erg praktisch dus. Zit een aparte accu in, dus ook solitair kiepen zonder wagen eraan (alleen jammer dat je aan zo'n bak niets doet zonder auto).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Kiepertje is ook wel flex, scheelt een hoop werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |