Producten hoeven helemaal niet betaald te worden, die mogen best gratis weggegeven. De betalingsverplichting komt uit een overeenkomst, niet uit de ontvangst, zonder overeenkomst ook geen betalingsverplichting.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef samara het volgende:
Zijn de producten misschien al betaald?
Dan zou ik lekker het pakje houden
Gratis crème en dan gaan zeurenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef BettyR het volgende:
Nou, ik wil wel gratis cosmetica uiteraard, maar dadelijk zit er een rekening bij en dat was dus niet de bedoeling, want gaat om producten van Dermalogica en een pot creme van dat merk kost je zo vijftig euro..
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:21 schreef BettyR het volgende:
Ah, ik blijk een tijdje geleden (maanden terug) een prijs gewonnen te hebben bij een tijdschrift, met als resultaat voor 140 euro aan spul voor mn huid. Daar wordt een vrouw blij van![]()
Dank voor de input everyone!
Niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef BrandX het volgende:
Als iemand op straat loopt en mij aanspreekt en een sleutel geeft voor de mega sportwagen die verderop staat, en zegt: hier voor jou, speciaal afgeleverd, neem je dat ook toch niet zomaar aan?
Ze hebben weleens op Amsterdam CS geld staan uitdelen, gewoon briefjes van 20. Bijna niemand nam het aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik zou ook nog even om de kentekenpapieren vragen![]()
Vast met de gedachte dat het vals zou zijn o.i.d.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ze hebben weleens op Amsterdam CS geld staan uitdelen, gewoon briefjes van 20. Bijna niemand nam het aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |