quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:36 schreef Koenani het volgende:
Waar blijft the truth mede mogelijk gemaakt door Sitch and The Unit?
Dat gaat wel weer verder hoor, maar een onderbreking van al die drama was wel heel erg chill en gewoon een gezellige aflevering om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef madsaus het volgende:
Ik vond de langlopende drama juist wel leuk, en dit is zo een beetje een onafgemaakt verhaal nu met snooky
alles!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef CG het volgende:
In hoeverre is de serie nu gescript? Dat ze onder politiebegeleiding over straat moeten en continu beveiligd worden door mensen in de club is nog wel enigszins vermakelijk. Maar in de afgelopen aflevering kon je zien dat de Shore Store buiten helemaal afgezet was. Mensen stonden achter pilonnen foto's te maken van de store. En toch komen er 'willekeurige' mensen 'zomaar binnenvallen' om te solliciteren op de vacature?
Ik had een keer gelezen dat je papieren moet tekenen om de winkel in te mogen, en je moet 'iets' kopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef CG het volgende:
In hoeverre is de serie nu gescript? Dat ze onder politiebegeleiding over straat moeten en continu beveiligd worden door mensen in de club is nog wel enigszins vermakelijk. Maar in de afgelopen aflevering kon je zien dat de Shore Store buiten helemaal afgezet was. Mensen stonden achter pilonnen foto's te maken van de store. En toch komen er 'willekeurige' mensen 'zomaar binnenvallen' om te solliciteren op de vacature?
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef HenkXL het volgende:
Het is 1 en al in scene gezet, maar dat maakt het kijken niet minder leuk.
Eens, en thanks voor de tipquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef HenkXL het volgende:
Het is 1 en al in scene gezet, maar dat maakt het kijken niet minder leuk. Geordie Shore is trouwens ook weer begonnen met season 2, ook wel leuk
linkje naar dat interview?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef madsaus het volgende:
Dat hele solliciteren was toch 1 grote gescripte onzin?
Tshirts voor vinny drukken ook en vinny ophalen ook.
In een taxi stappen ook en meiden versieren is ook gescript.
De meiden worden van te voren door de producers gevraagd en krijgen richtlijnen.
Er staat ergens ook een interview waar in 1 van die meiden die een keer met de jongens is mee gegaan alles uit de doeken doet.
Voor het hele verhaal: http://www.bestweekever.t(...)shut-up-and-blow-me/quote:So how did the 21 year-old DeSisto, an aspiring actress who was on Spring Break in Miami with her friends, end up with a brief yet memorable spot on the hottest show on TV? We phoned her on Friday and she gave us the whole, incredible behind-the-scenes story, starting with the Jersey Shore security spotting her while shopping and handing her VIP passes to party with the cast, then being prodded by producers later that night to “go up to [the cast]” even though, she says, “you’re not supposed to act like you know who they are.”
Dom wijfquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:19 schreef madsaus het volgende:
[..]
Voor het hele verhaal: http://www.bestweekever.t(...)shut-up-and-blow-me/
dit is de enige die ik kan vinden, die andere ben ik kwijt
Alsof The Situation een potje gaat schaken met haar.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dom wijf
Met een gozer mee naar huis, in zijn bed klimmen en dan preuts gaan doen
Sinds wanneer is checkers schaken?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Alsof The Situation een potje gaat schaken met haar.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is checkers schaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |