Inderdaad. Zelfs Pauly keek niet meer naar Mike om.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:39 schreef Asgard het volgende:
Echt te triest hoe ze Mike behandelen.
Het is wel een lul soms (vaak), maar dit verdient hij echt niet.
Dat hoor je eigenlijk altijd, maar wanneer gedraagt hij zich altijd als een lul dan? Ik kan me echt geen voorbeelden bedenken van de afgelopen 2 seizoenen waarbij Mike zich naar de lulligheden van de anderen heeft gedragen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:39 schreef Asgard het volgende:
Word.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:39 schreef Asgard het volgende:
Dat hij (deze aflevering weer) Snooki wilt fokken zodra ze met Jionni is bijv.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat hoor je eigenlijk altijd, maar wanneer gedraagt hij zich altijd als een lul dan? Ik kan me echt geen voorbeelden bedenken van de afgelopen 2 seizoenen waarbij Mike zich naar de lulligheden van de anderen heeft gedragen?
Het is ook gewoon de waarheid dat ze met mike had geneukt.. eigenlijk is snooki dus continu aan het liegen en mike niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dat hij (deze aflevering weer) Snooki wilt fokken zodra ze met Jionni is bijv.
Verder is hij de laatste tijd idd wel rustig.
Snooki heeft idd echt een paar stevige klappen nodig.
jerseyshoreseason5.blogspot.com ofzoiets geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mooi om te zien dat steeds meer mensen hier Mike als 'one of the real guys'in het huis ziet. Ik heb hem altijd al een held gevonden overigens.
Tevens werkt JSitalyblogspot niet voor episode 3 :S
Iemand andere stream?
Dat zou inderdaad een bazenidee zijn, want dan wordt snookie ff mokerhard aangepakt. En terecht!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:25 schreef EL_Presidente het volgende:
eigenlijk zou ipv Vinny, the UNIT naar het huis moeten komen.. Mike & the UNIT_O_ schijt aan de rest van het huis..![]()
Ja maar hij kan zich ook aanstellen hoor, en daarnaast vind ik Pauly D inderdaad ook wel een baas. Ron is maar het slaafje van Sam..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef Tegan het volgende:
Vind Mike wel sneu deze ep maar ik vind hem zeker niet 'the only real guy in the house'.
Dan moet ik een account aanmaken :Squote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:08 schreef Koenani het volgende:
[..]
jerseyshoreseason5.blogspot.com ofzoiets geloof ik
Ja die Bosnische chick is echt dom, ik schaam me als Bosnier voor haar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Arme Sitch
Sneaky dat Pauly ook niks onderneemt voor Sitch terwijl onze Sitch niks dan goed is voor Pauly en dat al het ene na het andere seizoen
Bosnische chick![]()
Wat is er nou leuk aan snooki.....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind Snooki juist wel leukMike daarentegen..
http://jerseyshoreseason5(...)son-5-episode-3.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:30 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dan moet ik een account aanmaken :S
Moest anders nooit ...
Andere stream?
Ja ik ben haar nu ook zatquote:
Het erge is dat ze met dat gedrag wegkomt. Als iemand een keer wat kritisch tegen haar zegt, gaat ze weer hysterisch janken en schreeuwen, waardoor de ander dan maar zijn of haar excuses aanbiedt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Word.
Ik begin echt een hekel aan Snooki te krijgen.
Vervelend dom wicht dat constant dr aars loopt te showen aan iedereen, achterbaks, leugenachtig, vadsig en oerdom is.
verwend, leugenachtig wijf iddquote:
Het wordt al enorm uitgemolken, 5 fucking seizoenenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het waar dat dit het laatste seizoen is met de huidige cast?
Ze hebben nog steeds hoge kijkcijfers (7+ mln in de VS). Dus waarom zouden ze stoppen en niet uitmelken
Ik denk dat de enige reden dat ze stoppen met de huidige cast, zijn de salariseisen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Het wordt al enorm uitgemolken, 5 fucking seizoenenIk moet zeggen dat het allemaal wel erg banaal wordt zo langzamerhand, doch vermakelijk op de 1 of andere manier.
300.000 per ep in seizoen 4 dacht ik. x13 maakt 2.6 miljoen voor een seizoen, makkelijk verdienen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige reden dat ze stoppen met de huidige cast, zijn de salariseisen.
Ze denken dat ze sterren zijn en tonnen dienen te verdienen per aflevering
Alle jongens zeiden dat volgens jou link, terwijl Mike er juist uit wouquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:55 schreef Lolque het volgende:
http://www.examiner.com/j(...)ion-reports-straight
Dus volgens 'inside' bronnen zouden d'r nog 2 seizoenen komen.
Ook Mike hint hiernaar bij een recent interview als de jongens te gast zijn bij Jimmy Kimmel.
Fout ze verdienen 1 ton per afl.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
300.000 per ep in seizoen 4 dacht ik. x13 maakt 2.6 miljoen voor een seizoen, makkelijk verdienen.
bedoel je deze?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Weet iemand hoe dat bazennummer heet in die laatste aflevering? Met allemaal van die Italiaanse dingen als 'non capisco' en 'como se dice en italiano' en dan ineens allemaal gekke electronische shit enzo. klonk wel tof.
Dit! het lijkt alsof Jenny de enige is die er nog iets om geeft.Pauly D is ook wel een lul hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 23:22 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik heb net die laatste aflevering gekeken.
Ligt het aan mij of is iedereen behalve Mike echt zo dom?
Als ik naar het laatste deel van de aflevering kijk, begrijpen zij helemaal niet dat hij weg is gegaan terwijl mij dat toch aardig duidelijk lijkt als je iemand op zo'n manier pijn doet.
Ik dacht juist dat Jenny er ook niet echt iets om geeft. Gezien haar laatste opmerking in die aflevering. Dat hij zich als een klootzak gedraagt door zomaar weg te gaan, of iets in die trant. Zij heeft in ieder geval ook niet echt interesse in hem getoond.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dit! het lijkt alsof Jenny de enige is die er nog iets om geeft.Pauly D is ook wel een lul hoor
Mike
net gekeken. wow die ruzie van mike en snookiquote:Op zondag 22 januari 2012 12:42 schreef BasvB het volgende:
Jersey Shore 05x5001 After Hours 501
Heeft iemand dat gezien?
Ik geloof Snooki echt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
net gekeken. wow die ruzie van mike en snookiraar dat die presentatrice niet ingrijpt
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:45 schreef Che_ het volgende:
Pauly D is wel zo'n persoon die met elke windrichting meedraait. Ik kan me niet herinneren dat Mike hem echt genaaid heeft met iets, in seizoen 1 nog de beste vrienden
Goeie video, thanksquote:Op maandag 23 januari 2012 13:14 schreef Lolque het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)Id=29241&channelId=1
Dus het is gewoon een beetje raar ge-edit, Mike heeft dus wel cadeau's gekregen van Sammi bijv.
Nee, was een andere. Zal even zoeken.quote:
Snookiquote:Op zondag 22 januari 2012 12:42 schreef BasvB het volgende:
Jersey Shore 05x5001 After Hours 501
Heeft iemand dat gezien?
Die after hours eps zijn steeds maar met een paar mensen volgens mij..dat is anders dan de reunionquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:05 schreef BasvB het volgende:
Alleen wel raar dat Ronnie en Sammie er niet bij waren. En Snooki is echt vervelend waarom geeft ze het ondertussen gewoon niet toe, niemand gelooft haar nog.
Anders maakt 'djeeyaani' het uit. Ze had een relatie met hem toen het gebeurde.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:05 schreef BasvB het volgende:
Alleen wel raar dat Ronnie en Sammie er niet bij waren. En Snooki is echt vervelend waarom geeft ze het ondertussen gewoon niet toe, niemand gelooft haar nog.
"Oh my god, he changed his FB status! It's now official"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:03 schreef Lolque het volgende:
Dus Jionni blijft bij Snooki terwijl ze met minstens 3 castleden in bed gelegen heeft terwijl ze een relatie hadden?
Mike, Deena, Vinnie.
Grappigste vond ik nog wel dat ze Jionni opbelde en pissig was over z'n facebook status terwijl ze met Vinnie lag te neuqen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef ukga het volgende:
Die bosnische chick wou praten; haha ja ga jij lekker praten om 5 uur sochtends. BITCH je wordt geneukt of je kan vertrekken!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef ukga het volgende:
Die bosnische chick wou praten; haha ja ga jij lekker praten om 5 uur sochtends. BITCH je wordt geneukt of je kan vertrekken!
Voel jij je ff stoerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef ukga het volgende:
Was net aan het kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
WAAAAAAT, nog niemand gereageerd na afloop van aflevering 4.
Ik ga niet spoileren![]()
Jersey Shore Season 5 Episode 4: http://jerseyshoreseason5(...)son-5-episode-4.html
Alternatief: http://jerseyshoreitaly.b(...)son-5-episode-4.html
baasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef ukga het volgende:
quote:
kennelijk is het de waarheid, anders werd ze niet de deur uit gezet,quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef Sasman het volgende:
Degelijke episode!
Goed dat Vinny ook terug is.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:36 schreef Koenani het volgende:
Waar blijft the truth mede mogelijk gemaakt door Sitch and The Unit?
Dat gaat wel weer verder hoor, maar een onderbreking van al die drama was wel heel erg chill en gewoon een gezellige aflevering om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef madsaus het volgende:
Ik vond de langlopende drama juist wel leuk, en dit is zo een beetje een onafgemaakt verhaal nu met snooky
alles!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef CG het volgende:
In hoeverre is de serie nu gescript? Dat ze onder politiebegeleiding over straat moeten en continu beveiligd worden door mensen in de club is nog wel enigszins vermakelijk. Maar in de afgelopen aflevering kon je zien dat de Shore Store buiten helemaal afgezet was. Mensen stonden achter pilonnen foto's te maken van de store. En toch komen er 'willekeurige' mensen 'zomaar binnenvallen' om te solliciteren op de vacature?
Ik had een keer gelezen dat je papieren moet tekenen om de winkel in te mogen, en je moet 'iets' kopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:42 schreef CG het volgende:
In hoeverre is de serie nu gescript? Dat ze onder politiebegeleiding over straat moeten en continu beveiligd worden door mensen in de club is nog wel enigszins vermakelijk. Maar in de afgelopen aflevering kon je zien dat de Shore Store buiten helemaal afgezet was. Mensen stonden achter pilonnen foto's te maken van de store. En toch komen er 'willekeurige' mensen 'zomaar binnenvallen' om te solliciteren op de vacature?
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef HenkXL het volgende:
Het is 1 en al in scene gezet, maar dat maakt het kijken niet minder leuk.
Eens, en thanks voor de tipquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:34 schreef HenkXL het volgende:
Het is 1 en al in scene gezet, maar dat maakt het kijken niet minder leuk. Geordie Shore is trouwens ook weer begonnen met season 2, ook wel leuk
linkje naar dat interview?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef madsaus het volgende:
Dat hele solliciteren was toch 1 grote gescripte onzin?
Tshirts voor vinny drukken ook en vinny ophalen ook.
In een taxi stappen ook en meiden versieren is ook gescript.
De meiden worden van te voren door de producers gevraagd en krijgen richtlijnen.
Er staat ergens ook een interview waar in 1 van die meiden die een keer met de jongens is mee gegaan alles uit de doeken doet.
Voor het hele verhaal: http://www.bestweekever.t(...)shut-up-and-blow-me/quote:So how did the 21 year-old DeSisto, an aspiring actress who was on Spring Break in Miami with her friends, end up with a brief yet memorable spot on the hottest show on TV? We phoned her on Friday and she gave us the whole, incredible behind-the-scenes story, starting with the Jersey Shore security spotting her while shopping and handing her VIP passes to party with the cast, then being prodded by producers later that night to “go up to [the cast]” even though, she says, “you’re not supposed to act like you know who they are.”
Dom wijfquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:19 schreef madsaus het volgende:
[..]
Voor het hele verhaal: http://www.bestweekever.t(...)shut-up-and-blow-me/
dit is de enige die ik kan vinden, die andere ben ik kwijt
Alsof The Situation een potje gaat schaken met haar.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dom wijf
Met een gozer mee naar huis, in zijn bed klimmen en dan preuts gaan doen
Sinds wanneer is checkers schaken?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Alsof The Situation een potje gaat schaken met haar.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is checkers schaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |