Woon je dan niet in NL?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
en hier dan maar verder....
regen op de ramen...het is hier al sinds 1 december droog
nope, ik woon al bijna 15 jaar in Nieuw Zeelandquote:
TT doet z'n naam geen eer aan hè..., of juist wel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nope, ik woon al bijna 15 jaar in Nieuw Zeeland
ouwe en lullen volgens mij niet... vaart en lullen was ik niet helemaal zeker van (schaamte) maar als iemand het wel weet dan graag even verbeterenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Moet dat niet aan elkaar?
Die lullen en die vaart?
Of de lullen aan de ouwe?
mijn excuus is de Engelse ziekte na 15 jaar in NZquote:
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn excuus is de Engelse ziekte na 15 jaar in NZ
en als we het 100ste 40+SC topic halen eten we ouwelullentaartquote:
ow, we zijn al bij 11... probeer ik even mee te helpenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en als we het 100ste 40+SC topic halen eten we ouwelullentaart
Met slagroom.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Bij jou is het zeker al lekker donderdag; dagje dichter bij het weekend dan bij ons.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nope, ik woon al bijna 15 jaar in Nieuw Zeeland
en betere temperaturenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef Felixa het volgende:
[..]
Bij jou is het zeker al lekker donderdag; dagje dichter bij het weekend dan bij ons.
met een ouwe lullenlepel en een ouwe lullennap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ligt er aan waar je woontquote:
de komene 6 weken geen weekend voor mij...ons oogstseizoen gaat beginnen en dat betekend 24/7 7 dagen per weekquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:30 schreef Felixa het volgende:
[..]
Bij jou is het zeker al lekker donderdag; dagje dichter bij het weekend dan bij ons.
Sterkte dan maar voor de komende weken!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de komene 6 weken geen weekend voor mij...ons oogstseizoen gaat beginnen en dat betekend 24/7 7 dagen per week
80 hectare tulpenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Sterkte dan maar voor de komende weken!![]()
Wat oogsten jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |