quote:
ik ben serieus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:32 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Bespaart je ook weer condooms uit.
(Serieus reageren mag ook trouwens.)
om te doen of om te geven?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:32 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Bespaart je ook weer condooms uit.
(Serieus reageren mag ook trouwens.)
Om te doen. (Hoe kan je een gratis date geven? Of überhaupt een date geven?)quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik bedoelde naar aanleiding van je TT
ik geef het opquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:35 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Om te doen. (Hoe kan je een gratis date geven? Of überhaupt een date geven?)
te doem om te poepen dezequote:
Kun je er vervolgens de hele dag mee rondlopen. Irritant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Één rode roos, klein maar super romantisch?
Ja, ik snap ts niet helemaalquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je er vervolgens de hele dag mee rondlopen. Irritant.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:35 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Om te doen. (Hoe kan je een gratis date geven? Of überhaupt een date geven?)
Hoe sexyquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Hydrogeny het volgende:
Kortingsbonnen van de mc...![]()
Vervolgens met haar daar een happy meal kopen en haar jouw speeltje kado doen!
ik kan je verzekeren, niets zegt "ik vind je leuk en ben bereid moeite voor je te doen" dan alles met kortings bonnen te betalenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Hydrogeny het volgende:
Ben je gek geworden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:46 schreef Hydrogeny het volgende:
5 jaar geleden voor mekaar gekregen. Was een beetje een -alles kan en alles mag- tijd. Twee prettig gestoorden bij elkaar wil nog wel eens rare dingen opleveren... eindigde toen in de ballenbak en vervolgens werden we buiten gezet... (owja, dat op 21-jarige leeftijd).quote:
Oh, ik bedoelde 'dingen om te doen'.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
ik bedoelde naar aanleiding van je TT
Ahw. Tof.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:59 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
5 jaar geleden voor mekaar gekregen. Was een beetje een -alles kan en alles mag- tijd. Twee prettig gestoorden bij elkaar wil nog wel eens rare dingen opleveren... eindigde toen in de ballenbak en vervolgens werden we buiten gezet... (owja, dat op 21-jarige leeftijd).
Kan dus werken TS mits de date gestoord is.
Whehehe.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde 'dingen om te doen'.Zie nu pas dat er 'dingen' staat.
Wow... en nu na 28 minuten al...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:00 schreef UbiDubiumIbiLibertas het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde 'dingen om te doen'.Zie nu pas dat er 'dingen' staat.
Dan betaal jij toch? Met je geëmancipeerde bakkes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:50 schreef FreckleSs het volgende:
Jezus als het goedkoop/gratis moet laat dan maar ziiten
Kerk bezoeken is inderdaad een fantastisch idee, geheid dat je de gleuf die avond nog wel ziet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer is de date?
Want ik wilde picknicken voorstellen, ies gratis, maar daar is het het weer niet voor. Kost alleen picknickspul.
Als er straks ijs ligt kun je op natuurijs samen gaan schaatsen. Da's ook gratis.
Of samen met de hond de bossen in. Da's ook gratis. Kost alleen een hond.
Je kunt ook samen de kerk bezoeken. Da's ook gratis. Ik weet niet of je het leuk vindt maar chicks diggen het als je een kaarsje opsteekt voor je overleden cavia. Toon je meteen je gevoelige kant.
damn.. dat zou ík erg tof vinden, als een vrouw me mee op zon date zou nemen. denk dat het omgekeerd niet zo gewaardeerd wordt though.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef TRON2.0 het volgende:
Uit eten gaan in een duur restaurant en samen gezellig afwassen na het eten in diens spoelkeuken. Bevordert de spraakzaamheid.
Daarentegen is een kaarsje opsteken voor je overleden cavia een libido-killer ten topquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:12 schreef HenkXL het volgende:
Kerk bezoeken is inderdaad een fantastisch idee, geheid dat je de gleuf die avond nog wel ziet!
Vrouwen kunnen niet poolen, kan jij het ze leren!quote:
U wanna date with me in da nice jacuzzi at the hotel my lady? With a little bit of wine and nice food?quote:
ik vond brussel een goed idee. tof manquote:Op zondag 8 januari 2012 23:26 schreef uithangbord het volgende:
Aangezien de edit knop niet lijkt te functioneren: In Utrecht kun je in de winter schaatsen door het spoorwegmuseum, erg leuk om te doen. Ook de domtoren op is leuk om te doen op een mooie dag. Zo kan ik wel even doorgaan, elke gebied heeft zo zijn eigen leuke en unieke dingen die niet zo duur zijn. Als student zijnde is het extra makkelijk, je reist gewoon met z'n 2en naar een leuke plek, gratis.
Ik kan ze prima leren om met iets langs en hards en daarnaast een paar ballen om te gaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet poolen, kan jij het ze leren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |