quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik een plaatje bij de TT kan vinden.
Vast wel.
Oh, bij dat weekend ja! Daar weet ik nog maar heel weinig van, ik was er geloof ik ook niet zo lang.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wij hebben toch ooit wel eens gemeet? Heel lang geleden? Bij een muziekmeet in Delft?
Echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo op eigen risico:quote:
Dat weet ik ook nog, volgens mij was je half ziek ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Mini. het volgende:
Hallo lurkers...
[..]
Oh, bij dat weekend ja! Daar weet ik nog maar heel weinig van, ik was er geloof ik ook niet zo lang.
Is er toch nog iets goeds van gekomenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef loveli het volgende:
Ik stop met fokken en ga stofzuigen, tx XM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Zoiets was het inderdaad ja. Maar wel een idee, een Slank-weekend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog, volgens mij was je half ziek ofzo.
We doen gewoon nog een keer een herkansing.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo op eigen risico:
google zelf maar en zet safe search uit
*ogen gaat uitboenen met div. chemische middeltjes
Met alleen maar broccoli, vis en havermoutquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:17 schreef Mini. het volgende:
Dat wou ik net zeggen XM.
[..]
Zoiets was het inderdaad ja. Maar wel een idee, een Slank-weekend.
Ik pas!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Met alleen maar broccoli, vis en havermout
Exact dat!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
een slankweekend lijkt me vreselijk. Veel te lang. Een slankavond lijkt me leuk. Wat onrealistisch voor mij, geloof ik, op dit moment.
Oke, bedankt! Wat variate betreft ik heb eigelijk altijd alleen maar boterhammen+ avondeten gegeten en af en toe een stuk fruit. Maar bedoel je bijvoorbeeld kwark voor ontbijt en dan als lunch een paar bruine boterhammen? Ik was trouwens van plan vooral af te vallen door hard sporten en gezond (maar niet weinig eten) aangezien ik wil voorkomen dat mijn lichaam in een zuinige stand komt oid. Maar ik weet er gewoon weinig vanaf. Weet je misschien een goede site met eet schema's?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Perruche het volgende:
Hoi otto
Wtf 10 bruine boterhammeneet je dan nog andere dingen? Misschien zou wat meer eiwitten en variatie goed zijn.
Verder is Henk een stuk leuker, Anna een stuk schattiger, Maria nog vrolijker en Aurum een stuk liever dan ik dacht. Nu ben ik ook benieuwd![]()
Voor de eiwitten is kwark inderdaad wel goed. Brood is op zich ook prima (als het volkoren is) maar ik zou er dan geen komkommer op doen maar juist iets met eiwitten zoals kipfilet, of vis voor de gezonde vetjes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Oke, bedankt! Wat variate betreft ik heb eigelijk altijd alleen maar boterhammen+ avondeten gegeten en af en toe een stuk fruit. Maar bedoel je bijvoorbeeld kwark voor ontbijt en dan als lunch een paar bruine boterhammen? Ik was trouwens van plan vooral af te vallen door hard sporten en gezond (maar niet weinig eten) aangezien ik wil voorkomen dat mijn lichaam in een zuinige stand komt oid. Maar ik weet er gewoon weinig vanaf. Weet je misschien een goede site met eet schema's?
Bodybuild-topic of http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Oke, bedankt! Wat variate betreft ik heb eigelijk altijd alleen maar boterhammen+ avondeten gegeten en af en toe een stuk fruit. Maar bedoel je bijvoorbeeld kwark voor ontbijt en dan als lunch een paar bruine boterhammen? Ik was trouwens van plan vooral af te vallen door hard sporten en gezond (maar niet weinig eten) aangezien ik wil voorkomen dat mijn lichaam in een zuinige stand komt oid. Maar ik weet er gewoon weinig vanaf. Weet je misschien een goede site met eet schema's?
Hoe ziet het er uit?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spinazie in zak, twee dagen over de datum, bewaard in de koelkast. Gewoon opeten?
Ik vond het ook heel gezellig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb mensen gemeet die allemaal ongeveer zo waren als ik dacht, en volgens mij was ik degene bij die meets die te veel praatte.... in elk geval bij de eerste meet met phaidra en ewelina. en bij de laatste meet met ewelina heb ik vooral teveel gedronkenmaar dat was na een concert dat ik zelf had georganiseerd, en ewelina vermaakte zich prima met mijn vrienden
dat was echt tof!
Je hebt met terugwerkende kracht in een teletijdmachine goede voornemens zitten maken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Lago het volgende:
En eigenlijk is 4 december ook een prachtige datum om te beginnen met goede voornemens.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel gezellig.En het was vooral grappig om je zo dronken te zien.
Jij en je lief zijn echt een leuk stel.
En de volgende keer hoef ik niet aan de sinas.
Ehh.. maar natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt met terugwerkende kracht in een teletijdmachine goede voornemens zitten maken?
Soms duurt tot 7 uur wachten met eten langer dan andere kerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
C'est du lijstje, pour l'on topique!
O: twee sneetjes met chocovlokken
L: snee brood met komkommer, makreelfilet en mayo
T: zie L
T: appel
T: handje rozijntjes
T: twee wortels
D: boerenkool met spekjes
T: indien trek, bakje Griekse yoghurt met lepel bramenjam
Op het begin en de nog mysterieuze D na vind ik hem goed!
Ach, dan heb je nog wel gezonde dingen gekozen om tot het avondeten te overleven!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Soms duurt tot 7 uur wachten met eten langer dan andere keren![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:59 schreef sigme het volgende:
Ja moi. De Grunningse boerin hier.
Oh, even Dakar kiek'n.
Bovendien krijgt spinazie een snot-achtige structuur als het niet goed meer is. Dan wil je het niet eens meer aanraken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef loveli het volgende:
Deeltjesversneller, jeweetz.
DaD, bij groente merk je snel genoeg of het (te erg) bedorven is. Bederf begint vanaf het moment dat de plant geoogst wordt, maar is in de regel niet echt schadelijk. Als het zuur ruikt wegmikken, anders smakelijk eten.
Het wordt nog een leuke reportage, de oudste is uit 2005:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
Toch geen slecht geheugen, ik dacht al dat je eerst andersom lag. Handig, FoBo.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef loveli het volgende:
Greys was spot on!
Just in case, ik lijk ook niet op m'n UI.
Datzelfde geldt ook voor o.a. Mariaquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef loveli het volgende:
Greys was spot on!
Just in case, ik lijk ook niet op m'n UI.
Ik heb nog een doos liggen, zal 'em voor je bewaren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef sigme het volgende:
lijst
• half uur roeien
• yoghurt & havermout
• 2 roggebrood pindakaas
[*]12 bastogne
• 4 boterhammen vlees
• 1,25 kg groente / fruit
• 1 glas wijn
• avondeten: veel gestoofde groente met wat schaaldieren en een hapje rijst
• toe: custardpudding met koekkruimels
Wat voor een heb je besteld? Volgens mij is de mijne aan het overlijden namelijk... hij klinkt als een auto vlak voor een straatrace...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef Mini. het volgende:
Wat zij zeggen!
Ik heb net een nieuwe combimagnetron besteld, kan ik eindelijk weer bakken.Hij wordt morgen al bezorgd.
Hopelijk een beetje op tijd, dan kan ik nog gaan werken.
Net als dat kerstpakket van Co zekerquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos liggen, zal 'em voor je bewaren.
Die eerste twee heb ik nooit in het echt gezien, dus nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Net als dat kerstpakket van Co zeker.
Het verbaast me niet dat ik kleiner ben dan jullie gedacht hadden. Op basis van foto's had ik al best een goed beeld van de meesten, maar aurum, loveli en tink hebben me nog het meest verbaasd denk ik
.
Ahum. Naast wie zat je op de rattenvleesmeet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die eerste twee heb ik nooit in het echt gezien, dus nu ben ik nieuwsgierig.
Etna ECM243, 104 euro inclusief bezorging en hij kan gewoon magnetron tot 900W en oven tot 240 graden ofzo. Over een paar dagen kan ik je laten weten hoe hij bevalt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef Nallie het volgende:
Als ik zo'n behind krijg van Bastogne dan ga ik dat ook toevoegen aan mijn dieet
[..]
Wat voor een heb je besteld? Volgens mij is de mijne aan het overlijden namelijk... hij klinkt als een auto vlak voor een straatrace...
Ah fak, dat ben ik dus vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Ahum. Naast wie zat je op de rattenvleesmeet?
Uhm.. ja. Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Net als dat kerstpakket van Co zeker.
Alleen de krullen ontbreken!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik lijk ook niet zo op de mijne, geloof ik.
SPOILER: shopresultaat voor mezelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog een boel voor de kindjes..
Heerlijk die uitveruitverkoop!
natuurlijke toevoegingen kunnen ook E-nummers hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Hallo, ik breek even in om te zeggen dat Vik een woord moet leggen op Wordfeud
En nu ik er toch ben zou ik wel willen weten wie van jullie hier eigenlijk veel biologisch eten. Ik kocht altijd al biologisch als dat kon, eigenlijk vooral zuivel en vlees, maar ik ben sinds kort een stuk bewuster bezig met producten kopen die vrij zijn van E-nummers en andere ongezonde toevoegingen want ik wil geen troep meer in mijn lichaam stoppenNou is 100% biologisch niet helemaal haalbaar omdat ik wel heel duur uit ben steeds.
Ben namelijk benieuwd op welke manier dat voor jullie evt. verschil maakt
Meldt!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef shinydiscoball het volgende:
En nu ik er toch ben zou ik wel willen weten wie van jullie hier eigenlijk veel biologisch eten. Ik kocht altijd al biologisch als dat kon, eigenlijk vooral zuivel en vlees, maar ik ben sinds kort een stuk bewuster bezig met producten kopen die vrij zijn van E-nummers en andere ongezonde toevoegingen want ik wil geen troep meer in mijn lichaam stoppenNou is 100% biologisch niet helemaal haalbaar omdat ik wel heel duur uit ben steeds.
Ben namelijk benieuwd op welke manier dat voor jullie evt. verschil maakt
Wat zij zegt. Maar ik vind het vaak ook lekkerder/puurder smaken!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oi! Je bent zeker aan de winnende hand shiny!
Wij eten wel veel biologisch, maar niet alles, want ik vind de prijsverschillen soms echt ridicuul.
het is jouw dag niet vandaag hequote:Op woensdag 4 januari 2012 20:00 schreef Perruche het volgende:
Ohai!!
Anna, "schattig" is positief hoor. En Bruisend vind ik wel en goede omschrijving, geloof ik. Als het maar wel bruisend is zoals een lekkere champagne, een beetje classy, en niet bruisend zoals je mentos in een glas cola gooit.
Ik was mijn huissleutel vergeten op werk, moest langs vriendje's NL cursus om die van hem op te halen en heb daar even een kopje thee gedronken om op te warmen. Maar toen kwam ik thuis en had ik honger en heb ik curry met rijst gegeten. En nu zit ik vol en kan ik niet echt gaan sporten
. Planning in de soep = niet goed.
Hehe kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oi! Je bent zeker aan de winnende hand shiny!
Wij eten wel veel biologisch, maar niet alles, want ik vind de prijsverschillen soms echt ridicuul.
jeuh! nog een stadsgenoot!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:04 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
L: mosterdsoep, 3x volkorenbrood geitenkaas
T: appel
T: fudge snoepjes
D: krieltjes uit de oven, kipfilet, groente, kruiden-aiolisaus en ketchup
T: meer fudge snoepjes![]()
snoepjes zijn lekker maar stom maar overall ben ik wel tevreden eigenlijk en ook maak ik vaker thee op mijn werk nu al kan de koffie nog wel wat minder.. maar het gaat de goede kant weer op!
en ik ga weer verhuizenmaar nu voor de laatste keer voorlopig
naar een leuk appartementje heul vlakbij waar vik woont volgensmij
Tegen mij durft ze al niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hehe klopt![]()
Het is helaasch soms erg duur jaKip heb ik bijvoorbeeld al een hele tijd niet gegeten, en fruit heb ik nog wel vaak niet-biologisch, want dat ik dan al duur genoeg.
oh ja jij bent ook net die kant op verhuisd toch?quote:
ik denk dat je haar beter aandelen Lu kan gevenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos liggen, zal 'em voor je bewaren.
Ongetwijfeld, maar vind het geen 1,48 waard.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef loveli het volgende:
Een gewone komkommer groeit in een kas op glaswol, water en substraat.
Geen idee hoe een bio komkommer groeit, maar ik hoop dat 'ie een beter leven heeft.
Jawel!! Alleen niet zoals ik hem had gepland. Maar ik heb lekker geslapen, een productieve dag gehad, leuk met jou geluncht, lekkere dingen gekregen, extra lichaamsbeweging gehad en een kopje thee gedronken bij iemand die ik nog niet kende. Vervolgens verrassend lekker curry gemaakt en nu heb ik tijd om een boek te lezen en mijn haar in de olijfolie te stoppen.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef MarMar het volgende:
yay, geshopt vanmiddag, bij mijn lijstje mogen dus twee B's: kerstboom aftuigen en shoppen.Erg leuk, vooral die eerste.SPOILER: shopresultaat voor mezelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog een boel voor de kindjes..
Heerlijk die uitveruitverkoop!crap in = crap out
Ah goeie link! Ik heb de Odin tas die iedere week wordt bezorgd, die had ik eerst eigenlijk gewoon omdat dat redelijk goedkoop is (7,95 p.w. voor 2 personen) maar er komt nog bij dat dat bio is dus. En ik zou dat ook willen voor mijn kinderen jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
Meldt!
Idd 100% is niet helemaal haalbaar en zelfs bij het stempeltje BIO moet je nog oppassen of het wel echt onbespoten is en zulks. Wij bestellen bij de ekonoom.nl, Sigme kwam een keer met die link. Verder koken we niet uit pakjes, zakjes en hebben we alleen een paar potjes en blikken voor "noodgevallen". Ik voel me er beter bij en wil mijn kindjes ook zeker grootbrengen met gewoon gezond eten zoals de natuur het bedoeld heeft.
hello Miss Sunshinequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jawel!! Alleen niet zoals ik hem had gepland. Maar ik heb lekker geslapen, een productieve dag gehad, leuk met jou geluncht, lekkere dingen gekregen, extra lichaamsbeweging gehad en een kopje thee gedronken bij iemand die ik nog niet kende. Vervolgens verrassend lekker curry gemaakt en nu heb ik tijd om een boek te lezen en mijn haar in de olijfolie te stoppen.mij hoor je niet klagen
Nee, die staat nog op kantoor. Kon hem niet meekrijgen op de fiets, en ben met al dat omfietsen blij dat ik het niet heb geprobeerd! Morgen mag 'ie mee. Heb nog lekkere buffelmozzarella, lekker brood en lekkere tomaten, ik weet al wat mijn avondeten is morgenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hello Miss Sunshine
Je gebruikt toch niet die la vialla olijfolie voor je haar
Eet iets lichts dan. Gewoon rijst ofzo. Dat werkt altijd wel goed bij een maag die wat overstuur is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben een beetje misselijk, maar dat ben ik sinds mijn vorige maaltijd (om 3 uur een maaltijdsalade) en nu weet ik niet of ik nog avondeten moet nemen. Pro: voedingsstoffen, dus betere genezing. Con: misselijk, risico dat ik alles eruit ga gooien en me nog beroerder voel. Bwuh.
*boksquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Gelukkig hou ik niet zo van komkommers
Zou light ook werken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of een glas cola chico. Works like a charm soms bij mij.
ja met jou meeten we niet hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook nog wel eens in DH, zo nu en dan
*scrabblespel weer weglegtquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik woon ook vlakbij DH!
Of zal ik een huis kopen in DH?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
olmoos, mama Mo hád een flatje in de aanbieding, maar dat was wat te vroeg voor Blurred
Oh, dan is mijn Wordfeud een beetje traag, want ik zie nu pas jouw zet van 2 uur geledenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Hihi, ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
tsja, wat zal ik zeggen over den haag.
[/insiders grapje]
Oh, en ik lijk ook niet op m'n UI.
Jij lijkt ook wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |