abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106402612

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:10:13 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106402672
Ik weet niet of ik een plaatje bij de TT kan vinden.

Vast wel ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106402685
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik een plaatje bij de TT kan vinden.

Vast wel ;(.
*) Please try! :P
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:10:29 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106402686
Lekker warm en selderij in je kont is beter dan je mond :D
Tenminste bleekselderij.

En nu ga ik snijden, teveel honger om nog langer te wachten met eten, heb al 100 gr. stokjes op :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106402689
Lijkt me gezellig!
Be someone that makes you happy
pi_106402699
Hallo lurkers...

quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wij hebben toch ooit wel eens gemeet? Heel lang geleden? Bij een muziekmeet in Delft?
Oh, bij dat weekend ja! Daar weet ik nog maar heel weinig van, ik was er geloof ik ook niet zo lang. :@
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:12:54 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106402777
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*) Please try! :P
Echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo op eigen risico:

google zelf maar en zet safe search uit

*ogen gaat uitboenen met div. chemische middeltjes
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 17:12:58 #8
70532 loveli
N
pi_106402781
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vast wel ;(.
^^

Hier aan het multitasken, fokken en stofzuigen :')
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 17:13:11 #9
70532 loveli
N
pi_106402791
Doos!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 17:13:35 #10
70532 loveli
N
pi_106402810
Ik stop met fokken en ga stofzuigen, tx XM.
crap in = crap out
pi_106402815
Die link mag niet! Haal weg ! :')!
Ja doei.
pi_106402834
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Mini. het volgende:
Hallo lurkers...

[..]

Oh, bij dat weekend ja! Daar weet ik nog maar heel weinig van, ik was er geloof ik ook niet zo lang. :@
Dat weet ik ook nog, volgens mij was je half ziek ofzo. :D
We doen gewoon nog een keer een herkansing. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 17:14:17 #13
70532 loveli
N
pi_106402835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Die link mag niet! Haal weg ! :')!
Jij bent mod!
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:14:18 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106402836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef loveli het volgende:
Ik stop met fokken en ga stofzuigen, tx XM.
Is er toch nog iets goeds van gekomen :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:14:29 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106402844
Hij is al weg :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:15:26 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106402893

En zulks.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:16:08 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106402913
Mag dit wel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_106402914
Jullie zijn niet bij te houden hoor! Aan de andere kant, ik heb nooit iemand gemeet, dus kon toch niet meepraten.

Nu (ontopic :P) tijd voor een banaan, en dan naar huis.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_106402953
Dat wou ik net zeggen XM. ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat weet ik ook nog, volgens mij was je half ziek ofzo. :D
We doen gewoon nog een keer een herkansing. :P
Zoiets was het inderdaad ja. Maar wel een idee, een Slank-weekend. :P
Everything has changed
pi_106402998
quote:
4s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo op eigen risico:

google zelf maar en zet safe search uit

*ogen gaat uitboenen met div. chemische middeltjes
:') _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_106403047
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:17 schreef Mini. het volgende:
Dat wou ik net zeggen XM. ;(

[..]

Zoiets was het inderdaad ja. Maar wel een idee, een Slank-weekend. :P
Met alleen maar broccoli, vis en havermout ;)
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:29:04 #22
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_106403345
Mijn god jullie gaan snel. Ik heb ook wel van iedereen een voorstelling in mijn hoofd, maar de meeste zijn wel fotogebaseerd.

Lijstje:
O: 100 gram magere kwark met wat musli
T: 1 geroosterde volkoren boterham met jam
L: groot bord groenten, tomatensoep met balletjes, wat druiven
T: bak yogurt met musli
T: appel
D: nasi goreng met extra veel groenten
S: half uurtje lopen
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_106403368
Hallo, ik ben van plan een paar kilo af te vallen weeg nu 80 kg en ben 186 cm. Wil eigenlijk graag weer naar een vetpercentage van ongeveer 10% + wat spiermassa erbij. Ik sport al behoorlijk veel maar vreet bijna nog meer. Loop elke dag ongeveer 10 km hard + voetbal 3 maal per week.

Hoe moet ik dit precies aanpakken? Snacks en andere zooi mee minderen lijkt me duidelijk maar ik eet ook nog elke dag 15-20 (bruine) boterhammen + avondeten. Naar wat voor eetpatroon zal ik veranderen ik zat te denken aan elke dag een bakje magere kwark (400g) + 10 bruine boterhammen met als beleg iets van komkommer oid en gewoon avondeten + veel water maar dat drink ik sowieso wel.

Veel spiermassa zal ik hier volgens mij niet mee opbouwen(te weinig bouwstoffen) maar het gaat me er meer om dat ik geen schriel mannetje word. Een paar keer per week 100 push ups + wat andere oefeningen is hier wel genoeg voor toch? (ik weet dat je voor het echt opbouwen van spiermassa beter naar de sportschool kan gaan) Ik drink ook graag een biertje en wilde daar eigenlijk niet mee stoppen kan dit? Groeten
pi_106403376
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Nallie het volgende:

[..]

Met alleen maar broccoli, vis en havermout ;)
Ik pas!
pi_106403645
Hoi otto :W

Wtf 10 bruine boterhammen :o eet je dan nog andere dingen? Misschien zou wat meer eiwitten en variatie goed zijn.

Verder is Henk een stuk leuker, Anna een stuk schattiger, Maria nog vrolijker en Aurum een stuk liever dan ik dacht. Nu ben ik ook benieuwd :') :D
pi_106403666
Ok ik heb me tot nu toe perfect aan mijn lijstje gehouden...! nu snel naar huis *O*
pi_106403761
Ik ben in het echt nog gemener en onaardiger!
Ja doei.
pi_106403980
Hoezo ben ik schattig? That was not the look I was going for! :P

Perruche bruist! :)
pi_106404086
Ljjstje:
O 3 boterhammen, pindakaas twee keer en 1 keer hagelslag
T banaan
L hard broodje met ei, rauwkost, flesje jus
T peer
D stamppot andijvie met een worstje!
T wederom keel pastilles, maar volgens mij heb ik een stijgende lijn te pakken
pi_106404194
een slankweekend lijkt me vreselijk. Veel te lang. Een slankavond lijkt me leuk. Wat onrealistisch voor mij, geloof ik, op dit moment.

Dan maar een lijstje, ik ben best tevreden!

O: yoghurt met appel en muesli
L: kartoffelpuffer (soort rosti) met appelmoes (groot bord vol, met 5 grote kartoffelpuffer)
T: pot (250 gram, geloof ik) rode kool
D: 2 broodjes hamburger (met tartaar, bacon, komkommer, gecarameliseerde rode ui en wat mayo)
T: stukje chocola.
pi_106404274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
een slankweekend lijkt me vreselijk. Veel te lang. Een slankavond lijkt me leuk. Wat onrealistisch voor mij, geloof ik, op dit moment.
Exact dat! :+

Maar ik ben dan ook niet zo'n groepsmens :@
Ja doei.
pi_106404408
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Perruche het volgende:
Hoi otto :W

Wtf 10 bruine boterhammen :o eet je dan nog andere dingen? Misschien zou wat meer eiwitten en variatie goed zijn.

Verder is Henk een stuk leuker, Anna een stuk schattiger, Maria nog vrolijker en Aurum een stuk liever dan ik dacht. Nu ben ik ook benieuwd :') :D
Oke, bedankt! Wat variate betreft ik heb eigelijk altijd alleen maar boterhammen+ avondeten gegeten en af en toe een stuk fruit. Maar bedoel je bijvoorbeeld kwark voor ontbijt en dan als lunch een paar bruine boterhammen? Ik was trouwens van plan vooral af te vallen door hard sporten en gezond (maar niet weinig eten) aangezien ik wil voorkomen dat mijn lichaam in een zuinige stand komt oid. Maar ik weet er gewoon weinig vanaf. Weet je misschien een goede site met eet schema's?
pi_106404432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef Otto_Kretschmer het volgende:

[..]

Oke, bedankt! Wat variate betreft ik heb eigelijk altijd alleen maar boterhammen+ avondeten gegeten en af en toe een stuk fruit. Maar bedoel je bijvoorbeeld kwark voor ontbijt en dan als lunch een paar bruine boterhammen? Ik was trouwens van plan vooral af te vallen door hard sporten en gezond (maar niet weinig eten) aangezien ik wil voorkomen dat mijn lichaam in een zuinige stand komt oid. Maar ik weet er gewoon weinig vanaf. Weet je misschien een goede site met eet schema's?
Voor de eiwitten is kwark inderdaad wel goed. Brood is op zich ook prima (als het volkoren is) maar ik zou er dan geen komkommer op doen maar juist iets met eiwitten zoals kipfilet, of vis voor de gezonde vetjes.
Eigenlijk gewoon wat V1z0R eet. :P
Everything has changed
pi_106404539
Welkom Otto. Ik kan je helaas niet adviseren, ik heb geen verstand van mensen die zo veel sporten en 20 boterhammen weg krijgen op een dag :D

laatste vakantiedag lijstje:
L: volle kwark
T: banaan
T: pecannoten
D: gevulde paprika uit de oven, salade, gebakken rijst met groente
T: blokjes kaas
S: half uur fietsen

Morgen
O: smoothie banaan/sinaasappel/yoghurt
T: gekookt ei
T: komkommer
L: sla met tonijn, paprika, komkommer, kappertjes, rode ui, light mayo en oregano
T: gekookt ei
D: prei/aardappel/ham/kaas/ovenschotel
T: pecannoten
S: half uurtje wandelen

Vanaf vrijdag wil ik het hardlopen weer oppaken. Ik weeg momenteel 59,5 dus op zich gaat dat goed (jeej voor ziek zijn tijdens je vakantie, waarom altijd met oud en nieuw?)
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 18:05:16 #35
70532 loveli
N
pi_106404663
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef Otto_Kretschmer het volgende:

[..]

Bodybuild-topic of http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

Van sporten zonder goede/voldoende voeding krijg je er nauwelijks spieren bij. Afhankelijk van je doel kun je het zo gek maken als je zelf wilt. Zou niet focussen op afvallen, maar op goede voeding. Ontbijten met havermout, voldoende eiwitten naar binnen werken, veel groente. Zorgen dat er rond je krachtsport voldoende eiwitten zijn om spieren op te bouwen.

Wanneer je spieren er zitten nog eens kijken hoeveel vet je kwijt moet, dat is dan zo gepiept met jouw sportagenda. Lengte/gewicht zit wel goed, verhouding vet/spier blijkbaar nog niet.
crap in = crap out
pi_106405176
ola! ik balans jullie in m'n eentje allemaal naar bijna overgewicht denk ik :P

ik heb mensen gemeet die allemaal ongeveer zo waren als ik dacht, en volgens mij was ik degene bij die meets die te veel praatte.... in elk geval bij de eerste meet met phaidra en ewelina. en bij de laatste meet met ewelina heb ik vooral teveel gedronken :P maar dat was na een concert dat ik zelf had georganiseerd, en ewelina vermaakte zich prima met mijn vrienden :D dat was echt tof!
Kwak
pi_106405288
Spinazie in zak, twee dagen over de datum, bewaard in de koelkast. Gewoon opeten?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106405319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spinazie in zak, twee dagen over de datum, bewaard in de koelkast. Gewoon opeten?
Hoe ziet het er uit?

Als goed: ja.
Ja doei.
pi_106405396
Ja, ziet er gewoon goed uit. * DevilsAndDust gooit spinazie in wok.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106405428
Interessante TT, daar moet ik zo even voor gaan teruglezen. :+

En pff, ik ben nu al dagen weer aan het rommelen met m'n eten. En eigenlijk is 4 december ook een prachtige datum om te beginnen met goede voornemens. :7
Dus dat wordt 's ochtends al lijstjes maken, en me daar ook aan gaan houden.

Lijstje voor vandaag:
O) Paar cherrytomaatjes, appel, halve snee brood met kaas
L) 1.5 snee brood met kaas
T) Appel, mandarijntje
D) Poffertjes
T) Appeltaart
pi_106405684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef kwakz0r het volgende:

ik heb mensen gemeet die allemaal ongeveer zo waren als ik dacht, en volgens mij was ik degene bij die meets die te veel praatte.... in elk geval bij de eerste meet met phaidra en ewelina. en bij de laatste meet met ewelina heb ik vooral teveel gedronken :P maar dat was na een concert dat ik zelf had georganiseerd, en ewelina vermaakte zich prima met mijn vrienden :D dat was echt tof!
Ik vond het ook heel gezellig. :) En het was vooral grappig om je zo dronken te zien. _O- Jij en je lief zijn echt een leuk stel.

En de volgende keer hoef ik niet aan de sinas.
pi_106405827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Lago het volgende:
En eigenlijk is 4 december ook een prachtige datum om te beginnen met goede voornemens. :7
Je hebt met terugwerkende kracht in een teletijdmachine goede voornemens zitten maken?
pi_106405874
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vond het ook heel gezellig. :) En het was vooral grappig om je zo dronken te zien. _O- Jij en je lief zijn echt een leuk stel.

En de volgende keer hoef ik niet aan de sinas.

O+
Kwak
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 18:37:20 #44
70532 loveli
N
pi_106405952
Deeltjesversneller, jeweetz.

DaD, bij groente merk je snel genoeg of het (te erg) bedorven is. Bederf begint vanaf het moment dat de plant geoogst wordt, maar is in de regel niet echt schadelijk. Als het zuur ruikt wegmikken, anders smakelijk eten.
crap in = crap out
pi_106406073
quote:
5s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je hebt met terugwerkende kracht in een teletijdmachine goede voornemens zitten maken?
Ehh.. maar natuurlijk. :7
pi_106406278
Ik heb in dat kader mijn wortelen en uien wel weggemikt want ze zagen er ronduit ranzig uit. Geen hutspot vanavond dus. ;(

Nu maar kip met perzik, tomatensaus en spek met rijst.
pi_106406378
Experimenteel stampotje straks trouwens, met gewone en zoete aardappel :9
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:48:43 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106406462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
C'est du lijstje, pour l'on topique!

O: twee sneetjes met chocovlokken
L: snee brood met komkommer, makreelfilet en mayo
T: zie L :P
T: handje rozijntjes
T: twee wortels
D: boerenkool met spekjes

T: indien trek, bakje Griekse yoghurt met lepel bramenjam

Op het begin en de nog mysterieuze D na vind ik hem goed!
Soms duurt tot 7 uur wachten met eten langer dan andere keren :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_106406612
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Soms duurt tot 7 uur wachten met eten langer dan andere keren :') :+
Ach, dan heb je nog wel gezonde dingen gekozen om tot het avondeten te overleven!
pi_106406917
Ja moi. De Grunningse boerin hier.

Oh, even Dakar kiek'n.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_106406956
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:59 schreef sigme het volgende:
Ja moi. De Grunningse boerin hier.

Oh, even Dakar kiek'n.
*O* Verhoeven heeft 't goed gedaan 8-)
Ja doei.
pi_106407167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef loveli het volgende:
Deeltjesversneller, jeweetz.

DaD, bij groente merk je snel genoeg of het (te erg) bedorven is. Bederf begint vanaf het moment dat de plant geoogst wordt, maar is in de regel niet echt schadelijk. Als het zuur ruikt wegmikken, anders smakelijk eten.
Bovendien krijgt spinazie een snot-achtige structuur als het niet goed meer is. Dan wil je het niet eens meer aanraken. :P
Doe wat je niet durft.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:15:53 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106407549
Sigme, kaplaarzen al aan??

Moe, douchen en lezen op bed... Bis morgen slankies
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106407621
Ook maar even een lijstje ingooien

O (laat): pannenkoek met suiker, glas halfvolle melk
L: boterham met ham
T: abrikozenbladerdeegflapje
T: salade met komkommer, tomaat, rode ui
D: Dürüm van knorr (twee wrapjes met vulling), halfvolle melk
T: salade met komkommer, tomaat, rode ui (was nog wat over)
T: mandarijn
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_106408522
Ik heb ooit de omschrijving ´blond & huppelig' gekregen van Greys. Ga er maar vanuit dat ze het goed bedoelt :') O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106408575
Wat ook maar even duidelijk maakt dat ik voor geen meter op mijn UI lijk. :+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 19:38:16 #57
70532 loveli
N
pi_106408727
Greys was spot on!

Just in case, ik lijk ook niet op m'n UI.
crap in = crap out
pi_106409039
Ik lijk wel op mijn UI, in zekere zin. Of in zekere positie.

Nog geen kaplaarzen, uniek, maar dat kan ook komen doordat ik bij ontij wegrij en bij nachte weer terug kom. Ik zie helegaar niet hoe nat het hier is.
Vanmiddag op weg naar huis ben ik nog bij de Lidl in jouw dorp geweest :D.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:47:20 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106409199
Ik lijk niet op mn UI. Ik draag nooit legerprint.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 19:48:46 #60
70532 loveli
N
pi_106409266
Toch geen slecht geheugen, ik dacht al dat je eerst andersom lag. Handig, FoBo.
crap in = crap out
pi_106409936
Ohai!!

Anna, "schattig" is positief hoor :P. En Bruisend vind ik wel en goede omschrijving, geloof ik. Als het maar wel bruisend is zoals een lekkere champagne, een beetje classy, en niet bruisend zoals je mentos in een glas cola gooit.

Ik was mijn huissleutel vergeten op werk, moest langs vriendje's NL cursus om die van hem op te halen en heb daar even een kopje thee gedronken om op te warmen O+. Maar toen kwam ik thuis en had ik honger en heb ik curry met rijst gegeten. En nu zit ik vol en kan ik niet echt gaan sporten :'). Planning in de soep = niet goed.
pi_106410119
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef loveli het volgende:
Toch geen slecht geheugen, ik dacht al dat je eerst andersom lag. Handig, FoBo.
Het wordt nog een leuke reportage, de oudste is uit 2005:
2005.jpg
De huidige is van afgelopen zomer (2010 dus }:| ), die kan nog wel een jaartje mee denk ik.
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:05:09 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106410188
:9
pi_106410211
Goeie kont hoor!
pi_106410445
Wat zij zeggen!

Ik heb net een nieuwe combimagnetron besteld, kan ik eindelijk weer bakken. O+ Hij wordt morgen al bezorgd. :) Hopelijk een beetje op tijd, dan kan ik nog gaan werken.
Everything has changed
pi_106410630
Ik heb net 5 km gerend! En ondanks dat ik de laatste km in de regen liep en de wind pal tegen had, was het heerlijk! *O*

Nu eens wat te eten gaan maken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_106410699
lijst
• half uur roeien
• yoghurt & havermout
• 2 roggebrood pindakaas
• 12 bastogne
• 4 boterhammen vlees
• 1,25 kg groente / fruit
• 1 glas wijn
• avondeten: veel gestoofde groente met wat schaaldieren en een hapje rijst
• toe: custardpudding met koekkruimels
pi_106410822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef loveli het volgende:
Greys was spot on!

:D
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:19:20 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106410887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef loveli het volgende:
Greys was spot on!

Datzelfde geldt ook voor o.a. Maria :')
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 20:20:02 #70
70532 loveli
N
pi_106410916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef sigme het volgende:
lijst
• half uur roeien
• yoghurt & havermout
• 2 roggebrood pindakaas
[*]12 bastogne
• 4 boterhammen vlees
• 1,25 kg groente / fruit
• 1 glas wijn
• avondeten: veel gestoofde groente met wat schaaldieren en een hapje rijst
• toe: custardpudding met koekkruimels
Ik heb nog een doos liggen, zal 'em voor je bewaren.
crap in = crap out
pi_106410989
Ik heb niet vaak echt een beeld van slankies, jullie lijken gewoon op je UI :+. Maar loveli was wel heel awesome lang en dun, en phaidra zo petite O+. Dat had ik echt niet verwacht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_106411023
Sigme, stop eens met die bastognes!! Zeg desnoods tegen je collega's dat ze die trommel bij je vandaan houden of dat ze jou bij de trommel vandaan houden :7.

Verder toplijst natuurlijk.
pi_106411042
Als ik zo'n behind krijg van Bastogne dan ga ik dat ook toevoegen aan mijn dieet ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:10 schreef Mini. het volgende:
Wat zij zeggen!

Ik heb net een nieuwe combimagnetron besteld, kan ik eindelijk weer bakken. O+ Hij wordt morgen al bezorgd. :) Hopelijk een beetje op tijd, dan kan ik nog gaan werken.
Wat voor een heb je besteld? Volgens mij is de mijne aan het overlijden namelijk... hij klinkt als een auto vlak voor een straatrace...
pi_106411069
Mijn lijstje:
O: dubbele bth pindakaas/sambal
T: mandarijn
L: stokbroodje kip/mangodressing, cappuccino
T: banaan, koffie verkeerd
B: 2x30 minuten fietsen
T: handje gemengde noten
D: rijst met groentencurry
T: 6 blokjes witte chocolade :')
pi_106411110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Net als dat kerstpakket van Co zeker ;).

Het verbaast me niet dat ik kleiner ben dan jullie gedacht hadden :+. Op basis van foto's had ik al best een goed beeld van de meesten, maar aurum, loveli en tink hebben me nog het meest verbaasd denk ik :).
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_106411180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het verbaast me niet dat ik kleiner ben dan jullie gedacht hadden :+. Op basis van foto's had ik al best een goed beeld van de meesten, maar aurum, loveli en tink hebben me nog het meest verbaasd denk ik :).
Die eerste twee heb ik nooit in het echt gezien, dus nu ben ik nieuwsgierig (8> .
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 20:28:33 #77
70532 loveli
N
pi_106411300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Die eerste twee heb ik nooit in het echt gezien, dus nu ben ik nieuwsgierig (8> .
Ahum. Naast wie zat je op de rattenvleesmeet?
crap in = crap out
pi_106411328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef Nallie het volgende:
Als ik zo'n behind krijg van Bastogne dan ga ik dat ook toevoegen aan mijn dieet ^O^

[..]

Wat voor een heb je besteld? Volgens mij is de mijne aan het overlijden namelijk... hij klinkt als een auto vlak voor een straatrace...
Etna ECM243, 104 euro inclusief bezorging en hij kan gewoon magnetron tot 900W en oven tot 240 graden ofzo. Over een paar dagen kan ik je laten weten hoe hij bevalt. :)

De mijne had nu al 2x de stroom in het hele pand laten uitvallen, dus nu durf ik hem niet meer te gebruiken. :+
Everything has changed
pi_106411438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ahum. Naast wie zat je op de rattenvleesmeet?
Ah fak, dat ben ik dus vergeten :@ Of nouja, hoe je er uit ziet dan. Net als van Puff. :'(

Dit is heel erg, want hier heb je me laatst ook al eens aan moeten herinneren :') :@
pi_106411457
Ik hou helemaal niet echt van koekjes :'(
En er is geen trommel, het is bedrijfspolicy dat er in alle koffiehoekjes grote voorraden koekjes liggen, dus die liggen werkelijk overal.

Maar goed, hier opschrijven is een van de weinige dingen die me motiveert tot het niet eten van koekjes. Morgen weer een poging.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 20:32:05 #81
70532 loveli
N
pi_106411488
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Uhm.. ja. Nee.
crap in = crap out
pi_106411553
He's just not that into you op RTL5 O+
pi_106411584
Ik wou net zeggen, Brokeback Mountain op Net5. O+

Maar He's just not that into you is ook leuk ja!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mini. op 04-01-2012 20:34:58 (wat een lange titel...) ]
Everything has changed
pi_106411681
En the assassination of jesse james op canvas, of harry potter ergens anders. Maar ze duren me te lang...
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_106411791
Ik kijk eigenlijk ook nooit meer films op zenders met reclame. Dan maar Ali B. :)
Everything has changed
pi_106411830
ik kijk gedownloade bones, en straks weird nature en daarna een andere docu op bbc2 (iets over king george and queen mary en hoe ze de britse monarchie redden.... O+) nerd!
Kwak
pi_106411897
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik lijk niet op mn UI.
Ik lijk ook niet zo op de mijne, geloof ik.

En damn Sigme... Nom! :9
pi_106412033
Wbt mijn UI: ik mocht willen dat ik zulke volle lippen had.
pi_106412069
Ik zou best op mn UI willen lijken :P. Maar dan wil ik ook de geweldige vechtsportmoves erbij :P.
pi_106412142
ik lijk sprekend. alleen heb ik ook nog een baard.
Kwak
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:45:26 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106412199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik lijk ook niet zo op de mijne, geloof ik.

Alleen de krullen ontbreken! :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:47:23 #92
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_106412306
Ik lijk pas echt op mijn UI.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:52:04 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106412550
Ik leek toen ik 14 was op mijn UI.
Vandaag wezen winkelen, en ik pas nooit meer benneton.
Claudia Straeter jurk: toplijf
Bennetonrok: dikke buikblob
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 20:54:37 #94
70532 loveli
N
pi_106412696
Pics van Straeter?
Kwam met opruimen een superjurk tegen die iemand met taille + curves geweldig zou staan. Twijfel weer tussen vermaken en marktplaats.
crap in = crap out
pi_106412723
yay, geshopt vanmiddag, bij mijn lijstje mogen dus twee B's: kerstboom aftuigen en shoppen.

SPOILER: shopresultaat voor mezelf
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan nog een boel voor de kindjes..
Heerlijk die uitveruitverkoop!
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:55:41 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106412762
Daglijst
o. pannekoek jam + boterham kaas
s. Kwartiertje hardlopen
t. 3 bonbons
l. 500 ml soep + tostie
t. kaas blokje
d. 15 stuks sushi + 2x jelly + bolletje ijs
pi_106412810
Hallo, ik breek even in om te zeggen dat Vik een woord moet leggen op Wordfeud :')

En nu ik er toch ben zou ik wel willen weten wie van jullie hier eigenlijk veel biologisch eten. Ik kocht altijd al biologisch als dat kon, eigenlijk vooral zuivel en vlees, maar ik ben sinds kort een stuk bewuster bezig met producten kopen die vrij zijn van E-nummers en andere ongezonde toevoegingen want ik wil geen troep meer in mijn lichaam stoppen :) Nou is 100% biologisch niet helemaal haalbaar omdat ik wel heel duur uit ben steeds.

Ben namelijk benieuwd op welke manier dat voor jullie evt. verschil maakt :)
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:57:32 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106412880
Oi! Je bent zeker aan de winnende hand shiny! :P

Wij eten wel veel biologisch, maar niet alles, want ik vind de prijsverschillen soms echt ridicuul.
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:58:07 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106412908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef loveli het volgende:
Pics van Straeter?

Niet Online te vinden helaas
pi_106413055
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Hallo, ik breek even in om te zeggen dat Vik een woord moet leggen op Wordfeud :')

En nu ik er toch ben zou ik wel willen weten wie van jullie hier eigenlijk veel biologisch eten. Ik kocht altijd al biologisch als dat kon, eigenlijk vooral zuivel en vlees, maar ik ben sinds kort een stuk bewuster bezig met producten kopen die vrij zijn van E-nummers en andere ongezonde toevoegingen want ik wil geen troep meer in mijn lichaam stoppen :) Nou is 100% biologisch niet helemaal haalbaar omdat ik wel heel duur uit ben steeds.

natuurlijke toevoegingen kunnen ook E-nummers hebben :Y) E-nummers zijn heus niet allmaal ongezond...
Kwak
pi_106413074
quote:

Meldt!
Idd 100% is niet helemaal haalbaar en zelfs bij het stempeltje BIO moet je nog oppassen of het wel echt onbespoten is en zulks. Wij bestellen bij de ekonoom.nl, Sigme kwam een keer met die link. Verder koken we niet uit pakjes, zakjes en hebben we alleen een paar potjes en blikken voor "noodgevallen". Ik voel me er beter bij en wil mijn kindjes ook zeker grootbrengen met gewoon gezond eten zoals de natuur het bedoeld heeft.
pi_106413079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

Wij eten wel veel biologisch, maar niet alles, want ik vind de prijsverschillen soms echt ridicuul.
Wat zij zegt. Maar ik vind het vaak ook lekkerder/puurder smaken!
pi_106413111
Lijstje
O: twee knackebrod pindakaas
T: mandarijntje
L: kippesoep, salade van bleekselderij, witlof en appel met dressing, beker karnemelk
T: 2 mandarijntjes
T: bak tomaatjes
T: handje walnoten
D: visfilet met worteltjes, frietjes en ravigotte saus
T: ijsje
pi_106413147
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:00 schreef Perruche het volgende:
Ohai!!

Anna, "schattig" is positief hoor :P. En Bruisend vind ik wel en goede omschrijving, geloof ik. Als het maar wel bruisend is zoals een lekkere champagne, een beetje classy, en niet bruisend zoals je mentos in een glas cola gooit.

Ik was mijn huissleutel vergeten op werk, moest langs vriendje's NL cursus om die van hem op te halen en heb daar even een kopje thee gedronken om op te warmen O+. Maar toen kwam ik thuis en had ik honger en heb ik curry met rijst gegeten. En nu zit ik vol en kan ik niet echt gaan sporten :'). Planning in de soep = niet goed.
het is jouw dag niet vandaag he :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 21:03:43 #105
70532 loveli
N
pi_106413219
Niet per se biologisch, wel bewust. Vlees geen kiloknallers of plofkip, sausjes en maaltijden nooit uit pakjes/zakjes, als er haast bij is verse k&k maaltijden of diepvries. Brood wel bio (zuurdesem) en zo weinig mogelijk tarwe (gerst, haver).

Bij voorkeur voer dat de tijd heeft gekregen om te groeien.
crap in = crap out
pi_106413225
oh en mijn imago, wat doen jullie!! :') En grappig dat ik blond ben op het internet :+ /alter ego

Volgens mij is iedereen wel zoals ik 'm verwacht had. Maar ik verzin eerder persoonlijkheden bij de internet mensen dan daadwerkelijk uiterlijke kenmerken...if that makes sense :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106413249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

Hehe klopt :P

Het is helaasch soms erg duur ja :'( Kip heb ik bijvoorbeeld al een hele tijd niet gegeten, en fruit heb ik nog wel vaak niet-biologisch, want dat is dan al duur genoeg.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:04:47 #108
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106413271
lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
L: mosterdsoep, 3x volkorenbrood geitenkaas
T: fudge snoepjes
D: krieltjes uit de oven, kipfilet, groente, kruiden-aiolisaus en ketchup
T: meer fudge snoepjes }:|

snoepjes zijn lekker maar stom maar overall ben ik wel tevreden eigenlijk en ook maak ik vaker thee op mijn werk nu al kan de koffie nog wel wat minder.. maar het gaat de goede kant weer op!

en ik ga weer verhuizen :') maar nu voor de laatste keer voorlopig *O* naar een leuk appartementje heul vlakbij waar vik woont volgensmij :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_106413302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:04 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
L: mosterdsoep, 3x volkorenbrood geitenkaas
T: fudge snoepjes
D: krieltjes uit de oven, kipfilet, groente, kruiden-aiolisaus en ketchup
T: meer fudge snoepjes }:|

snoepjes zijn lekker maar stom maar overall ben ik wel tevreden eigenlijk en ook maak ik vaker thee op mijn werk nu al kan de koffie nog wel wat minder.. maar het gaat de goede kant weer op!

en ik ga weer verhuizen :') maar nu voor de laatste keer voorlopig *O* naar een leuk appartementje heul vlakbij waar vik woont volgensmij :D
jeuh! nog een stadsgenoot!
Kwak
pi_106413306
Otto, als je zoveel sport dan moet je geen boterhammen eten maar een paar extra maaltijden. Dus rijst/kip/ananas of wat dacht je van pasta met tonijn. Goede vetten eten, noten en avocado en bij iedere maaltijd carbs en eiwitten.

Als je zoveel beweegt mag je eten als een dijker.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:06:07 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106413338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:04 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hehe klopt :P

Het is helaasch soms erg duur ja :'( Kip heb ik bijvoorbeeld al een hele tijd niet gegeten, en fruit heb ik nog wel vaak niet-biologisch, want dat ik dan al duur genoeg.
Tegen mij durft ze al niet meer *) :7

En ik vind het bijvoorbeeld voor komkommers echt bizar.. Dan kost een gewone 60 cent ofzo en de biologische dan 1,48. Ja, de groeten :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:07:22 #112
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106413389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jeuh! nog een stadsgenoot!
oh ja jij bent ook net die kant op verhuisd toch? :D
pi_106413398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:20 schreef loveli het volgende:

[..]

ik denk dat je haar beter aandelen Lu kan geven O-)
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 21:08:08 #114
70532 loveli
N
pi_106413428
Een gewone komkommer groeit in een kas op glaswol, water en substraat.

Geen idee hoe een bio komkommer groeit, maar ik hoop dat 'ie een beter leven heeft.
crap in = crap out
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:09:53 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106413523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef loveli het volgende:
Een gewone komkommer groeit in een kas op glaswol, water en substraat.

Geen idee hoe een bio komkommer groeit, maar ik hoop dat 'ie een beter leven heeft.
Ongetwijfeld, maar vind het geen 1,48 waard.
pi_106413545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:02 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

het is jouw dag niet vandaag he :P
Jawel!! Alleen niet zoals ik hem had gepland. Maar ik heb lekker geslapen, een productieve dag gehad, leuk met jou geluncht, lekkere dingen gekregen, extra lichaamsbeweging gehad en een kopje thee gedronken bij iemand die ik nog niet kende. Vervolgens verrassend lekker curry gemaakt en nu heb ik tijd om een boek te lezen en mijn haar in de olijfolie te stoppen.

O+ mij hoor je niet klagen :D
  Vis een optie? woensdag 4 januari 2012 @ 21:10:49 #117
70532 loveli
N
pi_106413558
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 20:54 schreef MarMar het volgende:
yay, geshopt vanmiddag, bij mijn lijstje mogen dus twee B's: kerstboom aftuigen en shoppen.

SPOILER: shopresultaat voor mezelf
en dan nog een boel voor de kindjes..
Heerlijk die uitveruitverkoop!
Erg leuk, vooral die eerste.
crap in = crap out
pi_106413561
Ik vind biologisch vooral lekkerder. Wij hebben een tijdje een groente-abonnement gehad en dan ben je echt niet heel duur uit. Helaas stopte de winkel met het leveren van dat pakket en sindsdien eet ik veel minder biologisch :{.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_106413617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:01 schreef MarMar het volgende:

[..]

Meldt!
Idd 100% is niet helemaal haalbaar en zelfs bij het stempeltje BIO moet je nog oppassen of het wel echt onbespoten is en zulks. Wij bestellen bij de ekonoom.nl, Sigme kwam een keer met die link. Verder koken we niet uit pakjes, zakjes en hebben we alleen een paar potjes en blikken voor "noodgevallen". Ik voel me er beter bij en wil mijn kindjes ook zeker grootbrengen met gewoon gezond eten zoals de natuur het bedoeld heeft.
Ah goeie link! Ik heb de Odin tas die iedere week wordt bezorgd, die had ik eerst eigenlijk gewoon omdat dat redelijk goedkoop is (7,95 p.w. voor 2 personen) maar er komt nog bij dat dat bio is dus. En ik zou dat ook willen voor mijn kinderen ja :Y
pi_106413644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jawel!! Alleen niet zoals ik hem had gepland. Maar ik heb lekker geslapen, een productieve dag gehad, leuk met jou geluncht, lekkere dingen gekregen, extra lichaamsbeweging gehad en een kopje thee gedronken bij iemand die ik nog niet kende. Vervolgens verrassend lekker curry gemaakt en nu heb ik tijd om een boek te lezen en mijn haar in de olijfolie te stoppen.

O+ mij hoor je niet klagen :D
hello Miss Sunshine :D

Je gebruikt toch niet die la vialla olijfolie voor je haar :o
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:12:40 #121
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106413645
leuke jurkjes Mar!
pi_106413708
Ik ben een beetje misselijk, maar dat ben ik sinds mijn vorige maaltijd (om 3 uur een maaltijdsalade) en nu weet ik niet of ik nog avondeten moet nemen :'). Pro: voedingsstoffen, dus betere genezing. Con: misselijk, risico dat ik alles eruit ga gooien en me nog beroerder voel. Bwuh.
pi_106413732
Gelukkig hou ik niet zo van komkommers :')
pi_106413850
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hello Miss Sunshine :D

Je gebruikt toch niet die la vialla olijfolie voor je haar :o
Nee, die staat nog op kantoor. Kon hem niet meekrijgen op de fiets, en ben met al dat omfietsen blij dat ik het niet heb geprobeerd! Morgen mag 'ie mee. Heb nog lekkere buffelmozzarella, lekker brood en lekkere tomaten, ik weet al wat mijn avondeten is morgen :9.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:17:50 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106413891
Zo een goeie borrel en kijken of ik dan wel kan slapen :7.
pi_106413899
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben een beetje misselijk, maar dat ben ik sinds mijn vorige maaltijd (om 3 uur een maaltijdsalade) en nu weet ik niet of ik nog avondeten moet nemen :'). Pro: voedingsstoffen, dus betere genezing. Con: misselijk, risico dat ik alles eruit ga gooien en me nog beroerder voel. Bwuh.
Eet iets lichts dan. Gewoon rijst ofzo. Dat werkt altijd wel goed bij een maag die wat overstuur is. :)

Ik ga hier een keer vlees bestellen:
www.wildrundvlees.nl
Moet ik alleen even regelen dat mn ouders (of anderen) ook een berg willen, anders heb ik genoeg vlees voor een jaar. :D
Doe wat je niet durft.
pi_106413907
Ohai shiny :W

Ik doe ook bio, maar alleen vlees echt bio. Groenten haal ik liever gewoon uit Nederland dan dat ze Bio uit Spanje zijn ivm transportdingen enzo. Verder boeit het me niet en koop ik alleen bio als ik denk dat het beter is. Maar ik koop ook vrijwel niets kant en klaar, alleen wel curry mix bij de Marqt .
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:18:28 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106413921
Of een glas cola chico. Works like a charm soms bij mij :Y.
pi_106413967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Gelukkig hou ik niet zo van komkommers :')
*boks
Ja doei.
pi_106413985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of een glas cola chico. Works like a charm soms bij mij :Y.
Zou light ook werken?

Licht voedsel heb ik niet echt in huis. Ik heb stamppotten en tortilla's met vulling.
pi_106413994
Jeez, er zat een muis op t fornuis.. Gelukkig schrok hij meer van mij dan ik van hem...
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:20:29 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106414008
Ik heb of light of zero in huis als we cola hebben, dus vast wel.
pi_106414127
Ik koop vlees bijna altijd biologisch (of 2 sterren), en zuivel en eieren ook. Met groente let ik er eigenlijk minder op. Hoewel, een collega had het een tijdje terug over een biogroente-abonnement, dat kan ik nu eigenlijk weleens doen. :o
Op E-nummers enzo let ik nooit, en de laatste tijd eet ik wat vaker magnetronmaaltijden en dingen uit pakjes. Wel een goed voornemen om weer vaker from scratch te gaan koken. :)
Wat fijn dat dit topic soms als een geweten werkt. :D O+
Everything has changed
pi_106414143
Ohja en de D was ook anders geworden want laat thuis van shoppen en geen zin meer om spruitjes te schillen. Restje boerenkool opgewarmd met een rundertartaartje, morgen spruitjes.
Niet echt hele grote consequenties voor de gehele lijst verder :)
pi_106414168

:D O+
pi_106414530
Mooi al dat hoge water, in de grachten ook alsjeblieft dankjewel zeg! Dijken doorsteken, overstromingsgebieden onder water zetten alles! Kanaal ook hoog, deurtjes dicht. Koning!

En ik heb niet gelopen en nu heb ik dat morgenochtend ingepland want ja uitstellen moet je niet uitstellen.

Zo nog een appeltje Uniek, gouden.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:34:12 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106414579
oh dan gaan we meeten blurred! doe eens pmen waar je gaat wonen? in mijn flat? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_106414613
olmoos, mama Mo hád een flatje in de aanbieding, maar dat was wat te vroeg voor Blurred :+
Ja doei.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:36:04 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106414640
Ik ben ook nog wel eens in DH, zo nu en dan :+
pi_106414676
Ik woon ook vlakbij DH!
Of zal ik een huis kopen in DH?
Doe wat je niet durft.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:37:15 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106414688
quote:
11s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook nog wel eens in DH, zo nu en dan :+
ja met jou meeten we niet hoor :{w
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:37:59 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106414728
quote:
12s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja met jou meeten we niet hoor :{w
*scrabblespel weer weglegt
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:38:28 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106414744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik woon ook vlakbij DH!
Of zal ik een huis kopen in DH?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:38:30 #144
229513 Blurred86
Live Positive
pi_106414745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
olmoos, mama Mo hád een flatje in de aanbieding, maar dat was wat te vroeg voor Blurred :+
O+ inderdaad!

en nu ga ik alsnog 2 maanden later weer verhuizen :')
pi_106414815
Ik ben geboren in Den Haag, telt dat ook? :')
Ja doei.
pi_106414858
tsja, wat zal ik zeggen over den haag.

[/insiders grapje]

Oh, en ik lijk ook niet op m'n UI.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:43:05 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106414931
quote:
Oh, dan is mijn Wordfeud een beetje traag, want ik zie nu pas jouw zet van 2 uur geleden :?.
Niet meer actief op Fok!
pi_106414964
<-- ik wel!
Ja doei.
pi_106414985
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:
tsja, wat zal ik zeggen over den haag.

[/insiders grapje]

Oh, en ik lijk ook niet op m'n UI.
Hihi, ik moest lachen. :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:44:41 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106415004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hihi, ik moest lachen. :D
Jij lijkt ook wel! :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:45:29 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106415044
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jij lijkt ook wel! :P
idd, in het echt kan er ook geen lachje af.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')