quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik een plaatje bij de TT kan vinden.
Vast wel.
Oh, bij dat weekend ja! Daar weet ik nog maar heel weinig van, ik was er geloof ik ook niet zo lang.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wij hebben toch ooit wel eens gemeet? Heel lang geleden? Bij een muziekmeet in Delft?
Echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo op eigen risico:quote:
Dat weet ik ook nog, volgens mij was je half ziek ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Mini. het volgende:
Hallo lurkers...
[..]
Oh, bij dat weekend ja! Daar weet ik nog maar heel weinig van, ik was er geloof ik ook niet zo lang.
Is er toch nog iets goeds van gekomenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef loveli het volgende:
Ik stop met fokken en ga stofzuigen, tx XM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Zoiets was het inderdaad ja. Maar wel een idee, een Slank-weekend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog, volgens mij was je half ziek ofzo.
We doen gewoon nog een keer een herkansing.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo op eigen risico:
google zelf maar en zet safe search uit
*ogen gaat uitboenen met div. chemische middeltjes
Met alleen maar broccoli, vis en havermoutquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:17 schreef Mini. het volgende:
Dat wou ik net zeggen XM.
[..]
Zoiets was het inderdaad ja. Maar wel een idee, een Slank-weekend.
Ik pas!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Met alleen maar broccoli, vis en havermout
Exact dat!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
een slankweekend lijkt me vreselijk. Veel te lang. Een slankavond lijkt me leuk. Wat onrealistisch voor mij, geloof ik, op dit moment.
Oke, bedankt! Wat variate betreft ik heb eigelijk altijd alleen maar boterhammen+ avondeten gegeten en af en toe een stuk fruit. Maar bedoel je bijvoorbeeld kwark voor ontbijt en dan als lunch een paar bruine boterhammen? Ik was trouwens van plan vooral af te vallen door hard sporten en gezond (maar niet weinig eten) aangezien ik wil voorkomen dat mijn lichaam in een zuinige stand komt oid. Maar ik weet er gewoon weinig vanaf. Weet je misschien een goede site met eet schema's?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Perruche het volgende:
Hoi otto
Wtf 10 bruine boterhammeneet je dan nog andere dingen? Misschien zou wat meer eiwitten en variatie goed zijn.
Verder is Henk een stuk leuker, Anna een stuk schattiger, Maria nog vrolijker en Aurum een stuk liever dan ik dacht. Nu ben ik ook benieuwd![]()
Voor de eiwitten is kwark inderdaad wel goed. Brood is op zich ook prima (als het volkoren is) maar ik zou er dan geen komkommer op doen maar juist iets met eiwitten zoals kipfilet, of vis voor de gezonde vetjes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Oke, bedankt! Wat variate betreft ik heb eigelijk altijd alleen maar boterhammen+ avondeten gegeten en af en toe een stuk fruit. Maar bedoel je bijvoorbeeld kwark voor ontbijt en dan als lunch een paar bruine boterhammen? Ik was trouwens van plan vooral af te vallen door hard sporten en gezond (maar niet weinig eten) aangezien ik wil voorkomen dat mijn lichaam in een zuinige stand komt oid. Maar ik weet er gewoon weinig vanaf. Weet je misschien een goede site met eet schema's?
Bodybuild-topic of http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:58 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Oke, bedankt! Wat variate betreft ik heb eigelijk altijd alleen maar boterhammen+ avondeten gegeten en af en toe een stuk fruit. Maar bedoel je bijvoorbeeld kwark voor ontbijt en dan als lunch een paar bruine boterhammen? Ik was trouwens van plan vooral af te vallen door hard sporten en gezond (maar niet weinig eten) aangezien ik wil voorkomen dat mijn lichaam in een zuinige stand komt oid. Maar ik weet er gewoon weinig vanaf. Weet je misschien een goede site met eet schema's?
Hoe ziet het er uit?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spinazie in zak, twee dagen over de datum, bewaard in de koelkast. Gewoon opeten?
Ik vond het ook heel gezellig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb mensen gemeet die allemaal ongeveer zo waren als ik dacht, en volgens mij was ik degene bij die meets die te veel praatte.... in elk geval bij de eerste meet met phaidra en ewelina. en bij de laatste meet met ewelina heb ik vooral teveel gedronkenmaar dat was na een concert dat ik zelf had georganiseerd, en ewelina vermaakte zich prima met mijn vrienden
dat was echt tof!
Je hebt met terugwerkende kracht in een teletijdmachine goede voornemens zitten maken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Lago het volgende:
En eigenlijk is 4 december ook een prachtige datum om te beginnen met goede voornemens.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel gezellig.En het was vooral grappig om je zo dronken te zien.
Jij en je lief zijn echt een leuk stel.
En de volgende keer hoef ik niet aan de sinas.
Ehh.. maar natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt met terugwerkende kracht in een teletijdmachine goede voornemens zitten maken?
Soms duurt tot 7 uur wachten met eten langer dan andere kerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
C'est du lijstje, pour l'on topique!
O: twee sneetjes met chocovlokken
L: snee brood met komkommer, makreelfilet en mayo
T: zie L
T: appel
T: handje rozijntjes
T: twee wortels
D: boerenkool met spekjes
T: indien trek, bakje Griekse yoghurt met lepel bramenjam
Op het begin en de nog mysterieuze D na vind ik hem goed!
Ach, dan heb je nog wel gezonde dingen gekozen om tot het avondeten te overleven!quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Soms duurt tot 7 uur wachten met eten langer dan andere keren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |