http://wiki.fok.nl/index.php/OP/SES_SCquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:27 schreef Tamashii het volgende:
Kan ik nou zelf de OP wijzigen?
Ik loop al 6 maanden stage![]()
Moet morgen weer, baal dat ik mezelf heb opgegeven.Heb echt een heel ander ritme nu..
Ja, heel pijnlijk ook. Maar dat verdien jequote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik luister Tiësto, krijg ik nu allemaal gare ziektes?
Ik dacht ik probeer het weer eens na wat jaren, maar nog steeds ziektes dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, heel pijnlijk ook. Maar dat verdien je
Hij maakt tegenwoordig electro house, best kazig maar ook wel ok sommige platenquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef jna het volgende:
Bart is gewoon een Tiësto fanboy, geef het maar toe
Tiesto is leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik luister Tiësto, krijg ik nu allemaal gare ziektes?
Ieder zo z'n gebrek he.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef jna het volgende:
Bart is gewoon een Tiësto fanboy, geef het maar toe
Met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tiesto is leuk!
God help me voor morgen. Het is heel vroeg.
En anders kan je altijd nog naar de TU Delftquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, toch nog even wat gestudeerd net. Ik zou bijna trots op mezelf zijn.
FLIKKER OPquote:1. Zoek uit welk liedje op nr.1 stond toen je werdt geboren
2. Zoek het op youtube
3. Post it
Ja, 'je loopt' dus werd+t.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
FLIKKER OP
en wat, 'werdt'?
Ben ik 50 voordat ik klaar ben, nee bedankt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog naar de TU Delft
quote:
quote:
Tof.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]hehehe.
Stage valt wel mee moet ik zeggen, ook al heb ik maar 4,5 uur geslapen.
Dean herkent dit wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had m'n wekker heel netjes om 10u gezet maar uiteindelijk iedere keer met een kwartier gesnoozed tot ik om 12u echt opstond.
Heeeerlijk. Ik gister ook 11 uur.quote:
Het is veel leuker om te kijken wat op #1 stond 9 maanden voor je geboortequote:Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
FLIKKER OP
en wat, 'werdt'?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heeeerlijk. Ik gister ook 11 uur.
Morgen gewoon weer.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Het is veel leuker om te kijken wat op #1 stond 9 maanden voor je geboorte
Oh, dat biedt wel perspectieven, ff kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Het is veel leuker om te kijken wat op #1 stond 9 maanden voor je geboorte
Die heb ik net weten te ontwijken!quote:
Koesie koesie!quote:
Ja echt hèquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
live @ wachten bij 't rdw. tokkies hier joh
Jij gaat er ook altijd heen met je fiets?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echt hèWat een lutsers altijd daar. Wel duidelijk waarom ze bij het
RDW
werken.
Juh, maar ze willen me nooit helpen m'n ketting er weer op te leggenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
Jij gaat er ook altijd heen met je fiets?
Je mag wel eens meerijdenquote:
Of op de stangquote:
Hij is een geboren KLBer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:17 schreef Bravebart het volgende:
Jij irriteert je ook helemaal de graftyfus de hele dag hè
Vandaag wel ja. Mongooltjes die werken bij 't rdw, mongooltjes die werken bij de belastingdienst, bureaucratie bij het rdw, bureaucratie bij de belastingdienst, mongooltjes die wachten bij 't rdw, mongooltjes op de weg die mij nat laten regenen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:17 schreef Bravebart het volgende:
Jij irriteert je ook helemaal de graftyfus de hele dag hè
De wereld is kut en debiel, ik zeg het al jaren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag wel ja. Mongooltjes die werken bij 't rdw, mongooltjes die werken bij de belastingdienst, bureaucratie bij het rdw, bureaucratie bij de belastingdienst, mongooltjes die wachten bij 't rdw, mongooltjes op de weg die mij nat laten regenen.
Huil maar op mijn schouder, lieverd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag wel ja. Mongooltjes die werken bij 't rdw, mongooltjes die werken bij de belastingdienst, bureaucratie bij het rdw, bureaucratie bij de belastingdienst, mongooltjes die wachten bij 't rdw, mongooltjes op de weg die mij nat laten regenen.
Echt wel, het wordt alleen maar ergerquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, ik ook.. maar ik merk geen verandering.
Kim-Jan-Ilquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
Lijkt me wel wat ja. Gebaseerd op de Noord-Koreaanse uitvoering.
Goeie edit ja, daar dacht ik ook aanquote:
quote:
Ik drink geen koffie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:19 schreef Lithia het volgende:
Tot 2 uur 's nachts FOK!en en dan de rest van je werkdag leven op koffie-infuus.
Of iets anders wat je kan drinken, slikken, snuiven of spuiten om energie te krijgen.quote:
Op mijn werk drink ik enkel kraanwater.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Of iets anders wat je kan drinken, slikken, snuiven of spuiten om energie te krijgen.
Nu even niet dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn werk drink ik enkel kraanwater.
Beetje speed snuiven de hele dag, gaat prima samen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op mijn werk drink ik enkel kraanwater.
Ja, maar Checkpoint is nu gesloten.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje speed snuiven de hele dag, gaat prima samen.
Maar toch besluit om ze te luctorrenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef Lithia het volgende:
Waarom zie ik Luc nu als een awesome pimp wat iedere weekend meisjes kan hosselen.
Dat is ook helemaal niet moeilijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:29 schreef Lithia het volgende:
Waarom zie ik Luc nu als een awesome pimp wat iedere weekend meisjes kan hosselen.
Dat is wel des te leuker.quote:
Ja.quote:
Klopt. Maar 't doet godnondeju pijn aan je neusquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje speed snuiven de hele dag, gaat prima samen.
Ja, je moet het ook eerst fijn hakken gastquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Klopt. Maar 't doet godnondeju pijn aan je neus.
Ooooooooooh.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, je moet het ook eerst fijn hakken gast
Net als crystal meth.quote:
ZAL REMBRANDT BLIJ MEE ZIJN!quote:Museum
Het Groninger Museum gaat donderdagavond de benedenzalen ontruimen vanwege de verwachte hoge waterstand. Dat heeft een woordvoerster van het museum gemeld.
De verwachting is dat de waterstand om het museum, dat in een kanaal is gebouwd, rond middernacht stijgt tot 1,30 meter boven NAP. Bij die hoge waterstand kan water via de ramen naar binnen sijpelen.
Eerder donderdag besloot het museum om niet te ontruimen en nachtwachten in te zetten om de waterstand rond het museum in de gaten te houden.
oeh, oeh, even deze post onder de aandacht brengen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
Het einde van de wereld begint in Friesland.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
oeh, oeh, even deze post onder de aandacht brengen.
MOET GE DOEN DAN! KOM DAN JONGE!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
Wat nou nu het water nog? Nu kunnen we voor eens en voor altijd van dat stomme friesland afzijn.
* Isdatzo nog een keer extra 't toilet doortrekt en in de goot pist.
IN DE KANO ZEKER?!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MOET GE DOEN DAN! KOM DAN JONGE!
Die van Bart?quote:
Jonge 'k ken tog nie zwemmequote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
MOET GE DOEN DAN! KOM DAN JONGE!
En ik danquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
Nemen we ze allebei mee, kunnen we heel friesland redden kut!
Wat moet jij in Friesland?quote:
Geen idee, maar je weet nooitquote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:37 schreef jna het volgende:
Dean ken je Yamandu Costa? Moet je eens youtuben die gast
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sta jij ook de dijk te controleren?
quote:
quote:
Nee, de vakantie is afgelopen, nou mag er geen sneeuw meer. Hadden ze eerder mee moeten komen.quote:
De sneeuw komt waarschijnlijk zodra de winterstop (bij de voetbal) weer voorbij is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, de vakantie is afgelopen, nou mag er geen sneeuw meer. Hadden ze eerder mee moeten komen.
Hoi
Voetbal is toch stom, dus dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De sneeuw komt waarschijnlijk zodra de winterstop (bij de voetbal) weer voorbij is.
Sneeuw mag altijd komenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, de vakantie is afgelopen, nou mag er geen sneeuw meer. Hadden ze eerder mee moeten komen.
Doei.quote:Hoi
Oke, bij jou danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sneeuw mag altijd komen.
[..]
Doei.
Veel plezier en succes.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja, ik ga weer stagelopen in januari trouwens! Als een van de weinigen in deze SC geloof ik?
Tof, waar en voor hoe lang enzo?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja, ik ga weer stagelopen in januari trouwens! Als een van de weinigen in deze SC geloof ik?
Welkom terug! Succesquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
Neehoor, ik ga in september ook weer!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
Succes!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, ik ga in september ook weer!
Oh dat is naarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tof, waar en voor hoe lang enzo?
Ik heb net pas laten weten dat ik dinsdag en woensdag niet kan. Baal er van, want ik ben altijd laat met dit soort dingen.
Dat is toch maar 6 maanden?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet in een psychiatrische instellingIk ben blij
Alleen wel tot de zomervakantie helemaal
[..]
Succes!
[..]
Oh dat is naarIk mag niet eens een dag missen
Of nouja, dan moet ik m gelijk inhalen.
Ja, 6 maanden waarin ik niet kan werken en maar 200 euro stagevergoeding in de maand krijg dusquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is toch maar 6 maanden?
En thanks
Ik? Verpleegkundequote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
Tof! Jij deed toch ook een MWD opleiding of iets in die trant?
Mag ik weten welke instelling?
Ja, precies, plus het moet nou eenmaal, dus je hebt mooi geen keusquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, 6 maanden waarin ik niet kan werken en maar 200 euro stagevergoeding in de maand krijg dusMaarja, ook 6 maanden waarin ik waarschijnlijk geen tijd heb om geld uit te geven, dus dat maakt niet zoveel uit
Hahahahaquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, precies, plus het moet nou eenmaal, dus je hebt mooi geen keus
Gelukkig kan je geld bijlenenDat je vervolgens geen hypotheek meer kan krijgen, ach ja, wat boeit dat nou
Ohhooohooohhhhh, de regering zei dat dat mooeeessst! Ben jij een afvallige?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaIk doe helemaal niet lenen
Ik loop stage! tot mei / juni. Dan mag ik daarna in september weer (net gister geregeld, echt keileuke stageplekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
Nja ok, maar hier in de regio kan ik bijna niet goedkoper huren dat ditquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
Mja, ipv iets huren in Utrecht zit ik nu serieus te overwegen om een appartement te kopen.
Als ik in 5 jaar 25.000 afschrijf incl. alle kosten en mislopen van rendement (uitgaande van 3% p/j) dan valt het nog steeds voordeliger uit dan huren.
Coolquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik loop stage! tot mei / juni. Dan mag ik daarna in september weer (net gister geregeld, echt keileuke stageplek) met veel DNA shizzle
Caliquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik loop stage! tot mei / juni. Dan mag ik daarna in september weer (net gister geregeld, echt keileuke stageplek) met veel DNA shizzle
Ja! ik hoorde het! Daar gaat mijn kans op een huis in de komende 10 jaar (O+ en ik hebben na onze studies beiden wel een schuld van in de 5 getallenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, precies, plus het moet nou eenmaal, dus je hebt mooi geen keus
Gelukkig kan je geld bijlenenDat je vervolgens geen hypotheek meer kan krijgen, ach ja, wat boeit dat nou
NICE!quote:
Lucciequote:
Hup, werken danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! ik hoorde het! Daar gaat mijn kans op een huis in de komende 10 jaar (O+ en ik hebben na onze studies beiden wel een schuld van in de 5 getallen)
Eerst nog deze stage afmaken en daarna nog 1quote:
Anders was ik het allang geweest.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Eerst nog deze stage afmaken en daarna nog 11 dag per week 5 uurtjes werken maakt me geen miljonair
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders was ik het allang geweest.
quote:
Ja inderdaad en winhkels zijn ook al dicht. En morgen ook...quote:
Wou net zeggen ja, even naar de c1000 in Franeker, tussen 16.00 en 19.00.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:42 schreef Lithia het volgende:
Zelfs in Friesland zijn er supermarkten die op zondag open zijn.
Wellicht zijn er hier wel winkels zondag open, maar geen idee welke.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:42 schreef Lithia het volgende:
Zelfs in Friesland zijn er supermarkten die op zondag open zijn.
Bel al je vrienden en familieleden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht zijn er hier wel winkels zondag open, maar geen idee welke.
Ik kan het ook gewoon aa mijn ma vragen, die wet dat soort dingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Bel al je vrienden en familieleden.
[ afbeelding ]
Ja same, de overvolle bèta studies worden weer mooi genaaidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! ik hoorde het! Daar gaat mijn kans op een huis in de komende 10 jaar (O+ en ik hebben na onze studies beiden wel een schuld van in de 5 getallen)
Ik ook nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de AH zal hier sowieso wel open zijn, verder geen idee. Ik shop nooit op zondag.
Jepquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja same, de overvolle bèta studies worden weer mooi genaaid
Ik ben ook al master, maar als die terugwerkende kracht bende doorgaatquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Jepen
gaat vanaf volgend schooljaar 3000 extra betalen. IK gelukkig niet want ben nu master... mja...
Naai!
Volk lekker dom houden, dan zijn ze ook niet kritisch.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben lekker weer begonnen.
Oh kak.
0 studieschuld hier en dat zo houden moet ook wel lukken, maar ze maken het studeren er iig niet makkelijker op. Je zou haast denken dat ze 't bewust ontmoedigen.
Zou je denken ja?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Oh kak.
0 studieschuld hier en dat zo houden moet ook wel lukken, maar ze maken het studeren er iig niet makkelijker op. Je zou haast denken dat ze 't bewust ontmoedigen.
PVV mentaliteit, zit er al jaaaren aan te komen, maar het sluimert zo traag dat bijna niemand het door heeftquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef jna het volgende:
[..]
Volk lekker dom houden, dan zijn ze ook niet kritisch.
Dat is jouw tactiek toch ook, Kim Jan-un?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:14 schreef jna het volgende:
[..]
Volk lekker dom houden, dan zijn ze ook niet kritisch.
Nieuwste van Finkie ja, maar al wel eens uitgezonden. Finkers nieuwe stijl, wel ff wennen in het beginquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Beide een nieuwe show? Moet ook de conference van Youp nog zien
Ik sluit ze gewoon op als ze een iq boven de 90 hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is jouw tactiek toch ook, Kim Jan-un?
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Oh kak.
En hoe ga je het cellenoverschot uitbaten dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ik sluit ze gewoon op als ze een iq boven de 90 hebben
Is dat die met die witte sjerpen en dat blauwige licht? Die was er vorig jaar eens op geloof ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nieuwste van Finkie ja, maar al wel eens uitgezonden. Finkers nieuwe stijl, wel ff wennen in het begin
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nieuwste van Finkie ja, maar al wel eens uitgezonden. Finkers nieuwe stijl, wel ff wennen in het begin
Zal die wel zijn ja. Veel ingetogener dan voor z'n comebackquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is dat die met die witte sjerpen en dat blauwige licht? Die was er vorig jaar eens op geloof ik.
EINZ!1!11!!!!quote:
quote:
*insert grap over Zeeland en achter lopen*quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze ken ik nog helemaal niet.
Duh. En de rest van het land ook al een keer of 80.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:31 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie 'm zelf al gemaakt? Ja zeker he?
standaard twee jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef jna het volgende:
[..]
*insert grap over Zeeland en achter lopen*
Oh, net zoiets als dat filmpje van die 4 mannen en die ene chick op 1 gitaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. En de rest van het land ook al een keer of 80.
Welke?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, net zoiets als dat filmpje van die 4 mannen en die ene chick op 1 gitaar?
Ik vandaag ook. Is dan ook een bazenliedje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:41 schreef jna het volgende:
Ongeveer al 62739 keer voorbij zien komen vandaag op fb en twitter
uhuquote:
Ja, hij kijkt ook zo sexy.quote:
Als ik jou was zou ik tegen je collega bandgenoten zeggen dat je voortaan alleen nog maar op die manier speelt. Of ze het nou leuk vinden of niet!quote:
aub nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:44 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik tegen je collega bandgenoten zeggen dat je voortaan alleen nog maar op die manier speelt. Of ze het nou leuk vinden of niet!
Maar dat is het nu toch ook al?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
aub niet![]()
Dan wordt het eerder een comedy act.
Ok, dan is het goed.quote:
Ik moest een beetje huilen.quote:
Dat gaat door, maar ze zien de master en bachelor als aparte studie.... Dus je mag voor bachelor en master allebei een jaar uitlopen.. Dus gewoon binnen 3 jaar je master halen en er is geen probleemquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben ook al master, maar als die terugwerkende kracht bende doorgaat
Gemiddelde studieschuld is ook van 8k naar bijna 15k gegaan omdat je werd aangespoord te lenenMaar gelukkig gaat de regering er wat aan doen, ze gaan meer en beter voorlichten
![]()
![]()
![]()
!!!!!
Ja gewoon 21+ testje doen. Makkiequote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:56 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daarom
Misschien toch maar Uni doen dan. Kan je daar heen met een MBO diploma?
Damnit.quote:
Ja, maar ik heb iets langer over m'n bachelor gedaanquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat gaat door, maar ze zien de master en bachelor als aparte studie.... Dus je mag voor bachelor en master allebei een jaar uitlopen.. Dus gewoon binnen 3 jaar je master halen en er is geen probleem
Dit.quote:
Nu ook al hoor, de HBO's zijn af.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Delft kan je toch ook gewoon heen met je veterstrikdiploma binnenkort?
Fuck die heb ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Delft kan je toch ook gewoon heen met je veterstrikdiploma binnenkort?
In dat geval kan je gelijk op de uni terecht.quote:
Ik ben wel heel goed met klittenbandquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In dat geval kan je gelijk op de uni terecht.
Bouwkunde is dan wel wat voor jou, of IO. Knippen plakken lijmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben wel heel goed met klittenband
Hihihihihihihi
Hebben ze ook een waterbak?!?!?!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bouwkunde is dan wel wat voor jou, of IO. Knippen plakken lijmen.
Ja, en prikpennen!quote:
Ben al onderweg!quote:
Gewoon op de fietsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:23 schreef jna het volgende:
Mag ik dan wel bij jou komen wonen Bart? Want ik krijg geen OV meer
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:30 schreef The_Dean het volgende:
Jan, koppen!
[ afbeelding ]
Ja ok, sorry, het is geen neger.
Jahoor, ik heb nog wel een fietsenhok overquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:23 schreef jna het volgende:
Mag ik dan wel bij jou komen wonen Bart? Want ik krijg geen OV meer
Ja maar je bent nu toch master? Dan begin je met een "nieuwe studie" en dus mag je 3 jaar over je master doen, hoelang je dan over je bachelor hebt gedaan maakt niet uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb iets langer over m'n bachelor gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |