http://wiki.fok.nl/index.php/OP/SES_SCquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:27 schreef Tamashii het volgende:
Kan ik nou zelf de OP wijzigen?
Ik loop al 6 maanden stage![]()
Moet morgen weer, baal dat ik mezelf heb opgegeven.Heb echt een heel ander ritme nu..
Ja, heel pijnlijk ook. Maar dat verdien jequote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik luister Tiësto, krijg ik nu allemaal gare ziektes?
Ik dacht ik probeer het weer eens na wat jaren, maar nog steeds ziektes dusquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, heel pijnlijk ook. Maar dat verdien je
Hij maakt tegenwoordig electro house, best kazig maar ook wel ok sommige platenquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef jna het volgende:
Bart is gewoon een Tiësto fanboy, geef het maar toe
Tiesto is leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik luister Tiësto, krijg ik nu allemaal gare ziektes?
Ieder zo z'n gebrek he.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef jna het volgende:
Bart is gewoon een Tiësto fanboy, geef het maar toe
Met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tiesto is leuk!
God help me voor morgen. Het is heel vroeg.
En anders kan je altijd nog naar de TU Delftquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:36 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, toch nog even wat gestudeerd net. Ik zou bijna trots op mezelf zijn.
FLIKKER OPquote:1. Zoek uit welk liedje op nr.1 stond toen je werdt geboren
2. Zoek het op youtube
3. Post it
Ja, 'je loopt' dus werd+t.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
FLIKKER OP
en wat, 'werdt'?
Ben ik 50 voordat ik klaar ben, nee bedankt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef jna het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog naar de TU Delft
quote:
quote:
Tof.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]hehehe.
Stage valt wel mee moet ik zeggen, ook al heb ik maar 4,5 uur geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |