Dan niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef Spouwerranger het volgende:
En als het twee lelijke mannen waren geweest? Wat dan?
Hypocriet gezeur altijd
Wat is er hypocriet aan lekkere mannen lekker vinden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:54 schreef Spouwerranger het volgende:
En als het twee lelijke mannen waren geweest? Wat dan?
Hypocriet gezeur altijd
Voor jouw cavia's?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:56 schreef Hello_Quickie het volgende:
Ik leg mijn mini-dildo vast in het vet, want die ga ik vanavond wel nodig hebben![]()
Op net 5!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beavis & Butthead Movie?
Op welke zender dan?
Tot ziens op de EO jongerendag!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:07 schreef Waaghals het volgende:
wat een schandaalfilm!!
en dit zenden ze op tv uit??
wat voor effect moet dat wel niet op kinderen hebben!!
Ik moet eerst nog 1 uur Philosophy of a Knife uitzitten. Daarna mijn knieën omarmen onder een hete douche. Daarna kan ik fijn hiernaar kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:07 schreef Waaghals het volgende:
wat een schandaalfilm!!
en dit zenden ze op tv uit??
wat voor effect moet dat wel niet op kinderen hebben!!
Ik kan niet, kun je er verslag van uitbrengen hier als je terugbent?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Tot ziens op de EO jongerendag!
Komt goed, lekker EO sletjes hosselen, je weet niet wat je verdomme mist man!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik kan niet, kun je er verslag van uitbrengen hier als je terugbent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |