als goed is wel. Het enige wat er tot nu toe is veranderd is het verdwijnen van de reclame en dat je tegenwoordig het NOS Journaal hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Effe een vraagje, is de programmering zoals die op http://kxradio.nl/ staat hetzelfde nu KXRadio onder de Serious Talent stream zit?
Idd!quote:
nee, ik keek een prachtige documentaire op Canvas, getiteld "De Engel van Doel" en nu ga ik slapen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
Avond!![]()
Wat een rust hier, iedereen weggewaaid/gespoeld??
Ik ga zo ook maar tv kijken, heb mijn bankhangoutfit al aan. Ik ben een pauperquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik keek een prachtige documentaire op Canvas, getiteld "De Engel van Doel" en nu ga ik slapen.
welterusten
en vergeet niet: jij hebt er ook aan bijgedragen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Ha, topic 3333! Niet verwacht dat dat moment ooit zou komen. Stiekem vind ik dit een mooier jubileum dan #1000 of#2000...
En dat allemaal dankzij Hans... Zijn hoofd zou uitgehouwen moeten worden in Mount Rushmorequote:Op donderdag 5 januari 2012 00:37 schreef Sirolf het volgende:
Ha, topic 3333! Niet verwacht dat dat moment ooit zou komen. Stiekem vind ik dit een mooier jubileum dan #1000 of#2000...
Weer zo laat! Ben je uitverbouwd ofzo?quote:
Is dan niet gewoon alle muziek kut??quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:41 schreef over_hedge het volgende:
Wat blijft 3fm een kut radio station als net je relatie kapot isAl valt het vanaaf wel mee.
Net terug uit de kroeg en zo goed als klaar met verbouwenquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Weer zo laat! Ben je uitverbouwd ofzo?![]()
En nog gefeliciteerd met je overwinning
Nee niet alle muziek is dan kut. Maar de echt standaard liefdes liedjes wel. adele. en dat soort dingen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dan niet gewoon alle muziek kut??
Sky Radio zou ik je nu iig niet adviseren![]()
En sterkte natuurlijk...
Weet ik, ik lees trouw bijquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Net terug uit de kroeg en zo goed als klaar met verbouwen
Ja, die muts hoor je helaas op zo'n beetje alle zenders... Ik ben geen fanquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet alle muziek is dan kut. Maar de echt standaard liefdes liedjes wel. adele. en dat soort dingen.Was met die top serious ding ook kut.
Nicequote:
Ja klopt. Maar waren nog wat voorbeelden. Weet alleen nu ff niet meer. Nu valt het wel mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die muts hoor je helaas op zo'n beetje alle zenders... Ik ben geen fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |