21 en 60 is ook goed. Als er maar genoeg geld in het spel is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie zijn zeker van die pervs die op hun 30e een 63-jarige kerel aan de haak slaan. Als Eva Jinek & Moszkowicz!
Dat was mijn argumentatie dus ook bij Cassie, maar die vinden zij geen vrouwelijke vormen hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Jajong het volgende:
Mjah het gaat mij niet zozeer om haar lichaam ofzo. Een chick hoeft van mij geen moeilijke dikke reet o.i.d. te hebben, gaat mij meer om de uitstraling etc.
Sucks to be you.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Op mijn 30e heb ik gewoon een vrouw van 45.
Alsof jij op je 63e geen jong strak ding van 30 aan de haak wil slaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jullie zijn zeker van die pervs die op hun 30e een 63-jarige kerel aan de haak slaan. Als Eva Jinek & Moszkowicz!
Wat boeit mij het wat andere vrouwen er van vinden. Alsof het zelf supermodellen zijn hierquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was mijn argumentatie dus ook bij Cassie, maar die vinden zij geen vrouwelijke vormen hebben. Dan is zo'n Hollywood-sma die jij noemt al helemaal een gratenpakhuis toch met die standaard
.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:31 schreef Jajong het volgende:
Mjah het gaat mij niet zozeer om haar lichaam ofzo. Een chick hoeft van mij geen moeilijke dikke reet o.i.d. te hebben, gaat mij meer om de uitstraling etc.
Dat zijn de allerdomsten, zoveel geld verspillen aan pussy. Ik weet zo 2981 betere investeringenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
21 en 60 is ook goed. Als er maar genoeg geld in het spel is.
Deze opmerking.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat boeit mij het wat andere vrouwen er van vinden. Alsof het zelf supermodellen zijn hier. Pure afgunst brah
Daar niet van, maar het blijft ziek hoor vind ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Alsof jij op je 63e geen jong strak ding van 30 aan de haak wil slaan.
AIM YA GUNS AT TLIquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Phantomesse het volgende:
Wacht, iemand zegt dat Cassie geen vormen heeft?![]()
![]()
U FUNNY
Phanny, reddende engel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Phantomesse het volgende:
![]()
U FUNNY
Één Daphne Groeneveld voor je gratenpakhuis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was mijn argumentatie dus ook bij Cassie, maar die vinden zij geen vrouwelijke vormen hebben. Dan is zo'n Hollywood-sma die jij noemt al helemaal een gratenpakhuis toch met die standaard
.
Is toch heel normaal. Mijn pa zeikt soms dat ik niets met die gast uit Almere neem die een rijke pappie heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar niet van, maar het blijft ziek hoor vind ik. Ook die taboe die er langzaamaan af lijkt te gaan
.
Jij zegt van wel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:34 schreef Phantomesse het volgende:
![]()
U FUNNY
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Één Daphne Groeneveld voor je gratenpakhuis.
[ afbeelding ]
TLI, ik ben lichtelijk teleurgesteldquote:
Louter daar om jullie te redden! Behalve wanneer ik er niet benquote:
WTF is dit?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tering. Niet alleen haar lichaam is vies.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit beeld vertekend joh. Doordat ze haar ribbenkast zo omhoog doet, lijken d'r boobs kleiner maar ze heeft beduidend een Ctje, en heupen heeft ze ook gewoon.quote:
Jeez, waar heb ik ooit geclaimd dat zij lelijk isquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oja want een vrouw zonder dikke tieten en kont is lelijk.
Dat word nergens gezegd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oja want een vrouw zonder dikke tieten en kont is lelijk.
Ik vind dit echt lelijk. Echt lelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dit nou niet knap vinden. En dan het lichaam erbij mager noemen
.
Meh, in haar clips zie ik daar ook niets van terug hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit beeld vertekend joh. Doordat ze haar ribbenkast zo omhoog doet, lijken d'r boobs kleiner maar ze heeft beduidend een Ctje, en heupen heeft ze ook gewoon.
Maak er maar een B van.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit beeld vertekend joh. Doordat ze haar ribbenkast zo omhoog doet, lijken d'r boobs kleiner maar ze heeft beduidend een Ctje, en heupen heeft ze ook gewoon.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef krioro het volgende:
Jajong je bent gehersenspoeld door de witmang
Nigga please. Cassie heeft meer class dan alle FOK! meisjes bij elkaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:41 schreef Fascination het volgende:
Cassie.Ze heeft iets achterbuurterigs.
quote:
Dus datquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Nigga please. Cassie heeft meer class dan alle FOK! meisjes bij elkaar.
Lol.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Tevens:
[..]
Nou en, jij hebt iets dikkigs en vormelozigs.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:41 schreef Fascination het volgende:
Cassie.Ze heeft iets achterbuurterigs.
Ja, maar dan noem je ook wat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Tevens:
[..]
En jij bent extreem retarded, zo hebben we allemaal wat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou en, jij hebt iets dikkigs en vormelozigs.
Dit doen mijn moeder/vriendinnen/nichtjes ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Is toch heel normaal. Mijn pa zeikt soms dat ik niets met die gast uit Almere neem die een rijke pappie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |