Ja ik ook wel, maar ik heb laatst voor het eerst MMA gedaan, en ik vond het best wel tof om te doen. Over de grond rollen met mooie gespierde mannenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:27 schreef krioro het volgende:
Ik vind kick/thaiboksen leuker dan MMA eik. Dat worstelgedoe vind ik niks.
Hm, kan je het niet beide doen? Dat je 1 keer in de week MMA gaat doen als je het tof vindt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tijden voor mma zijn alleen
Dinsdag: 19.00 – 20.30 uur
vrijdag : 19.00 - 20.30 uur
terwijl thaiboksen de hele week door is, dat vind ik toch fijner, kan je zelf beter kiezen
Oh hehe, naar China niet neequote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Naar China?Dan houd ik hem voor die 20 euro wel bij mijn verzameling.
Je kan het in Klarendal en Presikhaaf doen, ik weet niet of dat dichtbij is voor jouquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef tliciouz het volgende:
Kickboksen.Jammer dat het hier in de buurt niet meer kan.
quote:
Hehe ik woon toch niet meer in Arnhem Jumiquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je kan het in Klarendal en Presikhaaf doen, ik weet niet of dat dichtbij is voor jou?
Adres van de sportschool waar ik kan gaan rollen met gespierde mannen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar ik heb laatst voor het eerst MMA gedaan, en ik vond het best wel tof om te doen. Over de grond rollen met mooie gespierde mannen
[..]
Hm, kan je het niet beide doen? Dat je 1 keer in de week MMA gaat doen als je het tof vindt?
[..]
Oh hehe, naar China niet nee
Ohjaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe ik woon toch niet meer in Arnhem Jumi
Kan 't vragen maar meestal kan dat nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:30 schreef Juminelle het volgende:
Hm, kan je het niet beide doen? Dat je 1 keer in de week MMA gaat doen als je het tof vindt?
Plattenburgerweg 91, Arnhemquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Adres van de sportschool waar ik kan gaan rollen met gespierde mannen?
Aw.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pas op he, anders krijg je een schattige vechtende vas te zien!
Is dat bully's gym ofzo?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Plattenburgerweg 91, Arnhem![]()
Samen met titi over de grond rollen![]()
Die ja. Die bokszaktrainingen daarquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat bully's gym ofzo?Dit weekend maar eens gaan kijken dan als ik er ben.
Vertel eens over je lesbische ervaringen, of is dat alleen op teh interwebz?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Ik lees dat kleine stukje nu pas, ik verwacht wel dat er veel olie in het spel is.
Nee die heb ik in het echt mogen ervaren en die heb ik ooit allang een keer omschreven in een ander topic.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vertel eens over je lesbische ervaringen, of is dat alleen op teh interwebz?
Maar was niet duidelijk of het all the way was. Dus bij deze?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die heb ik in het echt mogen ervaren en die heb ik ooit allang een keer omschreven in een ander topic.
Samenvatting?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee die heb ik in het echt mogen ervaren en die heb ik ooit allang een keer omschreven in een ander topic.
All the way. Lekker scharennnn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar was niet duidelijk of het all the way was. Dus bij deze?
GMTAquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar was niet duidelijk of het all the way was. Dus bij deze?
Was ook maar een grapje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Scharen lijkt me nou echt niet geil ofzo dunnoBeetje je kut tegen elkaar aan stoten, fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |