Jeez, waar heb ik ooit geclaimd dat zij lelijk isquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oja want een vrouw zonder dikke tieten en kont is lelijk.
Dat word nergens gezegd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Oja want een vrouw zonder dikke tieten en kont is lelijk.
Ik vind dit echt lelijk. Echt lelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dit nou niet knap vinden. En dan het lichaam erbij mager noemen
.
Meh, in haar clips zie ik daar ook niets van terug hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit beeld vertekend joh. Doordat ze haar ribbenkast zo omhoog doet, lijken d'r boobs kleiner maar ze heeft beduidend een Ctje, en heupen heeft ze ook gewoon.
Maak er maar een B van.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dit beeld vertekend joh. Doordat ze haar ribbenkast zo omhoog doet, lijken d'r boobs kleiner maar ze heeft beduidend een Ctje, en heupen heeft ze ook gewoon.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:40 schreef krioro het volgende:
Jajong je bent gehersenspoeld door de witmang
Nigga please. Cassie heeft meer class dan alle FOK! meisjes bij elkaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:41 schreef Fascination het volgende:
Cassie.Ze heeft iets achterbuurterigs.
quote:
Dus datquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Nigga please. Cassie heeft meer class dan alle FOK! meisjes bij elkaar.
Lol.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Tevens:
[..]
Nou en, jij hebt iets dikkigs en vormelozigs.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:41 schreef Fascination het volgende:
Cassie.Ze heeft iets achterbuurterigs.
Ja, maar dan noem je ook wat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Tevens:
[..]
En jij bent extreem retarded, zo hebben we allemaal wat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nou en, jij hebt iets dikkigs en vormelozigs.
Dit doen mijn moeder/vriendinnen/nichtjes ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Is toch heel normaal. Mijn pa zeikt soms dat ik niets met die gast uit Almere neem die een rijke pappie heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |