och, je wil niet weten hoeveel hits ons filmpje van mijn dochter (toen 2 en wegens zon in zo'n burka achtig ding) en ik (bikini...) kregen op onze youtube account hoor. lekker boeie. ik ben eerder gevleid dan beledigdquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja zuurpiemels, ik vind het zelf ook wel vreemd om (naakte) kinderfoto's zo het net op te gooien, je weet nooit op wie zn pc het allemaal belandt.
Dat is een ander ding, zou het zelf niet prettig vinden als een gast zich aftrekt op een foto mijn kind in bikini. Niet dat ik een kind heb, maar tochquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef simmu het volgende:
[..]
och, je wil niet weten hoeveel hits ons filmpje van mijn dochter (toen 2 en wegens zon in zo'n burka achtig ding) en ik (bikini...) kregen op onze youtube account hoor. lekker boeie. ik ben eerder gevleid dan beledigd![]()
naaktfoto's van ons spul doen we trouwens niet. nja, toen de jongens (geboren met 30 weken zwangerschap) in de couveuse lagen wel.
Naaktfoto's vind ik ook dom. Dat doe je beter gewoon NIET. Maar verder vind ik het gezeur over de hoeveelheid kinderfoto's die iemand op FB plaatst een beetje overtrokken. Gewoon ontvrienden (quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja zuurpiemels, ik vind het zelf ook wel vreemd om (naakte) kinderfoto's zo het net op te gooien, je weet nooit op wie zn pc het allemaal belandt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:26 schreef Sorbootje het volgende:
Hè gezellig, het halfjaarlijks terugkerende topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |