abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106401985
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Naja zuurpiemels, ik vind het zelf ook wel vreemd om (naakte) kinderfoto's zo het net op te gooien, je weet nooit op wie zn pc het allemaal belandt.
och, je wil niet weten hoeveel hits ons filmpje van mijn dochter (toen 2 en wegens zon in zo'n burka achtig ding) en ik (bikini...) kregen op onze youtube account hoor. lekker boeie. ik ben eerder gevleid dan beledigd ;)

naaktfoto's van ons spul doen we trouwens niet. nja, toen de jongens (geboren met 30 weken zwangerschap) in de couveuse lagen wel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106402063
Ik vraag me wel af waarom je zulke foto's met vreemden wil delen.
Noot noot.
pi_106402091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef simmu het volgende:

[..]

och, je wil niet weten hoeveel hits ons filmpje van mijn dochter (toen 2 en wegens zon in zo'n burka achtig ding) en ik (bikini...) kregen op onze youtube account hoor. lekker boeie. ik ben eerder gevleid dan beledigd ;)

naaktfoto's van ons spul doen we trouwens niet. nja, toen de jongens (geboren met 30 weken zwangerschap) in de couveuse lagen wel.
Dat is een ander ding, zou het zelf niet prettig vinden als een gast zich aftrekt op een foto mijn kind in bikini. Niet dat ik een kind heb, maar toch :P
pi_106402150
quote:
17s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Naja zuurpiemels, ik vind het zelf ook wel vreemd om (naakte) kinderfoto's zo het net op te gooien, je weet nooit op wie zn pc het allemaal belandt.
Naaktfoto's vind ik ook dom. Dat doe je beter gewoon NIET. Maar verder vind ik het gezeur over de hoeveelheid kinderfoto's die iemand op FB plaatst een beetje overtrokken. Gewoon ontvrienden ( :r ) does the trick.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:25:25 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106405404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:26 schreef Sorbootje het volgende:
Hè gezellig, het halfjaarlijks terugkerende topic. c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')