Geloof je dat echt? Ik heb serieus al heel vaak ondervonden hoe makkelijk dat te omzeilen is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
Facebook snap ik wel, want je kunt je profiel afschermen.
Op Fok zou ik zulke foto's nooit posten, want dan kan echt iedereen ze zien.
Vertel...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Ik heb serieus al heel vaak ondervonden hoe makkelijk dat te omzeilen is.
Iedereen kan je facebook foto's bekijken ook al geef je daar geen permissie toe.quote:
Maar, hoe dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Iedereen kan je facebook foto's bekijken ook al geef je daar geen permissie toe.
Doordat ik bepaalde dingen destijds over een overheidsinstantie heb geschreven en daardoor een inspecteur hier op de stoep had met uitdraaien van mijn profiel wat privé staat.quote:
Heb je hem wel koffie aangeboden?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:13 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Doordat ik bepaalde dingen destijds over een overheidsinstantie heb geschreven en daardoor een inspecteur hier op de stoep had met uitdraaien van mijn profiel wat privé staat.
Het is te omzeilen, heb er ook veel op internet over gelezen maar hoé; geen idee ik ben geen hacker
Ik ook wel! Vooral van familie die niet in de buurt wonen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:15 schreef Lorrelies het volgende:
Af en toe een foto van je kind begrijp ik wel, maar inderdaad, sommigen gaan zo grandioos erg te verHoef inderdaad niet álles ervan te zien, niet elk dingetje. Maar af en toe een nieuwe foto van een opgroeiend kind vind ik wel geinig hoor
Tuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je hem wel koffie aangeboden?
Maar dan nog is het meer privé als je zulke foto's op je Facebook hebt staan, dan hier op Fok.
Zijn er meer mensen die zich eraan storen danquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:26 schreef Sorbootje het volgende:
Hè gezellig, het halfjaarlijks terugkerende topic.
Naja zuurpiemels, ik vind het zelf ook wel vreemd om (naakte) kinderfoto's zo het net op te gooien, je weet nooit op wie zn pc het allemaal belandt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:29 schreef Sorbootje het volgende:
Ja je zou 't niet verwachten, maar er zijn echt meer van die zuurpiemels.
och, je wil niet weten hoeveel hits ons filmpje van mijn dochter (toen 2 en wegens zon in zo'n burka achtig ding) en ik (bikini...) kregen op onze youtube account hoor. lekker boeie. ik ben eerder gevleid dan beledigdquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja zuurpiemels, ik vind het zelf ook wel vreemd om (naakte) kinderfoto's zo het net op te gooien, je weet nooit op wie zn pc het allemaal belandt.
Dat is een ander ding, zou het zelf niet prettig vinden als een gast zich aftrekt op een foto mijn kind in bikini. Niet dat ik een kind heb, maar tochquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:53 schreef simmu het volgende:
[..]
och, je wil niet weten hoeveel hits ons filmpje van mijn dochter (toen 2 en wegens zon in zo'n burka achtig ding) en ik (bikini...) kregen op onze youtube account hoor. lekker boeie. ik ben eerder gevleid dan beledigd![]()
naaktfoto's van ons spul doen we trouwens niet. nja, toen de jongens (geboren met 30 weken zwangerschap) in de couveuse lagen wel.
Naaktfoto's vind ik ook dom. Dat doe je beter gewoon NIET. Maar verder vind ik het gezeur over de hoeveelheid kinderfoto's die iemand op FB plaatst een beetje overtrokken. Gewoon ontvrienden (quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja zuurpiemels, ik vind het zelf ook wel vreemd om (naakte) kinderfoto's zo het net op te gooien, je weet nooit op wie zn pc het allemaal belandt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:26 schreef Sorbootje het volgende:
Hè gezellig, het halfjaarlijks terugkerende topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |