SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dit dus, je hebt kapsonesquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus wat een arrogante kut ben je TS. Beetje stoer doen voor boys.
Nooit. Ook als ik eruitzie als een slons (staart in haar, geen make-up) word ik benaderd door zulke types.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Boca_Raton het volgende:
TS draagt 3 centimeter lang rokje (zie profiel). En dan klagen.
Het kan ook gewoon beginnen met oogcontact, en wanneer de andere persoon geen behoefte heeft, zal die ook echt niet kijken naar je.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hoe zou een man jou dan wel kunnen versieren, TS? Want gaat het er nou om dat je ze onaantrekkelijk vindt of gewoon niet ervan houdt versierd te worden?
Hahaha! Ja dat heb ik ook al eens gehad. Vervelend is dat en al helemaal als de jongen in kwestie maar niet weg wil gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef blubberboot het volgende:
Ik zie die gasten ook vaak bezig, ze zoeken dan ook vaak een beroep waar ze zich op deze manier kunnen uiten. Zoals 'fitness-instructeur', staan ze meteen lekker te hangen wanneer een meisje aan het sporten is, 'goed' bedoelde adviezen geven.
Ik kan die gasten wel schieten, ze hebben een bord voor hun kop, en helaas genoeg scoren ze af en toe, en is dat voor hun de beloning, het maakt ze geen flikker uit hoe vaak ze een afwijzing krijgen
Ja want je kunt beter niets ondernemen dan misschien afgewezen worden of nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef blubberboot het volgende:
Ik zie die gasten ook vaak bezig, ze zoeken dan ook vaak een beroep waar ze zich op deze manier kunnen uiten. Zoals 'fitness-instructeur', staan ze meteen lekker te hangen wanneer een meisje aan het sporten is, 'goed' bedoelde adviezen geven.
Ik kan die gasten wel schieten, ze hebben een bord voor hun kop, en helaas genoeg scoren ze af en toe, en is dat voor hun de beloning, het maakt ze geen flikker uit hoe vaak ze een afwijzing krijgen
Kan ook ja, maar waarom is het eigenlijk zo verkeerd om een meisje aan te spreken dat je er oprecht heel leuk uit vind zien en graag wat beter zou leren kennen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef blubberboot het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon beginnen met oogcontact, en wanneer de andere persoon geen behoefte heeft, zal die ook echt niet kijken naar je.
Niets, blubberboot praat op deze manier zijn beta-schap goed én probeert een wit voetje te halen bij TSquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan ook ja, maar waarom is het eigenlijk zo verkeerd om een meisje aan te spreken dat je er oprecht heel leuk uit vind zien en graag wat beter zou leren kennen?
Dat is waar maar dat is ook het trieste aan alles. Zulke types spreken op één dag veel vrouwen aan en dan valt er net één voor zulke mannen en denken ze dat iedere vrouw het wel doet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wet van de grote getallen, als je 1000 keer per dag probeert valt er altijd wel eentje voor je trucjes. Mannen zonder gêne, die scoren vrouwen. Zo werkt het nou eenmaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, ik zou liever niets doen dan me als een verwaande kwal gedragen. Maar dat ben ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want je kunt beter niets ondernemen dan misschien afgewezen worden of nietInternet white knight
Jup. That's life Better get used to it.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat is ook het trieste aan alles. Zulke types spreken op één dag veel vrouwen aan en dan valt er net één voor zulke mannen en denken ze dat iedere vrouw het wel doet.
Ditquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wet van de grote getallen, als je 1000 keer per dag probeert valt er altijd wel eentje voor je trucjes. Mannen zonder gêne, die scoren vrouwen. Zo werkt het nou eenmaal.
Dit. Persoonlijk maak ik pas een move waarneer ik doorheb dat een vrouw herhaaldelijk naar me kijkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef blubberboot het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon beginnen met oogcontact, en wanneer de andere persoon geen behoefte heeft, zal die ook echt niet kijken naar je.
Ja, ik maak het ook mee.. maar ik ga er geen topic over makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:13 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Volgens mij maken veel vrouwen dit mee. Bijzonder is het niet meer tegenwoordig.
Ik ben geen model en ik zie er helemaal niet ordinair uit. En ik word ook niet belaagd door hordes mannen op één dag wat ook nergens staatquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Of je bent een model of je ziet er ontzettend ordinair uit. Want belaagd worden door hele hordes mannen op een dag, nee, dat herken ik niet.
Mooi ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niets, blubberboot praat op deze manier zijn beta-schap goed én probeert een wit voetje te halen bij TS
Ik vind dit echt zo'n gezeik. Laat mensen lekker meerdere vrouwen aanspreken. Ze spreken heus alleen vrouwen aan die ze ook echt wat vinden hebben. Dat is nou eenmaal de last van de man. Je moet vrouwen aanspreken en daarbij ook afgewezen worden. Jullie last is weer dat je ook aangesproken wordt door mannen die je niks vindt. Nou boehoehoe wat erg hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat is ook het trieste aan alles. Zulke types spreken op één dag veel vrouwen aan en dan valt er net één voor zulke mannen en denken ze dat iedere vrouw het wel doet.
Geen reden om zo arrogant te doen dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:15 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben geen model en ik zie er helemaal niet ordinair uit. En ik word ook niet belaagd door hordes mannen op één dag wat ook nergens staat
Ik vind het prima dat zulke mannen tientallen vrouwen op één dag aanspreken maar laat mij er buiten. Ik vind het niet fijn dat ik aangesproken word door zulke asociale types. Als een leuke jongen/man mij aanspreekt of oogcontact maakt, is het anders en is het ook geen klacht meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Mooi ik dacht al dat het aan mij lag.
[..]
Ik vind dit echt zo'n gezeik. Laat mensen lekker meerdere vrouwen aanspreken. Ze spreken heus alleen vrouwen aan die ze ook echt wat vinden hebben. Dat is nou eenmaal de last van de man. Je moet vrouwen aanspreken en daarbij ook afgewezen worden. Jullie last is weer dat je ook aangesproken wordt door mannen die je niks vindt. Nou boehoehoe wat erg hoor.
Hoezo ben je een slons als je geen make-up draagt en je haar vastdoet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:07 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nooit. Ook als ik eruitzie als een slons (staart in haar, geen make-up) word ik benaderd door zulke types.
Als je stijl hebt komen ze vanzelf wel naar je toe, ik heb nog noooooit in mijn hele leven een meisje hoeven versieren. Wellicht is dat het andere uiterste, maar ik vind het ook prima als een jongen een poging waagt naar een meisje, maar ze moeten niet irritant lopen hangen en zeuren en vragen. Als je slim bezig bent, zie je het zelf wel als iemand eventueel interesse in je heeft en dan kan je natuurlijk proberen te versieren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want je kunt beter niets ondernemen dan misschien afgewezen worden of nietInternet white knight
Je kan het ook positief bekijken en denken dat je er goed uit ziet ofzo, dat die mannen je uberhaupt aan willen spreken. Als je ze niks vindt dan zeg je gewoon ‘nee dankje’ en ga je weer verder met je levenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat zulke mannen tientallen vrouwen op één dag aanspreken maar laat mij er buiten. Ik vind het niet fijn dat ik aangesproken word door zulke asociale types. Als een leuke jongen/man mij aanspreekt of oogcontact maakt, is het anders en is het ook geen klacht meer.
Ik vind mezelf er dan niet mooi uitzien. Dat is het.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:18 schreef Hello_Quickie het volgende:
[..]
Hoezo ben je een slons als je geen make-up draagt en je haar vastdoet?
Iemand arrogant vinden omdat ze niet gediend is van asociale types die haar aanspreken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Geen reden om zo arrogant te doen dus.
Gezeik dus. Je wil wel aangesproken worden door leuke jongens, maar als een jongen die jij niet leuk vindt je aanspreekt is de wereld te klein. Jij wordt dus gewoon terecht arrogant genoemd, want stel dat er eens iemand tegen je praat die in jouw ogen jou niet waard is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat zulke mannen tientallen vrouwen op één dag aanspreken maar laat mij er buiten. Ik vind het niet fijn dat ik aangesproken word door zulke asociale types. Als een leuke jongen/man mij aanspreekt of oogcontact maakt, is het anders en is het ook geen klacht meer.
Royal Sadnessquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik was een hele tijd terug bij wat vrienden, met halloween. De zus van een vriend van mij was dus ook mee. Kwam er zo'n gare gozer aangelopen en probeert hij haar te versieren. Het meisje zegt nee waarna hij met ons groepje meeloopt en helemaal raar gaat doen en bijna gaat huilen en hij zei ook dingen als: ''Als je met me uitgaat doe ik alles wat je wilt, echt ALLES echt waar! (dat alles in hoofdletters schreeuwde hij letterlijk)
En dit spande toch wel de kroon van wat hij uitkraamde: ''Please baby ga met me uit dan word ik je slaafje pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase!''
Daarna joegen we hem maar weg want het werd irritant
Wacht maar wanneer ik haar in haar eentje tegen kom dan is ze nog niet klaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik was een hele tijd terug bij wat vrienden, met halloween. De zus van een vriend van mij was dus ook mee. Kwam er zo'n gare gozer aangelopen en probeert hij haar te versieren. Het meisje zegt nee waarna hij met ons groepje meeloopt en helemaal raar gaat doen en bijna gaat huilen en hij zei ook dingen als: ''Als je met me uitgaat doe ik alles wat je wilt, echt ALLES echt waar! (dat alles in hoofdletters schreeuwde hij letterlijk)
En dit spande toch wel de kroon van wat hij uitkraamde: ''Please baby ga met me uit dan word ik je slaafje pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase!''
Ja, ik ben ook zo'n simpele jongenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niets, blubberboot praat op deze manier zijn beta-schap goed én probeert een wit voetje te halen bij TS
A wild Schenkstroop appeared?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:20 schreef Crocodi1e het volgende:
Het is krom maar zo werkt het inderdaad wel. Alhoewel knappe en intelligente mannen vaak niet fluiten naar vrouwen maar op een andere manier contact zoeken (gelukkig).quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Id_do_her het volgende:
Beetje hetzelfde als dat wanneer een lelijk iemand fluit naar een meisje het een enge viezerd is en wanneer het een knappe man is ze het leuk vinden.
Inderdaad. In het begin vonden we het allemaal wel grappig dus lieten we hem maar gaan maar daarna werd het best irritant.quote:
Hahahaha.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef wise het volgende:
agreed, soms zo grappig om te zien dat een gast dat blijft proberen bij een meid die gewoon nee zegt.
zijn trouwens ook bepaalde type gasten hoor. Van dat type kort geschoren koppie, bepaald type jas, lekker stoer doen met een biertje in de hand en omringt met wat maten, beetje grappige dans bewegingen maken, iets te hard te ene "stoere" verhaal vertellen en dan vluchtig omzich heen kijken om te zien of iemand het gehoort heeft.
[ afbeelding ]
Dat klopt denk ik ook wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:25 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het is krom maar zo werkt het inderdaad wel. Alhoewel knappe en intelligente mannen vaak niet fluiten naar vrouwen maar op een andere manier contact zoeken (gelukkig).
Een beetje assertiviteit mag ook wel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef poepeneesje het volgende:
TS lijkt wel lesbisch, ze wil niet door jongens/mannen worden aangesproken.
OT: Je kunt toch gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan contact/al een vriend hebt als de aansprekende persoon je niet zint?
Jij hebt duidelijk nog nooit een echte 'hosselmeister' gezien. Die trekken zich daar geen neuk van aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef poepeneesje het volgende:
OT: Je kunt toch gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan contact/al een vriend hebt als de aansprekende persoon je niet zint?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef Id_do_her het volgende:
Beetje hetzelfde als dat wanneer een lelijk iemand fluit naar een meisje het een enge viezerd is en wanneer het een knappe man is ze het leuk vinden.
Jezus, heb je nog met Stalin in de klas gezeten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
TS is net 18 en kan niet omgaan met puberteit.
Wat een gezeik weer.
Als alle vrouwen zo denken kan je dus nooit meer vrouwen aanspreken die je interesant lijkt?
Vrouwen doen het ook nooit want 'dat hoort niet zo'
dat soort types jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef blubberboot het volgende:
Hier vier van zulk vertier
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook. Sommige mannen maakt dat alleen niet uit en gaan door of worden boos.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef poepeneesje het volgende:
Zeer herkenbaar. Van die figuren die een bord voor hun kop hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:56 schreef esperanza93 het volgende:
Ik denk dat iedere vrouw deze types wel kent en sowieso iedere week wel met zo'n type te maken krijgt.
Mannen die overal zijn en ook overal toeslaan. Of het nou in het openbaar vervoer is, op een school of in een discotheek. Mannen die zeggen hoe mooi je bent, hoe graag ze jouw ping/nummer willen hebben en ga zo maar door. Soms helpt negeren maar sommige mannen begrijpen dat niet en blijven doorgaan of vervelender nog: worden boos en zeggen dat je arrogant bent. Ik wil niks met zulke types te maken hebben en ik wil gewoon met rust gelaten worden als ik heerlijk in de trein een boek aan het lezen ben of als ik even naar de winkel ga. Helaas slaan zulke types altijd weer toe en proberen zij het ook (naar schatting) bij meerdere vrouwen op één dag.
Dit was het. Herkenbaar voor de vrouwen?
Dit is echt zo'n grap waarbij een foto meer zegt dan duizend woorden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef blubberboot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben over een paar maanden 19 en de pubertijd allang uit. Ik denk dat ook de oudere vrouwen hier wel last van hebben en het als vervelend ervaren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een gezeik weer.
Als alle vrouwen zo denken kan je dus nooit meer vrouwen aanspreken die je interesant lijkt?
Ik ben weleens door meisjes aangesproken, maar helaas zijn dat meestal niet meisjes waarvan je denkt "hé daar zou ik wel eens een drankje mee willen doen". Echter ik negeer ze dan niet, want dat is onbeleefd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een gezeik weer.
Partyflockquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef blubberboot het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zoek jij dan contact met leuke jongens/mannen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Sommige mannen maakt dat alleen niet uit en gaan door of worden boos.
Hey, hey meisje, kom es lekker met mij dansen johquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:30 schreef blubberboot het volgende:
[ afbeelding ]
En dat ze dan "lekker" tegen je aan gaan schurenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
Hey, hey meisje, kom es lekker met mij dansen joh
en dan met zo'n gore bierlucht uit de bakkes
Origineel was op mijn stage. Een jongen ging contact zoeken met mij door middel van bluetooth en schreef hij allerlei dingen op een a4tje die voor mij bedoeld waren. Zo heb ik hem ook leren kennen en hij heeft ook moeite gestopt in mij. En hij was knap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
Hoe zou TS het eigenlijk willen zien? De manier waarop iemand contact zoekt bedoel ik.
Niet. Jij wel?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hoe zoek jij dan contact met leuke jongens/mannen?
Als het vaak voorkomt ga je vanzelf negeren, vermoed ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben weleens door meisjes aangesproken, maar helaas zijn dat meestal niet meisjes waarvan je denkt "hé daar zou ik wel eens een drankje mee willen doen". Echter ik negeer ze dan niet, want dat is onbeleefd.
Aha, het moet dus op een scherm staan voor je er oor naar hebt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Origineel was op mijn stage. Een jongen ging contact zoeken met mij door middel van bluetooth en schreef hij allerlei dingen op een a4tje die voor mij bedoeld waren. Zo heb ik hem ook leren kennen en hij heeft ook moeite gestopt in mij. En hij was knap.
Emancipatie in het voordeel van de vrouw heet dat. Zijn ze heel handig meequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:31 schreef blubberboot het volgende:
[..]
Jezus, heb je nog met Stalin in de klas gezeten?
Vast wel, maar vraag me dan af hoe je wel benaderd wilt worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik ben over een paar maanden 19 en de pubertijd allang uit. Ik denk dat ook de oudere vrouwen hier wel last van hebben en het als vervelend ervaren.
Tuurlijk, zulke dames zijn er ook... met je eens, ik voel me vereerd aangesproken te worden hoor door vrouwen, maar als je niet lekker bent neuk ik je gewoon niet, is mijn motto.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben weleens door meisjes aangesproken, maar helaas zijn dat meestal niet meisjes waarvan je denkt "hé daar zou ik wel eens een drankje mee willen doen". Echter ik negeer ze dan niet, want dat is onbeleefd.
Vrij normaal in een discotheek lekker schuren.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef classpc het volgende:
[..]
En dat ze dan "lekker" tegen je aan gaan schuren.
Ging het met moeite ja?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Origineel was op mijn stage. Een jongen ging contact zoeken met mij door middel van bluetooth en schreef hij allerlei dingen op een a4tje die voor mij bedoeld waren. Zo heb ik hem ook leren kennen en hij heeft ook moeite gestopt in mij. En hij was knap.
Grappig hoor. Nee, maar dat is gewoon origineel vind ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, het moet dus op een scherm staan voor je er oor naar hebt?
Wel geneukt?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
en dan denken dat het nog grappig is ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef classpc het volgende:
[..]
En dat ze dan "lekker" tegen je aan gaan schuren.
Dus je zit nog wel in de puberteit?quote:
Mij niet gezien, een vreemde kerel die met z'n stijve leuter je reet loopt te masserenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Vrij normaal in een discotheek lekker schuren.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Mij niet gezien, een vreemde kerel die met z'n leuter je reet loopt te masseren.
De eerste die mij probeert te schuren die krijgt een mep. En de daarop volgenden ook trouwens.
Hahahahaha. Types die ineens achter je gaan dansen heb je ook nog ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Mij niet gezien, een vreemde kerel die met z'n leuter je reet loopt te masseren.
De eerste die mij probeert te schuren die krijgt een mep. En de daarop volgenden ook trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |