quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
idd![]()
http://www.timeanddate.com/library/abbreviations/timezones/ <- zodat er geen toekomstige onduidelijkheden zijn
lol, no shit, ik dacht dat ze dat altijd GMT +1 noemdenquote:
Is ook correct, maar dan nog staat er 12 PM GMT en dus 13:00 onze tijdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:23 schreef Rahl het volgende:
[..]
[..]
lol, no shit, ik dacht dat ze dat altijd GMT +1 noemden![]()
goed, moving on, niets te zien hier
Mooi dat ie het even voorgoed uit de wereld helptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:35 schreef Salamando het volgende:
http://www.swtor.com/comm(...)=1207977#edit1207977
Was deze al gepost? Mensen zijn wel heel sad als ze zeggen geband te zijn terwijl dit niet zo is![]()
.
quote:For the record, 'playing' the Galactic Trade Network is part of everyday, normal gameplay and is expected to happen in Star Wars: The Old Republic. No-one has been banned for their actions on the GTN.
As a general note, I would advise caution before assuming someone who is posting that they are 'banned' is actually banned.
En als het goed is, kan dat nu niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:13 schreef Rivalo het volgende:
Als jullie nog gratis centjes in SWTOR willen:
Iedereen verwacht gelijk een 100% goed draaiend spel. Over een maandje of 2 zal dat pas zo ver zijn.quote:
word ook niet gezegd maar als je de patchnotes ziet word je wel beetje sad ervan aangezien ik geen server crash problemen zie ofwel? dan kunnen al die kleine toch wel in 1 patchquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Iedereen verwacht gelijk een 100% goed draaiend spel. Over een maandje of 2 zal dat pas zo ver zijn.
Tsja als hun dat zo willen doen. Ik kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
word ook niet gezegd maar als je de patchnotes ziet word je wel beetje sad ervan aangezien ik geen server crash problemen zie ofwel? dan kunnen al die kleine toch wel in 1 patch
De laatste 2 waren ivm exploits, dus die moeten zo snel mogelijk opgelost worden. Vraag me wel af wat er dan vanavond wordt gedaan. Of beter welke exploit er nu weer isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
word ook niet gezegd maar als je de patchnotes ziet word je wel beetje sad ervan aangezien ik geen server crash problemen zie ofwel? dan kunnen al die kleine toch wel in 1 patch
wat ben je ook een natte doosquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Pixell het volgende:
Ik zei toch dat die ene fake is, neem van mij aan dat ik altijd gelijk heb
quote:
Ja. Maar daar gaat het eigenlijk helemaal al niet om, het is de manier waarop je het doet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef Salamando het volgende:
Wordt het bounty hunter verhaal nog toffer dan 'ey swa, leg target xxx even om' ?
Ja dat sowieso, maar beetje van target naar target lopen is ook zoiets tot nu toequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Maar daar gaat het eigenlijk helemaal al niet om, het is de manier waarop je het doet.
Maar dat is bijna elke quest...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar beetje van target naar target lopen is ook zoiets tot nu toe.
Vind de BH storyline wel tofquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar beetje van target naar target lopen is ook zoiets tot nu toe.
Ik ben natuurlijk pas level 15, daar niet vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind de BH storyline wel tof
Maar goed , smaken verschillen.
Ben zelf level 46.
Dat schiet lekker opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind de BH storyline wel tof
Maar goed , smaken verschillen.
Ben zelf level 46.
Companion krijgt sowieso geen light/dark side toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
Waarom krijgt mijn companion geen Dark Side punten, als ik op een Dark Side vraag druk?
Of moet je affection dan 10k zijn?
Ik heb nog nooit gezien dat ze light of dark side zijn. Maar mijn jedi knight companion kon wel een lightsaber equippen met Light I. Ik vraag me af hoe dat dan gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Companion krijgt sowieso geen light/dark side toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |