wat ben je ook een natte doosquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:15 schreef Pixell het volgende:
Ik zei toch dat die ene fake is, neem van mij aan dat ik altijd gelijk heb
quote:
Ja. Maar daar gaat het eigenlijk helemaal al niet om, het is de manier waarop je het doet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:39 schreef Salamando het volgende:
Wordt het bounty hunter verhaal nog toffer dan 'ey swa, leg target xxx even om' ?
Ja dat sowieso, maar beetje van target naar target lopen is ook zoiets tot nu toequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Maar daar gaat het eigenlijk helemaal al niet om, het is de manier waarop je het doet.
Maar dat is bijna elke quest...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar beetje van target naar target lopen is ook zoiets tot nu toe.
Vind de BH storyline wel tofquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar beetje van target naar target lopen is ook zoiets tot nu toe.
Ik ben natuurlijk pas level 15, daar niet vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind de BH storyline wel tof
Maar goed , smaken verschillen.
Ben zelf level 46.
Dat schiet lekker opquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind de BH storyline wel tof
Maar goed , smaken verschillen.
Ben zelf level 46.
Companion krijgt sowieso geen light/dark side toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
Waarom krijgt mijn companion geen Dark Side punten, als ik op een Dark Side vraag druk?
Of moet je affection dan 10k zijn?
Ik heb nog nooit gezien dat ze light of dark side zijn. Maar mijn jedi knight companion kon wel een lightsaber equippen met Light I. Ik vraag me af hoe dat dan gaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Companion krijgt sowieso geen light/dark side toch?
Waarom die PI?quote:
Standaard PI.quote:
Serieus genomen worden is geen prioriteit dus.quote:
Als ik naar het scherm ga waar je de companion aan kan passen staat er wel een bar naast hem van Light en Dark side. En die staat op neutral.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Companion krijgt sowieso geen light/dark side toch?
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:06 schreef pl4kkie het volgende:
Best wel gaar. Had ik een nieuwe videokaart besteld voor swtor. Net geinstalleerd, ondersteunt de driver geen 1920 x 1080
Waarom is dat mn eigen schuld?quote:
Of men mijn advies wel of niet willen opnemen is hun keuze, als ik écht iemand wil overhalen gebruik ik wel een andere PI hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Serieus genomen worden is geen prioriteit dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |